Turhin asia josta olet suuttunut?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Pehmovanukas kirjoitti:Johnny Depp saattaa olla ainoa pääsäännön vahvistava poikkeus.
Ei muuten ole.
Pehmovanukas

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

EveryWoman kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:Johnny Depp saattaa olla ainoa pääsäännön vahvistava poikkeus.
Ei muuten ole.
Et ole tavannut Johnnya, et voi sanoa varmaksi.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Pehmovanukas kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:Johnny Depp saattaa olla ainoa pääsäännön vahvistava poikkeus.
Ei muuten ole.
Et ole tavannut Johnnya, et voi sanoa varmaksi.
:o *joutui umpikujaan*

Vaan millä perusteella ylipäätään ajattelit Johnnyn saattavan olla poikkeus säännöstä, jos (kun?) et kuitenkaan tunne yhtäkään naista (saati sitten monia) joka hänet olisi tavannut? :P
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Johnny Depp on Suloinen, muttei eläimellisellä tavalla seksikäs. Hurjan suloinen tolleen kyllä, siro nukkemainen jäbä, mut siis sellanen jonka laittais johonkin lasipulloon säilöön. Siinä just krakaa.
<3
Pehmovanukas

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

EveryWoman kirjoitti: :o *joutui umpikujaan*

Vaan millä perusteella ylipäätään ajattelit Johnnyn saattavan olla poikkeus säännöstä, jos (kun?) et kuitenkaan tunne yhtäkään naista (saati sitten monia) joka hänet olisi tavannut? :P
Sillä perusteella, että olen kuullut niin suurella frekvenssiltä unelmien mies -hehkutuksia ihmisiltä jotka EIVÄT ole tavanneet. Paljon suuremmalla kuin kenestäkään muusta. En ole esim. kuullut kenenkään sanovan että Johnny Depp olisi ruma tai vastenmielinen, sen sijaan esim. Brad Pitt ei todellakaan miellytä kaikkia edes ulkoisesti, vaikka monia miellyttääkin.

En minäkään väitä kantaani varmaksi, mutta mahdolliseksi :P Olipa kiva saada sut kerrankin umpikujaan :D
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Pehmovanukas kirjoitti:En ole esim. kuullut kenenkään sanovan että Johnny Depp olisi ruma tai vastenmielinen, sen sijaan esim. Brad Pitt ei todellakaan miellytä kaikkia edes ulkoisesti, vaikka monia miellyttääkin.
No en minäkään voi sanoa, että Johnny olisi ruma tai vastenmielinen, koska sellaiset sanat ovat minulla hyin marginaalisessa käytössä. Voin kuitenkin sanoa, että Johnny Depp ei todellakaan miellytä minua ulkoisesti.

Kuva
Pehmovanukas kirjoitti:En minäkään väitä kantaani varmaksi, mutta mahdolliseksi :P Olipa kiva saada sut kerrankin umpikujaan :D
Joo en tietysti voi aukottoman varmasti tietää, että mielipiteeni Johnnysta ei muuttuisi päinvastaiseksi hänet tavattuani. :maanantai: Suostuiskohan Johnny treffeille, jotta voisimme katsoa miten käy?
Pehmovanukas

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

EveryWoman kirjoitti:Joo en tietysti voi aukottoman varmasti tietää, että mielipiteeni Johnnysta ei muuttuisi päinvastaiseksi hänet tavattuani. :maanantai: Suostuiskohan Johnny treffeille, jotta voisimme katsoa miten käy?
Johnnyhän on siviilissä aika sympaattinen maailmanparantajatyyppi. Luulen että voisi suostuakin tieteen nimissä, mutta Vanessalla vois olla siihen jotain sanomista.
slam

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja slam »

HotPants kirjoitti:Johnny Depp on Suloinen, muttei eläimellisellä tavalla seksikäs. Hurjan suloinen tolleen kyllä, siro nukkemainen jäbä, mut siis sellanen jonka laittais johonkin lasipulloon säilöön. Siinä just krakaa.
sou teinii

meikä näyttää käsittääkseni enemmän tyhmältä nallelta, kun johannekselta syväkurkulta... :lol: parempi näin ja oon myäs enemmän köntys... :lol:
Pikku-Akka

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Elilisillan tapahtumia: Mies oli syönyt mun suklaalevyn, eikä ollu jättänyt yhtään palasta, ei edes murusta, siitä ihanasta, uudesta Dumle-täytesuklaasta.. Nousin aivan kamalaan raivoon!!! Voitte kuvitella miten suklaanhimoista naista suututtaa kun sen suklaat on syöty! En lähteny miehen kans edes saunaan ja olin ihan kiukkuna, huitaisin jopa lehdellä päin näköä. Tuhma mies ja tuhmempi nainen.
Zeb

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

EveryWoman kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:Johnny Depp saattaa olla ainoa pääsäännön vahvistava poikkeus.
Ei muuten ole.
Ei niin.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Pikku-Akka kirjoitti:Mies oli syönyt mun suklaalevyn
Jätä se!

Meillä on semmonen työnjako, että mä tungen suklaata suun kautta suoraan pakaraan ja hän-mies juo olutta. Kumpikin hyötyy..ja turpoaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Elukka

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ann kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Mies oli syönyt mun suklaalevyn
Jätä se!
Ei kun "Jätä se sika!".
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:turpoaa.
Turvotus saa silmät näyttämään iloisemmilta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Pikku-Akka

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Elukka kirjoitti:
Ann kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Mies oli syönyt mun suklaalevyn
Jätä se!
Ei kun "Jätä se sika!".
Kehtasi väittää vielä, että oli tehny mulle palveluksen. Just - miehet!
Vastaa Viestiin