Turhin asia josta olet suuttunut?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Zeb

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ninnithequeen kirjoitti:...tassutellaan kengillä vastapestylle lattialle (tästä saa suuttua, eikö?)
Öö, ei saa. Ei mulle ainakaan, enhän mä tahallani tassuttele ! Jos mies syyllistyisi tassutteluun todennäköinen reaktio olisi "Voi ei, kulta pieni" -huudahdus ja jkv surkea ilme, ja miehen huomatessa vahinkonsa "Anteeksi, en huomannut" ja putsaisi sotkun pyytämättä. Eikö olekin ihQun idyllistä ?

No, me nyt ollaan oltu yhdessä niin vähän aikaa teihin verrattuna, mutta jotenkin mä vaan niin tykkään siitä harmoniasta niin, että soisin sen jatkuvan. En vain jaksa jatkuvaa nahistelua ja köydenvetoa pikkuasioista. Onhan harmonian jatkuminen mahdollista, onhan ?
ninnithequeen

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti: No, me nyt ollaan oltu yhdessä niin vähän aikaa teihin verrattuna, mutta jotenkin mä vaan niin tykkään siitä harmoniasta niin, että soisin sen jatkuvan. En vain jaksa jatkuvaa nahistelua ja köydenvetoa pikkuasioista. Onhan harmonian jatkuminen mahdollista, onhan ?
Kuten sanottua, en mä aina hermostu näistä asioista. Joskus kuitenkin. Ja jos se pässinpää tietää, että mä juuri olen pesemässä lattioita, niin miksi, oi miksi pitää tulla kengillä sisään :tiistai:

Ja juu, harmonista tää yleensä on. Mutta ei toki aina.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Suvinen kirjoitti: Seuraavana aamuna naurettiin tälle todella pitkään ja hartaasti. Mutta minua ei kannata ärsyttää kun olen nälkäinen.
Hullu! :h:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti:- pyykkikori on täynnä, vaan taskuja ei tyhjennetty
-
:off: Mä oon alannu ottaan itelleni ne rahat, joita sieltä taskuista löytyy :mrgreen: . Paras saldo tähän mennessä 120erkkiä.

Toimii. Johan alkaa taskut tyhjentyä iha omatoimisesti.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
hermine

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Ainoita asioita, jotka saavat mut raivon partaalle, on ruuan saannin vaarantuminen silloin kun olen nälkäinen. Oikeastaan tuo on kyllä lähempänä syvää epätoivoa kuin suuttumusta. Raivostuin kerran siitä, että poikaystäväni teki mielestäni väärin sämpylätaikinaa. Verensokeritasoilla on uskomaton vaikutus mielialoihini, säännöllisesti ruokittuna olen itse aurinko vaikka maailma ympäriltä sortuisi.

Mitkään oikeat asiat parisuhteissa mua eivät saa kimpaantumaan, lähinnä ehkä hyvin surulliseksi joskus. En mä yleensä riitele kenenkään kanssa. Edellisen kirjoittajan esittelemän kaltaiset toimintatavat ovat paljon hedelmällisempiä, jos ei puhe mene kerrasta tai kahdesta perille niin kärsiköön sitten :wink:
tonttu

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Suvinen kirjoitti: Mutta minua ei kannata ärsyttää kun olen nälkäinen.
Komps komps tähän. Voin olla nälkäisenä todella kiukkuinen ja harmistunut. Se on totta mitä mainoksessa sanotaan: Hyvä ruoka, parempi mieli.
Jaa-a, kyllähän sitä joskus vetää palkokasvia nenään todella naurettavista syistä, esim. siitä kun olen huomionkipeä enkä saa tarpeeksi huomiota.
Sitten jälkeenpäin sitä miettii, että miksei sitä olisi voinut avata suutaan vaan alkoi murjottamaan... noh minä en aina vain osaa. :oops:
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

tonttu kirjoitti: Komps komps tähän. Voin olla nälkäisenä todella kiukkuinen ja harmistunut. Se on totta mitä mainoksessa sanotaan: Hyvä ruoka, parempi mieli.
Tarjoo Tontulle maksalaatikkoa :lol:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
ninnithequeen

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

snowmen kirjoitti: Tarjoo Tontulle maksalaatikkoa :lol:
Tarjoo Snoukalle sieNiä ;)
Feiz

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Lähes kaikki sellaiset asiat mille harmistuu kun on NÄLKÄINEN.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Voidaanko kaikista edelläolevistä "muista ruokkia säännöllisesti"-kommenteista päätellä että anorektikot ovat järjestään hirvittävän pahalla tuulella? :shock:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
RolloTomasi

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kid kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:eivätkö kaikki parisuhteessa tapahtuvat suuttumiset ole turhia, koska parisuhteet jo sinänsä ovat turhia?
Minkä takia sun mielestä parisuhteet on turhia?
Miksi kysyt, minkä takia parisuhteet ovat mielestäni turhia?
Kid

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Kid »

RolloTomasi kirjoitti:
Miksi kysyt, minkä takia parisuhteet ovat mielestäni turhia?
Tätä kyselyä vois jatkaa loputtomiin :P Minuu nyt vaan sattuu kiinnostamaan miks ajattelet noin. Ei sun höpsö tarvii vastata.
Durasel

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Lilo kirjoitti:Voidaanko kaikista edelläolevistä "muista ruokkia säännöllisesti"-kommenteista päätellä että anorektikot ovat järjestään hirvittävän pahalla tuulella? :shock:
No kyl, "läskit on lepposia"-sanonta tukee tuota, sen on pakko olla niinkuin sanot!
RolloTomasi

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kid kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Miksi kysyt, minkä takia parisuhteet ovat mielestäni turhia?
Tätä kyselyä vois jatkaa loputtomiin :P Minuu nyt vaan sattuu kiinnostamaan miks ajattelet noin. Ei sun höpsö tarvii vastata.
Kerro sitten, miksi parisuhde ei olisi turha?
Kid

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Kid »

RolloTomasi kirjoitti: Kerro sitten, miksi parisuhde ei olisi turha?
En osaa. Mä vaan tiedän että se ei ole turhaa ainakaan omalta osaltani.
RolloTomasi

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kid kirjoitti:En osaa. Mä vaan tiedän että se ei ole turhaa ainakaan omalta osaltani.
Aijaa... pitäisi varmaan aloittaa uusi ketju aiheesta "miksi parisuhde ei ole turha?''

Elossa olen pysynyt ilmankin, että sen vuoksi turhalta vaikuttaa.
Kid

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Kid »

RolloTomasi kirjoitti:
Aijaa... pitäisi varmaan aloittaa uusi ketju aiheesta "miksi parisuhde ei ole turha?''

Elossa olen pysynyt ilmankin, että sen vuoksi turhalta vaikuttaa.
Juu, ehkä joku viksumpi osaa selittää kun mä en. Kyllä mäkin elossa oisin pysynyt myös sinkkuna. Olin myös onnellinen silloin. Nyt parisuhteillessakin onnellinen, eri tavalla vain. Mut nyt tää ketju meni ihan ot:ksi. Anteeks.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja shue »

RolloTomasi kirjoitti:Elossa olen pysynyt ilmankin, että sen vuoksi turhalta vaikuttaa.
Mutta olisitko ylipäätään olemassa ilman parisuhdetta? Mietipä sitä.
RolloTomasi

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

shue kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Elossa olen pysynyt ilmankin, että sen vuoksi turhalta vaikuttaa.
Mutta olisitko ylipäätään olemassa ilman parisuhdetta? Mietipä sitä.
Voisin ollakin. Ei hedelmöitykseen tarvita parisuhdetta.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja shue »

Voisit, mutta mitä ilmeisimmin et kuitenkaan. Kyllä se perinteisin tapa lasten saamiseen on edelleen se yleisin ;)
hermine

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Lilo kirjoitti:Voidaanko kaikista edelläolevistä "muista ruokkia säännöllisesti"-kommenteista päätellä että anorektikot ovat järjestään hirvittävän pahalla tuulella? :shock:
Ei verensokerit paljoa heittele, jos ei syö ikinä mitään...mutta ilmeisesti just tän takia kukaan ei tykkää "ikuisista laihduttajista".
RolloTomasi

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

shue kirjoitti:Voisit, mutta mitä ilmeisimmin et kuitenkaan. Kyllä se perinteisin tapa lasten saamiseen on edelleen se yleisin ;)
Mutta ei siihen silti tarvita parisuhdetta! :D
Turbohaltija

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Suuttuminen turhista asioista ei sovi arvolleni.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja shue »

RolloTomasi kirjoitti:
shue kirjoitti:Voisit, mutta mitä ilmeisimmin et kuitenkaan. Kyllä se perinteisin tapa lasten saamiseen on edelleen se yleisin ;)
Mutta ei siihen silti tarvita parisuhdetta! :D
Vaan sun kohdallaspa taidettiin tarvita :P
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Turhin asia josta olet suuttunut?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

ninnithequeen kirjoitti:Tarjoo Snoukalle sieNiä ;)
Ninniiiii :kele: :axe:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Vastaa Viestiin