Jarru takaisin inttiin ja myös kotiruokaan

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Jarrun käyttö alkakoon taas!

Kyllä
11
52%
Ei
10
48%
 
Ääniä yhteensä: 21

mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Jarru takaisin inttiin ja myös kotiruokaan

Viesti Kirjoittaja mölli »

Pehmovanukas kirjoitti:En kyllä tiedä onko jarrua koskaan oikeasti käytetty? Tosin mistäpäs sitä tietää, sodan aikana mm. heroiinitabletit yskänlääkkeenä ja amfetamiinia kaukopartiomiehille jne..
Jarru on todellinen. Muistan kun ei meinannut yhtään seisoa pitkään aikaan, kunnes aloin boikotoimaan armeijan ruokia ja syömään iltaisin armeijan grillillä niin kesti noin viikon kun alkoi pikkuveli taas näyttää elämisen merkkejä.
Kingi I
Nighthawk

Re: Jarru takaisin inttiin ja myös kotiruokaan

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Eiköhän normaalille heteromiehelle jarruksi riitä se, että on läheisessä kosketuksessa n. tusinaan mieheen, jotka pääasiassa haisevat hielle ja paskalle.
McJanne kirjoitti:Minä sentään menen Santakutinaan eikun -haminaan huomenna :D
Mulle tuli vapaaehtoinen kertauskutsu, mutta jätin sen käyttämättä, oli muita hommia.. Sulla kenties sama?
Zeb

Re: Jarru takaisin inttiin ja myös kotiruokaan

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Clay kirjoitti:
Zeb kirjoitti:...e-pillereitähän popsii useampi satatuhatta suomalaisnaista ihan vapaaehtoisesti.
Jaahs.. taas joku typerä akka parkumassa e-pillereistä. Ei niitä ole kenenkään pakko syödä...
No niinhän minä juuri sanoin. Alleviivasin nyt vielä, jotta sinäkin, pikku Kaalinpääni, ymmärtäisit.

E-pillereiden sivuvaikutukset ovat tietysti hyvin yksilöllistä, mutta ainakin itselläni vaati useamman kerran niiden käytön lopettamisen ja uudelleenaloituksen, ennen kuin tajusin, että helvetti, niillähän ON jarruvaikutusta, ja paljon. Ainahan voit luulla, että halujen väljähtyminen kuuluu vain osana pitkään suhteeseen, ja suhteen alussahan taas halu on usein niin voimakasta, ettei siinä pienet jarrut pitele kuin ehkä osittain.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jarru takaisin inttiin ja myös kotiruokaan

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Pieni guuglaus teki tiettäväksi, että jarruhuhu (eli bromidin lisääminen varusmiesten ruokaan) on alun perin levinnyt Britanniasta käsin Suomeen. Kotimaasta en tiedä, mutta ilmeisesti brittiarmeija ei koskaan turvautunut suitsimaan nuorten miesten libidoa bromidilla, muun muassa siksi, että bromidi on huumaava aine, jonka alaisena taisteleminen ei olisi ollut kovin tehokasta. Brittiläisen urbaanilegendan mukaan sitä lisättiin teehen, ei siis kiisseliin. (Armeijan mansikkakiisselihän tunnetaan meillä lempinimellä "jarru".)

Sinänsä bromidilla kyllä on libidoa laimentava vaikutus. Liiasta viriiliydestä kärsivälle voisi tosin sanoa, että aika, tai ehkä paremminkin vanhuus, parantaa. Että sitä odotellessa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Jarru takaisin inttiin ja myös kotiruokaan

Viesti Kirjoittaja Clay »

Zeb kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Zeb kirjoitti:...e-pillereitähän popsii useampi satatuhatta suomalaisnaista ihan vapaaehtoisesti.
Jaahs.. taas joku typerä akka parkumassa e-pillereistä. Ei niitä ole kenenkään pakko syödä...
No niinhän minä juuri sanoin. Alleviivasin nyt vielä, jotta sinäkin, pikku Kaalinpääni, ymmärtäisit.
Sosiaalisen "pakon" edessä tehdään usein asioita "vapaaehtoisesti". Ettei vaan teidän taloudessa olisi sama tilanne, kun asia tuntuu vaivaavan? :P
Zeb kirjoitti:E-pillereiden sivuvaikutukset ovat tietysti hyvin yksilöllistä, mutta ainakin itselläni vaati useamman kerran niiden käytön lopettamisen ja uudelleenaloituksen, ennen kuin tajusin, että helvetti, niillähän ON jarruvaikutusta, ja paljon. Ainahan voit luulla, että halujen väljähtyminen kuuluu vain osana pitkään suhteeseen, ja suhteen alussahan taas halu on usein niin voimakasta, ettei siinä pienet jarrut pitele kuin ehkä osittain.
Kun kumppanini (silloinen kumppani, nykyinen eX) lopetti pilleriensyömisen, en kyllä huomannut mitään eroa haluissa. Kuten itsekin totesit, vaikutukset ovat yksilöllisiä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Zeb

Re: Jarru takaisin inttiin ja myös kotiruokaan

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Clay kirjoitti: Ettei vaan teidän taloudessa olisi sama tilanne, kun asia tuntuu vaivaavan?
Ei. Ihan yhteistuumin kokeilun perusteella olemme tulleet siihen tulokseen ettemme tule pilleriehkäisyä käyttämään enää koskaan. Pillerit ovat joskus aiemmin minulla puoltaneet paikkaansa varmuudellaan. Enää siihen käytännössä 100 % varmuuteen ei ole tarvetta.

Eikä asia itse asiassa vaivaa, sen tulkitsit väärin. Olin vain itse sen verran yllättynyt tajuttuani tuon jarruvaikutuksen, että tulin tähänkin ketjuun nyt naputelleeksi asiasta.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Jarru takaisin inttiin ja myös kotiruokaan

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Zeb kirjoitti:Ei. Ihan yhteistuumin kokeilun perusteella olemme tulleet siihen tulokseen ettemme tule pilleriehkäisyä käyttämään enää koskaan.
Eipä käytetä meilläkään, samasta syystä (lisäksi lihottavat ja turruttavat, eli ainakin minulla edistivät masentumisalttiutta). Totta sekin, että vaikutukset ovat yksilöllisiä. En kuitenkaan suosittele miehille palkokasvin vetäisemistä nenäonteloon, jos joskus törmäätte pilleriskeptiseen naiseen. Hänellä voi olla asenteeseensa ihan oikea syy.
Turbohaltija

Re: Jarru takaisin inttiin ja myös kotiruokaan

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Riemumieli kirjoitti:naista voisi arvioida muullakin kuin mulkulla
.
Musta on ihan kiva arvioida naista mulkulla. Naisetkin tykkäävät tulla arvioiduiksi mulkulla.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Jarru takaisin inttiin ja myös kotiruokaan

Viesti Kirjoittaja Ann »

Clay kirjoitti: Kun kumppanini (silloinen kumppani, nykyinen eX) lopetti pilleriensyömisen, en kyllä huomannut mitään eroa haluissa.
Vika oli siis miehessä. Jarru miehessä. E-he-he..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Zeb

Re: Jarru takaisin inttiin ja myös kotiruokaan

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ann kirjoitti:Jarru miehessä.
:D Pahin vaihtoehto, noin niin kuin suhteen tulevaisuutta ajatellen.

Keikauksen teorioita muistellen, eivätkös naiset valinneet vahingossa juuri näitä jarrumiehiä, kun olivat tehneet valintansa pillereiden vaikutuksen alaisena ? Jarrumies kun haisee sittenkin väärälle !
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Jarru takaisin inttiin ja myös kotiruokaan

Viesti Kirjoittaja Clay »

Zeb kirjoitti: Eikä asia itse asiassa vaivaa, sen tulkitsit väärin. Olin vain itse sen verran yllättynyt tajuttuani tuon jarruvaikutuksen, että tulin tähänkin ketjuun nyt naputelleeksi asiasta.
Voi voi poloista lanttulaatikkopäätä.. minulle se ei ole mikään yllätys edes. Miten voisikaan olla, kun tämä kuuluu niihin asioihin mistä naiset aina parkuu. On se niin raskasta irtopaneskella ja kun miehet ei halua kumia, niin pitää syödä e-pillereitä. Hyi, oksettavaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
hebuli

Re: Jarru takaisin inttiin ja myös kotiruokaan

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Olen ehkä outo mieheksi, mutta kumin käyttäminen (edes vakipartnerin kanssa) ei ole koskaan ollut inhokkilistani kärkipäässä. Kumin laittaminen ja poistaminen on suunnilleen yhtä suuri vaiva ja harmi kuin paperin kanssa pelleily ilman kumia. Eikä siinä tunnossakaan mielestäni niiiiiin valtavaa eroa ole paljaaseen kuin voisi luulla, vaikka onhan se välillä ihan kivaa ilman kumia vaihtelun vuoksi. Oikeastaan olen tänä tautien aikana yllättynyt kuinka usein olen puolituntemattomiltakin naisilta kuullut ehdotusta kumin pois jättämisestä. No turha minun on kai sinänsä valittaa, minähän se tuollaisessa tapauksessa viime kädessä päätän käytetäänkö kumia vai ei...
Vastaa Viestiin