Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Sinkkumatti

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Herra Manala kirjoitti:Hei mäkin haluan brasseihin, jos sieltä kerran saa piparia.
Brassieukot on helvetillisiä hyväksikäyttäjiä ja rahastajia. Pahempia kuin mustalaiset.

Nim. kaveri elätti yhtä sellaista 3 vuotta, ja jäi kun nalli kalliolle, kun tuli uusi lompakko vastaan.
mustakikkeli

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Herra Manala kirjoitti:Hei mäkin haluan brasseihin, jos sieltä kerran saa piparia.
Mä jotenkin arvasin että Keikun paritusmatkat saisivat muutkin liikkeelle. Mut hei, ei kai nyt pelkän piparin takia mennä merta edemmäs kalaan? Kyllä mua Brasseissa paljon muukin kiinnostaisi kuin paikallinen pipari (mutta ei evvk-futis kuitenkaan). Kyllä kuitenkin veikkaan että siellä lohkeaa jos ottaa mukaan kuvan tuliterästä viritetystä Skodasta lompsaansa.

Ja Keikku, ei heru edes hellää sylipainia. Siksi eri hotellit. Ja toisekseen, jalkasilsalla on paljon isommat lihakset kuin mulla, joten mikset sä ole aina sen kimpussa?
Herra Manala

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Skodalla kyllä saisi. Mutta ei hemmetti, en osaa arvostaa naisia jotka antavat minulle Skodan tähden. Antaisivat edes jonkin merkityksellisen henkisen ominaisuuteni, kuten merenrantakämppäni vuoksi.

Ehkä meksiko olisi sittenkin parempi paikka. Tulisia naisia, tulista ruokaa, tulista tequilaa.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Think »

-Superior- kirjoitti: ...hyväperseinen...kokeilen mielelläni kaikenlaista...Tykkään silti siivoamisesta ja kodinaskareista, joten esiliinan ja kaulimen kanssa minusta saa oikein suloisen ja seksikkään kodinhengettären!...nättejä pinkkejä pimppalimakalvoja...
Panisin. Siis ehkä. Riippuu siitä kuinka hyvin siivoaa...
Ovela kuin orgasmi
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Pillu.
Viimeksi muokannut -Superior-, 29.03.2010 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SnapaHead

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Toi Superiorin ilmotus on kyllä aikasta hyvä.

Jos itse ikinä koskaan milloinkaan moista väsäisin olisi se tyyliin:

Moro, mun nimi on Snapa. Mä oon aika tiukka sälli. Musta diggaa kaiken kokoset ja ikäset miehet sekä naiset,
mut mä en kyl diggaa ku tietyn kokosist ja ikäsist naisista. Saat olla vanha kotka jos sulla on rahaa. Meinaan ku paskapuheet heivataan ja puhutaan siitä yhdestä ja ainoasta asiasta, joka onnen voi tuoda niin silloin puhutaan massista. Mut selkeästi sä olet samanlainen dille ku muutkin, siis et jos sulla on massia mut sä haluat mut silti. Sulla on siis sairaus ja mä olen lääke. Nussin sua ihan vitun hyvin kunhan mun ei tartte käydä duunissa, teen sulle kunnon pöperöt ja sanon joka ikinen kerta kun jauhat täyttä paskaa. Kehutkin on aitoja. Jos siis pätäkkää löytyy, mut tunne-elämässä on köyhää niin beibi mä olen parasta mitä rahalla saa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SnapaHead kirjoitti: Jos itse ikinä koskaan milloinkaan moista väsäisin olisi se tyyliin:

Moro, mun nimi on Snapa. Mä oon aika tiukka sälli...
Aijai, ei saa panna itseään noin halvalla menemään! Sä pystyt niin paljon parempaan. No jaa, toisaalta jos haluat vain rahaa, niin sit.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tämä nyt ei ole minun tekemäni, vaan uusimmasta City-lehdestä löydetty:

"29-vuotias komea ja mukava kundi etsii todella runsaan karvoituksen omaavaa aikuista, yli 30-vuotiasta naista 09-alueelta."

Tuleeko teille sama mieleen kuin minulle? :jouden:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sinkkumatti

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:Tuleeko teille sama mieleen kuin minulle? :jouden:
Tulee. Kaveri on eläimiinsekaantuja.
Rouva Pupu

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sinkkumatti kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Tuleeko teille sama mieleen kuin minulle? :jouden:
Tulee. Kaveri on eläimiinsekaantuja.
Ei. Tällä miehellä on karvafetissi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Tämä nyt ei ole minun tekemäni, vaan uusimmasta City-lehdestä löydetty:

"29-vuotias komea ja mukava kundi etsii todella runsaan karvoituksen omaavaa aikuista, yli 30-vuotiasta naista 09-alueelta."

Tuleeko teille sama mieleen kuin minulle? :jouden:
Tietäisittepä vaan... :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Joo on mulla ollut. Kaverini tosin muotoili sen. Siinä oli ainakin kohta jossa sanottiin "jos peiliin katsoessasi et pissaa housuusi niin vastaa mulle". Muutenkin koko ilmoitus oli ihan hullu, mutta paljon ihan normaalitkin ihmiset vastasivat.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Tämä nyt ei ole minun tekemäni, vaan uusimmasta City-lehdestä löydetty:

"29-vuotias komea ja mukava kundi etsii todella runsaan karvoituksen omaavaa aikuista, yli 30-vuotiasta naista 09-alueelta."

Tuleeko teille sama mieleen kuin minulle? :jouden:
Tietäisittepä vaan... :wink:
Sinua varten sen sieltä poiminkin Keikkuseni :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Tällainen tuli tällä kertaa:

AVAA TÄMÄ JOS USKALLAT!

Hyvä, uskalsit avata tämän uhkauksista huolimatta. ;) Nyt suurin osa on jo sitä mieltä että olen ruma ja lihava siivooja, joka on kyllästynyt pinnallisuuteen. Sorry, väärä päätelmä! Elikä hakusessa olisi mies kulkemaan vierelleni elämää eteenpäin. Kukaties loppuun saakka? Itse olen 168 cm. Toivon, että janoat pitkiä keskusteluja oluen sijaan. Toisaalta olen vahva ja itsenäinen päätöksissä, joten rinnalla pärjää parhaiten... hmm… No, kunhan osaat tavallisimmat pilkkusäännöt. :)

Mitähän muuta minä kertoisin? Ulkoisesti olen S-kokoa vaatteissa. Ja huom tästä oudosta "toteamuksestani" huolimatta haluan vastauksia. Syystä että itsekin olen sellainen, etsin samanlaista ihmistä. Olen huumorintajuinen vaikka tämä ilmoitus ehkä muuta antaa ymmärtää. Kuvalliset vastaukset ovat luonnollisesti etusijalla, sillä en tässä väitä että olisi aivan sama miltä näytät. Mutta luonnossa panen ketä tahansa. Toivon, että olet osaava, mutta all in one sä et saa hakkeroida mun mailiin tms. tai juttu loppuu siihen. Olen siis tällainen ihan tavallinen ihminen, joka ei vain ole löytänyt vielä varteenotettavaa miestä. Se ei silti kyllä todellakaan tarkoita, että olisin muka jotenkin epätoivoinen tai viallinen.

Eli ei egoisteille, tosikoille tai muille tylsimyksille. Luonteessasi saa olla eroakin, kunhan odotat minua rennosti, mutta jo hieman kärsimättömänä.

Nimim. Sexy Ass
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:Luonteessasi saa olla eroakin, kunhan odotat minua rennosti, mutta jo hieman kärsimättömänä.
Iih! Joko tuut tänne, jokojokojokojoko!?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Aito_Johanna

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Jospa kerrankin sanoisin jostain miesten ilmosta jotain myönteistä, kun yleensä otan ilmoja esille vain pilkatakseni niitä? ;)
Löysin juuri mielestäni onnistuneen ilmon. Tämä on yksi niitä harvinaisia ilmoja, joissa asiallisuus, informatiivisuus ja hyvä kielenkäyttö kohtaavat tyylikkäästi kepeyden ja huumorin, ja genreen kuuluva itsekehu ja markkinahenkisyys on osattu toteuttaa hyvällä maulla ja överiksi vetämättä. Ehkäpä vastaankin tähän.

---

Ole nainen, ota blondi!
Ilmoitus nro. 343003

Nimimerkki Blondipoika_
Ikä 26 vuotta
Hakija Mies
Haun kohde Nainen
Luokitus Ei luokitusta
Sijainti Uusimaa
Ilmoitus jätetty 22.10.2006 14:40


Ilmoitusteksti
Blondia vailla?

Etsitkö elämänkumppania? Oletko pettynyt deittipalvelujen suppeaan miesvalikoimaan? Nyt toiveesi täyttää aito kotimainen blondi. Saat samassa paketissa 26-vuotiaan, sinisilmäisen ja 173 cm:n vaaleverikön.

Kilpailevista miehistä poiketen blondi sekä puhuu, kuuntelee että pussaa. Peruskielivaihtoehtoina ovat suomi ja englanti, mutta blondi ymmärtää myös toistakotimaista.

Blondi on ehdottoman luotettava yhden naisen mies. Tupakoimattomuus, vähäinen alkoholinkäyttö ja aktiivinen urheiluharrastus tekevät hänestä hyvin potentiaalisen vaihtoehdon. Blondi ei harrasta sähköpostisuhteita, vaan tapaa ihmisiä mieluummin henkilökohtaisesti.

Monet yhteistyötahot ovat havainneet, että blondi pitää mielen pirteänä. Hän on se kaveri, joka tukee kumppaniaan, mutta ei kuitenkaan takerru häneen. Työssäkäyvänä miehenä blondi maksaa itsensä lisäksi nopeasti takaisin.

Investointikulut blondiin ovat alhaiset, sillä suhteen alkuvaiheessa hän vaatii ainoastaan ulkoiluseuraa. Myös elokuvissa käynti on blondin sydäntä lähellä. Hyvien yhteistyökokemuksien myötä blondi on valmis sitoutumaan vakavampaan suhteeseen.

Blondi kantaa vastuun sekä itsestään että perheestään. Hän on vastaus moderniin tasa-arvoa kunnioittavaan kotitalouteen. Vahva itsetunto, avoimuus ja rehellisyys ovat blondin peruspiirteitä. Sosiaalisena ja kohteliaana kaverina blondi ottaa toiset huomioon eikä tyrkytä jääräpäisesti omia mielipiteitään.

Siistin olemuksen ja fiksujen juttujen ansiosta kehtaat esitellä blondin kavereillesi. Yleensä blondi yllättää uudet tuttavansa sivistyksellään ja tavoitteellisuudellaan. Blondi on elämäänsä tyytyväinen mies. Työ, harrastukset ja ystävät täyttävät hänen päivänsä, mutta hänellä on aina aikaa kumppanilleen.

Parhaiten blondi soveltuu akateemiselle naiselle.

---
silsis

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Aito_Johanna kirjoitti:Parhaiten blondi soveltuu akateemiselle naiselle.
Tässä on kyllä ajatusta takana, mutta huumori on aika pliisua. Toimii varmasti kohdeyleisöön paremmin. Siltikin, viimeinen lause lyö leimansa koko ilmoon. Akateemisuuden erikseen mainitseminen on vaan mielestäni täysin turhaa. Sivistynyt tai aikaansa seuraava olisivat olleet paljon parempia valintoja.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

silsis kirjoitti:

Siltikin, viimeinen lause lyö leimansa koko ilmoon.
Täytyy koNpata tätä. Jotenkin oon vähän turtunut tähän akateemisuuden suitsutteluun deittimaailmassa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Edith

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aitis, eiks me oltu joskus samaa mieltä siitä, että miehet eivät ole blondeja? (Eivätkä myöskään varsinkaan brunetteja.)
Aito_Johanna

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:Aitis, eiks me oltu joskus samaa mieltä siitä, että miehet eivät ole blondeja? (Eivätkä myöskään varsinkaan brunetteja.)
Joo, mutta voin ehkä juuri ja juuri hyväksyä blondiuden tuossa ilmossa, koska se ei selvästikään ole blondi tosissaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

yky
Vastaa Viestiin