Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
ninnithequeen

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Beddis: olisimme luotuja toisillemme :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tämmönen tällä kertaa, yhtään vastausta en ole saanut, mutta se saattaa johtua paikasta. Tai sitten kaikista mainituista miihuspuolista, mutta ääretön itsensä kehuminen yököttää minua muidenkin ilmoituksissa. Ikä ja paikkakunta mainitaan muualla.

"Yli 180 senttinen hoikka nainen etsii itselleen miestä, jota voisi katsoa kumartumatta silmiin, vaikka jalassani onkin usein korkokengät. Lähtöpituus miehelle olisi siis 185 ylöspäin.
Minulla on lyhyet punaiset hiukset (siis kunhan värjään ne huomenna tai ylihuomenna, siihen asti maantienväriset) ja olen kai ihan nätin näköinen. Peilikuvaani olen erittäin tyytyväinen enkä pelota ulkonäölläni lapsia ja pieniä eläimiä.

Olen enemmän rock kuin pop ja akateemista ladya minusta ei saa tekemälläkään. Lempivihannekseni on grillimakkara. Vaikka olen virallisessa työssä, aina pitää olla hieman epäsovinnainen. Olen pahimmillani vittumainen akka ja kyyninen hapannaama, mutta kiukutteleminen ja nalkuttaminen on minulle vierasta, edes riiteleminen ei onnistu. Valtaosan ajasta olen kuitenkin mukava ja lämminsydäminen luonnonlapsi. Hassu höpönassu.

Harrastan lukemista, kutomista, leffassa ja keikoilla käyntiä (sekä musiikki- että stand up) ja joskus käyn sauvakävelemässä ja pyöräilemässä. Baarissakin tulee lorvittua silloin tällöin, mutta alkoholi jää juomatta lähes poikkeuksetta. Paljon mukavampaa kun muut juovat minun puolestani.

Miestä tarvitsisin sängynlämmittimeksi, kaveriksi ja kumppaniksi arkeen. Näin kesällä olisi kiva käydä esim. Lintsillä ja piknikillä. Kevyttä kesäistä menoa, katsotaan sitä vakavampaa sitten syksyllä.

Hyvästä tai huonosta huumorintajusta iso plussa, rokista ja raskaasta musiikista bonusta. Paljon muita vaatimuksia ei miehelle ole kuin tuo alussa mainittu pituus ja kropan kohtuullinen kunto. Ihan hirveetä juoppoa en kyllä haluaisi.

Ai niin, kuten kunnon vanhallapiialla pitääkin, minulla on kaksi kissaa. En siis ole allergikon ensivaihtoehto."
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lolita kirjoitti:Tämmönen tällä kertaa
Rehellinen ilmo. Kyllä sut tästä tunnistaa. Jos oisin mies ja kymmenen senttiä pidempi sekä vapaa, niin vastaisin.
Turbohaltija

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Minäkin innostuin ilmoittelemaan. Tällä ei voi epäonnistua!

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=320219
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Turbohaltija kirjoitti:Minäkin innostuin ilmoittelemaan. Tällä ei voi epäonnistua!
Vierastan sanan omata käyttöä, miksi ei voi sanoa sinulla on sitä ja tätä. Toisaalta ranskalaisten viivojen tulisi olla samassa muodossa eli tyyliin sinun tulisi olla:
- tyylikäs
- varakas jne.

Ei siis niin, että toiset alkavat substantiivilla, toiset verbillä, jotkut pronominillä ja loput adjektiivillä. Jos kerran kirjallisessa maailmassa haluaa päteä, tulee hallita sen säännöt.
Paras päivä ikinä.
Turbohaltija

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Riemumieli kirjoitti:
Ei siis niin, että toiset alkavat substantiivilla, toiset verbillä, jotkut pronominillä ja loput adjektiivillä. Jos kerran kirjallisessa maailmassa haluaa päteä, tulee hallita sen säännöt.
No tämähän on mielenkiintoista! Voi kerro toki lisää! - Aina joku idiootti tulee opettamaan opettajaa. Mutta plussaa sulle siitä, että olet oppinut sentään sanaluokkien nimitykset.

Edit: Muokkasin ilmoitustani. Päätin juuri haluavani yksilöllisiä vastauksia . :shock:
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 16.06.2006 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Turbohaltija kirjoitti:Aina joku idiootti tulee opettamaan opettajaa.
Vielä lisää? Osaamattomat opettavat, koira älähtää kun kalikka osuu, itsekritiikki on taiteenlaji, ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu jne. Onhan näitä juttuja maailma täynnä.
Paras päivä ikinä.
Turbohaltija

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Riemumieli kirjoitti: Vielä lisää? Osaamattomat opettavat, koira älähtää kun kalikka osuu, itsekritiikki on taiteenlaji, ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu jne. Onhan näitä juttuja maailma täynnä.
Omaperäinen ajattelumaailmasi on yllätyksiä täynnä.
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Ei ole oma treffi-ilmoitus...jostain poimittu ja jonkun tekemä.

Tuli mailissa entiseltä duunikaverilta...


Tällänen treffihaku saattas jopa toimia. (POIMITTU JOSTAIN)

Jos et etsi töpselituijaa, vaan ihan tosissas elämäsi muijaa, ehkä olen se juuri, taisi sulla käydä hyvä tuuri!
Ensin minusta pari riviä, ai niin, eihän sulla ole hiviä...

Olen iloinen lakinarttu, vuosien saatossa nämä rypyt tarttu.
Olen siis ehtinyt jo korkeaan ikään, mutta eihän se ole ongelma eikä mikään!
Elämä täynnä treeniä ja lukua, en ihan heti aio jatkaa sukua.

Hymykuopat alati löytyy suu pielestä, kyrpäsi takuulla pitää mun kielestä.
Kulku on ollut paikoin rankkaa, mutta en silti viinaa itseeni tankkaa.
Unelmia ja tavoitteita kohti kuljen, niitä mietin kun silmät suljen.
Hullu ja hassu olen ihan, sydämestä ei löydy sijaa vihan.
En halua enää mistään kärsiä, joten elä viitsi sydäntäni järsiä.

Elä siis hyväksi mua käytä, vaan ihan aidot tunteet mulle näytä.
En valehtelijaa pettäjää tarvi, vaikka housuista löytyisi hirmuinen sarvi.

Sinulle kysymysten sarjaa, edustatko haluamaani lihakarjaa..

Onko sinulla suonet pinnassa, ja hirmuiset fileet rinnassa?
Pilkettä onko täynnä silmäkulma, etkä koskaan olis mulle liian julma?
Tahtoisitko kanssani nostella rautaa, iltaisin pannulla paistella nautaa?
Osaat korjata rikkinäisen hanan, et petä mua kanssa naapurin kanan?
Et mässäile iltaisin kilottain karkkia, eikä kaveripiirissäsi ole narkkia?

Aamupalasi ei koostu dominokeksistä, tykkäät myös lesboseksistä?
Täsmäsikö nämä kriteerit suhun, otappas yhteyttä muhun.
Niin päästään kuuntelemaan rokkia, käryyttelemään kattilassa wokkia.Olen siis runoilija sielua, tahdotko tökkiä kyrvälläs mun nielua..
swirl

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Miepä tiedän mistä tuo löytyy, jos jollekin herroista kolahti. Ihan tuore ilmoitus vielä kaiken lisäksi ;)
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

swirl kirjoitti:^Miepä tiedän mistä tuo löytyy, jos jollekin herroista kolahti. Ihan tuore ilmoitus vielä kaiken lisäksi ;)
No paljastas ny, että missä se on...kaikkia kiinnostaa kuitenkin
swirl

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Pakkotoiston deittipalstalta löytyy.
Elukka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

swirl kirjoitti:^Pakkotoiston deittipalstalta löytyy.
Linkki tai STFU! :buuuu:
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Nimi: Tytteli
Ikä: 22
Kaupunki: Helsinki

Olen melkein ihanin nainen jonka olen koskaan tuntenut! Olen älykäs ja skarppi, kaunis ja hyväperseinen, hauska ja söpö sekä herkkä (oi!) ja läheisyydenkaipuinen. Tykkään elämästä, hymyilen nätisti ja olen melkein aina onnellinen. En tykkää riitelemisestä ja haluaisin parisuhteen, jossa voi pussailla ja halailla hirmuisesti ja tykätä toisesta tosi tosi paljon koko ajan - paitsi silloin kun haluaa olla ihan yksin omissa oloissaan.

En harrasta mitään vakituisesti, enkä ole vielä ihan ymmärtänyt, miten se liittyy deitti-ilmoituksiin. Ainakin itse haluan miehen, joka olisi kiinnostava omana itsenään eikä määritelmänä aikataulutettua elämää. Pidän silti kaikenlaisesta puuhastelusta, innostun helposti ja kokeilen mielelläni kaikenlaista.

Tähän väliin on kuitenkin varoitettava, etten sittenkään ole ihan täydellinen täti. Olen kohtuullisen nuori, ja toivoisinkin sinulta ennen kaikkea ymmärrystä. Huolimatta siitä, että kykenen oppimaan, en ole kaikessa ihan vielä pro. Etenkään ruoanlaitossa. Tykkään silti siivoamisesta ja kodinaskareista, joten esiliinan ja kaulimen kanssa minusta saa oikein suloisen ja seksikkään kodinhengettären!

Tähän hätään en osaa vaatia mitään erityisominaisuuksia sinulta. Itse haluan olla uskollinen, rakastava, välittävä, hoivaava, avoin sekä seksuaalisesti aktiivinen ja kokeileva - joten jos aiot kosia, kannattaa tuntea samanmielisyyttä! Haluan siis ihan tosissani vakiintua, joten jos etsit vain nättejä pinkkejä pimppalimakalvoja, jäät aika paljosta muusta paitsi. :)
Viimeksi muokannut -Superior-, 25.07.2006 4:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
silsakenraali™

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

-Superior- kirjoitti:Nimi: Tytteli
Kenties kotoisin kaupungista, jossa autosi on jo?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

silsakenraali™ kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Nimi: Tytteli
Kenties kotoisin kaupungista, jossa autosi on jo?
Nyt en ihan ymmärrä, mihin "autolla" tässä viitataan. :-p
silsakenraali™

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

-Superior- kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Nimi: Tytteli
Kenties kotoisin kaupungista, jossa autosi on jo?
Nyt en ihan ymmärrä, mihin "autolla" tässä viitataan. :-p
Tallinnan iskulausehan on: "Tule tänne, autosi on jo!"
Sinkkumatti

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

-Superior- kirjoitti:En harrasta mitään vakituisesti, enkä ole vielä ihan ymmärtänyt, miten se liittyy deitti-ilmoituksiin.
.. ja komppi soikoon.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

silsakenraali™ kirjoitti:Tallinnan iskulausehan on: "Tule tänne, autosi on jo!"
En välttämättä halua kuulla enempää.
ComeBack

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Tämän ketjun innoittamana luin cityn deittipalvelun ilmoja.

Minun mielestäni paras ilmo on sellainen, missä asiallinen naamakuva ja selkeästi ilmaistu se, että mitä haetaan tai ei haeta. Turha liirumlaarum saa olettamaan (varsinkin kuvattomassa ilmossa), että joku yrittää puhumalla saada lyylin sänkyyn, kun muut rahkeet eivät riitä.

Muutenkin.. kuka hitti jaksaa kirjoitella enemmän kuin pari meiliä, jos ne eivät johda heti kiinnostumiseen ja tapaamiseen? En minä ainakaan.

Karisma ja sen puute tulevat ilmi myös virtuaalisesti.
mustakikkeli

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ComeBack kirjoitti:Turha liirumlaarum saa olettamaan (varsinkin kuvattomassa ilmossa), että joku yrittää puhumalla saada lyylin sänkyyn, kun muut rahkeet eivät riitä.
Jaa. Mulle yksi eksä sanoi suoraan että hänet saa vain puhumalla sänkyyn, ei fyysisesti viettelemällä. Jotenkin mä siinä kuitenkin onnistuin.

Siitä olen samaa mieltä ettei nettideittijutuissa jaksa montaa kirjettä vaihdella, en ole hakemassa kirjeystäviä. Nopeammin ja helpommin sen toisen aivoituksista ja karismasta/rintojen koosta pääsee selville näkemällä livenä. Jos toista pelottaa tavata tuikituntematonta ihmistä turvallisissa olosuhteissa muiden ihmisten parissa, taitaa olla väärää tyyppiä minulle. Kokemukseni mukaan useimmat naiset eivät tunnu pelkäävän pikaistakin tapaamista.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:Turha liirumlaarum saa olettamaan (varsinkin kuvattomassa ilmossa), että joku yrittää puhumalla saada lyylin sänkyyn, kun muut rahkeet eivät riitä.
Jaa. Mulle yksi eksä sanoi suoraan että hänet saa vain puhumalla sänkyyn, ei fyysisesti viettelemällä. Jotenkin mä siinä kuitenkin onnistuin.
Tuskinpa sä sun eksäsi mielestä fyysisesti vastenmielinen olit alkujaankaan, hän vain kaipasi muutakin, ehkä varmistusta siitä, että olet kiinnostunut hänestä muutenkin kuin vain lyhytaikaisesti / seksuaalisesti.

No jaa, onhan niitä, jotka ovat fyysisesti ihan miellyttäviä ja sitten niitä, joilta haluaa repiä vaatteet päältä pois koko ajan. Kumpienkin kanssa kai voi olla, mutta toistaiseksi ainakin valitsen jälkimmäisten joukosta. Mulle himo on ainakin ensisijaisesti ihan niistä tarpeeksi erilaisista immuniteettigeeneistä johtuva juttu, eikä siinä mitkään lässytykset auta, jos niitä ei ole. Mieluummin tingin sitten vaikka muista ominaisuuksista..

Taidan viedä sut mukanani seuraavan kerran Brasiliaan ja katsoa, kuinka tumma etelän nainen käy kimppuusi ja ryhtyy nuuhkimaan pohjoisen miehen erilaisia geenejä... Sä voisit olla kuumaa kamaa jossain Aasiassa myös.. muista mantereista puhumattakaan.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Keikaus kirjoitti:Taidan viedä sut mukanani seuraavan kerran Brasiliaan ja katsoa, kuinka tumma etelän nainen käy kimppuusi ja ryhtyy nuuhkimaan pohjoisen miehen erilaisia geenejä...
Järkytän sinut toteamalla että saatan joskus jopa vaatia vastinetta tuolle lupaukselle. On tehnyt pidempään mieli käväistä Brasseissa, ja ajatus siitä että mukana on paikat ja kielen tunteva ökkömönkiäinen ei kuulosta kovin paskalta idealta. Kun en edelleenkään osaa sanoa portugaliksi muuta kuin "buf hoeer", ja senkin ihan väärin. Ei sillä ainakaan piparia irtoaisi, joten puhumisen sijaan joutuisin todellakin turvautumaan immunogeeneihini.

Ainoa mikä tällaisella pikamiettimisellä ajatuksessa hieman tökkii on se että kuitenkin raportoisit tänne ihan simona menemisistäni ja saamisistani, ja lokaisit sillä tarkkaan varjellun palstahahmoni. Ja seksiähän et sitten edelleenkään multa saisi vaikka et edes pyytäisikään. Voitaisiinko me esim. asua eri hotelleissa, tai ainakin eri kerroksissa?

(vaikka toisaalta pääsin juuri sanomasta toisessa keskustelussa että olen pihi lomailija, mutta sähän kuitenkin tietäisit miten siellä Brasseissa elää halvalla paikallisten siivellä)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti: Ainoa mikä tällaisella pikamiettimisellä ajatuksessa hieman tökkii on se että kuitenkin raportoisit tänne ihan simona menemisistäni ja saamisistani, ja lokaisit sillä tarkkaan varjellun palstahahmoni. Ja seksiähän et sitten edelleenkään multa saisi vaikka et edes pyytäisikään. Voitaisiinko me esim. asua eri hotelleissa, tai ainakin eri kerroksissa?
Voi hyvänen aika. Milloin mä olen tänne juorunnut jonkun toisen kityläisen salaisuuksista... Omista kylläkin, mutta ei kuulu tapoihin levitellä toisten asioita.

Saattaisin ottaa seksiä sulta, jos tuoksuisit erilaiselta! :wink: Selvennys, ettei sun tarvitse itkeä itseäsi uneen: tuoksut ihan hyvältä, mutta et mun mieheltä. Toisaalta, mun tekee mieli aina käydä fyysiseksi sun lähellä, kun sulla on ne lihakset. Lupaatko edes painia kanssani? Ai vitsi se olisi ihanaa, selättäisin sut kunnon leipomisen jälkeen.
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hei mäkin haluan brasseihin, jos sieltä kerran saa piparia.

Mulla kun...snif...ei ole edes noita kikkelin lihaksia!
Vastaa Viestiin