Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Yönmustaritari

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Sinkkumatti kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:En ole koskaan saanut Hotelli Vantaalta pinppiä.
En mäkään, mutta kun toissaperjantaina kävin selvin päin tsekkaamassa Irinan keikan, vasta huomasin millainen tarjonta siellä on. Hitto vieköön, mähän oon aina ollut aivan liian turvat siellä.

..hmm, mitäs siellä tänään muuten on?..

paaaaaskat. lennikallekumipää..
En minäkään. Eikä ole käynyt edes lähellä. Se on paskapuhetta, että sieltä mitään heruis. Tai sitten on huhu kääntynyt itseään vastaan.

Itseään kunnioittavat kyllä on aina "sopivan turvat" eli se on pleksit tai ei mitään.
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No, deittinetin ilmoitukseeni tulevat vastaukset näyttävät nyt tyrehtyneen, vaikka viime viikonlopuksi pompautinkin sen vielä listan kärkeen. Vielä yhdet treffit edessä (joskus), mutta odotukset eivät ole kauhean korkealla, mutta eihän sitä koskaan tiedä jne.

Päätin kokeilla suomikaksnelostakin, ja en minä sielläkään ketään kiinnosta. Ainakaan tähän mennessä.

Olenpas minä tylsä ja mitäänsanomaton ihminen. Eiku, korjaan, erityislaatuinen. 8)
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 0:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Pakko sanoa, mutta mun nähdäkseni sun ei tarvitse edes muuttua ollaksesi über-cool. Pistät ton kaiken vaan tulemaan ääri-itsevarman fasaadin suodattamana.
Sisäinen muutos siis ei ole tarpeen, mutta ulosantia pitäisi muuttaa? Ikävä kyllä tämä on hyvin vaikeaa minulle, sillä ulosantini ja sisäisen elämäni välissä ei ole mitään fasaadia jonka voisi tuosta vaan maalata, kipsata ja rapata uusiksi. Voin korkeintaan sulkea ovet ja ikkunat jottei kukaan näe sisään. Eikä sekään onnistu kokonaan. Tästä syystä esimerkiksi koirat sekoavat minuun aina ihan täysin, koska ne lukevat minua kuin kirjaa. Siis kuvaannollisesti sanoen, eiväthän koirat lue kirjoja. Olen niille helppo nakki. Ja ihmisille vieläkin helpompi.

Taas tuli lisää pohdittavaa, näemmä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti:Ikävä kyllä tämä on hyvin vaikeaa minulle, sillä ulosantini ja sisäisen elämäni välissä ei ole mitään fasaadia jonka voisi tuosta vaan maalata, kipsata ja rapata uusiksi. Voin korkeintaan sulkea ovet ja ikkunat jottei kukaan näe sisään. Eikä sekään onnistu kokonaan. Tästä syystä esimerkiksi koirat sekoavat minuun aina ihan täysin, koska ne lukevat minua kuin kirjaa. Siis kuvaannollisesti sanoen, eiväthän koirat lue kirjoja. Olen niille helppo nakki. Ja ihmisille vieläkin helpompi.
Tuossahan se on, sun uusi deitti-ilmos!

Ja tosta hotellivantaasta vielä sen verran, että onhan se toki ritarillisempaa vongata chatissa yökaudet kuin hilpasta kiimoissaan lihatiskille.
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:Tuossahan se on, sun uusi deitti-ilmos!
Et varmaan ole tosissasi? Vai oletko? Sori, autistisena on pakko kysyä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti: Et varmaan ole tosissasi?
Kyllä olen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt? Pirun huonoja ja toimimattomia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sudenhenki

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Millainen immeinen on hevihenkinen? Onkse sellanen Lordin/TB:n kuuntelija joka ei tiedä oikeasta hevistä mitään?
mustakikkeli

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sudenhenki kirjoitti:Millainen immeinen on hevihenkinen?
Ei liity musiikkimakuun, vaan tarkoittaa raskasmielisyyttä. Sellaista "äh emmää jaksais tästä nousta" ja "daah huomenna mä kuolen kuitenkin, turha siis yrittää liikoja" tai sitten "hei voisko joku nostaa ton kaljatuopin mun huulilleni, itte en oikein jaksais? Kiits.".
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jätin viikonloppuyönä Suomi24:n profiiliksi seuraavan tekstin:
Oikeastaan tämä palvelu on ihan perseestä. Kuin joku postimyyntiluettelo ihmisistä: jotkut saattavat olla ihan kivoja, osa on varmasti täysiä ääliöitä tai jos satumainen onni kävisi, luettelosta saattaisi löytyä ihminen jonka takia tekisi mieli kulkea selkä hieman suoremmin ja hoitaa asiansa vähän paremmin. Joku jonka kanssa olisi hyvä olla ja jota tekisi mieli katsella vierellään vähän pidempään.
Mutta haaveilu sikseen, vaikka eihän tämä taida oikeasti muuhun soveltuakaan. Sieluttomia ilmoituksia ilman mielipiteitä joihin tarttua, vailla ajatuksia joista kiinnostua. "Olen kiva ja herttainen, harrastan sitä sun tätä, tykkään liirumlaarumista, etsin jotain samanlaista." No niin minäkin, ollaanpa samixet! Joko mennään naimisiin? Voiko muuten joku oikeasti tuntea flirttikutsun saadessaan että nyt minulle on flirttailtu? Mikähän insinööri tuonkin on keksinyt. "Olen huumorintajuinen", vaikka ilmoitukseni ei edes yritä olla yhtään hauska.
Yritä tässä nyt sitten miettiä jotain kiinnostavaa yhteydenottoa, kun ei oikeastaan edes kiinnosta. Olkoot vaikka miten seitsemän päivän palautusoikeus, mutta nähdä nyt kaikki se vaiva käytännössä tuntemattoman ihmisen takia? Ehkä tästä joku tykkää, ostavathan ihmiset Tv-Shopistakin tarpeetonta roinaa kun ei ole mitään ymmärrystä paremmasta. Auttaisikohan etulohkolobotomia tämän käytössä?
No, jos satut olemaan rikas perijätär, jolla on liikaa ylimääräistä: toteutan kohtuullisin kustannuksin palvelun joka oikeasti toimii eikä ole vain yksi bannerimainosten julkaisupaikka muiden joukossa. Paremman mahdollisuuden Sen Oikean löytämisen lisäksi saat hyvän mielen maailman parantamisesta ja tittelin "Amorin lähettiläs". Eihän tämä tue kunnolla edes kappalevälejä!
Muutama on kirjoittanut lyhyesti ja pitänyt hauskana, yksi poisti oman profiilinsa heti tuon luettuaan ja yksi moitti kun ei tuotteesta löydy kuvaa. Rikas perijätär ei ole vielä ottanut yhteyttä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
slam

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja slam »

Sudenhenki kirjoitti:Millainen immeinen on hevihenkinen? Onkse sellanen Lordin/TB:n kuuntelija joka ei tiedä oikeasta hevistä mitään?
Musta takki ja käy festareilla. Kuuntelee musiikkia, joka luokitellaan heviksi. Myös pitää siitä. Mahdollisesti itse jopa hieman harrastaa musaa... Mutta ei välttämättä. (kaikessa yksinkertaisuudessa näkemys, ei niin hevihenkiseltä immeiseltä, vaikka onhan Iron maiden cool)
Sudenhenki

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

slam kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Millainen immeinen on hevihenkinen? Onkse sellanen Lordin/TB:n kuuntelija joka ei tiedä oikeasta hevistä mitään?
Musta takki ja käy festareilla. Kuuntelee musiikkia, joka luokitellaan heviksi. Myös pitää siitä. Mahdollisesti itse jopa hieman harrastaa musaa... Mutta ei välttämättä. (kaikessa yksinkertaisuudessa näkemys, ei niin hevihenkiseltä immeiseltä, vaikka onhan Iron maiden cool)
Älä vastaa postauksiini.
bedlam

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mäpäs otankin huomisen työpäivän tehtäväkseni säveltää oikein infernaalinen ja dippadappainen deitti-ilmoitus.
Edith

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nyt ei kyllä syntyis mitään: "75-kiloinen lähes tissitön kurppa, jota oksettaa koko ajan". So not hot. Pakko jättää kirjailu toiseen kertaan.
silsakenraali™

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Edith kirjoitti:"75-kiloinen kurppa, jota oksettaa koko ajan".
Siis, toihan on manan da murhakulli?
bedlam

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Selasin ketjua monta sivua taaksepäin, mutten löytänyt yhtään mallia deitti-ilmoituksesta! Voi turhuuksien turhuus!

Kuten arvelinkin, tänään oli loistavasti (työ)aikaa säveltää brutaali deitti-ilmoitus. Arvelin lähestyä asiaa siltä kantilta, että suomalaiset ovat aina olleet kovasti kaikkien kilpailujen ja visailuiden perään. Sehän tekee tästä lähes vastustamattoman! Tässä kontrabassoni...kontribuutioni:

Kuva

Bedlamin :h: testi

Vastaa vaihtoehto, joka parhaiten kuvaa itseäsi.

1. Eläimet ovat mielestäni:

a) kauheita, vähänkö eläimet on tyhmiä ja karvasia!

b) omistan eläintarhan!

c) olen eläinrakas, mutta en asuntoani silti haluaisi täyttää lemmikeillä. Jos tilaa olisi hehtaareittain, niin sitten ehkä.

2. Tulevaisuudessa:

a) toivon saavani perheen; ehkä kaksi lasta, omakotitalon ja kesämökin. Minulla on ollut ikuisesti tietty haavekuva tulevaisuudestani ja siihen unelmaan pyrin.

b) en missään nimessä halua lapsia.

c) en kauheasti ajattele tulevaisuutta. Lähtökohtana on tehdä omasta elämästään onnellinen ja suvun jatkaminen ei ole mikään vaatimus sille. Jos parisuhteessa joskus kumpikin sitä ehdottomasti haluaa, niin mikä jottei.

3. Mielekäs parisuhde on sellainen, jossa:

a) kummallakin osapuolella on vapaus tehdä mitä huvittaa. Vapaa suhde sopisi itse asiassa minulle hyvin, parisuhteen ei mielestäni tulisi estää nauttimasta hetken hurmasta silloin tällöin muidenkin kanssa.

b) hankitaan paljon yhteisiä harrastuksia ja pyritään jakamaan jokainen mahdollinen hetki kumppanin kanssa.

c) kummallakin on riittävästi omaa rauhaa ja omia harrastuksia yhteisen elämän ulkopuolella.

4. Perjantai-iltaisin mies tykkää istuskella sohvalla juoden olutta ja kuunnellen kovaäänistä rokkia ja metallia. Sinä taas todennäköisesti:

a) pakkeloit kasvojasi toivoen, että pääset mahdollisimman pian eroon tuosta kauheasta öykynmöykystä ja tanssimaan uusimpia diskobiisejä baarin parketille.

b) istut vierellä, haluaisit mielummin katsella televisiosta Vaimot Vaihtoon-ohjelmaa, mutta meneehän tämä ihan mukavasti näinkin ennenkuin baariin lähdetään.

c) istut vieressä musiikkia diggailen ja omiakin lempparibiisejäsi jammaillen, juttelemme kaikesta maan ja taivaan välillä silloin tällöin kaatuen sylikkäin pusuttelemaan.

5. Tupakointi on mielestäni:

a) aivan järkyttävää. En voi kuvitella seurustelevani tupakoijan kanssa, hyi kökköläinen!

b) paha tapa, enkä itse polta. Ja luultavasti asiasta huomauttelenkin silloin tällöin. Mutta jos toinen haluaa keuhkonsa pilata, niin poltelkoon, kunhan ei jatkuvasti istu parvekkeella pilven keskellä.

c) paha tapa ja haluaisinkin lopettaa. Mutta kun varsinkin kesäiltana kylmän oluen lomassa sauhut parvekkeella vain maistuvat niin hyvälle!

6. Sunnuntaina megabileiden jälkimainingeista herätessäsi luultavimmin:

a) pomppaat välittömästi pystyyn ja suihkuun, laitat stereot soimaan, tiskaat ja painut juoksulenkille.

b) heräät öristen, pieraiset, tilaat pizzan ja läsähdät tv:n ääreen sohvalle loppupäiväksi.

c) haluat viettää aamupäivän lakanoissa hiplaillen, syödä välissä hyvää ruokaa ja painua takaisin petiin telmuamaan. Krapulapanetusta ei voi heittää hukkaan!

7. Miehen tulee ennen kaikkea:

a) olla komea ja varakas. Haluan ennen kaikkea turvata oman ja tulevien lasteni vakaan elämän.

b) olla älykäs ja sosiaalisesti kyvykäs. Hyvät keskustelutaidot ovat suhteen suurin tukipilari ja pienimmistäkin asioista on hyvä ja jopa tärkeää istahtaa keskustelemaan.

c) nauttia läheisyydestä ja tuntua oikealta. Mukava on välillä puhua syvällisiä vaikka koko yön läpeensä, mutta tärkeimpiä ovat ne sanat, jotka voi tuntea hymyilevästä katseesta ja sormenpäiden liikkeistä hiusten lomassa.

8. Huumorintajuni:

a) on omasta mielestäni riittävän hyvä. En kyllä naura koskaan ainakaan seurassa, mutta joskus oma nokkeluuteni melkein hymähdyttää.

b) on loistava! Nauran varsinkin puujalkavitseille ja Kummelille.

c) on huono. Nauran sitcomeissa tilanteissa, joissa studioyleisö ei. Hymähdän täydessä hississä ajatukselle, että säikäyttäisin muut ja alkaisin hoilata täysin rinnoin Scatmania.

9. Ensimmäisillä treffeillä:

a) haluaisin mennä katsomaan Hugh Grantin uusimman romanttisen komedian, jonka jälkeen voisimme syödä hienon lounaan kynttilän valossa. Loppuillasta voisimme vaikka mennä tanssimaan.

b) haluaisin mennä piknikille järvenrannalle. Keskustella mahdollisesta tulevaisuudesta ja löytää yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

c) olisi mukava painella kymppikassin kanssa jonnekin viheriölle. Jutella niitä näitä, ennenkaikkea nauraa ja olla lopulta täysin perseet olalla.


Tulokset:

C voittaa: Onneksi olkoon! Olet tuleva exän, tai sitten huijasit! Varaa kirkko, ostan juomat.

B voittaa: Jos olet vielä koulutettavissa ja tykkäät edes rokista, mitään ei olla vielä menetetty.

A voittaa: Tämä on jo pakko nähdä. Meistä voisi todella olla tulematta jotain!
Viimeksi muokannut bedlam, 07.06.2006 17:37. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
bedlam

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sinkkumatti kirjoitti:Petilammas! Muuten hyvä, mutta... Kuka on petilammas?
Jo tuon kuvan perusteella syntyisi varmasti niin kovasti kissatappeluita että enempi informaatio olisi vain pahasta.

Ajattelin, että koska c-vaihtoehdot ovat puoleltani toivottuja, kertovat ne minusta jo sen verran kuin näin aluksi koen tarpeelliseksi. Kerran olen aiemmin deitti-ilmoittanut, enkä silloin kertonut itsestäni lähellekään näin paljon. Se pariin lauseeseen istutettu tyyli sai ainakin silloin samanhenkisiä ihmisiä kirjoittelemaan.

edit: nyt se hävis!
Sinkkumatti

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

bedlam kirjoitti:edit: nyt se hävis!
Joo niiin hävis. Ajattelin etten en alakaan neuvomaan.

Itse taannoisen ilmoitukseni kanssa huomasin sen, että kun kertoo mahdollisimman paljon itsestä, ja aika vähän haettavasta kohteesta, on meiliboksi täynnä pienessä ajassa. Sieltä vaan sitten suorittamaan karsintaa :P
bedlam

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tokihan tuohon nyt ikä, paikkakunta ja harrastukset tulisi vielä lisätä. Mutta mielessä oli lähinnä tuo Cityn deitti, jossa voi heittää kätevästi linkin käyntikorttiin. Enkä tätä oikeasti julkaisemassa ole, mutta kannoin vastuun eilisestä uhoamisestani ja näpyttelin sen minkä lupasin.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 1:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Kirjoitin kerran ylös kymmenen luonteenpiirrettä ja niiden perään laitoin itse arvioimani kouluarvosanat niistä.
Siis omia piirteitäsi vaiko kuNppanilta toivottuja?
Tuli aivan liikaa vastauksia että olisin viitsinyt muuta kuin tikahtua nauruun.
No hei ylläri että naisen ilmoitukseen tulee deittinetissä aivan liikaa vastauksia.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 1:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

-Superior- kirjoitti:Itse asiassa haluan ruman, itsekeskeisen miehen, joka ei halua minua seksuaalisesti eikä älyllisesti.
Kolme noista ehdoista toteutuu vaikka koska. Se yksi saattaa tuottaa vaikeuksia.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja shue »

bedlamin deitti-ilmo on itse asiassa ideana aika loistava :D
Kuormasta ei syödä.
Vastaa Viestiin