Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Noriyumi

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

McJanne kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Entäs miehen duuni? Ketä kiinnostaa ylitöissä papereita tai palikoita pyörittelevä keijo jonka vapaa-aika kuluu itsensä toteuttamisen kannalta olennaisissa harrasteissa kuten itsepuolustusta treenatessa.
No hei raksu, oisit sä voinu suoraanki sanoa <3
Hehe ;)
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 23:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Toisin sanoen: Ei tarvitse olla paras - siksi voi aina ryhtyä.

Naiset ovat säälittäviä vässyköitä, jotka haluavat sitä, joka uskaltaa haluta naiselta pillua enemmän kuin mikä on naisen käsitys omasta arvostaan. Just go for it.
Eli siis kun himoitsen naista ja ilmaisen sen hänelle itsevarman oloisesti ja pidän häntä haluttavampana kuin hän itse pitää itseään, muutun haluttavaksi hänen silmissään? Olen kuullut tällaisia juttuja ennenkin. Mutta se olisi aikamoinen stuntti minulta. Yleensä olen itsevarmimmillani ja iskevimmilläni juuri aivan täysin väärään aikaan, esimerkiksi lauantaiaamuna yksin kotona, kun muu kansa on menossa krapulaisena nukkumaan. Ja jos pidän naista haluttavana ja ilmaisen sen hänelle olematta itsevarma, vaikutelma on luotaantyöntävä. Tuttu juttu.

Ja sitten tuo naisen käsitys omasta arvostaan. Se kun näkyy huonosti ulospäin, sillä moni nainen pitää yllä kovin erilaista julkisivua verrattuna siihen mitä tuntee sisimmässään. Näkyy se kyllä jos on hyvä ihmistuntija & pelimies, mutta tuollainen kyllä vaatii minulta paljon märkäharjoittelua.

Mutta kiitän antamastasi pohdittavasta.

Mietinpä tässä kyllä sitäkin että sinuahan minä olen kehunut henkeäsaalpaavaksi kaunottareksi. Koska olet. Onko se sitten tehnyt minut jotenkin haluttavammaksi silmissäsi?
segma

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja segma »

AarneAnkka kirjoitti:Mietinpä tässä kyllä sitäkin että sinuahan minä olen kehunut henkeäsaalpaavaksi kaunottareksi. Koska olet.
:pics:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

segma kirjoitti: :pics:
Onhan ne kuvat galleriassa, mutta eri nimellä. Meinasin sen tähän laittaa, mutku ei tiedä saako sitä paljastaa. Kaikki ei tykkää. Mä voin kyllä todistaa, että Aarne puhuu totta asiassa, siis siinä, että Superior on kaunis, siitä asian ääneen sanomisesta en tiedä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mustakikkeli

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Arvaanko oikein ettei Superior välttämättä välittäisi tällaisestä julkisesta keskustelusta liittyen hänen ulkonäköönsä ja viehättävyyteensä? Tai siitä että arvuutellaan mitä mieltä hän on tällaisesta keskustelusta? On tää vaikeeta.
segma

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja segma »

mustakikkeli kirjoitti:Arvaanko oikein ettei Superior välttämättä välittäisi tällaisestä julkisesta keskustelusta liittyen hänen ulkonäköönsä ja viehättävyyteensä? Tai siitä että arvuutellaan mitä mieltä hän on tällaisesta keskustelusta? On tää vaikeeta.
Vähän outo ajatus, että joku ihminen EI pitäisi siitä, että hänestä keskustellaan positiiviseen sävyyn.
Viherkikkeli
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 18.05.2006 18:26

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Viherkikkeli »

segma kirjoitti:Vähän outo ajatus, että joku ihminen EI pitäisi siitä, että hänestä keskustellaan positiiviseen sävyyn.
En mä ainakaan.
Vihertää ja kutittaa
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:siitä asian ääneen sanomisesta en tiedä.
mustakikkeli kirjoitti:On tää vaikeeta.
Ja tuskin edes ensimmäinen kerta kun täällä tapahtuu tällä tavalla jollekin. Iso haloo, eiku hali. Anteeksi että menin kehumaan ääneen tekemättä sitä hauskasti / rennosti / itsevarmasti jolloin se olisi kuitattu naurunhörähdyksellä. Olen autistinen sosiaalisilta taidoiltani kehittymätön mömmö.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 23:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Herra Manala

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lolita kirjoitti:Mä voin kyllä todistaa, että Aarne puhuu totta asiassa, siis siinä, että Superior on kaunis, siitä asian ääneen sanomisesta en tiedä.
Höpöhöpö. Kerran olen nähnyt tuon superin ihan päivänvalossa. Järkytys oli melkoinen. Superneiti käyttää wanhaa kunnon tikkurilan pakkelikikka-vitosta, joka saa hänet näyttämään hämärässä baari&miittivalaistuksessa varsin siedettävältä.

Valoisassa taas lordikin voittaisi ennemmin euroviisut.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 23:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Kuulostaa toki huvittavalta, mutta sanon tämän, koska jostain syystä tuntuu että olet juurikin niiden yksinkertaisimpien pillunsa jakelijoiden perässä.
Se on vain vaihe jonka haluan kerran käydä läpi todistaakseni itselleni että se onnistuu minulta. Siis se, että pokaan jonkun baarista ja kaikki menee ns. putkeen. Sen jälkeen tuskin teen sitä uudestaan. Kaikki nimittäin sanovat että se on ihan naurettavan helppoa, mutta silti se ei ole onnistunut minulta kertaakaan. Tällainen saa minut pitämään itseäni täysin vajaana ja poikkeavan luotaantyöntävänä, kun näin "naurettavan helppo" asia ei tahdo onnistua millään. Onko lähtökohtani väärä ja pyrkimykseni paheksuttava?

En kuitenkaan aio mennä siihen että helpottaisin operaatiotani laskemalla rimaani itseinhottavan alas. Haluan että se onnistuu niin että siitä ei jää morkkista, ja että se tuntuu saavutukselta. Mahdotonta?
Tässä päästäänkin siihen ainoaan ongelmaasi: tunnut pitävän itseäsi jonkinlaisena yksinkertaisena ja ärsyttävänä villapaitaansa mumisijana, jonka on sosiaalisissa tilanteissa jatkuvasti keskityttävä löytääkseen oman itsensä sieltä, mistä sitä ei kannattaisi alkaa edes etsiä.
Yleensä koen vain olevani täysin eri planeetalla. En ole koskaan löytänyt sitä Nimenomaan Minun Omaa Porukkaani, jollaiseen melkein kaikki tuntuvat kuuluvan, jossa on hengenhemolaisia ja hommat sujuu. Erakkona on kiva olla kun saa tehdä ihan miten tahtoo mutta pitkän päälle se ei sitten olekaan niin kivaa.
Eikö juuri siksi kannatakin oppia tuntemaan ensisijaisesti itsensä?
Se tekisi oman porukan löytämisenkin helpommaksi. Pala palalta olen lakannut olemasta oma itseni kun milloin mikäkin asia, joka on lähtenyt sisimmästäni, on moitittu vääränlaiseksi, ja olen antanut sen kuihtua pois. En siis tunne itseäni. Deitti-ilmoitusten kirjoittaminenkin olisi helpompaa jos tuntisi itsensä, ja osaisi siten kuvata itsensä sellaisena kun on. Pitäisi vain löytää se tie itsetuntemukseen.
Harvempi kai juurikaan myötävaikuttaa omaan ulkonäköönsä. Mikä tekee siitä itse asiassa hämmentävän yhdentekevän asian.
Pohjimmiltaan tämä on totuus. Mutta vaistot sanovat toisin, ja niitä vastaan jatkuva kamppaileminen rasittaa kehoa ja mieltä. Kai siihenkin oppii.
"Siedettävä" on itse asiassa varsin rajua liioittelua rumavartaloisesta, neuvostoliittolaisen karjakon näköisestä maatiaistammasta.
En ymmärrä huumorianne. Mutta ei se mitään. Ei oo eka kerta kun en tajua jotain itsestään selvää, vatipää kun olen.
mustakikkeli

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sen jälkeen tuskin teen sitä uudestaan. Kaikki nimittäin sanovat että se on ihan naurettavan helppoa, mutta silti se ei ole onnistunut minulta kertaakaan.
Muualla kuin Hotelli Vantaalla se on melkein kaikille (miehille) yhtä tuskaa, riippumatta siitä millaisia tarinoita he kertovat.
silsakenraali™

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

AarneAnkka kirjoitti: Kaikki nimittäin sanovat että se on ihan naurettavan helppoa, mutta silti se ei ole onnistunut minulta kertaakaan.
Psst, tällä sinä huijaat itseäsi. Vaikka kommenttisi olisikin karrikoitu, jopa provo, niin näin asia ei suinkaan ole. Kotoa baariin lähtiessä on meillä kaikilla karvapäillä samat tehot - kiikaritehot (lue 0+0). Älä tee itsestäsi ali-ihmistä, älä häviä valmiiksi. 95 prosentin asenne on 50 prosentin suoritus.
Herra Manala

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

En ole koskaan saanut Hotelli Vantaalta pinppiä, vaikka olen ollut ihan täysillä geimeissä mukana.
Sinkkumatti

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Herra Manala kirjoitti:En ole koskaan saanut Hotelli Vantaalta pinppiä.
En mäkään, mutta kun toissaperjantaina kävin selvin päin tsekkaamassa Irinan keikan, vasta huomasin millainen tarjonta siellä on. Hitto vieköön, mähän oon aina ollut aivan liian turvat siellä.

..hmm, mitäs siellä tänään muuten on?..

paaaaaskat. lennikallekumipää..
silsakenraali™

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Samikset eli skoretusprossa tasan nolla. En selitä sitä edes sillä, että olen poikennut HV:ssa vain kerran. Viime aikoina on pikku hiljaa alkanut tuntua siltä, että olen tämänkin asian kanssa vähitellen sinut.
Mulli75

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sinkkumatti kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:En ole koskaan saanut Hotelli Vantaalta pinppiä.
En mäkään, mutta kun toissaperjantaina kävin selvin päin tsekkaamassa Irinan keikan, vasta huomasin millainen tarjonta siellä on. Hitto vieköön, mähän oon aina ollut aivan liian turvat siellä.
Me harrastajat mennään Hotellille 2 kertaa vuodessa suoraan jonon ohi sisälle ilman mitään kyynärpää taktiikkaa.
Alkaa olla sen verran loppuun kaluttu, ja tuo 2 kertaa riittää mulle ihan hyvin.
Herra Manala

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ai niin. Mä en ole koskaan käynyt Hotelli Vantaassa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

-Superior- kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Superneiti käyttää wanhaa kunnon tikkurilan pakkelikikka-vitosta, joka saa hänet näyttämään hämärässä baari&miittivalaistuksessa varsin siedettävältä.
"Siedettävä" on itse asiassa varsin rajua liioittelua rumavartaloisesta, neuvostoliittolaisen karjakon näköisestä maatiaistammasta.
:nuts:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

mustakikkeli kirjoitti:
Sen jälkeen tuskin teen sitä uudestaan. Kaikki nimittäin sanovat että se on ihan naurettavan helppoa, mutta silti se ei ole onnistunut minulta kertaakaan.
Muualla kuin Hotelli Vantaalla se on melkein kaikille (miehille) yhtä tuskaa, riippumatta siitä millaisia tarinoita he kertovat.
No tuota noin, ymmärtääkseni moinen tuskin edellyttää muuta kuin:

- itsekritiikitöntä asennetta (paskanpuhuminen ja kovaäänisyys ei ala hävettää kesken kaiken)
- valmiutta tehdä taktinen vetäytyminen ja ryhtyä hyökkäykseen toisella rintamalla (jos ei tosiaan on ei, niin okei, sitten vaan seuraavan kimppuun)
- valmiutta laskea rimaa, jos se vaikuttaa tarpeelliselta ja
- psykologista pelisilmää (tasapainottelua kiinnostuksen ja sen puutteen välillä).

Näillä eväillä pääsee jo pitkälle. Itse en juurikaan tätä harrasta, koska selkärankani ei oikein taivu moiseen. En myöskään muista ystäväpiiristäni ketään, joka olisi tosiaan löytänyt ravintolasta parisuhteen, joten suosittelisin ehkä kalastelun jatkamista tuttavapiirissä.
huima

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja huima »

Vadim kirjoitti: löytänyt ravintolasta parisuhteen
Tuo on kieltämättä vaikeaa. Itse tosin löysin kerran kadonneen matkapuhelimen.
Bliss

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:
Vadim kirjoitti: löytänyt ravintolasta parisuhteen
Tuo on kieltämättä vaikeaa. Itse tosin löysin kerran kadonneen matkapuhelimen.
Pystyitkö kommunikoimaan sen kanssa?
huima

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:Pystyitkö kommunikoimaan sen kanssa?
Hetken aikaa. Fiilarit oli jo aika korkealla, mutta se oikeasti halusikin vaan kaverini käsiteltäväksi.

Kauhea lutka.
Vastaa Viestiin