Kuka on Einari Epätoivoinen?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

AarneAnkka kirjoitti:
par-sky kirjoitti:menee puistattavammaksi. lähti kesken varusmiespalvelun antenniosastolle. oli kuulemma harkinnut ampuvansa itsensä.
Mäkin lähdin armeijasta kesken. Mähän oon ihan kauheen puistattava, vastenmielinen ali-ihminen jolle kuuluu nauraa "lempeän huvittuneesti". :x Pitäisköhän mun mennä aNpumaan itteni. Tosin muovikuulafritsu ohimossa ei taida ratkaista mitään.
öh :?: viittasin tällä vaan siihen että armeijassa aikoi noin tehdä, siksi ne lähetti sen pois. tosin intti on niitä harvoja paikkoja missä kaikki saa aseen kouraan.

sä oot aarne ihQ pihQ, ota nyt se armeijakortti pois ja polta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
hermine

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja hermine »

hebuli kirjoitti:Meillä oli koulussa yksi Einari, mutta ei se ollut kyllä yhtään tuollainen. Jalkapalliksessa se oli hyvä.
Hui, mullekin tuli mieleen vasta tässä vaiheessa, että tiedän oikeasti yhden pojan jonka nimi on Einar. Liftasin joskus sen kyytiin, en ees muista miksi annoin sille numeroni. Muutaman kerran puhuttiin puhelimessa. Paljon myöhemmin se kosi mua tekstiviestitse ilmeisen tosissaan. En tosin tiedä, miten hyvin tää ihminen muuten vastaa noita tuntomerkkejä, kun ei sitten koskaan oikeasti tutustuttu. Voi olla, että epätoivoisuuden sijaan sillä oli joku käytännön syy kuten oleskelulupa kosintaansa, tuskin se tunsi juuri muita naisia suomesta kuin minut, kun oli äijäporukassa tullut tänne raksahommiin.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Mihinkäs minä sitten kuulun ei ole yhtään seurustelusuhdetta takana, mutta naiset ovat yrittäneet iskeä minua usein ja heille yleensä olen antanut pakit paitsi kerran jolloin itse sain pakit kun ei ollut sitä siistiä koulutusta :) Plus suuret määrät kutsuvia katseita työpaikoilla ja baarissa, mutta ujona pojuna en ole uskaltanut mennä jutteleen =) Samoin olen ajatellut ulkomailta vaimoa ei sen takia ettenko saisi suomesta vaan sieltä saisin parempaa laatua. Ainostaan suomalaisnaisilla on etuna sama kieli ja ei välttämättä niin perseaukisia vaikka 99% naisista on täysin persaukisia asuvaitpa he missä tahansa.
Kingi I
AarneAnkka

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

par-sky kirjoitti:ota nyt se armeijakortti pois ja polta.
Joo... en tajua miksi otan näistä jutuista aina itseeni.
eps

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja eps »

shue kirjoitti:Siinä missä moni yli 30-vuotias - ja vielä useampi 40 täyttänyt - mies kokee olevansa jo 'vanha' ja pelkää jäävänsä yksin, yhtä moni samanikäinen nainen nauttii täysillä elämästään sinkkuna. Tunnen paljon 40-60-vuotiaita naisia, jotka ovat olleet sinkkuina likipitäen koko elämänsä ajan ja ovat äärettömän tyytyväisiä elämäänsä. Sen sijaan vastaavia miehiä en tiedä ainuttakaan. Vastaavan ikäiset yksinäiset miehet etsivät poikkeuksetta aivan paniikinomaisesti parisuhdetta ja tarttuvat pulloon, kun sitä 'edes jotakuta' ei löydy.
Laskin nopeasti cityn deitti.netin tositarkoituksella jätetyt ilmoitukset ikähaarukoissa 20-40v ja 40-60v. Tässä ovat tulokset:

20-40v: Miesten ilmoituksia 1797, naisten ilmoituksia 845. Naisten osuus 32%
40-60v: Miesten ilmoituksia 275, naisten ilmoituksia 167. Naisten osuus 38%

Otoksen perusteella väitteesi on väärä. Itse asiassa iän myötä naiset näyttävät etsivän suhteessa enemmän seuraa kuin nuorempina.

Koska otos ei ole satunnainen, sillä ei ole tieteellistä todistusarvoa. Silti sillä ollee isompi painoarvo kuin puhtaasti yhden henkilön omiin kokemuksiin perustuvalla väitteellä.

e.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

AarneAnkka kirjoitti:
par-sky kirjoitti:menee puistattavammaksi. lähti kesken varusmiespalvelun antenniosastolle. oli kuulemma harkinnut ampuvansa itsensä.
Mäkin lähdin armeijasta kesken. Mähän oon ihan kauheen puistattava, vastenmielinen ali-ihminen jolle kuuluu nauraa "lempeän huvittuneesti". :x Pitäisköhän mun mennä aNpumaan itteni. Tosin muovikuulafritsu ohimossa ei taida ratkaista mitään.
Kuulepas nyt Aarne, otetaan askel taaksepäin ja muistellaan, että tässä ketjussa oli kyse epätoivosta. Sinä et ole epätoivoinen einari, vaan ihan tavallinen heppu, joka ei tietämäni mukaan ole tuollaisiin aiemmin mainittuihin omituisiin venkoiluihin syyllistynyt. Korkeintaan joskus hieman epävarma einari :) IhQ PihQ olet, kuten Par-Sky sanoi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti: IhQ PihQ olet, kuten Par-Sky sanoi.
kompotikompoti!
The great club outshines the individual, always and forever.
hebuli

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Siis puhutteko te kaikki nyt samasta Einarista? Miten te kaikki voitte tuntea sen?
AarneAnkka

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noooh kiitos kiitos neidit hyvät. :oops: :)
eps

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja eps »

shue kirjoitti:En unohda biologista kelloa, mutta huomioin senkin, että 30 vuotta täytettyään moni on jo nuo asiat miettinyt loppuun asti omalta kohdaltaan. Toki ensisynnyttäjien keski-ikä on jatkuvasti noussut, mutta useimmiten on kyse siitä, että nainen on halunnut luoda uraa ennen äitiyttä. On totta sekin, että oikeanlainen mies saattaa muuttaa ajatuksia lapsiasiasta, joskin minun on aina vaikea käsittää sitä, että lapsia tehtäisiin kovin kevyin perustein. Itse olen lapseton, mutta en ole lyönyt asiaa mitenkään lukkoon. En silti koe ehdottoman suurta tarvetta lisääntyä ja jos nyt mietin omaa ystäväpiiriä, sielläkin nämä lisääntymisvimmat on koettu jo alle kolmekymppisinä. Minusta vaikuttaa enemmänkin siltä, että 25 on jonkinlainen rajapyykki tuossa suhteessa.
Ensisynnyttäjien keski-ikä on ollut jo reilut 10 vuotta 27 ja 28 vuoden välissä,
http://www.stat.fi/til/synt/2004/synt_2 ... v_004.html

Valitettavasti tilastossa ei kerrota keskihajontaa. Sen avulla voisi laskea, mihin ikähaarukkaan esimerkiksi 3/4 ensisynnyttäjistä kuuluu. Luultavasti vaihteluväli on ainakin +-3v, eli noin 24-31v. 25 ei siis ole mikään rajapyykki, vaan A.A:n 29v on lähempänä totuutta.

e.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

segma kirjoitti:PPS. Mistä johtuu, että tämän tyyppisiä ongelmia eivät naiset kysele liki koskaan (olen myös mahdollisesti sokea)? Ovatko naiset immuuneja Epätoivoinen -tittelille siinä merkityksessä kuin se miehen niskaan voidaan langettaa?
Kyllä niitä epätoivoisia naisiakin on, mutta kun/jos nainen alkaa valittaa, niin heti ilmaantuu joku rapajuoppo tai itseään täynnä oleva äijä (ääliö)niskaan hengittäjäksi tyyliin "Anna mulle pillua, kyl sä mulle kelpaat. (ainakin yhdeksi panokerraksi)"
AarneAnkka

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:Sinä et ole epätoivoinen einari, vaan ihan tavallinen heppu, joka ei tietämäni mukaan ole tuollaisiin aiemmin mainittuihin omituisiin venkoiluihin syyllistynyt.
<avautuminen>

Itse asiassa taannoin teininä minulla on kipeässä muistissa yksi tapaus, kun olin kirjeenvaihdossa yhden tosi flirttailevan jenkkitytön kanssa ja luulin ihan oikeasti että meillä menee tosi lujaa (koska olin pihalla) ja sitten tulikin kylmä suihku niskaan. Tytölle ei riittänyt todeta että "no no, ei nyt sentään" vaan hän meni totaaliselle puolijulkiselle nöyryytyslinjalle siitä miten pihalla oleva idioottiluuseri minä olinkaan.

Siitä ilmeisesti jäi päähäni semmoinen kipeä tulehduspesäke, jota naisten "lempeän huvittuneet" keskustelupalstanaureskelut säälittävän epätoivoisille luuserimiehille sohii, ja siksi otan niistä itseeni, vaikka otinkin silloin kai opikseni enkä enää ole (toivottavasti) niin totaalisesti pihalla.

Voi olla että taustalla on vielä jotain muutakin. Sisäinen tutkinta jatkuu.

</avautuminen>
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja shue »

AA, voisiko tuossa olla ihan kulttuurieroista kyse? Jenkkikulttuurissa flirttailu ja deittailu on tavanomaisempaa kuin meillä ja niihin ehkä ryhdytään kevyemmältä pohjalta.
Kuormasta ei syödä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmovanukas kirjoitti:
hermine kirjoitti: Södergranin runoon: "etsit naista ja löysit ihmisen - olet pettynyt".
Tämähän tiivistää aika hyvin Gattacankin tragedian. Haikalee siveää turmeltomatonta neitsytteinimorsianta, joka on kuitenkin estoton ja läNpeää vain hänelle kunnes kuolema heidät erottaa. Vaikka juna meni jo aikaa sitten.
:D Teini ei saa olla, saa olla korkattu, sillä lailla siweänpuoleinen, että elämässään on peräti kuukausien ellei vuosienkin jaksoja ilman seksisuhteita, oikeaa miestä, siis minua :D odotellessa. Eikä niin että tutustumisvaiheessammekin baaripaneskelee tai jos en itse käy välittömästi kiinni, ottaakin naapurin Kaken, Maken tai Jaskan. Eikä tuokaan niin nuGaa.

Mutta kummia luuloja.
Luuletteko tosissaan, että minulla koskaan tai nyt varsinkaan on ollut nirsosti VALITTAVAKSI asti naisväkeä? Ja ongelmani on nirsous? Ihan eri maailmaa tuollainen. Kun valittavien määrä on NOLLA, niin nirsoilukin on vain teoriaa. Koskas minä viimeksi edes treffeille pääsin? Olisko kolme vuotta sitten vai neljä?

Minun REAALImaailmassahan kun naisia näen, ne on varattu- varattu- varattu- varattu- varattu- teinix -teinix -teinix -teinix -varattu -varattu-teinix -ehkä kapakkaLutka jonka naiselle tuttu tinttitukka vie vaikka pöydästäni -varattu-varattu- teinix- teinix- varattu- pubiruusu jota jututin tunteja ja lähti panemaan lapsuudentoverinsa kanssa -varattu- varattu- viskisieppo joka vain juo kaljani ja lähtee panemaan muun kanssa- varattu- varattu- varattu-varattu- varattu teinix -teinix -varattu teinix -varattu- varattu -varattu -varattu -varattu -varattu ---- jos joku muu löytyisi, niin sehän ei haluaisi olla missään tekemisissä juuri MINUN kanssani! :D

joojoo, kaikki on minun NIRSOILUNI syytä :D
Ehei... kun KOHDETTA ei ole eikä tule niin siinä kaikki valitseminenkin on vain teoriaa.
Helsingissä asuessani kohde näkyi kerran neljässä vuodessa, nyt ei koskaan.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
RolloTomasi

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

shue kirjoitti:AA, voisiko tuossa olla ihan kulttuurieroista kyse? Jenkkikulttuurissa flirttailu ja deittailu on tavanomaisempaa kuin meillä ja niihin ehkä ryhdytään kevyemmältä pohjalta.
Mielenkiintoista... kityssähän suurin osa on sitä mieltä, ettei Parisuhteilevaan Maailmaan ja ihmisten tapojen erilaisuuteen kuulu asuinpaikasta johtuvia kulttuurillisia eroja.
AarneAnkka

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

shue kirjoitti:AA, voisiko tuossa olla ihan kulttuurieroista kyse? Jenkkikulttuurissa flirttailu ja deittailu on tavanomaisempaa kuin meillä ja niihin ehkä ryhdytään kevyemmältä pohjalta.
Näinhän se on. En kaiketi vielä tajunnut sitä silloin nuorena kloppina.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä taidan olla sellainen Elina Epätoivoinen. En onneksi käyttäydy kovin epätoivoisen idioottimaisesti, mutta muuten olen vähän liian epätoivoisen innokas tapaus. Olen kyllä päättänyt tehdä ns. gattacat eli luopua toivosta ja todeta etten kelpaa kenellekään, kun kukaan ei tajua miten hyväkivaloistavamukavatavalllinen ja pantava olen ja en itse ole kiinnostunut niistä melkein-tarjokkaista, joihin melkein olen törmännyt. Tähän täydellisen luovuttamisen oppimiseen menee vielä vähän aikaa, joten siihen asti olen epätoivoinen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hebuli

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Minä olen puolestani ehkä vähän "Einari Epävarma" sitten siihen suhteenpoikaseen kiinni päästyäni. En tiedä miksi, mutta tuntuu että kaikkien naisten exät ovat olleet jollain tapaa tosi jänniä henkilöitä, hienoja ja jännittäviä harrastuksia, omistavat purjeveneitä jne., ja tunnen itseni heidän rinnallaan tavallista tavallisemmaksi tavikseksi ja ihmettelen mitä kyseinen nainen näkee minussa sellaisten tapausten jälkeen. Ihan sama nykyisessäkin tilanteessa: naisen viimeisimmät kaksi exää ovat kuulemma olleet jotain tosi hyvin toimeentulevia 195 cm pitkiä meneviä ja itsevarmoja bisnismiehiä hienoilla autoilla ja mitä vielä, ja nyt on kierrossa puolestaan tällainen hädin tuskin keskimittainen ja ainoastaan ihan normaalisti toimeentuleva perusperustavistavis joka on tuskin millään tavoin jännä? Vaihtelu virkistää?

Sama se oli joskus aiemmin kun parin naisen exät olivat niitä ihme aktiivisia base-/laskuvarjohyppääjiä, alkoi tulla kuva että kaikki harrastavat nykyisin jotain tosi extremeä, ja tuntee itsensä todella passiiviseksi ihmiseksi kun ei itsellä tällaisia harrasteita löydy? Tosin toinen sanoi exän extreme-harrastusta rasitteeksi, koska pelkäsi avomiehensä hengen puolesta hänen base-keikoillaan.

No mitään karmeaa pulttia en noista jutuista ota, kelpaan itsenäni tai sitten en. Mieleen toki myös tulee kuinka paljon noissa kertomuksissa on ylimääräistä extraa. Voihan toki olla että naiset yrittävät korottaa omaakin arvoaan silmissäni hieman liioittelemalla millaisille supermiehille ovat aikaisemmin kelvanneet. Tiedä sitten, ties vaikka joku kertoo nyksälleen minusta samanlaisia liioiteltuja tarinoita. Tosin, kyllä minä omalta osaltani kuulen varsinkin post mortem-tuomiona varsin usein "Olet tosi mukava ja kunnollinen mies, mutta...". Tunnetustihan se pelkkä mukava ja kunnollisuus eivät riitä, ja miksi pitäisikään. Kyllä itsekin vaadin jonkinlaista molemminpuolista kipinää, sanoisinko ihan notta intohimoa.

Sanoisin yhdeksi "ongelmakseni" ehkä myös ehkä sen että luovutan nykyisin melko helposti. Jos toinen alkaa vaikuttaa kovin epävarmalta suhteeni, en todellakaan ole ripustautuja. Pikemminkin päinvastoin, pistän hommat poikki joko passiivisesti (=en ota enää yhteyttä) tai aktiivisesti ilmoittamalla ettei homma ilmeisesti toimi enää, ja kylmetän omatkin tunteenrippeeni. Onhan minusta sanottukin että minusta pääsee yllättävän helposti eroon. Kai se on jonkinlaista itsensä suojelemista.
Pehmovanukas

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

hebuli kirjoitti:No mitään karmeaa pulttia en noista jutuista ota, kelpaan itsenäni tai sitten en. Mieleen toki myös tulee kuinka paljon noissa kertomuksissa on ylimääräistä extraa. Voihan toki olla että naiset yrittävät korottaa omaakin arvoaan silmissäni hieman liioittelemalla millaisille supermiehille ovat aikaisemmin kelvanneet. Tiedä sitten, ties vaikka joku kertoo nyksälleen minusta samanlaisia liioiteltuja tarinoita.
Miks pitäisi ottaa? Joku syyhän siihen on, että ne suhteet ovat päättyneet ja joku syy on siihen, että olet itse tullut valituksi. Harva jaksaa tuhlata rajallista aikaa ihmiseen, jota pitää epäkiinnostavana. Uskoisin että noita extreme-lajeja pidetään useimmiten vain omituisuuksina, ei niinkään ihailun arvoisina.
hebuli

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Pehmovanukas kirjoitti:Miks pitäisi ottaa? Joku syyhän siihen on, että ne suhteet ovat päättyneet ja joku syy on siihen, että olet itse tullut valituksi.
No minähän en tietenkään sanonut että "pitäisi ottaa", mutta vain muutamia viikkoja (tai kuukausia) tuoreessa suhteenpoikasessa saattaa olla ihan normaalia että ihmistä hieman mietityttää miksi hän vaikuttaa olevan niin erilainen tapaus kuin toisen aikaisemmat seurustelukumppanit. (joo ei tarvitse listata tähän mahdollisia syitä, tiedän kyllä) Väittäisin jopa että monissa tapauksissa tällaisten asioiden miettiminen voi olla ihan hyväksikin, jos ei muuten niin jotta tulee kysyneeksi asiasta toiselta jos paine kasvaa liian valtavaksi kestää, ja alkaa itsekin miettiä onko toinen mahdollisesti kiinnostunut sinusta "vääristä" syistä, tai ehkä olet jopa päätynyt laastarikumppaniksi.

Hieman eri asia tietenkin jo vuosia jatkunut suhde, silloin lienee tullut jo jonkinlainen varmuus että joo taitaa se toinen ihan oikeasti pitää sinusta, johtui se sitten mistä johtuikaan. Tosin, ehkä näissäkin tapauksissa on silloin tällöin asiallista miettiä tuota samaa (varsinkin jos kommunikointi ei ole niin avointa kuin TV-sarjoissa), ettei eteen tule tilannetta että hups toinen ei ulkokuorestaan ja vakuutteluistaan huolimatta sittenkään ollut tyytyväinen suhteeseen, ja tekee omat pikaiset ratkaisunsa. Onhan noitakin tapauksia nähty ja kuultu.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

hebuli kirjoitti: En tiedä miksi, mutta tuntuu että kaikkien naisten exät ovat olleet jollain tapaa tosi jänniä henkilöitä, hienoja ja jännittäviä harrastuksia, omistavat purjeveneitä jne., ja tunnen itseni heidän rinnallaan tavallista tavallisemmaksi tavikseksi ja ihmettelen mitä kyseinen nainen näkee minussa sellaisten tapausten jälkeen.
.
Sen exillään jutskailevan gimulin indressi tossa taas on se, että on itse vähän epävarma tai silleen ja nääs katsoo exiensä kautta kuvaavansa myös omaa statusarvoaan. Hönöyttä.
Voin olla väärässäki, mut tuli tälleen mieleen. Uus näkökanta ja kaikkee.
<3
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja shue »

Allekirjoitan HotPantsin sanoman. Noin minäkin asian näkisin. Totta puhuakseni minua jotenkin kammottavat ne ylettömän tyylikkäät ja menevät bisnestyypit hienoine autoineen ja extreme-harrastuksineen. Ei oikein jaksa ihmisiä, joiden elämä tuntuu olevan jatkuvaa Suorittamista. Niille on varmaan ihan kauhistus, että vapaa-aikanaan voisi jopa rentoutua :shock:
Viimeksi muokannut shue, 24.04.2006 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuormasta ei syödä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

PerttiMakimaa kirjoitti:Tavoitteessaan epäonnistunutta Einaria voisi kuvata narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsiväksi suuruudenhulluksi aikamiespojaksi, jonka paranoidit piirteet alkavat iän myötä muuttua hellyttävistä rasittaviksi. (kevyesti Jyrki Lehtolaa mukaillakseni)
Siis kuvasitko nyt Jyrki Lehtolaa vai lainasitko häntä?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

shue kirjoitti:hermine puki sanoiksi minun ajatukseni. Allekirjoitan jotakuinkin kaiken. Loistavaa :D Ja kyllä, Einareihin on tosiaan tullut törmättyä :doh:
Touché!

Epäilen vaan, että tässä kuvataan eri ilmiötä. Einari ei näet kuulosta edellä kuvatun kaltaiselta (epärealistiselta?) haaveilijalta, vaan ihan tavalliselta ujolta heebolta, joka vain käyttäytyy liian hyvin. Einarin tilanne ei toki ole mitenkään mahdoton, sillä:

(a) Yleisesti ottaen kiinnostus Einaria kohtaan lisääntyy, kun hän vanhenee. Kiinnostusta voi ehkä lisätä entisestään vähentämällä tarjontaa, minkä ei toki tarvitse tarkoittaa erilaisten sattumanvaraisten kiinnostuksenilmausten vähentämistä. Ambivalentti suhtautuminen tuntuu kiehtovan naisia.

(b) Einari voi suunnata seksuaalienergiansa erilaisten saavutusten hankkimiseen muilla saroilla. Raha ja valta rulaa, ja rumasta ankanpoikasesta voi tulla aikaa myöten maskuliinista taloudellis-yhteiskunnallista dominanssia henkivä alfauros (vaikka inhoankin tätä sanaa syvästi).

(c) Rakkaus perustuu kuitenkin aina sattumaan, olemiseen oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Koska kohtaamista ei voi ennustaa, on vain maksimoitava todennäköisyys, että tapaa tämän jonkun. En osaa sanoa, miten tämä tapahtuu, mutta tiedän kyllä, miten tämä mahdollisuus minimoidaan.

Tämän haaveilijan puolesta on kyllä sanottava jotain. Ei nimittäin ole aivan väärin olettaa ansaitsevansa jonkun "hyvän" tyypin, olipa kyse sitten miehestä tai naisesta. Jos ei nappaa, ei nappaa; ja jos joltain ei tunnu, ei tunnu. Ei tunteille voi mitään eikä varsinkaan niiden puutteelle. Jos muut ovat pragmaattisempia ihmissuhteissaan, niin sitten ovat; haaveilijan on vain sopeuduttava siihen tosiaan, että ajattelee toisin kuin useimmat muut.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka on Einari Epätoivoinen?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

shue kirjoitti:En unohda biologista kelloa, mutta huomioin senkin, että 30 vuotta täytettyään moni on jo nuo asiat miettinyt loppuun asti omalta kohdaltaan.
No enpä ole moista 30-vuotiasta naista vielä tavannut. Omat hieman yli kolmekymppiset ystävättäreni ovat KAUHUISSAAN, jos eivät vielä ole päässeet vielä avioliiton onnelaan. Yleensä nämä "olen osani valinnut" -puheet kielivät vain kehnosta yrityksestä kääntää hankala tilanne parhain päin.
Vastaa Viestiin