Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
tonttu

Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Tuolla toisessa ketjussa puhuttiin siitä, mitä piirteitä ei voi sietää. Mitkä ominaisuudet ihastuttaa? Mikä on parasta kumppanissasi?
Kertokaa. Jos ei ole kumpparia, niin kertokaa mitä toivoisitte hänessä olevan.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Mun nykyisessä kumppanissa pidän hänen ulkonäöstä ja luonteesta.Nam!
Pehmovanukas

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Parasta on se jos on olemasssa, elossa ja lähellä. Nehän ne tärkeimmät ovat. Sen huomaa sitten jos niin ei ole.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hengittää, neljä raajaa, mies tai nainen. Ei kovin vanha eikä nuori. Siinä ne kai tärkeimmät, loput on sitten hienosäätöä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja shue »

Henkisesti vahva, fiksu, rehellinen, huumorintajuinen, vastuuntuntoinen ja reilu. Sosiaalinen omatunto ja empatiakykyä. Eläinrakas, hellä, ystävällinen. Nauraa mun jutuille :D ja saa mut nauramaan. Henkistä munaa, ei mikään tossu. Osaa myös riidellä eikä mene kipsiin riitatilanteessa. Ei ole väkivaltainen ja selviää arkipäivän asioista itse, oli sitten kyse pankissa asioimisesta tai ruoanlaitosta. Elättää itsensä omalla työllään. Terve itsetunto. Positiivista on, jos se pituus on min. sen 180 cm, mutta en kuole jollei ole :lol: Jotain yhdistäviä harrastuksia pitäisi löytyä, edes yksi.
Kuormasta ei syödä.
hebuli

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Se vähä mitä deittailu"kumppaniani" tunnen, nämä nyt ovat yleensä hyviä puolia:

- Jalat maassa-tyyppi
- Huumorintaju. (Tosin en ole vielä täysin vakuuttunut onko se täysin yhteensopivaa oman huumorintajuni kanssa. Joskus vie aikaa ennenkuin toisen huumorintaju avautuu (puolin ja toisin).)
- Ei vaikuta päällepäin masentuneisuuteen taipuvaiselta, suht iloinen luonteeltaan.
- Ei älyttömän mustasukkainen. Itsenäinen luonteeltaan.
- Ei omaa mitään tarkkaa toimenpidesuunnitelmaa suhteilunsa suhteen (tosin tämän voisi pelätä kielivän siitä että olen vain ns. varalla kunnes parempi löytyy tilalle, mutta vähäx välii hei tässä vaiheessa. Ties vaikka itse tekisin ihan samanlaisen tempun?)
- Pitää läheisyydestä.
- Kauniit rinnat. Muutenkin ulkonäkö kokonaisuudessaan miellyttää silmääni.
- Hellyyttävän(?) kuuloinen puhuessaan kotiseutunsa murteella.
- Tuntuu ainakin toistaiseksi pitävän minusta.

Tuli mitä tuli, pääsee hyvien muistojeni mappiin.
Viimeksi muokannut hebuli, 21.04.2006 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja martza »

tonttu kirjoitti: Mikä on parasta kumppanissasi?
- Ensiksi, että hän on sukupuoleltaan Nainen.
- Toiseksi, että hän on NAINEN.
- Kolmanneksi, että Hän on vahva, itsenäinen, kypsä, järkevä, empaattinen, himokas Nainen
- Neljänneksi, että Hän rakastaa minua. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Parhaita puolia:
Hermot, empatia, rauhallisuus, pitkä pinna, kyky asettua väkisin toisen asemaan - ajatusmaailmaan.

Hmmz.

Positiivisuus, yritteliäisyys, spontaanisuus, komeus, vahvuus, turvallisuus... Mutta siihen iloon rakastuin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

-lutkuus
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

tonttu kirjoitti: Jos ei ole kumpparia, niin kertokaa mitä toivoisitte hänessä olevan.
No lähinnä pitäisi pitää vettä, ettei jalat kastu. Sori oli pakko :lol:

Mun beibe on erittäin kaunis, mutta jos ei ulkoisista ominaisuuksista puhu, niin mielen lujuus ja älykkyys on ainakin asioita, joita mä arvostan. Ei kestä bimboa naista...
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
swirl

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ne tärkeimmät eli sisäiset seikat: hän on fiksu, eläinrakas, herkkä mutta silti miehekäs, rehellinen ja suorapuheinen, omaa (voe luoja mie inhoan tuota sanaa) kieroutuneen huumorintajun, on kiinnostunut asioista ja välittää toisista ihmisistä. Ei ole machopaskiainen mutta ei myöskään mikään ovimatto. Osaa keskustella asioista ja ottaa vastuuta.

Lisäksi tämä kaikki tulee erittäin miellyttävässä paketissa: hän on pitkä, komea, lihaksikas ja tuoksuukin hyvältä. Ja se pylly...
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

- Naisen pitaisi varmaankin ensiksi pitaa minusta, aloitetaan vaikka siita.
- Pitaisi olla kiinnostunut ymparoivasta maailmmasta.
- Pitaa olla myos oma mielipide asioihin vrt. edellinen kohta. Ei aina tietenkaan
- Osaa puhua kaikesta.
- Pitaa pitaa itseaan kohtuullisessa fyysisessa kunnossa, ei mikaan urheilija tarvitse olla mutta jos 50m jalkeen puuskuttaa kavellessa niin vahan on jo heikkoa.
- Ei pida romantiikkaa vastenmielisena
- Ei ole sidottu aikatauluihin 24/7
- Jonkinnakoinen kipina tavatessa.

Ei minulla kummempia vaatimuksia ole 80% naisista varmaan tayttaa muut paitsi ensimmaisen ja viimeisen vaatimuksen. Ja niiissa sitten tuleekin kovin karsinta.
Ebola

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Avoimuus, huumorintaju, kuuntelu ja keskustelu taito, pitkä pinnaisuus, hauskuus, hiton hyvää biletys ja keiton otto seuraa, empaattisuus, hellyys, romanttisuus, seksikkyys, ulkonäkö, löwee mua just sellasena kun olen. Varmasti unohdin paljon, mut lyhyt vastaus ois siis: luonne ja ulkonäkö.
Herra Manala

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

rontti26 kirjoitti:Mun nykyisessä kumppanissa pidän hänen ulkonäöstä ja luonteesta.Nam!
Onko tää sama vai eri kuin se sun tulevan lapsesi äiti?
ninnithequeen

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tämmönen mul olis tuolla:

- kiltti
- maailman paras isä
- maailman komein mies
- tekee kovasti töitä elättääkseen perheensä
- uskomaton huumorintaju
- tykkää laulaa karaokea :D
- pitää koti-illoista
- loistava sängyssä 8)

Tulinpas paremmalle mielelle tuosta listasta.
Pitää aina pahalla tuulella ollessa siis lukea tuo.
hermine

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Ainakin useimmissa asioissa hän on ns. hyvä ihminen. Eli ei näe muita eläviä olentoja ensisijaisesti oman hyödyntämisen kohteina (mihin sisältyy se, että rakastaa minuakin silloinkin kun aiheutan kypsymättömyyttäni pelkkää riesaa ja mielipahaa, ja tietty ei syö lihaa). Ja fiksu ja sivistynyt. Enkä tunne ketään muuta lähellekään yhtä epämaterialistista ihmistä (kysyin siltä, mitä se tekisi jos sillä olisi enemmän rahaa. ei se keksinyt muuta, kuin että ostaisi mangon.)

Erityisen paljon arvostan sellaista rauhallisuutta elämän tosiasioiden edessä. Se mies ei ikinä kiukuttele kärsimättömyyttään tai vaivu epätoivoon vaikka kaikki käytännön jutut kusisivat itsestä riippumattomista syistä, vaan jotenkin onnistuu aina putoamaan jaloilleen ja järkkäämään tilanteessa kuin tilanteessa elämänsä siedettäväksi niistä aineksista mitä saatavilla on, jos oikeasti ei pysty isoihin asioihin juuri sillä hetkellä vaikuttamaan. Tuo ei kuitenkaan tarkoita mitään ovimattoilua, osaa se puolensa pitää silloin kun tarvitsee, vaikkei turhista suutukaan.

Tärkein ominaisuus on sellainen tietynlainen ymmärrys, huumori ja hyvä olo pelkästä toisen läsnäolosta, mutta nämä eivät oikeastaan ole meidän kummankaan ominaisuuksia vaan jossain siinä välillä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei niitä raajojakaan tarvitse olla neljää.

Tietenkin on olemassa ominaisuuksia, jotka melkein pakosti pitää kumppanista löytyä, että yhteiselo onnistuu ja sujuu, mutta mieluummin totean asiat käytännössä, kuin rupean taas laittamaan jotain vaatimuslistaa, johon on poikkeuksia ja joustoja. Siispä vain ihan pakollisia mietin. Ja tietenkin teidän viihdyttämistä vitsailemalla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
segma

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja segma »

hermine kirjoitti:Enkä tunne ketään muuta lähellekään yhtä epämaterialistista ihmistä (kysyin siltä, mitä se tekisi jos sillä olisi enemmän rahaa. ei se keksinyt muuta, kuin että ostaisi mangon.)
Tuo tuntuu jo sekä oudolta että ihme makeilulta. En väitä likimainkaan, että kaikki ihmiset enemmän rahaa saadessaan ostaisivat urheiluautoja tai muuta materialistista paskaa (monet kyllä), mutta humaanilta ja hyvältä ihmiseltä vaikuttavana henkilönä voisi luulla, että ne rahat lähtisivät vaikka hyväntekeväisyyteen. Ihan ideatasollakin jopa.

Äh, en minä tiedä. Pyydän semianteeksi että arvostelen ihmistä jota en tunne, mutta tuon viestin perusteella sain aika oudon kuvan (ja se jos mikä on rajoittunut perspektiivi - mukaanlukien se, että kirjoittaja ei ole kuvauksen kohde itse vaan sydänlasien läpi kuvauksen kohdetta tirkistelevä henkilö). Hiton turhanpäiväinen viesti. Mutta niinhän nämä kaikki?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

yritteliäs, ahkera, turvallisesti villi.


läsnä2-poissa4.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
hermine

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja hermine »

segma kirjoitti:hyvältä ihmiseltä vaikuttavana henkilönä voisi luulla, että ne rahat lähtisivät vaikka hyväntekeväisyyteen.
Anteeksi taas epäselvyyteni, tuossa oli siis kyse vain mitä tahtoisi ITSELLEEN jos voisi rahojen puolesta toivoa mitä vaan sillä hetkellä. Outoa joo, mutta mulle oikealla tavalla outoa. (kukaan täysin selväjärkinen tuskin mun kanssa viihtyisikään, niitä "ai just joo" -katseita saan ihan tarpeeksi jo koulussa ja töissä)
Elukka

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ajatukset jokseenkin samalla aaltopituudella omieni kanssa, mikä on erittäin harvinaista. :gee: Bonuksena upee ulkomuoto.
eli:
Luonne ja ulkonäkö. :lol: (Nimen omaan tässä järjestyksessä.)
Zeb

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

- rehellisyys ja avoimuus, jotka pätevät silloinkin, kun kaunistelu olisi ollut (lyhytjännitteisesti katsottuna) edullisempaa
- kiltteys, lempeys, välittömyys, aitous, herkkyys
- suoraselkäisyys ja oikeudentaju
- kiinnostus ja kunnioitus luontoa ja eläimiä kohtaan
- kiinnostus musiikkiin (ja tietysti se kitara...)
- huumorintaju, leikkisyys, poikamaisuus
- energisyys, innostuvuus
- riittävän samankaltainen arvomaailma ja tapa elää, samankaltaiset toiveet tulevaisuudelta
- fyysinen viehättävyys - parhaina puolina erittäin kauniit silmät, pituus, brittipopparihomotukka, hoikka, mutta urheilullinen vartalo
- hellyys, intohimoisuus, seksuaalinen yhteensopivuus
- tietyt feminiiniset piirteet olemuksessa maskuliinisten ohella - en jaksa machoja, ne kun ovat mielestäni jotenkin rajoittuneita
- huomaavaisuus
- sietää minun negatiivisia puoliani, kuten ajoittaista yliherkkyyttä, mielialan ailahtelevuutta ja temperamenttisuutta

Ellei näillä eväillä onnistu, niin luulisin, ettei sitten millään.
WanhaPervo

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Muistaako kukaan missä elokuvassa videotreffimies vastasi tähän kysymykseen:

"Arvostaisin, jos hän hengittäisi"?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

- Pirteys
- Positiivisuus
- Sosiaalisuus (niin kotona kuin kaveriporukassa)
- Pitkäpinnainen (ei niinkään kärsivällinen)
- Hellä ja pussaava
- Pitää mut varpaillani kokoajan, spontaani
- Melkein yhtä kiero huumorintaju kuin minulla, ei tosin yhtä nopea ;)
- Loistava arse.
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Mistä ominaisuuksista pidät kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kaikilla kumppaneillani on ollut pillu. Arvostan!
Vastaa Viestiin