Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Olen epätoivoinen, ja varmasti se näkyy myös ulospäin.
4
7%
En ole mielestäni epätoivoinen, mutta saatan antaa sellaisen kuvan ulospäin.
4
7%
Olen hieman epätoivoinen, mutta en usko että annan sen näkyä ulospäin.
8
14%
En ole epätoivoinen, enkä takuulla anna myöskään sellaista kuvaa itsestäni.
14
25%
Yleensä leikittelen näillä asioilla, ja annan tahallaan aika skitsofreenisen kuvan itsestäni.
9
16%
Ei minusta ota hullukaan selvää, en edes minä itse.
17
30%
 
Ääniä yhteensä: 56

Herra Manala

Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Nyt kun on näistä Einari Epätoivoisista puhuttu, niin mitäs kuvittelet, annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman vastakkaiselle sukupuolelle? Oletko omasta mielestäsi epätoivoinen?

Itse jouduin vastaamaan tuon tokavikan. :-p
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Täs iäs on se hyvä puoli, et nuoret pojut aattelee et "ton ikänen on takuulla epätoivonen" ja tulee aika nätisti tyrkylle. En silti välttis oo. :)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
segma

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja segma »

Pallotin ykkösvaihtoehdon ihan siitä syystä, että sitä olen ollut suuren osan elämästäni. Nyt olen tässä kuitenkin käymässä läpi aika isoa murrosvaihetta pään sisällä, joten voipa olla, että loppuu Einarin esittäminen (tahallaan tai tahatta) hyvinkin piakkoin.
nokkaelain

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Olen epätoivoinen:) mutta kaikki eivät sitä osaa välttämättä huomata, koska en tule tyrkylle. Osa varmasti luokittelee epätoivoiseksi riippumatta siitä miten käyttäydyn.
AarneAnkka

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ruksasin kakkosvaihtoehdon. Minulla ei pitäisi olla mitään syytä olla epätoivoinen, mutta annan helposti sellaisen vaikutelman.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja shue »

Hell no. Joskus nuorena olin, yäk niitä aikoja.
Suvinen kirjoitti:Jos se tarkoittaa että päädyn vanhaksipiiaksi niin olkoon sitten niin. Kissat on muutenkin mukavampia kuin ihmiset, noin yleensä.
Kuin minun näppikseltäni 8)
Kuormasta ei syödä.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Enn ennn eennnnnnn ole, enkä anna.
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
hebuli

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

En ainakaan tarkoituksella. Lähestyn vastakkaista sukupuolta aniharvoin selkeästi vongaten. Vaikutan yleensä ehkä paremminkin välinpitämättömältä, vaikka olisinkin kiinnostunut.
segma

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja segma »

Jos - JOS - epätoivoinen on sitä, että vongataan väkisin ja ollaan tyrkyllä ja uidaan liiveihin, niin sitten olisi kyllä minun(kin?) osaltani kannassa tsekkaamista. Noilla epätoivoisen kriteereillä nimittäin EN ole epätoivoinen. Pikemminkin olen hiljaa sisälläni epätoivosta huutavaa tyyppiä. Ehkä pitäisi olla selkeämmin kiinnostusta osoittava? :x
hermine

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Voisin kommenteista kuvitella, että annan tahattomasti skitsofreenisen kuvan itsestäni. Ehkä muillakin elämänalueilla kuin epätoivoisuudessa. Vauvelin haluaisin joskus lähivuosina ja tietysti ensin isän/kakkosäidin sille, muuten mulla on hyvät ainekset pitää elämänlaatuni miellyttävänä ihan riippumatta siitä olenko parisuhteessa vai en. Biologinen kello saattaa ajaa mut aikamoiseen epätoivoon siinä kolmekymppisenä, jos käy niin ettei tämä suhde kestäkään (eikä se seuraava...eikä se seuraava...).

Sitä en oikein tajua, mitä syytä sellaisilla ihmisillä on epätoivoon jotka eivät halua lapsia, ehtiihän ne riiustella loppuikänsä vailla mitään hoppua vaikkei nyt vielä lähemmäs kymmeneen vuoteen vielä lykästäisikään.
Edith

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Pelottaa, että kohta alan antaa.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja shue »

Kukaan, jonka avassa on balettiasuinen pingviini, ei voi mitenkään vaikuttaa epätoivoiselta :D
Kuormasta ei syödä.
hebuli

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

hermine kirjoitti:Sitä en oikein tajua, mitä syytä sellaisilla ihmisillä on epätoivoon jotka eivät halua lapsia, ehtiihän ne riiustella loppuikänsä vailla mitään hoppua vaikkei nyt vielä lähemmäs kymmeneen vuoteen vielä lykästäisikään.
Useimmille lapset eivät ole ainoa syy seurusteluun. Normaali-ihminen kaipaa myös läheisyyttä, seksiä, hellyyttä, äctionia, syvällistä keskusteluseuraa jne. Ja yleensä sitä kaipaa nyt eikä kymmenen vuoden kuluttua.

Deittikokemuksieni osalta karsastin hieman tapaamiani naisia jotka julistivat olleensa kuusi vuotta tyytyväisinä yksinään ilman minkäänlaista romanttista saati fyysistä kontaktia miehiin, ja nyt vain yhtäkkiä heränneet että voishan sitä ehkä koittaa välillä seurusteluakin. Pelkään vain että he olisivat luonteeltaan jotenkin epäeroottisia ja -romanttisia, kun ei ole ollut mitään tarvetta minkäänmuotoiseen suhteeseen usean vuoden aikana. Joillakin myös paistaa läpi juuri tuo biologinen kello, eli kunhan jonkun kelvollisen siittäjän nyt löytäisi ja vähän äkkii kanssa.

Toki on sanottava että se toinenkin ääripää, eli henkilöt jotka eivät ole eläneet suunnilleen hetkeäkään yksinään ja tuskastelevat kun erosta on jopa useita kuukausia, heitäkin lähestyn kovin varovaisesti. Sellainen kultainen keskitie on paras tässäkin asiassa.
Viimeksi muokannut hebuli, 24.04.2006 17:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Edith kirjoitti:Pelottaa, että kohta alan antaa.

Mutta et mulle.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
hebuli

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Gattaca kirjoitti:
Edith kirjoitti:Pelottaa, että kohta alan antaa.
Mutta et mulle.
Onko sinun pakko vahvistaa hänen pelkojaan ja painajaisiaan?
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja shue »

hebuli kirjoitti:Useimmille lapset eivät ole ainoa syy seurusteluun. Normaali-ihminen kaipaa myös läheisyyttä, seksiä, hellyyttä, äctionia, syvällistä keskusteluseuraa jne. Ja yleensä sitä kaipaa nyt eikä kymmenen vuoden kuluttua.
Totta totta! Se "minunkin tätini löysi elämänsä miehen 70-vuotiaana" ei välttämättä ole kovin kannustava lausahdus :lol:
Kuormasta ei syödä.
HellBell

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

En anna - ja tämän takia minua on käsittääkseni netissä veikattu mm. aseksuaaliseksi lesbo frigidiksi. Hehhe.

Mutta olen vaan extreme-ihmisiä.

.. koska en deitttaile. Koko "deittailu" -sana on jotenkin luotaantyöntävä, aivan kuten "sinkku" tai "parisuhdemarkkinat". Suljen pois.

Mutta tiedän että löydän sen oikean. Ja jos en, niin sitten intuitio on väärässä. Mutta ei se kaada maailmaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti: .. koska en deitttaile. Koko "deittailu" -sana on jotenkin luotaantyöntävä, aivan kuten "sinkku" tai "parisuhdemarkkinat".
Compañeros. En edes eläessäni sinkkuna.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
hebuli

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

HellBell kirjoitti:.. koska en deitttaile. Koko "deittailu" -sana on jotenkin luotaantyöntävä, aivan kuten "sinkku" tai "parisuhdemarkkinat". Suljen pois.
Mitkä ovat hyväksyttyjä sanoja? Esim. "deittailu" on uudissanastoa, jota ainakin minä käytän puhumaan tapauksista joissa tuntuisi hieman kornilta vielä käyttää termiä "seurustelu". Tapailuahan se deittailu kai on, paitsi että useimmat ymmärtävät jälkimmäiseen kuuluvan mahdollisesti myös seksin.

Tarkkoina niiden sanojen kanssa. :P

Ai niin tuosta vielä:
HellBell kirjoitti:Mutta tiedän että löydän sen oikean.
Uskon varsinkin nykyisin että eri vaihtoehtoja kokeilemalla löytää todennäköisemmin Sen Oikean kuin panttaamalla ja odottamalla jotain ideaalista omien mielikuviensa mukaista vastakappaletta. Ne suhteilut kasvattavat omalta osaltaan itsetuntemusta mitä oikeastaan on edes hakemassa, vai onko hakemassa yhtään mitään. Ei tarkoita kuitenkaan sitä että kuka tahansa pitäisi kelpuuttaa vain kokemuksen kartuttamiseksi.
Viimeksi muokannut hebuli, 24.04.2006 18:00. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Herra Manala

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Edith kirjoitti:Pelottaa, että kohta alan antaa.
Älä nyt tuollaista suotta pelkää! Johan sinä olet antanut vuosikausia!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

hebuli kirjoitti:Mitkä ovat hyväksyttyjä sanoja? Esim. "deittailu" on uudissanastoa, jota ainakin minä käytän puhumaan tapauksista joissa tuntuisi hieman kornilta vielä käyttää termiä "seurustelu". Tapailuahan se deittailu kai on, paitsi että useimmat ymmärtävät jälkimmäiseen kuuluvan mahdollisesti myös seksin.

Tarkkoina niiden sanojen kanssa. :P
Deittailulla käsitän useiden ihmisten tarkoituksenmukaista tapailua, jossa kun tarpeeksi ollaan höpisty paskaa, on lopullisena tavoitteena sovittaa pissavehkeitä yhteen ja parhaassa/pahimmassa tapauksessa päätyä seurustelusuhteeseen.
Ei ole miun juttu, koska se vaatisi aktiivista pyrkimistä vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen piiriin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
HellBell

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti: Compañeros. En edes eläessäni sinkkuna.
Tai siis singlenä. Sinkkukinkkuuden sijasta singleyden tiellä.
Musiikillisempi pläjäys.
hebuli kirjoitti: Mitkä ovat hyväksyttyjä sanoja? Esim. "deittailu" on uudissanastoa..
Tarkkoina niiden sanojen kanssa.
Noo, jokaisella on omat sanastonsa, ei ole mitään hyväksyttyjä sanoja.

Deittailu on deittailua jos deittailee. Tai voi sitä kutsua tapailuksikin. Itse käsitän sen samoin kuten Mylwin yllä, harrasteen kaltaisena toimintana, jota en koe omakseni.
Yksilöllinen pläjäys.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja shue »

Tämähän on kätevää, voin taas vaan komppailla hebulia :D
Kuormasta ei syödä.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

En usko.. tai mistä mä tiedän? Kysykää joltain muulta!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
HellBell

Re: Annatko itsestäsi epätoivoisen vaikutelman?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

hebuli kirjoitti: Uskon varsinkin nykyisin että eri vaihtoehtoja kokeilemalla löytää todennäköisemmin Sen Oikean kuin panttaamalla ja odottamalla jotain ideaalista omien mielikuviensa mukaista vastakappaletta. Ne suhteilut kasvattavat omalta osaltaan itsetuntemusta mitä oikeastaan on edes hakemassa, vai onko hakemassa yhtään mitään. Ei tarkoita kuitenkaan sitä että kuka tahansa pitäisi kelpuuttaa vain kokemuksen kartuttamiseksi.
Meillä on tässä täysin eri näkemykset. Harrastelemalla "kokeiluja" ja sellaisen meiningin kannattaminen jossa ikään kuin tilastollisen "mitä enemmän, sen paremmin natsaa"-jutun kautta eletään kohti parempaa itsetuntemusta, on minusta kyseenalaista.

Itsetuntemukseen on muitakin teitä. Tilastollinen loikinta ei ole minulle Se juttu. En ole mikään "keissi" minnekään suuntaan eivätkä muut ihmiset ole minulle mitään "keissejä".

Pidän siitä mitä haluan eikä minulla ole mitään sitä vastaan mitä muut haluavat elämältään.
Vastaa Viestiin