Mies, onko sinut kaveerattu?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Ollaan vain kavereita on sanottu..

Ei yhtään kertaa
4
9%
Ainakin kerran
7
15%
Pari kertaa
12
26%
Useita kertoja
7
15%
En ees muista montako kertaa
1
2%
Oon nainen tai tuulenpuiska tai EWWK tai en oo uskaltanut edes lähestyä
16
34%
 
Ääniä yhteensä: 47

Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pehmovanukas kirjoitti:Ei, koska kysymyksenasettelussa oli edellytyksenä omat lähentyminen.
Kappas. Olikohan kysymyksenasettelu tuollainen jo puoliltapäivin jolloin äänestykseen vastasin vai pettikö sisälukutaitoni pahemman kerran?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pehmovanukas

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

aasi kirjoitti:Kappas. Olikohan kysymyksenasettelu tuollainen jo puoliltapäivin jolloin äänestykseen vastasin vai pettikö sisälukutaitoni pahemman kerran?
Kyllä.
segma

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja segma »

Niillä molemmilla kerroilla kun olen saanut aloitteen tehtyä, on kyllä kaverikorttia viuhuteltu. Tai no toinen ei edes halunnut olla kaveri, mutta se nyt olikin jotain lukioaikaista, ei silloin voi odottaa ihmeitä (varsinkaan koko lukion muodollisesti pätevimmältä tytöltä).
Yönmustaritari

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Mylwin kirjoitti:juon itseni tärviölle.

Toiminut tähän mennessä hyvin.
Toimii aina. Vanha uskollinen. Kuin junan vessa sano.
Tiikeriankka

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Juu ensin on lähtenyt käyntiin ihan hyvin ja päästy jopa fyysiseen osaankin ja sitten putoaa pommi. Pari kertaa muistaisin tapahtuneen..

Niin ja itsekin olen tätä kaverioptiota joskus tarjonnut, koska olen pitänyt toista ihan mukavana mutta en enempää.
nokkaelain

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

On useampaankin kertaan sanottu noin. Olisipa asia edes noin yksiselitteinen.

Pariin kertaan olen saanut todeta silti olevani ainoa osapuoli, joka yrittää pitää yhteyttä, ja silloin on vaikea tietää, onko vain rasite. Viitisen vuotta sitten kävin muutamilla treffeillä yhden naisen kanssa ja kun 8 kk jälkeen kuulin nuo "maagiset sanat", pidin edelleen yhteyttä. Sovitut tapaamiset siirtyivät aika paljon (esim. vuodella:)

Tavatessa yritin parhaani mukaan olla "vain ystävä", mutta toinen osapuoli totesi, että edelleen juttu oli ollut aika vaivaantunutta, ja/vaikka hän oli "yrittänyt ihastua". Muutaman vuoden jälkeen olen ko. naisen tavannut taas joskus, koska hän on lähimmän ystäväni vaimon sukulainen. Epäsuorasti kuulin yhdeltä kaverilta, että tämä olisi taas odottanut jotain "romanttista aloitetta". Kuinkahan monta kertaa tässä pitäisi tulla torjutuksi? Kerralla nro. 2 en edes itse tehnyt mitään aloitetta.
Herra Manala

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tiikeriankka kirjoitti:päästy jopa fyysiseen osaankin ja sitten putoaa pommi.
Syy ja seuraus.
RolloTomasi

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

hebuli kirjoitti:Lisäksi, oma elämä ja pää kannattaa jotenkin hoitaa ensin kuntoon ennenkuin edes harkitsee seurustelua.
ongelma tässä on se, etten ole ollenkaan vakuuttunut siitä, että saisin päätäni täysin kuntoon koskaan. (tämä tietenkin voi olla vain masennuksesta johtuva näkemys, mutta silti.)

ihmisellä, josta pidän, on samanlaisia ongelmia, joten kaikista tapaamistani ihmisistä hän ymmärtää minua parhaiten. ei, ei seurustelu hänenkään kanssa mieltäni parantaisi, mutta olisi helpompaa elää, jos vierellä olisi joku, joka ymmärtäisi ja joka pitäisi minusta siitä huolimatta, että olen sekaisin. joku, joka sanoisi: "nothing's clean, rollo. but we do our best, right?"
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 26.04.2006 16:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiikeriankka

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Herra Manala kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:päästy jopa fyysiseen osaankin ja sitten putoaa pommi.
Syy ja seuraus.
Ei itseasiassa. Kypsyvät minun outoiluuni. Toinen ei viitsinyt sanoa mitään aiemmin ennenkuin itse kysyin, koska peuhaaminen kuulemma oli niin kivaa. Minua käytettiin kuin Huimaa :x
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

On sanottu ainakin kerran, että ollaanko vaan kavereita ja useasti ei ole haluttu olla edes kavereita.

*Snif*
Truth fears no trial
isohaara

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Ainakin pari kertaa, sama ihminen, eksä, viimeksi sunnuntaina n. klo 5.30. Antaa aina ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Oiskohan se julma vai minä hölömö? Nätin fiiliksen saa kuitenkin joka kerta viikoksi, kun noin kerran kuussa sama soidintanssi pyöräytetään.
Pehmovanukas

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

isohaara kirjoitti:Ainakin pari kertaa, sama ihminen, eksä, viimeksi sunnuntaina n. klo 5.30. Antaa aina ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Oiskohan se julma vai minä hölömö? Nätin fiiliksen saa kuitenkin joka kerta viikoksi, kun noin kerran kuussa sama soidintanssi pyöräytetään.
It takes two to tango, jos et vie niin kannattaisko kumartaa ja jättää lattia?
isohaara

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Niimpä. Aina lattialta poistuessa - välillä kohteliaasti kumartaen, välillä pois kannettuna - vannoo ettei koskaan enää, mutta ajan kuluessa yht'äkkiä huomaakin että taas on perunajauhot heitetty lattialle.
Kaveerausmasokismia, jos pistäis fetissin piikkiin. Toisaalta kissi on niin kuuma, että turha kai miehen on nolostella jos heppi vie.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:...
Taitaa kissi tietää lämpötilansa. Kolauta moista koppavaa pihtaria ja anna ens kerralla pakkasta. Sori, nyt ei tanssituta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

isohaara kirjoitti:Niimpä. Aina lattialta poistuessa - välillä kohteliaasti kumartaen, välillä pois kannettuna - vannoo ettei koskaan enää, mutta ajan kuluessa yht'äkkiä huomaakin että taas on perunajauhot heitetty lattialle.
Kaveerausmasokismia, jos pistäis fetissin piikkiin. Toisaalta kissi on niin kuuma, että turha kai miehen on nolostella jos heppi vie.
Näytä sille nartulle ja ota se väkisin. Se vain tykkää siitä.
slam

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja slam »

Torjuntoja sieltä täältä. Olen varsinainen hyökkääjä ja olen tavannut vain naismaalivahteja...
Vastaa Viestiin