Mies, onko sinut kaveerattu?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Ollaan vain kavereita on sanottu..

Ei yhtään kertaa
4
9%
Ainakin kerran
7
15%
Pari kertaa
12
26%
Useita kertoja
7
15%
En ees muista montako kertaa
1
2%
Oon nainen tai tuulenpuiska tai EWWK tai en oo uskaltanut edes lähestyä
16
34%
 
Ääniä yhteensä: 47

Pehmovanukas

Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Miten on, onko elämäsi vuosien aikana koskaan käynyt niin, että naisiin kohdistuvien romanttisten/seksuaalisten inhohimojesi kohde on torjunut ja todennut, että mitäs jos oltais vaan kavereita?

Katsotaan löytyykö mulle ja Rollolle yhtään kohtalontoveria.

Edit: Kai se on pakko uskoa, ettei _ihan_ kaikki oo tohon kliseeseen törmänny :D
Viimeksi muokannut Pehmovanukas, 25.04.2006 14:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kelpaako jos mies on sanonut mulle että ollaan vaan kavereita? :)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jos naisena saa tähän vastata (tarkennan etten omalla kohdallani pysty tähän vaikuttamaan tällä hetkellä), niin itse olen sanonut tämän parillekin miehelle, jotka eivät kiinnostaneet tulevaisuuden kumppaneina ominasuuksineen, mutta (useimmiten) ovat olleet hyviä tyyppejä, joita vois nähdä esim. ulkona tai peli-illoissa.

Pakko myöntää, että kerran olen tarkoituksella näin sanonut, kun halusin eroon tyypistä, joka ei millään lailla kiinnostanut. Ikää oli huimat 17.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ehkä kerran tai kaksi. Sen sijaan että lähestyisin ketään kiinnostavaa niin tyydyn osaani ja laitan pääni pensaaseen, ryven itsesäälissä viikon kaksi ja juon itseni tärviölle.
Toiminut tähän mennessä hyvin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
RolloTomasi

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ilmiselvästi missasit sen pointin, etten yli yhdeksään vuoteen ole kelvannut kellekään kuin kaverina.
Durasel

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

3 kertaa muistaakseni olen kuullut legendaarisen lauseen tilanteessa jossa on ollut jotain sutinaa, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi toisen osapuolen mielestä.
Kid

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kuvitellaan että olen mies, koska vastasin jo. Olen mäkin pari kolme kertaa ainakin kuullut lauseen : Sä oot ihan hyvä tyyppi mut jos oltais vaan kavereita.

Sillä hetkellä tais kirpasta, mutta hetkenperästä itekkin tajus ettei oltu tarkotettu toisillemme.
Pehmovanukas

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

RolloTomasi kirjoitti:ilmiselvästi missasit sen pointin, etten yli yhdeksään vuoteen ole kelvannut kellekään kuin kaverina.
So what? Mulla on hyvin komea, urheilullinen akateeminen kaveri joka on oikein mukava ja fiksukin, ja sillä on takana 8 vuotta samaa tilannetta. Ei se siitä silti ruikuta tai mieti pallien poistoa. Saattaa joskus kännissä sanoa, että olis kiva kohdata se oikea nainen.

Ja sitten on puolikalju, pullonpohjarillinen, ärrävikainen, vatsakas ruipelo, joka on pätkätöissä ja hyvin erikoiset arvot ja asenteet omaava maalaispoika, joka ei ole ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana sinkku kuin yhteensä 3 vuoden ajan. Seurustellut pelkästään nättien akateemisten tyttöjen kanssa. Miksi? Koska on kestänyt noin N+300 pakkia.

Eikä edes aleta puhua herra 43:sta.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja shue »

Pehmovanukas kirjoitti:Mulla on hyvin komea, urheilullinen akateeminen kaveri joka on oikein mukava ja fiksukin, ja sillä on takana 8 vuotta samaa tilannetta. Ei se siitä silti ruikuta tai mieti pallien poistoa. Saattaa joskus kännissä sanoa, että olis kiva kohdata se oikea nainen.

Ja sitten on puolikalju, pullonpohjarillinen, ärrävikainen, vatsakas ruipelo, joka on pätkätöissä ja hyvin erikoiset arvot ja asenteet omaava maalaispoika, joka ei ole ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana sinkku kuin yhteensä 3 vuoden ajan. Seurustellut pelkästään nättien akateemisten tyttöjen kanssa. .
Näin se menee :D Ei se ole niin yksinkertaista, sano.

Pakko vastata viimeinen vaihtoehto, mutta siis minä olen kaveerannut ja minua on kaveerattu.
Kuormasta ei syödä.
bedlam

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En kyllä muista että koskaan olisin tuota legendaarista lausahdusta kuullut. Itse olen kyllä tainnut epäsuorasti tuon ilmaista useampaankin otteeseen.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Onhan sita muutaman kerran kuultu tuo legendaarinen "kiss of death" lausahdus.
Yleensa suhde on kuitenkin mennyt siihen suuntaan jo jonkin aikaa joten se ei ole ollut mikaan yllatys koskaan ehka pikemminkin asioiden tunnustamista niiden omalla nimella.
Herra Manala

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pari kertaa. Tein molemmista kebabia.
hebuli

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

En muista onko suoraan noilla sanoilla, mutta usein on tehty selväksi etten tule samaan ihastukselleni vastakaikua. Minut on torjuttu jopa sängyssä (aatella), tosin pelkästä yöpymisestä olikin vain puhetta.

Ymmärrän ja ehkä vielä hetken verran piirun sympatiseeraan Rollon epätoivoa, mutta kuten moneen kertaan sanottu, samaa säälikorttia ei tule käyttää liian montaa kertaa, ja omaa aktiivisuutta vaaditaan (vähintään siis ihmisten ilmoille pitäisi mennä). Tee itsellesi palvelus, älä ota oppia palstan vanhoista pojista. Lisäksi, oma elämä ja pää kannattaa jotenkin hoitaa ensin kuntoon ennenkuin edes harkitsee seurustelua.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Ei kertaakaan. Mut on pelkästään jätetty ja se on paljon parempi kuin tuollainen kiertelevä shitti.
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
Geetzu

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

hebuli kirjoitti:--Lisäksi, oma elämä ja pää kannattaa jotenkin hoitaa ensin kuntoon ennenkuin edes harkitsee seurustelua.
Täydellinen komppaus täältä. Onneksi Rollolla taitaa olla jo jotain apuakin asian suhteen... Multa kyllä heruu yhä ymmärrystä, ainakin myötätuntoa, sääliin on vielä pitkä matka ja onneksi tuon matkan voi lukijana keskeyttääkin mitä tulee netti-ihmisiin, vaikkapa jos ei oma pää kestä... (suosittelen esim. Gattacaa tuskaileville)

Ihan aidosti olen halunnut olla parinkin eri minua viritelleen miehen kaveri. "Pelkkä kaveri", hyvin on tuon tyylinen suhde sitten toiminutkin. Yksi jopa ihkuna tunnustanut myöhemmin, ettei ymmärrä mikä mussa sai ihastumaan itseeni, thanks mate. :] Diih, pallotin toki vikan ku ämmäke olen, en ole yhdenkään miehen kuullut käyttävän ihan noita kaveruus-sanoja torjuessaan minut.
Pehmovanukas

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gwyneira kirjoitti:Diih, pallotin toki vikan ku ämmäke olen, en ole yhdenkään miehen kuullut käyttävän ihan noita kaveruus-sanoja torjuessaan minut.
Miehet uskaltaa yleensä sanoa mistä kenkä puristaa, ei tarvi tollasia kastrointeja tehdä. Mä muistan kyllä selvästi 2 kertaa kun mut on kaveerattu, en oikeestaan tiedä onko mua muulla tavalla torjuttukaan :think:
Geetzu

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pehmovanukas kirjoitti:Miehet uskaltaa yleensä sanoa mistä kenkä puristaa, ei tarvi tollasia kastrointeja tehdä. Mä muistan kyllä selvästi 2 kertaa kun mut on kaveerattu, en oikeestaan tiedä onko mua muulla tavalla torjuttukaan :think:
Mä kun kelaan sen niin, etten ole yhtään kaveriainesta. Etteivät ole diggailleet luonnettakaan ja siksi torjuneet ihan suorilta käsin. :]
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja martza »

Kerran on muistaakseni sanottu, että "ollaan vain kavereita". Se oli paha isku miehisyydelleni, mutta onneksi siitä on jo aikaa. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elukka

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Enpä ole moiseen ilmiöön törmännyt. Olisin kyllä saattanut moisen kohteeksi joutua, jos olisin aktiivisemmin etsinyt pariutumiskumppania aikoinaan.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja shue »

Gwyneira kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:Miehet uskaltaa yleensä sanoa mistä kenkä puristaa, ei tarvi tollasia kastrointeja tehdä. Mä muistan kyllä selvästi 2 kertaa kun mut on kaveerattu, en oikeestaan tiedä onko mua muulla tavalla torjuttukaan :think:
Mä kun kelaan sen niin, etten ole yhtään kaveriainesta. Etteivät ole diggailleet luonnettakaan ja siksi torjuneet ihan suorilta käsin. :]
:komp: Ja sekös vasta veemäiseltä tuntuukin :evil:
Kuormasta ei syödä.
AarneAnkka

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Enpä ole moiseen ilmiöön törmännyt. Olisin kyllä saattanut moisen kohteeksi joutua, jos olisin aktiivisemmin etsinyt pariutumiskumppania aikoinaan.
Sama täällä, tosin ruksasin silti "pari kertaa" koska olen törmännyt kyseiseen ilmiöön ainakin niin monta kertaa. Tosin toisella näistä kerroista en tuntenut kyseistä naista kohtaan mitään (into)himoa joten ei sitä kai pidä laskea.

<OFF TOPIC> Hmmmmmm. Nyt kun pohdin vähän lisää niin huomaan että olen kyllä himoamisteni kanssa aika kapealla alueella. Katsos ensinnäkin on joukko naisia jotka eivät edes kiinnosta minua. Sou not. Sitten on joukko naisia joita himoitsen ihan kauhiasti mutta joita en uskalla lähestyä. Tai joita ei edes kannata lähestyä (way beyond my league, tai yksinkertaisesti varattuja). Mutta sellaiset naiset joita sekä himoitsen että joita uskallan/kannattaa lähestyä on oikeastaan tosi harvassa. Täytyy kai vaan petrata omia haluamisiaan, saamisiaan ja uskaltamisiaan... </OFF TOPIC>
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vastasin: Oon EWWK.

:D
Edith

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Edith »

-- Hiton puolisokea Edith höpisi tässä asiattomia.--- Jatkakaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja aasi »

On, mutta lasketaanko sitä jos ei itse edes ollut sillä mielellä asialla?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pehmovanukas

Re: Mies, onko sinut kaveerattu?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

aasi kirjoitti:On, mutta lasketaanko sitä jos ei itse edes ollut sillä mielellä asialla?
Ei, koska kysymyksenasettelussa oli edellytyksenä oma lähentyminen.
Viimeksi muokannut Pehmovanukas, 25.04.2006 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin