Miehen vauvakuume

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Mies: voisitko kuvitella itseäsi isänä?

Kyllä voisin - ennemmin tai myöhemmin. Olisi kiva saada jälkikasvua.
19
73%
En voisi! Lasten hankkiminen on nössöä!
2
8%
En ota kantaa.
5
19%
 
Ääniä yhteensä: 26

Noriyumi

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Bluntly kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ei. Ainakaan ennenkuin kasvan aikuiseksi, mitä tuskin tapahtuu.
Yleensä kun se lapsi tulla tupsahtaa, niin miehilläkin on kyllä taipumusta kasvaa pikavauhtia aikuiseksi.
Ei kaikilla.
Ei niin. Joku kundi pisti tutun paksuksi kun kamuni oli 20-v. Tyttö kyl kasvoi aikuiseksi mut kundi ei tahdo olla missään yhteydessä tyttöön ja niiden lapseen. Tosi vastuuntuntoista ja kypsää... :shock:

Tässä maailmassa saa olla onnellinen lasta hankkiessaan että mies viitsii edes muistaa lapsensa nimen saatika sitten olla mukana kasvattamassa lasta.
Pikku-Akka

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

En saanu miestä tänään myöntämään, että sillä olis vauvakuume. Oltiin pihalla haravoimassa ja se alko jotain selittään, että "tuossa on se XX:n ylioppilastuomi. Siinä otetaan sitten tytön yo-kuvat". Jep, no meijän eka lapsi on poika ja toista ei oo vielä tilauksessa tai yrityksessä, mutta joka välissä se tyyppi puhuu meille tulevasta tytöstä. Mut ei myönnä kuumetta. Yritin kovasti toppuutella, että saat kyllä ottaa jonku jalkavaimon jos tähän hätään meinaat lapsen tekasta. Kai mä olin vähä julma, kun on itelläkin hieman kuume... Paino sanalla hieman.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Bluntly kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ei. Ainakaan ennenkuin kasvan aikuiseksi, mitä tuskin tapahtuu.
Yleensä kun se lapsi tulla tupsahtaa, niin miehilläkin on kyllä taipumusta kasvaa pikavauhtia aikuiseksi.
Ei kaikilla. Mielummin etsin sen opin muualta kuin sinappikoneesta.
On tuossa ajatuksessa onneksi aikuisuutta mukana. Kaameita ovat ne miehet ja naiset jotka etsivät ryhtiä elämäänsä ryhtymällä vanhemmiksi. Harjoittelisivat hoivaamista vaikka virtuaalilemmikillä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Noriyumi

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Melnais kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Yleensä kun se lapsi tulla tupsahtaa, niin miehilläkin on kyllä taipumusta kasvaa pikavauhtia aikuiseksi.
Ei kaikilla. Mielummin etsin sen opin muualta kuin sinappikoneesta.
On tuossa ajatuksessa onneksi aikuisuutta mukana. Kaameita ovat ne miehet ja naiset jotka etsivät ryhtiä elämäänsä ryhtymällä vanhemmiksi. Harjoittelisivat hoivaamista vaikka virtuaalilemmikillä.
TAMAGOCHIT SIIS KUNNIAAN! :lol:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Georgina »

en ole mies eikä minulla ole vauvakuumetta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RolloTomasi

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Georgina kirjoitti:en ole mies eikä minulla ole vauvakuumetta.
:komp:
Vastaa Viestiin