Miehen vauvakuume

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Mies: voisitko kuvitella itseäsi isänä?

Kyllä voisin - ennemmin tai myöhemmin. Olisi kiva saada jälkikasvua.
19
73%
En voisi! Lasten hankkiminen on nössöä!
2
8%
En ota kantaa.
5
19%
 
Ääniä yhteensä: 26

Noriyumi

Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Nettihesarissa on juttu miesten vauvakuumeesta. Onko tuo ilmiö teidän mielestä oikeasti tosi? Tahtovatko Tosimiehet lapsia, vai onko se vain neitimäisten nössöjen juttuja? Vai onko sittenkin päinvastoin? Onko miehelle oma lapsi vahinko ja tuska, vai onni ja ilo?

Kerro kokemuksistasi ja mietteistäsi ja äänestä!
huima

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja huima »

Kyllä. Oikean ihmisen kanssa olisin heti valmis.

Se on hassua että suhtauduin asiaan aikaisemmin kriittisemmin, ja lykkäsin koko ajatusta silloisessa parisuhteessa - että ei ole aika ja asettamalla erilaisia ajatuksia, että sittenkin - sittenkin.

Kyse oli ehkä sittenkin vain henkilöstä, sillä tavattuani ja ihastuttuani erääseen naiseen - olen jostain kumman syystä ollut varma, että tuon naisen kanssa haluaisin tehdä lapsia -- mikäli hän niin haluaisi.
segma

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja segma »

Hassua, että ihan ikinä seurustelemattakin tiedän toisaalta haluavani jälkikasvua. Joskus. Mutta ehkä se on vain niiden vanhemmuuden ihanuuden mielikuvien tuotetta.

Lähinnä haaveena olisi ottaa ja viedä oma poika jonnekin vuorelle ja katsoa vuorelta alas auringon nousua ja opettaa pojalle pari elämän tosiasiaa.
Noriyumi

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

segma kirjoitti: Lähinnä haaveena olisi ottaa ja viedä oma poika jonnekin vuorelle ja katsoa vuorelta alas auringon nousua ja opettaa pojalle pari elämän tosiasiaa.
Entäs jos et saa poikaa vaan tytön? Voisitko kuvitella olevasi tytön isä?
Geetzu

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Noriyumi kirjoitti:Nettihesarissa on juttu miesten vauvakuumeesta. Onko tuo ilmiö teidän mielestä oikeasti tosi?
Olipa hassu pätkä (ilman ääniä tsekkasin), eniten hihittelyä sai aikaan se vauvauintikohta. Vaikea kuvitella omaa miestä meidän pikkusen kanssa pulikoimassa, siis ilman äippää ja seurana toiset isä-lapsi-parit. Vaan saattaispa tuo lähteäkin... TosiMies. :]

En pääse tuloksiin miettiessäni voiko miehellä olla todellista vauvakuumetta sinkkuna, ilman rakastumisen tai rakastamisen aiheuttamaa fiilistä. Klikin ensimmäisen potilaan (sinkku mutta jo isä) mukaan voi, mutta itse ehkä tyytyisin käyttämään tarpeelle jotain nimitystä tyyliin "haluan lapsia joskus ihan varmasti". Tai mitäs minä sinkkumiesten hormoonitoiminnasta nyt tietäisin. :p
Zeb

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Nuo Hesarin jutut oli kyllä turhan makeita, mutta tokihan miehetkin lapsia haluavat.

Tuota ihme hössötystä vauvakuumeesta en ole ymmärtänyt ikinä kummaltakaan sukupuolelta. Tuo "Se iskee joka kevät, jo 16-vuotiaasta lähtien !" kuulostaa tosi kummalliselta. En ole ikinä kokenut vauvakuumetta, vaikka lapsen/lapsia haluankin, ja kyllä minussakin tuo hoivaava puoli on, luullakseni vahvanakin. Sopivan kumppanin kanssa hempeily asian tiimoilta on jo toinen juttu, mutta joku järki siis mukana, sen verran isoista vastuusta on kyse.

Taidan allekirjoittaa Tixin taannoisen lausahduksen irrationaalisen vauvakuumeilun vastenmielisyydestä.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Kyllä voisin. yritetty on jo kerran tosin huonoin tuloksin... no ehkä sit ens kerralla käy parempi tuuri :?
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kaippa sitä voisi vaippakääryleen tai kaks maailmaan siittää.

Eli juu, voisin ajatella itseäni isänä. Vaatii kuitenkin juuri sen oikean naisen taikomaan niistä siittiöistä ihmisolennon. Enkä aseta asian suhteen itselleni mitään paineita. Ne tulee jos on tullakseen.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Noriyumi

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Mojo kirjoitti: vaippakääryle
IhQ sana!!! :h:
Mojo kirjoitti:Eli juu, voisin ajatella itseäni isänä. Vaatii kuitenkin juuri sen oikean naisen taikomaan niistä siittiöistä ihmisolennon. Enkä aseta asian suhteen itselleni mitään paineita. Ne tulee jos on tullakseen.


Tuli tosta mieleen että joskus deittipalstoilla luin tiettyjen miesten ilmoja, ja nuo miehet tahtoivat TOSI KOVASTI isiksi, ja asettivat aikarajaksi jonkun tietyn vuosimäärän... Iik! Sellaiset vielä puhkovat kortsunsa nuppineuloilla! :? :shock:
segma

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja segma »

Noriyumi kirjoitti:
segma kirjoitti: Lähinnä haaveena olisi ottaa ja viedä oma poika jonnekin vuorelle ja katsoa vuorelta alas auringon nousua ja opettaa pojalle pari elämän tosiasiaa.
Entäs jos et saa poikaa vaan tytön? Voisitko kuvitella olevasi tytön isä?
No sitten en voisi toteuttaa tuota haavetta ihan noin. Pitäisi toteuttaa se jotenkin muuten. Mutta siis eihän se oman lapsen sukupuoli merkkaa, ihan samalla tavalla voisin olla tytön isä (ja luultavasti tulen olemaankin, kun nyt kerran sattuisin tietämään tarkkaan mitä nimenomaan poikalapsen kanssa tulisi tehdä - olettaen siis että joskus ylipäänsä Pääsen Todistettavasti Pukille (Tm)).
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ajatus siitä että fiksu, hieno nainen haluaisi minut lastensa isäksi tuntuu aidoimmalta tunnustukselta mitä mies voi saada - ainakin toistaiseksi, kun ei ole mitään helppoa lompakkoon, koulutukseen tai asemaan perustuvaa vaikutinta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Tiikeriankka

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Kyllä periaatteessa, vaikka tällä hetkellä tuntuu todennäköisemmältä kuolla salaman iskuun sisätiloissa tai saada 7 oikein lotossa. Luulen vähän, ettei tule koskaan tapahtumaan.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja mölli »

Totta äiti haluaa lapsenlapsia ja minä haluan kruuninperijän joka perii mut ja mun porukat.
Kingi I
hermine

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja hermine »

Lisäkysymys lapsia tosissaan haluaville: mielummin ikuinen lapsettomuus vaiko vahinkovauva jonkun yhdenyönpanon kanssa?
slam

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja slam »

minä haluaisin vauvan, isoveljelle synty taas... hieman enemmän keskosena kuin edellinen ja sitä edellinen kuoli tullessaan ulos... ja sitä edellinen on jo yli 5 vee
Noriyumi

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

aasi kirjoitti:Ajatus siitä että fiksu, hieno nainen haluaisi minut lastensa isäksi tuntuu aidoimmalta tunnustukselta mitä mies voi saada - ainakin toistaiseksi, kun ei ole mitään helppoa lompakkoon, koulutukseen tai asemaan perustuvaa vaikutinta.
Mutta ei paksu lompakko, hyvä koulutus tai korkea asema aivan haitaksikaan ole.

Mutta jos ajatellaan että on nainen johon kaksi miestä ovat rakastuneet. Toinen mies on vähintään keskituloinen, vakiduunissa ja velaton. Toinen taasen on työtön/minimituloinen ja rahat valuvat hänen sormiensa välistä koska on tuhlari. Omille tunteilleen ei voi kovin helposti vaikuttaa, MUTTA jos ajatellaan kylmästi ja järkisyin, kumman miehen kanssa tuon naisen kannattaa perustaa perhe?
AarneAnkka

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Toistaiseksi en ole pahemmin vauvakuumeillut, mutta veikkaanpa että kunhan olen kohdannut ihmisen jonka kanssa haluan ilman sisikuntaa kuristavia epäilyksen tunteita elää loppuelämäni ajan yhdessä, niin eiköhän se vauvakuumekin lehahda päälle. Minun kanssani ollaan jo haluttu perustaa perhe pari kertaa, joten ilmeisesti minut katsotaan isyyskelpoiseksi yksilöksi. Itse olen sitten vaan kaatanut korttitalon ennen kuin ollaan päästy niin pitkälle... :think:

Joskus silloin tällöin olen leikkinyt ajatuksella että jos minulla olisi nyt lapsi kyselyiässä, ja hän kyselisi tästä ja tuosta aiheesta, miten minä sen asian selittäisin ja muotoilisin lapselle. Tykkään selittämisestä, mutta en lepertelemisestä, nääs. Ja että miten minun harrastukseni (esim. musiikin tekeminen) vaikuttaisivat lapseeni. Tuo ei taida kuitenkaan olla vauvakuumetta vaan enemmänkin lapsispekulaatiota.

Niin, ja äiti käskee tekemään lapsia jotta hän saisi perillisiä. Hän on niin käytännöllinen...
Durasel

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Eipä paljoa haittais jos skidin sais, toki synnyttäjän olis suotavaa olla minulle sopiva vastakappale. Mutta että vauvakuume, no ei nyt sentään...
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Think »

Noriyumi kirjoitti: Mutta jos ajatellaan että on nainen johon kaksi miestä ovat rakastuneet. Toinen mies on vähintään keskituloinen, vakiduunissa ja velaton. Toinen taasen on työtön/minimituloinen ja rahat valuvat hänen sormiensa välistä koska on tuhlari. Omille tunteilleen ei voi kovin helposti vaikuttaa, MUTTA jos ajatellaan kylmästi ja järkisyin, kumman miehen kanssa tuon naisen kannattaa perustaa perhe?
Kysymykseesi en ota kantaa, mutta suomalainen keskivertobirgitta vaikuttaa usein ottavan tuon jälkimmäisen. Se kun on niin "ihanan renttu".
Ovela kuin orgasmi
Bliss

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Noriyumi kirjoitti:
Mojo kirjoitti: vaippakääryle
IhQ sana!!! :h:
Jees, otamma tämän käyttöön :D
Geetzu

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Think kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Mutta jos ajatellaan että on nainen johon kaksi miestä ovat rakastuneet. Toinen mies on vähintään keskituloinen, vakiduunissa ja velaton. Toinen taasen on työtön/minimituloinen ja rahat valuvat hänen sormiensa välistä koska on tuhlari. --
Kysymykseesi en ota kantaa, mutta suomalainen keskivertobirgitta vaikuttaa usein ottavan tuon jälkimmäisen. Se kun on niin "ihanan renttu".
Me naiset nyt vaan ei sitten osata ajatella kovin järkevästi asioita. Vaaditaan elämään RRrrrrrrakkautta ja intohimoa! Ja luotamme siihen, että saamme jokaisen rentunretjakkeen koulutettua kelpo-isäksi, se on vain ajan kysymys. Rrrrrakkaus riittää.
Geetzu

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

hermine kirjoitti:Lisäkysymys lapsia tosissaan haluaville: mielummin ikuinen lapsettomuus vaiko vahinkovauva jonkun yhdenyönpanon kanssa?
Lapseni biologinen isä... Ollut aina kovin lapsimyönteinen, tavis "rakastun, pääsen naimisiin, saan vähintään 2 lasta" -tyyppi. Huolimatta siitä, että pukkasi yhdenyönpanon pyöreeksi ja on (vaikka käytyään kiltisti synnytysvalmennukset ja tukenut pyöreää odottajaa henkisellä tasolla), tavannut päälle vuoden vanhan lapsensa vain kerran, ei kuitenkaan osaa katua. Kuulema pienessä sekavassa mielessään kiitollinen edes tästä yhdestä. Ei mahdu päähäni tuo niin millään. :]
PerttiMakimaa

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tottahan toki.

Lapset ovat kivoja. :dream:
Starflare

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kyllä minä tahtoisin saada jälkikasvua jonain päivänä, mutta vain jos kohtaan sen aivan erityisen ihmisen jonka kanssa haluaisin loppuelämäni viettää, niin niitä voisi hankkia.

Mieluummin olisin ikuisesti lapseton kuin se, että sekoilisin kännissä ja sitten vahinkolaukaus osuisikin maaliin :x .
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Miehen vauvakuume

Viesti Kirjoittaja Think »

Gwyneira kirjoitti: Me naiset nyt vaan ei sitten osata ajatella kovin järkevästi asioita. Vaaditaan elämään RRrrrrrrakkautta ja intohimoa! Ja luotamme siihen, että saamme jokaisen rentunretjakkeen koulutettua kelpo-isäksi, se on vain ajan kysymys. Rrrrrakkaus riittää.
Eihän siinä varsinaisesti mitään pahaa ole, että haluaa sen rentunretjakkeen. Henk.koht. minulla ei ole mitään sitä vastaan, koska on tässä maailmassa ainakin yksi nainen, joka ajattelee toisin. Ehkä se ongelma onkin juuri se, että nainen kuvittelee muokkaavansa siitä retjakkeesta mallikelposen isän. Luulisin, että tässä asiassa niitä epäonnistumisia on paljon enemmän kuin onnistumisia. Vika on tietenkin eron tullessa täysin sen paskan miehen..kun ei se suostunut muuttumaan...
Ovela kuin orgasmi
Vastaa Viestiin