Adoptiogallup

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Voisitko kuvitella adoptoivasi lapsia?

Kyllä, adoptio on minulle yhtä mahdollinen asia kuin omien hankkiminen
24
52%
Kyllä, mutta vain jos minä ja puolisoni emme saa omia.
15
33%
En, omaa lihaa ja verta se olla pitää, tai sitten emme hanki lapsia.
3
7%
EOS.
4
9%
 
Ääniä yhteensä: 46

Geetzu

Re: Adoptiogallup

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Noriyumi kirjoitti:
slam kirjoitti: Naisen voisi raskaaksi pukata, sillä ei niin väliä...
Ääg!! :shock:

Ei sun sit kuuluisikaan menettää neitsyyttä jos noin huonosti tunnet vastuusi. Runkkaa säkin sittenkin vain Gattacan kanssa vielä 20 vuoden päästäkin teinityttöjen kuville, kunhan ette vain lisäänny!!
Äläs nyt. Mistä ne yksin lapsen haluavat naiset spermansa saisivat ellei juuri slamin kaltaisilta itse lapsen hoitoon haluamattomilta? Tosin ainakin toistaiseksi tuo onnistuu kai helpoiten muulla tavalla, ei jää mahdollisia traumojakaan. :p
Noriyumi

Re: Adoptiogallup

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Gwyneira kirjoitti: Äläs nyt. Mistä ne yksin lapsen haluavat naiset spermansa saisivat ellei juuri slamin kaltaisilta itse lapsen hoitoon haluamattomilta? Tosin ainakin toistaiseksi tuo onnistuu kai helpoiten muulla tavalla, ei jää mahdollisia traumojakaan. :p
Spermapankki olisi vastaus. Jos yksin aion lapsen hankkia, mieluummin otan matikan Nobelin voittaneen runkkarin spermaa kuin you-know-whose sperm.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Adoptiogallup

Viesti Kirjoittaja Think »

Gwyneira kirjoitti:Nainen on kauneimmillaan raskaana. :h:
JeesJees. Tai ainakin suurin osa on. Sitten ovat ne tulevat äidit, jotka ovat päättäneet ottaa sisäiseksi asenteekseen "näytän kuin petolinnun peräpäältä" (jossa he hyvin myös usein onnistuvat), koska he ovat raskaana...
Ovela kuin orgasmi
ninnithequeen

Re: Adoptiogallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Think kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:Nainen on kauneimmillaan raskaana. :h:
JeesJees. Tai ainakin suurin osa on. Sitten ovat ne tulevat äidit, jotka ovat päättäneet ottaa sisäiseksi asenteekseen "näytän kuin petolinnun peräpäältä" (jossa he hyvin myös usein onnistuvat), koska he ovat raskaana...
Osu ja uppos :doh:
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Adoptiogallup

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti: Osu ja uppos :doh:
On aina ilo piristää muiden päivää!
Ovela kuin orgasmi
Herra Manala

Re: Adoptiogallup

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noriyumi kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti: Äläs nyt. Mistä ne yksin lapsen haluavat naiset spermansa saisivat ellei juuri slamin kaltaisilta itse lapsen hoitoon haluamattomilta? Tosin ainakin toistaiseksi tuo onnistuu kai helpoiten muulla tavalla, ei jää mahdollisia traumojakaan. :p
Spermapankki olisi vastaus. Jos yksin aion lapsen hankkia, mieluummin otan matikan Nobelin voittaneen runkkarin spermaa kuin you-know-whose sperm.
Tuskinpa se enää tuossa konkurssissa uppoavaa laivaa pinnalle nostaisi.
Noriyumi

Re: Adoptiogallup

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Pyh, seuraaviin Nobel-bileisiin vaan kyyläämään! :P :lol:
slam

Re: Adoptiogallup

Viesti Kirjoittaja slam »

Noriyumi kirjoitti:
slam kirjoitti: Naisen voisi raskaaksi pukata, sillä ei niin väliä...
Ääg!! :shock:

Ei sun sit kuuluisikaan menettää neitsyyttä jos noin huonosti tunnet vastuusi. Runkkaa säkin sittenkin vain Gattacan kanssa vielä 20 vuoden päästäkin teinityttöjen kuville, kunhan ette vain lisäänny!!
Ei sen niin väliä... Halleluja, soittakaa baranoid
RolloTomasi

Re: Adoptiogallup

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tuskin edes adoptoisin. Ei omia, ei adoptoituja.
Vastaa Viestiin