Erirotuinen partneri!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Voisitko seukata ei-valkoisen kanssa?

Rodulla ei ole mitään väliä.
26
44%
Tiettyjen rotujen edustajien (muidenkin kuin valkoisten) kanssa voisin seukata ihan hyvin.
13
22%
Voisin seurustella vain valkoisen kanssa.
11
19%
EOS.
9
15%
 
Ääniä yhteensä: 59

Noriyumi

Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Lisää suhdejutskaa ;)

Voisitko seukata eri rotuisen ihmisen kanssa? Miksi? Miksi et? Kommentoi! :)

Jotta ei tulisi karkeaa musta-valkoinen -jaottelua, muistakaa että on muitakin "rotuja", kuten esim. lattarit (esim. Etelä-Amerikan kansat), mustat (Mustan afrikan väki ja jenkkiafrot), Lähi-Idän väki (Marokko, Iran jne), intiaanit (Amerikkojen alkuperäisväestö), intialaiset, itäaasialaiset (Japani, Korea, Kiina), kaakkoisaasialaiset (thaimaalaiset, vietnamilaiset, malesialaiset, khmerit), aboriginaalit Ausseissa ja Uudessa Seelannissa, sekä tietysti turkulaiset ;)

Kerro myös oletko seukannut muidenkin kuin valkoisten kanssa!
Viimeksi muokannut Noriyumi, 30.04.2006 23:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä se valkoinen pitää olla, anteeksi vaan.
Ja joo, olen joskus ollut tummaihoisen kanssa.
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Oma vastaukseni:

Olen seukannut muidenkin kuin "arjalaisten" kanssa. Valitsin vaihtoehdoksi numeron kaksi. Kaikki maat, kulttuurit ja ihmiset ei kiinnosta mua. Mulla ei esim. ole mitään mielenkiintoa Afrikan maita, ihmisiä ja kulttuureja kohtaan, eivätkä ihmiset sieltä päin maailmaa nostata libidoa yhtään.
AarneAnkka

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ei mulle niin kauheasti ole rodulla väliä. Siitähän pitäis saada jopa trendikkyys- ja yksilöllisyyspisteitä kun kulkee kadulla muun kuin valkoisen tyttöystävän kanssa. Ainakin nörttipiireissä ollaan tosi kateellisia aasialaistytöistä.

No joo. Pitäisköhän jo sulkea suu.
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:Siitähän pitäis saada jopa trendikkyys- ja yksilöllisyyspisteitä kun kulkee kadulla muun kuin valkoisen tyttöystävän kanssa. Ainakin nörttipiireissä ollaan tosi kateellisia aasialaistytöistä.
Tuossa vain on asian kääntöpuoli: http://www.asianjoke.com/general/asiaphiles.htm
AarneAnkka

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:Kaikki maat, kulttuurit ja ihmiset ei kiinnosta mua. Mulla ei esim. ole mitään mielenkiintoa Afrikan maita, ihmisiä ja kulttuureja kohtaan, eivätkä ihmiset sieltä päin maailmaa nostata libidoa yhtään.
No siis joku Lola Odusoga ei ole teknisesti skandinaavivalkku mutta tuskin hänen kanssaan seukatessaan mihinkään kulttuurieroihin törmää. Englannissa ja Ranskassa on jo useamman polven ajan asunut eriväristä kuin valkoista väkeä ja ihan briteiksi ja fransmanneiksi he ovat assimiloituneet.
slam

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja slam »

sama se
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti: No siis joku Lola Odusoga ei ole teknisesti skandinaavivalkku mutta tuskin hänen kanssaan seukatessaan mihinkään kulttuurieroihin törmää. Englannissa ja Ranskassa on jo useamman polven ajan asunut eriväristä kuin valkoista väkeä ja ihan briteiksi ja fransmanneiksi he ovat assimiloituneet.
Totta... Suomessa on vaan kovasti somaleita jotka eivät juurikaan ole assimiloituneet yhteiskuntaan. Mutta sitten taas sellaiset jotka ovat, heitä on täällä vielä aika vähän.
AarneAnkka

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Ainakin nörttipiireissä ollaan tosi kateellisia aasialaistytöistä.
Tuossa vain on asian kääntöpuoli: http://www.asianjoke.com/general/asiaphiles.htm
Minkä asian kääntöpuoli? Eiköhän tuo nyt ole vähän eri ilmiö kuin perusnörtin "aasialaisbeibit on hottixii" -asenne. Tästähän tulee kääntöpuoleksi se että parempi vain seukata valkoisten kanssa koska muuten tulee leimattua rasistiksi ja sovinistiksi. Niiq täh. :roll:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä ne muut asiat merkitsevät kuin missä ihminen on sattunut syntymään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Ainakin nörttipiireissä ollaan tosi kateellisia aasialaistytöistä.
Tuossa vain on asian kääntöpuoli: http://www.asianjoke.com/general/asiaphiles.htm
Minkä asian kääntöpuoli? Eiköhän tuo nyt ole vähän eri ilmiö kuin perusnörtin "aasialaisbeibit on hottixii" -asenne. Tästähän tulee kääntöpuoleksi se että parempi vain seukata valkoisten kanssa koska muuten tulee leimattua rasistiksi ja sovinistiksi. Niiq täh. :roll:
Asiaphilea on kovasti jutskattu aihe varsinkin jenkkipalstoilla mutta en nyt jaksa mennä siihen.

Toivon vain että

1) itänainen ei ota länsinössöä rahan ja parempien elinpuitteiden takia.

ja että

2) länsinössö ei ota itänaista sen eksoottisuuden ja hyväksikäytön helppouden takia ja kohtele tuota naista kuin kotiorjaa, vaan kunnioittaa häntä kuin rakastaan.

ja viimeisimpänä, että

3) RAKKAUS VOITTAKOON! <3
Viimeksi muokannut Noriyumi, 28.04.2006 19:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Durasel

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Noriyumi kirjoitti:Toivon vain että
.
.
.

3) RAKKAUS VOITTAKOON! <3
Vielä kun toivot maailman rauhaa, niin lupaan tarjota sulle jonkun paukun johon tulee paljon siirappia!!!

edit: tai vaihtoehtoisesti kaataa sitä siirappia suoraan päälle :twisted:
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja ak »

Joo, olen.

En vielä osannut vastata voisinko, mutta todennäköisesti kyllä. Periaatteessa ihonvärillä ei ole väliä, mutta samaan aikaan olen puoliksi tämmöinen mamispaskiainen jota häiritsee yllättävän paljon se kuinka rasistisia suomalaiset keskimäärin edelleen ovat.
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Durasel kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Toivon vain että
.
.
.

3) RAKKAUS VOITTAKOON! <3
Vielä kun toivot maailman rauhaa, niin lupaan tarjota sulle jonkun paukun johon tulee paljon siirappia!!!

edit: tai vaihtoehtoisesti kaataa sitä siirappia suoraan päälle :twisted:
Ei, vaan tarjoa mulle pari Baileys-paukkua 8)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kotikhmeri kuulostaa kivalta. Sykähdyttävän kauniita osaavat ulkosuomalaiset olla, kuten kotoisatkin urokset. Yhteiselo jäisi tuskin kiinni uskalluksen puutteesta tai syrjinnän pelosta, minähän paskat nakkaan siitä mitä mieltä muut ovat miehestäni. Se on minun, näpit irti!

Äidinkielestä sen sijaan napsahtaisi. En taida mitään ulkomaankieltä niin hyvin että pystyisin haaveeni, toiveeni, ajatukseni ja unelmani sillä täysin vivahteineen ilmaisemaan. Ankealta kuulostaa suhde jonka sisältö olisi kauppalistaa ja arkea vain koska muuta ei sanomaan pysty. Pidän puheita sielujen äkillisestä sympatiasta Kuubassa tai Keniassa valheena ja tyhmyytenä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
AarneAnkka

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:Asiaphilea on kovasti jutskattu aihe varsinkin jenkkipalstoilla mutta en nyt jaksa mennä siihen.
Ja turhaan toit asian esiin. Ei kannata takertua aasialaisiin tai varsinkaan yrittää leimata minua rasistis-sovinistiseksi länsinössöksi nyt vaan sen takia että ohimennen mainitsin aasialaiset. Nössö olen kyllä, mutta en sillä tavalla nössö että yrittäisin kompensoida sitä alistamalla / hyväksikäyttämällä jotakuta. Tuskin kukaan muukaan täällä Kitinässä.

Tasapuolisuuden nimessä pitää kai nyt tässä lisätä että mustilla tytöillä on hyvät tissit ja perse ja Brasiliassa on sykähdyttäviä kaunottaria. Irlannissa on aika rumia tyttöjä, mutta Unkarissa taas tosi söpöjä. Tanskattarilla on isot tissit kuulemma. Ruotsissa tulee välillä aivan sikakauniita blondeja vastaan.

Puhuin yllä vain ulkoisista piirteistä, sillä yksilötasolla siihen mitä korvien välissä on, ei rotu pahemmin vaikuta. Ei rotu ulkonäköönkään oikeastaan niin paljon vaikuta kuin ihmiset kuvittelevat. Samanlaisia apinoita ollaan kaikki tyynni. Globalisaation ansiosta kulttuurierot ovat enää lähinnä kosmeettisia. Ainoa este on, kuten Melnais ilmaisi, kielimuuri.
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:Ja turhaan toit asian esiin. Ei kannata takertua aasialaisiin tai varsinkaan yrittää leimata minua rasistis-sovinistiseksi länsinössöksi nyt vaan sen takia että ohimennen mainitsin aasialaiset.
Täh, en mä susta puhunut vaan yleisesti ottaen!! Varmasti nössöpiireissä thaitytöt jne. ovat kuumaa kamaa, mutta kyllä taustat tiedetään 8)

Nössö saa statusta kun seukkaa aasialaisen kanssa, ja aasialaisttö saa statusta kun seukkaa valkoisen kanssa (olkoon sitten vaikka nössö jota länsinaiset eivät edes koskisi).

Mutta oli miten oli, toistan vain sen että toivottavasti rakkaus voittaa <3
Viimeksi muokannut Noriyumi, 28.04.2006 19:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:Täh, en mä susta puhunut vaan yleisesti ottaen!!
Jaa. No sitten taas tavalliseen tapaani otin kaiken itseeni. Kai tästä tavasta joskus oppii irti.
AarneAnkka

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:Nössö saa statusta kun seukkaa aasialaisen kanssa, ja aasialaisttö saa statusta kun seukkaa valkoisen kanssa
Ainahan sekasuhteet on trendikkään kosmopoliittisia ja molempien status kasvaa (ainakin kosmopoliittien silmissä), olipa sitten minkärotuiset tahansa kyseessä.
(olkoon sitten vaikka nössö jota länsinaiset eivät edes koskisi).
Sillä aasialaisella voi olla ihan sama ongelma omassa maassaan.
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Nössö saa statusta kun seukkaa aasialaisen kanssa, ja aasialaisttö saa statusta kun seukkaa valkoisen kanssa
Ainahan sekasuhteet on trendikkään kosmopoliittisia ja molempien status kasvaa (ainakin kosmopoliittien silmissä), olipa sitten minkärotuiset tahansa kyseessä.
Jeejee :)
AarneAnkka kirjoitti:
(olkoon sitten vaikka nössö jota länsinaiset eivät edes koskisi).
Sillä aasialaisella voi olla ihan sama ongelma omassa maassaan.
Niijoo... Mutta mikäs siinä jos sit pariutuvat keskenään <3
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Koko tässä keskustelussa tulisi ottaa huomioon se, että nykyinen ihmisoikeuskäsitys ei puhu roduista, on olemassa vain ihmisrotu.
Paras päivä ikinä.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Mikali ko naishenkilo olisi miellyttava muuten ja sopisimme hyvin yhteen henkisella tasolla niin jonkin verran voisi rodusta poiketa. En kyllakaan pida erityisen viehattavina radikaalisti poikkeavien rotujen edustajia noin yleisesti mutta mikali persoonat sopivat yhteen niin voisi olla kylla mahdollista.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Nope. Nevöö.

Se on joko suomalainen tahi ruåtsalainen, ja väriltänsä valkoinen.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
AarneAnkka

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kitinässä ei taida muuten olla muita kuin valkkuja. Poliittisen korrektiuden nimissä, eikö tähänkin kommuuniin pitäisi saada houkuteltua muutama kiintiömuunrotuinen?
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:Kitinässä ei taida muuten olla muita kuin valkkuja. Poliittisen korrektiuden nimissä, eikö tähänkin kommuuniin pitäisi saada houkuteltua muutama kiintiömuunrotuinen?
Sellaisia jotka osaavat kaikki kityslangin vivahteet? Ei tässä takapajulassa vielä ole kovin paljon sellaisia ihmisiä... Mutta jos löydät, niin multa terkkuja että tere tulemast!
Vastaa Viestiin