Erirotuinen partneri!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Voisitko seukata ei-valkoisen kanssa?

Rodulla ei ole mitään väliä.
26
44%
Tiettyjen rotujen edustajien (muidenkin kuin valkoisten) kanssa voisin seukata ihan hyvin.
13
22%
Voisin seurustella vain valkoisen kanssa.
11
19%
EOS.
9
15%
 
Ääniä yhteensä: 59

mustanikki

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Noriyumi kirjoitti:Varmasti nössöpiireissä thaitytöt jne. ovat kuumaa kamaa, mutta kyllä taustat tiedetään 8)

Nössö saa statusta kun seukkaa aasialaisen kanssa, ja aasialaisttö saa statusta kun seukkaa valkoisen kanssa (olkoon sitten vaikka nössö jota länsinaiset eivät edes koskisi).
Kun näihi tutustuu suomalaisessa ravintolassa, eivät olekaan kaikki ennakkoluulojen mukaisia. Kuten viime vuonna tapasin yhden parikymppise varsin pätevän näköisen thai-tytön ja itse nuo näyttivät valikoivan kenet haluavat. Panemaan olisi halunnut ja kun sitä ei ollut tarjolla, lähti hän saman tien kotoani.

Yhden kenialaisen kanssa olis voinut seukatakin... ja yksi kiinalainen halusi vaihtaa puh.nro, mutta tuntui, että kulttuurieroa voisi olla liikaakin, joten soittamatta jäi.

Tästä varmaan vois kehittää erilaistakin galluppia :D
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja shue »

Rodulla ei väliä, kulttuuritaustalla sitäkin enemmän.
Kuormasta ei syödä.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja mölli »

Täytyypä ihmetellä näitä jotka väittävät ettei ole väliä niin miksi sitten eivät ole hankkineet jostain kehitysmaasta sitä puolisoa kerta helppoa olisi. Mulle kelpaa ainostaan valkoinen kerta olen sen arvoinen ja enkä edes nussisi muita rotuja no ehkä erittäin valkopesty saamalainen saattaisi kelvata :o
Kingi I
nokkaelain

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

mölli kirjoitti:Täytyypä ihmetellä näitä jotka väittävät ettei ole väliä niin miksi sitten eivät ole hankkineet jostain kehitysmaasta sitä puolisoa kerta helppoa olisi. Mulle kelpaa ainostaan valkoinen kerta olen sen arvoinen ja enkä edes nussisi muita rotuja
Ehkä muillakin on aivot ja jotkut jaksavat jopa ajatella asiaa, eivät vain itsestäänselvästi ajattele, että MINÄ olen sen arvoinen. Oikesti eri kulttuureista olevien (esim. ne kehitysmaat) kanssa sen sijaan voi olla todellisia ongelmia.

Tuleepa möllistämme mieleen yläasteen biologianopettaja, joka oli sitä mieltä, ettei rotuja pidä sekoittaa.
hebuli

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Riemumieli kirjoitti:Koko tässä keskustelussa tulisi ottaa huomioon se, että nykyinen ihmisoikeuskäsitys ei puhu roduista, on olemassa vain ihmisrotu.
Ei vaan tässä kyselyssä pitää ottaa huomioon se, kuka sen aloitti. En ole ollenkaan yllättynyt että kirjoittaja tuntuu kokevan samanaikaisesti että naisille eri rotujen kanssa seurustelu on ihan ok juttu ja osoitus avomielisyydestä, mutta miehillä ei (viittaukset aasialaisnaisten kanssa seurustelun "kääntöpuoliin", itänaisten materian perässä juoksemiseen jne.). :roll:

"Latinomiesten kanssa seurustelun kääntöpuoli: vaaleahiuksisella tyttöystävällä on statusarvoa, ja sillä saa nimeä kaveripiireissä."

Mitä tulee omaan suhtautumiseeni muiden kulttuurien edustajien kanssa seurusteluun, suurimmaksi ongelmaksi voisi muodostua kieli. Haluan että molemmilla on sama äidinkieli, jotta kommunikointi kaikkine pienine vivahteineen olisi mahdollisimman mutkatonta ja avointa. Kun tuo este on ylitetty, kohtelen jokaista naista yksilönä riippumatta heidän kansallisuudestaan. Olen vuosia sitten tavannut esim. venäläisen naisen, joka oli mahdottoman herttainen, mukava, naisellinen, syvällinen, hauska jne., ja taatusti kaikkea muuta kuin miesten rahojen perässä juokseva. Tosin, hän tuntui arvostavan kovasti sitä jos mies on luonut uraa, mutta niin oli hänkin.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja mölli »

nokkaelain kirjoitti:
mölli kirjoitti:Täytyypä ihmetellä näitä jotka väittävät ettei ole väliä niin miksi sitten eivät ole hankkineet jostain kehitysmaasta sitä puolisoa kerta helppoa olisi. Mulle kelpaa ainostaan valkoinen kerta olen sen arvoinen ja enkä edes nussisi muita rotuja
Ehkä muillakin on aivot ja jotkut jaksavat jopa ajatella asiaa, eivät vain itsestäänselvästi ajattele, että MINÄ olen sen arvoinen. Oikesti eri kulttuureista olevien (esim. ne kehitysmaat) kanssa sen sijaan voi olla todellisia ongelmia.

Tuleepa möllistämme mieleen yläasteen biologianopettaja, joka oli sitä mieltä, ettei rotuja pidä sekoittaa.
Mun puolesta sun kaltaiset valkoiset saavatkin hävitä kun teette mulaatteja ja sitten jäävät valkoiseksi minunlaiset mietippä sitä :lol: :lol: :lol:

Nii joo eihän niitä rotuja ole kummasti vaan yhessä kreikkalaiskylässä suurin osa porukasta voi olla pitkiä aikoja veden alla kun esi-isät tykkäsit sukeltaa helmia, niin se yksi italilaiskylä jossa kukaan kyläläinen ei ole koskaan kuollut sydänsairauteen, niin ne afrikan pygamit jotka ovat pieni kokoisia josta on etua viidakossa liikkumiseen ja kiipeilyyn puussa, se afrikkalainen karjankasvattaja heimo jossa keskipituus on jotain 185 senttiä ja varsinki mikä todistaa ettei mitään rotuja ole on se et skandinaaviset ihmiset voivat juoda suuria määriä maitoa kun taas jossaikin maissa puuttuu se niin eihän sitä voi sanoa kerta siittä voisi päätellä et rotuja on :cry: :oops:
Kingi I
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja mölli »

Noriyumi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Tuossa vain on asian kääntöpuoli: http://www.asianjoke.com/general/asiaphiles.htm
Minkä asian kääntöpuoli? Eiköhän tuo nyt ole vähän eri ilmiö kuin perusnörtin "aasialaisbeibit on hottixii" -asenne. Tästähän tulee kääntöpuoleksi se että parempi vain seukata valkoisten kanssa koska muuten tulee leimattua rasistiksi ja sovinistiksi. Niiq täh. :roll:
Asiaphilea on kovasti jutskattu aihe varsinkin jenkkipalstoilla mutta en nyt jaksa mennä siihen.

Toivon vain että

1) itänainen ei ota länsinössöä rahan ja parempien elinpuitteiden takia.

ja että

2) länsinössö ei ota itänaista sen eksoottisuuden ja hyväksikäytön helppouden takia ja kohtele tuota naista kuin kotiorjaa, vaan kunnioittaa häntä kuin rakastaan.

ja viimeisimpänä, että

3) RAKKAUS VOITTAKOON! <3
Taidat vaan pelätä kilpailua ja ootko muuten se taliaivo fawkes sieltä citystä?
Kingi I
nokkaelain

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

mölli kirjoitti:Nii joo eihän niitä rotuja ole kummasti vaan yhessä kreikkalaiskylässä suurin osa porukasta voi olla pitkiä aikoja veden alla kun esi-isät tykkäsit sukeltaa helmia, niin se yksi italilaiskylä jossa kukaan kyläläinen ei ole koskaan kuollut sydänsairauteen, niin ne afrikan pygamit jotka ovat pieni kokoisia josta on etua viidakossa liikkumiseen ja kiipeilyyn puussa, se afrikkalainen karjankasvattaja heimo jossa keskipituus on jotain 185 senttiä ja varsinki mikä todistaa ettei mitään rotuja ole on se et skandinaaviset ihmiset voivat juoda suuria määriä maitoa kun taas jossaikin maissa puuttuu se niin eihän sitä voi sanoa kerta siittä voisi päätellä et rotuja on :cry: :oops:
Ihan mistään roduista riippumtta ei useimmille liene mikään uutinen, että tuo purkaus on lähinnä huvittavaa. Ei ole juuri nyt aikaa dekoodata viestiä :wink:
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja mölli »

mustanikki kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Varmasti nössöpiireissä thaitytöt jne. ovat kuumaa kamaa, mutta kyllä taustat tiedetään 8)

Nössö saa statusta kun seukkaa aasialaisen kanssa, ja aasialaisttö saa statusta kun seukkaa valkoisen kanssa (olkoon sitten vaikka nössö jota länsinaiset eivät edes koskisi).
Kun näihi tutustuu suomalaisessa ravintolassa, eivät olekaan kaikki ennakkoluulojen mukaisia. Kuten viime vuonna tapasin yhden parikymppise varsin pätevän näköisen thai-tytön ja itse nuo näyttivät valikoivan kenet haluavat. Panemaan olisi halunnut ja kun sitä ei ollut tarjolla, lähti hän saman tien kotoani.

Yhden kenialaisen kanssa olis voinut seukatakin... ja yksi kiinalainen halusi vaihtaa puh.nro, mutta tuntui, että kulttuurieroa voisi olla liikaakin, joten soittamatta jäi.

Tästä varmaan vois kehittää erilaistakin galluppia :D
Ööh valikoivan kenet haluavat? Kuka saakeli ottaa öhm mustanaisen tai aasilaisen? Niitähän saa muista maista 1-1.25 eurolla kpl. Tuskin edes tarvii iskeä kunhan ostaa lentolipun sille ja joissakin tapauksissa ne saattaa ite sen jopa kustantaa.
Kingi I
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja mölli »

nokkaelain kirjoitti:
mölli kirjoitti:Nii joo eihän niitä rotuja ole kummasti vaan yhessä kreikkalaiskylässä suurin osa porukasta voi olla pitkiä aikoja veden alla kun esi-isät tykkäsit sukeltaa helmia, niin se yksi italilaiskylä jossa kukaan kyläläinen ei ole koskaan kuollut sydänsairauteen, niin ne afrikan pygamit jotka ovat pieni kokoisia josta on etua viidakossa liikkumiseen ja kiipeilyyn puussa, se afrikkalainen karjankasvattaja heimo jossa keskipituus on jotain 185 senttiä ja varsinki mikä todistaa ettei mitään rotuja ole on se et skandinaaviset ihmiset voivat juoda suuria määriä maitoa kun taas jossaikin maissa puuttuu se niin eihän sitä voi sanoa kerta siittä voisi päätellä et rotuja on :cry: :oops:
Ihan mistään roduista riippumtta ei useimmille liene mikään uutinen, että tuo purkaus on lähinnä huvittavaa. Ei ole juuri nyt aikaa dekoodata viestiä :wink:
Juuh kiellä vaan sama se on mulle ja onhan se jeesussetäkin olemassa.
Kingi I
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

eipä tuolla rodulla väliä, kunhan onnistuu miellyttämään mua.

mä voin olla teiän melkeen kiintiövenäläinen, kun ainakin virossa kaikki paikalliset aloittaa puhumaan mulle venäjää suomen sijaan :shock: tiedä sitten miksi?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

hebuli kirjoitti:ole ollenkaan yllättynyt että kirjoittaja tuntuu kokevan samanaikaisesti että naisille eri rotujen kanssa seurustelu on ihan ok juttu ja osoitus avomielisyydestä, mutta miehillä ei (viittaukset aasialaisnaisten kanssa seurustelun "kääntöpuoliin", itänaisten materian perässä juoksemiseen jne.). :roll:
EIIIIH!!! :tiistai: johan mä sanoin että rakkaus voittakoon! Voi jösses.. Lue tarkemmin, hebuli! ;) Mutta ihmiskauppa ja hyväksikäytöt ovat tuttu juttu varsinkin tuolla idemmässä päin, minkä otin puheeksi ja josta on rakkaus kaukana, mutta ilmiö lienee yleinen köyhemmissä maissa. Mutta jos pariskunta rakastaa toisiaan, what the heck, olkoon partneri sitten vaikka vinkuintiaani!! Nih!
"Latinomiesten kanssa seurustelun kääntöpuoli: vaaleahiuksisella tyttöystävällä on statusarvoa, ja sillä saa nimeä kaveripiireissä."
Varmaan tuosta syystä blondin naisen voi olla hankala löytää lattareista aitoa rakkautta (samoin kuin valkoisella miehellä voi olla idässä aidon rakkauden löytämisessä hankaluuksia... Eräällä kitinäläiselle sanottiin että lattarimiehet eivät oikeasti ole kiinnostuneet hänestä koska hänessä kuitenkin nähdään vain blondi nainen, kun hän sanoi tykkäävänsä eräästä Etelä-Amerikan maan miehistä ja on ollut siellä monesti. Eihän sitä koskaan tiedä, mutta onnea matkaan vain itse kullekin.
Viimeksi muokannut Noriyumi, 29.04.2006 10:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulli75

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Noriyumi kirjoitti:Oma vastaukseni:

Mulla ei esim. ole mitään mielenkiintoa Afrikan maita, ihmisiä ja kulttuureja kohtaan, eivätkä ihmiset sieltä päin maailmaa nostata libidoa yhtään.
Asuuhan Afrikassa valkoihoisiakin, muualta sinne muuttaneita ja niitä joiden vanhemmat ovat eri rotua. Onkohan nyt tullut väärä sanavalinta sanoa ettei afrikkalaiset kiinnosta.
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

mustanikki kirjoitti:viime vuonna tapasin yhden parikymppise varsin pätevän näköisen thai-tytön ja itse nuo näyttivät valikoivan kenet haluavat. Panemaan olisi halunnut ja kun sitä ei ollut tarjolla, lähti hän saman tien kotoani. Yhden kenialaisen kanssa olis voinut seukatakin... ja yksi kiinalainen halusi vaihtaa puh.nro, mutta tuntui, että kulttuurieroa voisi olla liikaakin, joten soittamatta jäi.

Tästä varmaan vois kehittää erilaistakin galluppia :D
Ante tulla vain! :)
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Mulli75 kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Oma vastaukseni:

Mulla ei esim. ole mitään mielenkiintoa Afrikan maita, ihmisiä ja kulttuureja kohtaan, eivätkä ihmiset sieltä päin maailmaa nostata libidoa yhtään.
Asuuhan Afrikassa valkoihoisiakin, muualta sinne muuttaneita ja niitä joiden vanhemmat ovat eri rotua. Onkohan nyt tullut väärä sanavalinta sanoa ettei afrikkalaiset kiinnosta.
Sitten voi kyseenalaistaa sen KETKÄ ovat maahanmuuttajia tai alkuperäisväestöä, ketkä ovat "oikeita" afrikkalaisia, keillä on oikeus olla siellä jne. Etelä-Afrikan valkoisilla on eurooppalainen kulttuuriperimä ja geenit, ja he puhuvat enkkua ja afrikaansia, joista jälkimmäinen on muovautus hollannista... Sitten voi kysyä kuin afrikkalaisiksi he itsensä kokevat...

Onhan joka mantereella oma monirotuinen väestönsä, mutta mantereiden alkuperäisväestöt ovat toinen juttu... Pitäisikö mun korjata lausumani vaikka siten että suurin osa Afrikan maista ja kulttuureista ei kiinnosta minua ja valtaosa tansanialaisista ja malilaisista ei nosta libidoani!? Äh. Hankalaa :P
Viimeksi muokannut Noriyumi, 29.04.2006 10:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

McJanne kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:...mutta mantereiden alkuperäisväestöt ovat toinen juttu...
Eikös tästä ollut joku teoria että suurin osa euroopan väestöstä on valunut nykyisille sijoilleen nimenomaan afrikan suunnalta :>
Sekin vielä :lol: 8) Niin, ja ei unohdeta sitä että me polveudutaan apinoista! :roll:

Mutta ovatko ugrit sitten idästä päin, kun svedut ainakin 70-luvulla niin haukkuivat meitä mongoleiksi kun poskemme ovat korkealla silmämme pienemmät kuin sveduilla ja muilla "oikeilla" arjalaisilla? :twisted:
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

McJanne kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Mutta ovatko ugrit sitten idästä päin, kun svedut ainakin 70-luvulla niin haukkuivat meitä mongoleiksi kun poskemme ovat korkealla silmämme pienemmät kuin sveduilla ja muilla "oikeilla" arjalaisilla? :twisted:
Mielikuva (hämärä) sanoo että tämäkin teoria olisi jo ehditty uuden tiedon valossa kyseenalaistaa.
Me siis ollaankin Afrikan apinoista! 8) :hep: :ohyeah:

Edit: Edith löysi linkin jonka mukaan me ollaan HYTTYSISTÄ

:rofl: :rofl: :rofl:
Pehmovanukas

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Seurustelua takana aasialaissyntyisen kanssa 4 vuotta. Rodulla ei ole mitään merkitystä. Kulttuurisen taustan erolla sitä vastoin on suunnattomastikin, ja sillä miten syvätasoiseen kommunikaatioon osapuolet kykenevät kielitaidon puolesta. En millään usko, että saisin aikaiseksi täysipainoista seurustelukokemusta muun kuin suomen kielen taitavan henkilön kanssa.

Ulkomaalaisten kanssa seurustelevien suomalaisten naisten tragedia on usein juuri se, että pohjoismainen hyvin pitkälle kehittynyt tasa-arvomalli ei ole mitenkään itsestäänselvyys kovinkaan monessa muussa kulttuurissa.
HellBell

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

"Rodulla" ei sinänsä ole merkitystä, mutta kulttuurisilla ja kielellisillä yhteensopimisilla ON, koska mieluiten sitä tosiaan on niillä samoilla aallonpituuksilla ymmärtämisten suhteen. Tapauskohtaista.
par-sky kirjoitti:..
mä voin olla teiän melkeen kiintiövenäläinen, kun ainakin virossa kaikki paikalliset aloittaa puhumaan mulle venäjää suomen sijaan :shock: tiedä sitten miksi?
Mulle on käynyt Suomessa niin, että useampi ihminen on tullut sanomaan että mulla olisi jokin aksentti ja epäilleet sitten alkuperää lähinnä Liettuasta, Latviasta tai Virosta. Kerran yhessä vaateliikkeessä, kun olin ostamassa talvitakkia, sydämellisesti mulle jutellut venäläinen vaatemyyjä luuli mua varmuudella latvialaiseksi ja oli aidon hämmästynyt kun sai tietää etten ollut Latviasta. Hänellä oli hyvä ystävä sieltä ja sanoi että mulla oli samanlainen aksentti kuin ystävällään.
Sitten taas yhessä työpaikassa yksi venäläinen nainen toi mulle tuliaismakeisen Venäjältä antaen sen venäjäksi (luuli alkujaan ulkomaalaiseksi, siitä ystävällisyys käsittääkseni) ja samassa paikassa mulle tultiin kerran melskaamaan tyyliin "Olette ulkomaalainen, tunnistan! Olette ulkomaalainen!" ja minä siinä sitten sönkötin että "Kun olisinkin, kuule, kaikki sukulaiset on ihan tästä maasta.. että kun oliskin jotain hippiäisiä siellä.. Mutta kun ei." Ja yhessä toisessa paikassa ikäiseni venäläisnainen oli mulle tuttavuustyyliä <3:smpi ja sitten paljastuikin että aatteli mun tulleen myös kauempaa päin.
.. Jne.
From Russia With Love.


Ollaan ulkomaalaisia vaan. Jänskää.
Viimeksi muokannut HellBell, 29.04.2006 11:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

shue kirjoitti:Rodulla ei väliä, kulttuuritaustalla sitäkin enemmän.
Tätä komppaan oikein olan takaa.
HellBell kirjoitti:"Rodulla" ei sinänsä ole merkitystä, mutta kulttuurisilla ja kielellisillä yhteensopimisilla ON, koska mieluiten sitä tosiaan on niillä samoilla aallonpituuksilla ymmärtämisten suhteen. Tapauskohtaista.
Ja tätä kanssa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

HellBell kirjoitti:"Rodulla" ei sinänsä ole merkitystä, mutta kulttuurisilla ja kielellisillä yhteensopimisilla ON, koska mieluiten sitä tosiaan on niillä samoilla aallonpituuksilla ymmärtämisten suhteen. Tapauskohtaista.
Mutta sitten on myös tapauksia jolloin on hankalampi ymmärtää oman kulttuurin sisällä kasvaneita kuin muista kulttuureista olevia... On ollut tapauksia että helsinkiläisten kanssa on ollut hankalampi viestiä kuin esim. brittien, kiinalaisten tai jopa TURKULAISTEN kanssa ;)
HellBell

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Noriyumi kirjoitti: Mutta sitten on myös tapauksia jolloin on hankalampi ymmärtää oman kulttuurin sisällä kasvaneita kuin muista kulttuureista olevia... On ollut tapauksia että helsinkiläisten kanssa on ollut hankalampi viestiä kuin esim. brittien, kiinalaisten tai jopa TURKULAISTEN kanssa ;)
Noinkin voi olla. Aallonpituuksien löytyminen voi olla yllärmaistä.;-)

Mutta että esimerkiksi ruotsalaiset.. Nej nej, härre gud, hjälp.
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

HellBell kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Mutta sitten on myös tapauksia jolloin on hankalampi ymmärtää oman kulttuurin sisällä kasvaneita kuin muista kulttuureista olevia... On ollut tapauksia että helsinkiläisten kanssa on ollut hankalampi viestiä kuin esim. brittien, kiinalaisten tai jopa TURKULAISTEN kanssa ;)
Noinkin voi olla. Aallonpituuksien löytyminen voi olla yllärmaistä.;-)

Mutta että esimerkiksi ruotsalaiset.. Nej nej, härre gud, hjälp.
Hihi, helpompi kun on svedujen kanssa jutskata kuin esim. savolaisten kanssa ;)
HellBell

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Noriyumi kirjoitti: Hihi, helpompi kun on svedujen kanssa jutskata kuin esim. savolaisten kanssa ;)
Mutta aattele kun tulee jääkiekkomatsit..? Sitten aallonpituudet kärähtää niiden kanssa. ;-)
Noriyumi

Re: Erirotuinen partneri!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

HellBell kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Hihi, helpompi kun on svedujen kanssa jutskata kuin esim. savolaisten kanssa ;)
Mutta aattele kun tulee jääkiekkomatsit..? Sitten aallonpituudet kärähtää niiden kanssa. ;-)
Totta... :shock:
Vastaa Viestiin