unelma suhteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tahtoisin unelmasuhteen, jossa on osaset kohdallaan. Pitää olla turvallista, mutta ei saa olla tylsää. Pitää olla loistavaa seksiä, mutta se ei saa olla parisuhteen ainoa perusta. Pitää olla hauskaa ja huumoria, mutta kaikkea ei saa lyödä läskiksi...
Sen ihmisen pitäisi tuoda esille minun hyvät puoleni, ja sama toisinpäin.
Meidän täytyisi tehdä toisistamme parempia ihmisiä.

Yksinkertaisesti sen pitäisi olla niin, että parisuhteen osasien yhteenlaskettu summa on isompi kuin niiden todellinen arvo.

"Jos vain saisin hänet rakastamaan itseäni, niin kaikki mitä itsessäni inhoan katoaisi" -Ethan Hawke-

Jos toinen raivostuttaa, niin se on se, mitä hän tekee joka raivostuttaa, ei se ihminen. Siis se, ettei rakkauttaan tarvitse ikinä kyseenalaistaa.
Ja kaiken pohjalla on avoimuus ja luottamus, joka ikisessä asiassa.
Voit olla joka tapauksessa rehellinen, eikä tarvitse pelätä sitä.
Huoh... Olenko ikinä saavuttamassa tätä?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Zeb

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

vadim kirjoitti:Unelmasuhteessani noudatetaan yhdyssanasääntöjä.
Sivuhuomautus: Havaintojeni mukaan näiden merkitys on huomattavasti korostuneempi nettikirjoittelussa kuin varsinaisessa suhde-elämässä, jossa nuo virheet tulevat esiin vain lähinnä tekstiviestien muodossa.

(Myönnän kyllä salaa itsekin tykkääväni kauhiasti oikeinkirjoitetuista yhdyssanoista. Mutta joskus kyllä mietin olenkohan ihan pöljä yhdyssanafetissieni kanssa...)
ManZel

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja ManZel »

Zeb kirjoitti:
P.S. Haluan tehdä tiettäväksi, että edustan KIISTATTA vastakkaista sukupuolta.
Tämähän kuullostaa jo liiaan täydelliseltä :wink:
Zeb kirjoitti:
P.S.2 Ei kai haittaa jos pärstä on kuin avattaressasi ?
Ai, jai.. toivottavaa kuitenkin olisi että kasvoista löytyy prosentuaalisesti enemmän elävää kudosta kuin muovia. :) Olisi hieno asia, jos kasvoja koskettaessa ihoon ei jäisi painaumaa (uskon Hannelen joutuvan oikaisemaan ko kuopat esim pienellä vasaralla, vähän kuin auton kolhuja suoristelisi) 8)
Zeb

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ManZel kirjoitti: Pitkän listan hyvin tiukkoja vaatimuksia.
Ihanaa, täytän nämä KAIKKI ! Koska varaat sen junalippusi ? (Olen odotellut jo kohta vuoden...) *on kärsivällinen*
Hebuli

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Zeb kirjoitti:Mutta joskus kyllä mietin olenkohan ihan pöljä yhdyssanafetissieni kanssa...)
Sama se mitkä ne fetissit ovat, pääasia että kostuu.
ManZel

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja ManZel »

Zeb kirjoitti:
Ihanaa, täytän nämä KAIKKI ! Koska varaat sen junalippusi ? (Olen odotellut jo kohta vuoden...) *on kärsivällinen*
Oih, muistit vielä tuon! Nyt kyllä tunnen itseni huonoksi ihmiseksi, mutta eikös joku kansanviisaus sano, että odottaminen palkitaan.. (..henkilökohtaisesti olen liian monesti joutunut huomaamaan ettei sitä palkita, päinvastoin)

Oon muutes onnistunut kadottamaan 'Brothers in arms' -levyn, mutta kokoelma löytyy kyllä. :wink:

*menossa (jälleen) varaamaan junalippua*
Tiikeriankka

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Ei kannata unelmoida niin ei pety. Kaikki positiivinen on sitten vain ylimääräistä.
Zeb

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ManZel kirjoitti:
Oih, muistit vielä tuon! Nyt kyllä tunnen itseni huonoksi ihmiseksi, mutta eikös joku kansanviisaus sano, että odottaminen palkitaan.. (..henkilökohtaisesti olen liian monesti joutunut huomaamaan ettei sitä palkita, päinvastoin)

Oon muutes onnistunut kadottamaan 'Brothers in arms' -levyn, mutta kokoelma löytyy kyllä. :wink:

*menossa (jälleen) varaamaan junalippua*
Sinä, Minä ja Dire. Fantasiat ovat joskus sitkeitä. Ne saattavat elää pidempään kuin mikään todella tapahtunut, koska niillä on yksi merkittävä etu puolellaan; niitä ei mikään pääse tahraamaan. Niiden maailmaan ei kuitenkaan kannata jäädä pysyvästi asumaan tai elämä kulkee ohi. *temporary reality check*

Niin, mennäksemme vielä käytännön asioihin: Minullakin on vain kaksi levyä, tuo kokoelma ja Communique (jonka sattuneesta syystä tulin pitkästä aikaa juuri laittaneeksi soimaan...). Mutta jos tuot mukanasi vielä Parisienne Walkwaysin, niin luulen, että meillä on riittävästi materiaalia siinä. Ilmoitahan sitten koska voin tulla noutamaan sinut juna-asemalta.

Kaunis avatar muuten. Mikä se on ?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

öakfgj
Viimeksi muokannut Keikaus, 23.04.2006 23:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Keikaus kirjoitti:Asiasta viidenteen. Zeb, tiedätkös, että nimesi tarkoittaa arabiaksi miehen elintä? Tai siis ainakin se lausutaan jotenkin noin. Kirjoitusasu on varmaan jotain, jota en näillä näppäimillä aikaan saa. Elämäni suuren rakkauden toinen äidinkieli kun oli arabia ja hän minulle silloin tällöin opetti muutaman tuhman sanan, kun olin tarpeeksi kinunut. Vai onkohan täällä joku suurempi arabiantuntija, joka kumoaa tämänkin postauksen sisällön..
Heh! hyvä keikaus :rofl:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

aädskhf
Viimeksi muokannut Keikaus, 23.04.2006 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Keikaus kirjoitti:
snowmen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Asiasta viidenteen. Zeb, tiedätkös, että nimesi tarkoittaa arabiaksi miehen elintä? Tai siis ainakin se lausutaan jotenkin noin. Kirjoitusasu on varmaan jotain, jota en näillä näppäimillä aikaan saa. Elämäni suuren rakkauden toinen äidinkieli kun oli arabia ja hän minulle silloin tällöin opetti muutaman tuhman sanan, kun olin tarpeeksi kinunut. Vai onkohan täällä joku suurempi arabiantuntija, joka kumoaa tämänkin postauksen sisällön..
Heh! hyvä keikaus :rofl:

Älä naura, voi tulla pian fatwa oven taaksesi.
Tossahan se joka aamu käy lehtiä jakelelemassa ja ihan mukavalta kaverilta se vaikuttaa :lol:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

snowmen kirjoitti:Tossahan se joka aamu käy lehtiä jakelelemassa ja ihan mukavalta kaverilta se vaikuttaa :lol:
Susi lampaan vaatteissa. Älä vaan päästä sisään.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Keikaus kirjoitti:
snowmen kirjoitti:Tossahan se joka aamu käy lehtiä jakelelemassa ja ihan mukavalta kaverilta se vaikuttaa :lol:
Susi lampaan vaatteissa. Älä vaan päästä sisään.
Juu en, ellei se ole pukeutunnu pizza lähetiks sit sille on pakko avaa ovi muuten tulee nälkä.
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

aldshfadf
Viimeksi muokannut Keikaus, 23.04.2006 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Keikaus kirjoitti: Kyseessä on silloin syötävä fatwa.
Heh! no ainaskin se on sit hyvin maustettu :lol:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Zeb

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Keikaus kirjoitti:Asiasta viidenteen. Zeb, tiedätkös, että nimesi tarkoittaa arabiaksi miehen elintä? Tai siis ainakin se lausutaan jotenkin noin. Kirjoitusasu on varmaan jotain, jota en näillä näppäimillä aikaan saa.
En tiennyt, ja googlesilmäykselläkin löytyi vain radioasemaa ja lentoyhtiötä. Kiitos kuitenkin vinkistä siltä varalta että joskus siirryn kirjoittelemaan arabiankielisille foorumeille.

En yhtään epäile ettetkö keksisi oikeasta nimestänikin jollain maailman kielistä jotain pippelijuttuja; ainakin olen ymmärtänyt, että olet asiantuntija vähän molemmissa, nimittäin kieli- ja pippelitieteissä. :wink:
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja pix »

Exsat kirjoitti:Mun unelmasuhde on sellainen, jossa on turvallinen ja hyvä olla. Pitää tuntea itsensä hyväksytyksi ja rakastetuksi sellaisena kuin on, ja vielä kaiken lisäksi seksikkääksi ja haluttavaksi naisena.
yhdyn täysin edelliseen :hail:
ja se sattuu vieläpä olemaan todellisuutta mulle :cheer:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

gkaldgha
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 22:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sldf
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 22:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti: Sivuhuomautus: Havaintojeni mukaan näiden merkitys on huomattavasti korostuneempi nettikirjoittelussa kuin varsinaisessa suhde-elämässä, jossa nuo virheet tulevat esiin vain lähinnä tekstiviestien muodossa.

(Myönnän kyllä salaa itsekin tykkääväni kauhiasti oikeinkirjoitetuista yhdyssanoista. Mutta joskus kyllä mietin olenkohan ihan pöljä yhdyssanafetissieni kanssa...)
Kuinka ihanaa olisikaan kiihottua tekstiviestitse lähetetyistä, oikeinkirjoitetuista yhdyssanoista...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Pidän liiaksi unelmista halutakseni unelmasuhteen.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja martza »

Exsat kirjoitti: Mun unelmasuhde on sellainen, jossa on turvallinen ja hyvä olla. Pitää tuntea itsensä hyväksytyksi ja rakastetuksi sellaisena kuin on, ja vielä kaiken lisäksi seksikkääksi ja haluttavaksi naisena
pix kirjoitti: yhdyn täysin edelliseen
ja se sattuu vieläpä olemaan todellisuutta mulle
Yhdyn myös edellisiin täysin rinnoin, mutta korvaan tuon sanan "naisena" sanaksi "miehenä"

Pix, täällähän ei saa olla onnellinen, joten varo ettei muut ala arvostelemaan sinun parisuhdettasi. Hyi hyi. Ei saa olla onnellinen
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
bedlam

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

martza kirjoitti:Pix, täällähän ei saa olla onnellinen, joten varo ettei muut ala arvostelemaan sinun parisuhdettasi. Hyi hyi. Ei saa olla onnellinen
Hih! :ohyeah:
Exsat

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

pix kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mun unelmasuhde on sellainen, jossa on turvallinen ja hyvä olla. Pitää tuntea itsensä hyväksytyksi ja rakastetuksi sellaisena kuin on, ja vielä kaiken lisäksi seksikkääksi ja haluttavaksi naisena.
yhdyn täysin edelliseen :hail:
ja se sattuu vieläpä olemaan todellisuutta mulle :cheer:
Mä luulen, että mun kohdalla edellisen toteutumiseen vaaditaan oikean vastapuoliskon (mahdollisesti jo löytynyt :h:) lisäksi myös paljon työtä oman sisäisen tasapainon löytämiseksi. Niin kauan kun ei ole hyvä olla itsensä kanssa, niin sitä ei kukaan toinen saa yksin muutettua, oli sitten kuinka ihana, rakastava ja luotettava tahansa. Mutta tässä tätä työstetään ajan kanssa.
Vastaa Viestiin