unelma suhteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

No mulla se semmonen että olisin parisuhteessa ura tai varakkaan naisen kanssa ja voisin asun hänen luonaan isossa asunnossa ja mun tarvii maksaa vain puolen elinkustannuksista(jää näin mulle paljon rahaa ettei tarvi pistää mitään asuntoon ja eikä tule korkoriski) sitten vielä emäntä olisi pitkä, hoikka ja ihan kelvollinen naamasta eikä luonne olisi kovin hankala. Tosin olisihan mäkin tommosessa tapauksessa antamaan takas ajattelin jos kävis vaikka hieroja kurssin yms niin voisi mun emäntää sitten hieroa työpäivän jälkeen jos ite en sattuisi olemaan töissä, niin se ei sitten vihtis mua potkia poiskaan kun olisi vaikeampi ettiä parempaa namupoikaa.
ninnithequeen

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:shock:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Täh
Na

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Na »

Ehkä tää on deitti-ilmo.
Vihjeeksi: Edes jonkinlainen lauserakenne ja välimerkit. Jaksaisi edes lukea loppuun. :)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Na kirjoitti:Ehkä tää on deitti-ilmo.
Kenties, aivan samanlaisin eväin naiset ovat kautta aikojen koittaneet reisiä mukavaan elämään. Sopii sitä koittaa miestenkin. Mielenkiinnosta aloittajalle; mitähän nainen saa vastineeksi olla iältään?
Elämä kantaa, jos sen antaa
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Melnais kirjoitti:
Na kirjoitti:Ehkä tää on deitti-ilmo.
Kenties, aivan samanlaisin eväin naiset ovat kautta aikojen koittaneet reisiä mukavaan elämään. Sopii sitä koittaa miestenkin. Mielenkiinnosta aloittajalle; mitähän nainen saa vastineeksi olla iältään?
Saa olla mua paljon vanhempikin ja todennäköisesti pitäisi ollakin kun naiset eivät yleensä osaa rahaa käyttään niin tuskinpa oman ikäisista semmosia löytää jos löytää niin sitten niillä on saatanasti kriteerejä enkä mä niitä voi täyttää.

Noin vähän päälle 30v olis sopiva kun ite olen alle 30v.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

mölli kirjoitti: Saa olla mua paljon vanhempikin ja todennäköisesti pitäisi ollakin kun naiset eivät yleensä osaa rahaa käyttään niin tuskinpa oman ikäisista semmosia löytää jos löytää niin sitten niillä on saatanasti kriteerejä enkä mä niitä voi täyttää.

Noin vähän päälle 30v olis sopiva kun ite olen alle 30v.
Juup, hyvin rajattu, siinä iässä sitä jo naisen pitää tyytymän siihen mitä tarjotaan. Onnea etsintään, hanki kuitenkin odotellessa jokin muu elättävä ammatti.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja nexie »

No niin, kuka leikkii uutta leikkiä hiekkalaatikolla? Kenellä on tylsääkin tylsempää? Slämäri? RAM13?

ps. Vähän liian läpinäkyvää, provoilun pitäisi olla lähempänä _taidetta_
Don't Panic!
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

nexie kirjoitti:No niin, kuka leikkii uutta leikkiä hiekkalaatikolla? Kenellä on tylsääkin tylsempää? Slämäri? RAM13?

ps. Vähän liian läpinäkyvää, provoilun pitäisi olla lähempänä _taidetta_
kyllä mä veikkaisin nexie :wink: mä pystyisin paljonparempaan!! :twisted:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Hebuli

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Suhde naisten lentopallomaajoukkueen kanssa.
ManZel

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja ManZel »

Ainoa vaade, jonka voin heittää etukäteen on se, että toinen edustaa vastakkaista sukupuolta. Muita seikkoja on vaikea ladella, on niin tapauskohtaista.
Geetzu

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä oon vähän samoilla linjoilla möllin kanssa. Kiva jos voi laittaa kaiken puoliksi ja tosi ihkuu jos toinen miellyttää silmää. Kyllä semmonen tekee mut onnelliseks.
Enthu

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

unelmasuhdetta vähän vaikea määritellä ... ehkä jonkun taiteilijan&humanistin kanssa voisi joskus kemiat kohdata :)
Exsat

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mun unelmasuhde on sellainen, jossa on turvallinen ja hyvä olla. Pitää tuntea itsensä hyväksytyksi ja rakastetuksi sellaisena kuin on, ja vielä kaiken lisäksi seksikkääksi ja haluttavaksi naisena.

Olisihan se toki mukava, että olisi sen verran tuloja, että voi ostaa kaupasta sitä ruokaa mitä haluaa ilman henkilökohtaista konkurssia, ja että voisi käydä kampaajalla silloin kun sitä tarvitsee, eikä silloin kun siihen on varaa, mutta mun turvallisuudenkaipuu voittaa mennen tullen kaipuun omistaa tavaroita ja ylläpitää jotain tiettyä elintasoa.

Mä en ole vielä ratkaissut miten mä hyvällä omallatunnolla pystyisin elämään taloudessa, jossa toisen tulot ovat selvästi suuremmat kuin omani. Tietysti mä voisin tasata eroa esimerkiksi maksamalla osuuttani työllä tai panostamalla vaan merkittävästi suuremman osan kuukausituloistani yhteisiin menoihin kuin toinen, mutta kumpikaan ei tunnu juuri tasa-arvoisemmalta ratkaisulta kuin nykytilannekaan.
hermine

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Unelmasuhde olisi enemmän kuin osiensa summa: yhdessä kasvaisimme paremmiksi ihmisiksi ja oppisimme jotain uutta niin itsestämme kuin muustakin, mitä emme ikinä yksin olisi löytäneet, ei vain sisäänpäinkääntyneesti paremmiksi toisillemme suhdekontekstissa vaan ulospäin paremmiksi ja tarkkanäköisemmiksi koko maailmalle. Tää on vaikea saavuttaa, liian usein tuntuu että ennemminkin ihmiset suhteissa joutuvat kutistumaan tai karsimaan itseään ja rajoittamaan näkökulmiaan jottei pyhä parisuhdeinstituutio vallan romahtaisi.

Tämä yhteinen löytöretki muodostaisi niin suuren jännitteen ja yhteisyyden välillemme, että keinotekoisia sitoumuksia tai sukupuolirooleja ei tarvittaisi mielenkiinnon ylläpitämiseksi. Oltaisiin ihan ihmisinä vain eikä se mitään vaikka välillä jompikumpi olisi enemmän omissa oloissaankin kun siltä tuntuu. Tietäisi, että kyllä se tulee takaisin, ehkä uusien ajatusten kanssa.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Impi »

Että olisi riitojenkin aikana tyyni olo sen suhteen, että kumpikaan ei halua kerätä ongelmia, vaan ratkoa niitä yhteisen tulevaisuuden vuoksi.

Että ei tarvitsisi miettiä, loukkaantuuko toinen, jos pyydän omaa aikaa.

Että osaisin tehdä toisen onnelliseksi. Mä olen onnellinen, jos vaan näen toisesta, että sen on hyvä olla.

Siinäpä ne.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tämä ketju meni vituiksi jo otsikossa, jossa yhden sanan asemesta oli kaksi sanaa. Mölli pilasi kaiken, joten Cartmania mukaillen: "Screw you guys, I'm going home."
Paras päivä ikinä.
tonttu8

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Unelmasuhde... siinä molemmat voi olla omia itsejään. Semmoinen jossa hyväksytään toinen sellaisenaan kuin on, hyvine ja huonoine puolineen. Rakastetaan paljon ja ollaan uskollisia. Osataan riidellä ja ratkoa riidat, antaa/pyytää anteeksi. Nauretaan yhdessä. Rohkaistaan ja tuetaan toista vaikeiden asioiden/päätösten edessä. Katsotaan yhdessä tulevaisuuteen, kasvetaan ihmisinä.
Unelmasuhde on semmoinen, missä toisen kanssa on vaan yksinkertaisesti todella hyvä olla.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nexie kirjoitti:No niin, kuka leikkii uutta leikkiä hiekkalaatikolla? Kenellä on tylsääkin tylsempää? Slämäri? RAM13?

ps. Vähän liian läpinäkyvää, provoilun pitäisi olla lähempänä _taidetta_
Mulle tää tuo mieleen jonkun cityilijän, mutta en muista, kenet.
Hyvä tietää, että jos ei muuten miestä saa, niin möllin ainakin rahalla.
Kikkelis kokkelis.
Zeb

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ManZel kirjoitti:Ainoa vaade, jonka voin heittää etukäteen on se, että toinen edustaa vastakkaista sukupuolta. Muita seikkoja on vaikea ladella, on niin tapauskohtaista.
Hyvä tietää, laitetaanpa muistiin ! 8)

P.S. Haluan tehdä tiettäväksi, että edustan KIISTATTA vastakkaista sukupuolta.
P.S.2 Ei kai haittaa jos pärstä on kuin avattaressasi ?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Unelmasuhteessani noudatetaan yhdyssanasääntöjä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

vadim kirjoitti:Unelmasuhteessani noudatetaan yhdyssanasääntöjä.
:komp: Tätä mun täytyy kompata ihan täysillä.
Amorosa

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

Exsat kirjoitti:Mun unelmasuhde on sellainen, jossa on turvallinen ja hyvä olla. Pitää tuntea itsensä hyväksytyksi ja rakastetuksi sellaisena kuin on, ja vielä kaiken lisäksi seksikkääksi ja haluttavaksi naisena.

Samat sanat. Unelmasuhteessa ei tartte esittää, pingottaa, vaan saa olla vapaasti oma itsensä ja toteuttaa itseään kaikin tavoin. Ja unelmasuhteessa täytyy olla hauskaa. Unelmamies saa mut nauramaan ihan luonnostaan (ei väkisinväännetyillä vitseillä). Unelmasuhde kestää ilot ja surut, vaikeat ajat. Unelmasuhde vahvistuu vastoinkäymisistä. Unelmasuhde kestää kuolemaan saakka.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

tonttu8 kirjoitti:Unelmasuhde... siinä molemmat voi olla omia itsejään. Semmoinen jossa hyväksytään toinen sellaisenaan kuin on, hyvine ja huonoine puolineen. Rakastetaan paljon ja ollaan uskollisia. Osataan riidellä ja ratkoa riidat, antaa/pyytää anteeksi. Nauretaan yhdessä. Rohkaistaan ja tuetaan toista vaikeiden asioiden/päätösten edessä. Katsotaan yhdessä tulevaisuuteen, kasvetaan ihmisinä.
Unelmasuhde on semmoinen, missä toisen kanssa on vaan yksinkertaisesti todella hyvä olla.
Mennääks naimisiin... Kuolaa kuvaa :lol:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Kittys

Re: unelma suhteesi?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

snowmen kirjoitti:
tonttu8 kirjoitti:Unelmasuhde... siinä molemmat voi olla omia itsejään. Semmoinen jossa hyväksytään toinen sellaisenaan kuin on, hyvine ja huonoine puolineen. Rakastetaan paljon ja ollaan uskollisia. Osataan riidellä ja ratkoa riidat, antaa/pyytää anteeksi. Nauretaan yhdessä. Rohkaistaan ja tuetaan toista vaikeiden asioiden/päätösten edessä. Katsotaan yhdessä tulevaisuuteen, kasvetaan ihmisinä.
Unelmasuhde on semmoinen, missä toisen kanssa on vaan yksinkertaisesti todella hyvä olla.
Mennääks naimisiin... Kuolaa kuvaa :lol:
Jap.. mutta vielä kun se sitten toimiskin :roll:

No hei, tolleen se ois oikeesti kaunista. :h:
Vastaa Viestiin