Stalkkereita?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
mustakikkeli

Re: Stalkkereita?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Mua on kerran väitetty stalkkeriksi, kun menin yhteen chattihuoneeseen ennenkuin sinne tuli eräs neiti (eräänlaista esistalkkausta siis), ja myöhemmin parin päivän kuluttua kirjoitin yhdellä keskustelupalstalla samaan viikonpäiväkeskusteluun sen kanssa.

Tuli aika paskamainen fiilis. Taisin saada virtuaalisen lähestymiskiellon palstalla.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 03.08.2006 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustakikkeli

Re: Stalkkereita?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sinkkumatti kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Äläkä saatana taas hyökkää tuonne chattiin kirjoittamaan niitä sinisiä ektoplasmarivejäsi ruutuni täydeltä sillä aikaa kun yritän rauhassa idlata. Psykostalkkeri MNXX-01. Koevedos.
Muah! On kyllä melkosien sekopäinen bambi. Ketäs muita tää stalkkaa, kuin manaa, safia ja mua?
Vielä tärkeämpi kysymys: kuka se edes on? Helvettiläinen noiden nikkiään muuttavien kanssa!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Stalkkereita?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

mustakikkeli kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Äläkä saatana taas hyökkää tuonne chattiin kirjoittamaan niitä sinisiä ektoplasmarivejäsi ruutuni täydeltä sillä aikaa kun yritän rauhassa idlata. Psykostalkkeri MNXX-01. Koevedos.
Muah! On kyllä melkosien sekopäinen bambi. Ketäs muita tää stalkkaa, kuin manaa, safia ja mua?
Vielä tärkeämpi kysymys: kuka se edes on? Helvettiläinen noiden nikkiään muuttavien kanssa!
Ring any bell..?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustakikkeli

Re: Stalkkereita?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Aha. Tunnuksen tunnistan, palstahenkilöä en. En siis ainakaan tiedä joutuneeni paskalistalle, tai sitten olen vain unohtanut. Ihan hyvä näin. Ignorance is a Bliss.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Stalkkereita?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Lilo kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti: Muah! On kyllä melkosien sekopäinen bambi. Ketäs muita tää stalkkaa, kuin manaa, safia ja mua?
Vielä tärkeämpi kysymys: kuka se edes on? Helvettiläinen noiden nikkiään muuttavien kanssa!
Ring any bell..?
Mie itse asiassa oon monesti miettinyt, että kuka se oikein on. Kun on selkeästi jo cityltä lähtien ollut mukana.
En vaan kehtaa kysyä, ujo kun olen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Stalkkereita?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

KERTOKAA NYT JOKU ETTÄ MILLÄ NIMIMERKILLÄ TUO NOMENNESCIO ON ENNEN TUNNETTU KUN SE SELKEÄSTI TUNTEE KAIKKI MUTTA NIMI EI SANO MITÄÄN VOI HYVÄ LUOJA JA TÖTTÖRÖÖ SENTÄÄN!"!!!!!!!!!!11111111111111111111111111
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
mustakikkeli

Re: Stalkkereita?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kai se sitten joku Minxxx tai vastaava on. Palstahenkilönä en tunne häntä olleskaan. Luulin tietäväni kaiken, mutta tämän keskustelun perusteella täällä on muitakin suuri jännitteitä joista en ole ollut tietoinen. Ärsyttävää.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Stalkkereita?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mylwin kirjoitti:KERTOKAA NYT JOKU ETTÄ MILLÄ NIMIMERKILLÄ TUO NOMENNESCIO ON ENNEN TUNNETTU KUN SE SELKEÄSTI TUNTEE KAIKKI MUTTA NIMI EI SANO MITÄÄN VOI HYVÄ LUOJA JA TÖTTÖRÖÖ SENTÄÄN!"!!!!!!!!!!11111111111111111111111111
*reps*

Ei voi mitään, tuo hyvä luoja ja töttöröö oli liikaa :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Stalkkereita?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

On minulla sittenkin stalkkeri. Yrittää soitella silloin tällöin ja tekstaria tuppaa aina juhlapyhinä. En ole tainnut yli vuoteen enää vastata, mutta roikkuu aina vaan. Kun mun sietokykyni lopahti niin se lopahti, en minä jaksa katsella mitään vitun idioottipellejä elämässäni. Hyödyt eivät enää pitkään aikaan ylittäneet haittoja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Stalkkereita?

Viesti Kirjoittaja slam »

jos netissä hieman meteliä pidänkin, niin ei ole syytä ihmisten pelätä, että heidän oviensa taakse menisin... suokoot ihmiset anteeksi nettistalkkaamisen
segma

Re: Stalkkereita?

Viesti Kirjoittaja segma »

Voi ääääääääääääääääääääääääääääh. Luulin jo stalkkerini rauhoittuneen, mutta nyt tuli soitto taas. Ja se on tulossa samoille luennoille ens vuonna. Voi villu. Tekis mieli MURRRSSKATA LUITA.
Vastaa Viestiin