Kysymyksiä parisuhteilusta

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja shue »

hebuli kirjoitti:- Miksi naisilla on kylpyhuoneessaan kymmentä erilaista hiustenhoitoainetta ja ihonkosteuttajaa, mutta ei ollenkaan esim. suihkusaippuaa? Eivätkö naiset pese itseään ollenkaan saippualla?
Pitääkö olla vielä suihkusaippuaakin, jos löytyy tavallista saippuaa??
Miksi hiustenhoitoaineita pitää olla kymmentä erilaista puolityhjää putelia? Miksei voi käyttää yhtä aina ensin loppuun ennen toisen aloittamista, ja rajoittaa putelien määrä vaikka pariin?
Eri hoitskarit vaikuttavat eri tavoin hiuksiin ja välillä hiukset sekä hiuspohja myös 'tottuvat' liikaa käytettyihin shampoihin ja hoitoaineisiin ja aineita pitää vaihdella. Puhumattakaan sitten ongelmahiuksista, kuten allekirjoittaneella.
- Kumpi on naisesta vähemmän inhottavaa sängyssä: 1. Miehellä bokserit jalassa nukkuessa (pallit muhivat omissa mehuissaan) 2. Mies täysin alasti (karvaperseestä tulvivat anaalibakteerit valtaavat sängyn)?
Aivan sama, ei mitään mielipiteitä asiasta.
- Miksi hankkia "pari"vuoteita joihin mahtuu puolitoista ihmistä? Onhan se kiva että joutuu olemaan toisen ihossa kiinni koko ajan... paitsi jos yrittää nukkua. Onko kardinaalimunaus mennä sohvalle nukkumaan?
Jos kuorsaat, sohvalla nukkuminen on enemmän kuin suositeltavaa enkä muutenkaan pitäisi sitä suuren luokan mokana. Nimimerkillä tilava nukkuja, joka ahdistuu, kun sänky pitäisi jakaa jonkun kanssa :shock:
Kuormasta ei syödä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

hebuli kirjoitti: - Miksi naisilla on kylpyhuoneessaan kymmentä erilaista hiustenhoitoainetta ja ihonkosteuttajaa, mutta ei ollenkaan esim. suihkusaippuaa? Eivätkö naiset pese itseään ollenkaan saippualla?Alkaa jo ärsyttää kun pitää aina kärrätä omat suihkusaippuat mukanaan vieraillessaan toisen luona. Kutsutteko te tätä muka täys"hoidoksi"?!?
Kyllä multa nyt ainakin aina joko suihkushampoota tai sit tavallista kivisaippuaa löytyy. Siitä en sitten mene takuuseen, onko aina miehille passelia hajua tarjolla, joskus on ihan perussaippuaa ja toisinaan jotain ihan muuta, jotain jota olen ostanut koska se on ollut kivan väristä ja tuoksunut niiiiiin hyvälle :h:

Ja miksi siis sinun pitäisi päästä naisen luokse "täyshoitoon" ??? Löytyykö itseltäsi naisvieraita varten ihan vaan varalta naisten hyväntuoksuisia saippuoita, dödöjä sun muita tykötarpeita? Epäilen! Mun luokse ei kyllä tartte miehusten moisella asenteella tulla, mä olen hei tyttöystävä, en äiti! Itse kiikutan ihan mielelläni itse mukanani itse tarvitsemani vermeet toisen luokse jos katson tarpeelliseksi niitä toisen kaapeista löydellä.
hebuli kirjoitti: Miksi hiustenhoitoaineita pitää olla kymmentä erilaista puolityhjää putelia? Miksei voi käyttää yhtä aina ensin loppuun ennen toisen aloittamista, ja rajoittaa putelien määrä vaikka pariin?
Ei löydy multa kyllä kymmeniä erilaisia tököttejä mutta paria erityyppistä kyllä. On perus shampoo ja hoitoaine ja niiden lisäksi tehoshampoo ja tehohoito, niitä käytetään vain silloin tällöin ehkäisemään uimahallissa käymisen (lue: klooriveden) aiheuttamia haittoja. Olen siis rajoittanut tosiaankin näissä pariin /muutamaan.
hebuli kirjoitti: - Kumpi on naisesta vähemmän inhottavaa sängyssä: 1. Miehellä bokserit jalassa nukkuessa (pallit muhivat omissa mehuissaan) 2. Mies täysin alasti (karvaperseestä tulvivat anaalibakteerit valtaavat sängyn)?
Suloisen yhdentekevää. Eiköhän tuo kyllin useasti peseydy sellainen mies joka muutenkaan sänkyyn kelpuutetaan.

hebuli kirjoitti: - Miksi hankkia "pari"vuoteita joihin mahtuu puolitoista ihmistä? Onhan se kiva että joutuu olemaan toisen ihossa kiinni koko ajan... paitsi jos yrittää nukkua. Onko kardinaalimunaus mennä sohvalle nukkumaan?
Itselläni on 140cm sänky. Ihan riittävä, kyllä siinä voi toisenkin kanssa nukkua ilman, että kaiken aikaa tarttis varsinaisesti sisäkkäin olla (jos ei sitten halua ;) ). Isompi sänky ei nykyisellä rakennustavalla toteutettuun pikku pikku nukkukopperooni mahtuisi.

Sohvalle meno tuntuisi kyllä aika pahalta. Itse olen nukkunut erään raksuni vieressä hyvinkin ahtaasti ja ei se silloin niin kamalalta ees tuntunu, sitähän oli niin rakastunut, että ei moisia pikku epämukavuuksia tullut ees ajatelleeksi.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin