Kysymyksiä parisuhteilusta

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Katto Kassinen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Lilo kirjoitti:Jos se ukkeli olis sikarikas ni varmaan se mitää 33 taalan gap-housuja ostelis, daah...? 8)
No siks, kun se nainen osteli sille miehelle niitä vaatteita kato. Se ukko osti vaan itelleen makkaraa ja olutta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Katto Kassinen kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Jos se ukkeli olis sikarikas ni varmaan se mitää 33 taalan gap-housuja ostelis, daah...? 8)
No siks, kun se nainen osteli sille miehelle niitä vaatteita kato. Se ukko osti vaan itelleen makkaraa ja olutta.
Ai joo, siks se tarttikin ne uudet housut kun oli toi vyötärölinja vähän paisunu. :D
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lilo kirjoitti: :roll:
HimoSoppailijan selitys sano....

Ei siinä kysytty kustannustehokkuutta vaan kulutusta sekä rahalla että ajassa mitattuna. Mieti nyt jos nainenkin osaisi suorittaa kyseisen operaation, eli "Ostaa yhdet housut GAP:ista" Siinä jäisi paljon enemmän aikaa seksille ja rahaa vaikkapa kaljaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mojo kirjoitti:
Lilo kirjoitti: :roll:
HimoSoppailijan selitys sano....

Ei siinä kysytty kustannustehokkuutta vaan kulutusta sekä rahalla että ajassa mitattuna. Mieti nyt jos nainenkin osaisi suorittaa kyseisen operaation, eli "Ostaa yhdet housut GAP:ista" Siinä jäisi paljon enemmän aikaa seksille ja rahaa vaikkapa kaljaan.
Mut sit se nainen ei haluiskaan seksii kun sitä harmittas kun ne supersexyt alusvaatteet jäi kauppaan ja on vaan kaappi täynnä jotain ankeit mummokalsareit, ja vitsi muuten että ne saappaatkin jäi harmittaan...

Ja sit se nainen pysyy kans tosi hoikkana kun juoksee kaupasta toiseen sen sijaan et jois kaljaa. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Chap

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lilo kirjoitti:Jos se ukkeli olis sikarikas ni varmaan se mitää 33 taalan gap-housuja ostelis, daah...? 8)
Tän linkin takana olevalle tytölle joku kuulema sikarikas äijä on ostanut kaikki hianot vaatteet http://www.city.fi/kuvagalleria/images. ... oneybaby85

Tarina ei kerro millaisia vaatteita äijä itse ostaa ...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lilo kirjoitti:
Mojo kirjoitti:
Lilo kirjoitti: :roll:

Mut sit niistä supersexyistä alusvaatteista ei olisi mitään iloa kun mies on jo tympiintynyt siihen ajankuluun ja ottanut säästöpossusta viimeiset pennosensa ja ostanut Lidlistä kaljaa sekä mennyt kotiin katsomaan jääkiekkoa ja kiukuisissaa pihtaa seksin suhteen.


Onko tuo soppailuhimon selityksillä oikeuttaminen myös sellainen naisten piirre? :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mojo kirjoitti:

Mut sit niistä supersexyistä alusvaatteista ei olisi mitään iloa kun mies on jo tympiintynyt siihen ajankuluun ja ottanut säästöpossusta viimeiset pennosensa ja ostanut Lidlistä kaljaa sekä mennyt kotiin katsomaan jääkiekkoa ja kiukuisissaa pihtaa seksin suhteen.


Onko tuo soppailuhimon selityksillä oikeuttaminen myös sellainen naisten piirre? :P
Mä en tiedä, sukupuolitestin mukaan olen mies. :D

Tota...miks sen miehen pitää olla mukana shoppaamassa ylipäätään? Mun kokemuksella mies aina haluaa naisen makutuomariksi, mutta nainen voi ihan hyvin mennä shoppailemaan tyttökavereiden kanssa. Niillä miesten ostoskierroksilla onkin sitten pakko löytää jotain kun kerran on raahauduttu kaupaan, ja siinäkös sitten saakin ravata kaupassa jos toisessakin...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
RolloTomasi

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

:off:
Lilo kirjoitti: Mä en tiedä, sukupuolitestin mukaan olen mies. :D
Mehän sopisimme hyvin yhteen. :jouden:
Sukupuolitestin mukaan olen nainen.
segma

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja segma »

Tekisi mieli kokeilla seurustelusuhteessa sellaista, että lähtisi kerran oikein kunnolla mukaan shoppailukierteeseen ja sanoisi IHAN JOKAISESTA rääsystä TASAN mitä mieltä siitä olisi. No, ensin pitää odottaa sitä seurustelusuhdetta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Lilo »

RolloTomasi kirjoitti::off:
Lilo kirjoitti: Mä en tiedä, sukupuolitestin mukaan olen mies. :D
Mehän sopisimme hyvin yhteen. :jouden:
Sukupuolitestin mukaan olen nainen.
Älä käy ehdotteleen, aloitteenteko kuuluu miehelle! :leuhka:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elukka

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lilo kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti::off:
Lilo kirjoitti: Mä en tiedä, sukupuolitestin mukaan olen mies. :D
Mehän sopisimme hyvin yhteen. :jouden:
Sukupuolitestin mukaan olen nainen.
Älä käy ehdotteleen, aloitteenteko kuuluu miehelle! :leuhka:
Toimi sitten äläkä ole tommonen vellihousu! :P
killkill

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lilo kirjoitti:Eli suhteessa ajankäyttöön nainen kuluttaa vähemmän rahaa. Hah!
Naisen Logiikkaa
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Katto Kassinen kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Tähään kuuluu aina liittää pieni tehokkuuslaskelma mukaan:

Mies: 33/6 = 5,5
Nainen: 876/206 ~ 4,25

Eli suhteessa ajankäyttöön nainen kuluttaa vähemmän rahaa. Hah!
Onhan sillä naisella pienempi palkkakin!
Mutta miehellä on lyhyempi elämä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Mutta miehellä on lyhyempi elämä.
Ainakin jos jättää tarpeeksi usein kaapinovet auki....
Bliss

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mutta miehellä on lyhyempi elämä.
Ainakin jos jättää tarpeeksi usein kaapinovet auki....
Nyt on pakko: :rofl:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mutta miehellä on lyhyempi elämä.
Ainakin jos jättää tarpeeksi usein kaapinovet auki....
.."syö vittu salaattia jossei liha kelpaa!".. :wink:

:oops:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
hermine

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja hermine »

hebuli kirjoitti: - Miksi ns. tärkeiden (tai arkisten) asioiden keskustelu pitää hoitaa juuri silloin kun minun lempi-TV-sarjani tai elokuvani alkaa, tai olen juuri aloittanut jonkun kiinnostavan asian tekemisen kuten pippelini nysväämisen?
Koska mies seuraa sataa paskasarjaa telkkarista ja lopun aikaa nysvää pippeliään tai tekee jotain mielestään tositärkeetä (kuten pelaa tietokoneella), ei ole ilmeisesti olemassakaan mitään hyvää aikaa ottaa tärkeät asiat puheeksi ilman että se herättäisi turhautumista. Aina tulee vähintään jonkun urheilulajin alku-alku-alkukarsinnan karsinta. Kyllä siinä tulee aika turha olo, jos aina jää kakkoseksi telkkarille. Tuntuu vähän tekosyyltä niiden ohjelmien "tärkeys". Mulle ainakin on itsestäänselvää, että jos on joku kylässä (oli se vaikka sitten poikaystävä, joka viettää aikaa meillä enemmän kuin kotonaan) niin telkkari pysyy kiinni ellei sitten tule jotain sellaista mitä molemmat ovat ajatelleet katsoa.
Mojo kirjoitti:Mut sit niistä supersexyistä alusvaatteista ei olisi mitään iloa kun mies on jo tympiintynyt siihen ajankuluun ja ottanut säästöpossusta viimeiset pennosensa ja ostanut Lidlistä kaljaa sekä mennyt kotiin katsomaan jääkiekkoa ja kiukuisissaa pihtaa seksin suhteen.
No jos mulla olisi tommoinen mies, niin olisi vaan taivaan lahja jos se "pihtaisi".
nokkaelain

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Pehmovanukas kirjoitti:Alle 160 cm leveät vuoteet on tarkoitettu lapsille.
*n. puolikas lapsi*

En ole vielä omistanut yli 80 cm sänkyä. Muuten on ollut sellainen, paitsi - armeijassahan oli 60 cm kerrossängyt. Jotkut onnelliset saivat 80 cm mallin, mutta saapuessaan kokelaat kokivat kse:ksi hakea ne pois.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja JoeB »

hermine kirjoitti: Koska mies seuraa sataa paskasarjaa telkkarista ja lopun aikaa nysvää pippeliään tai tekee jotain mielestään tositärkeetä (kuten pelaa tietokoneella), ei ole ilmeisesti olemassakaan mitään hyvää aikaa ottaa tärkeät asiat puheeksi ilman että se herättäisi turhautumista. Aina tulee vähintään jonkun urheilulajin alku-alku-alkukarsinnan karsinta. Kyllä siinä tulee aika turha olo, jos aina jää kakkoseksi telkkarille. Tuntuu vähän tekosyyltä niiden ohjelmien "tärkeys". Mulle ainakin on itsestäänselvää, että jos on joku kylässä (oli se vaikka sitten poikaystävä, joka viettää aikaa meillä enemmän kuin kotonaan) niin telkkari pysyy kiinni ellei sitten tule jotain sellaista mitä molemmat ovat ajatelleet katsoa.
Kyllapas olet oikein valioyksiloihin tormannyt. :wink:
hebuli

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Chap kirjoitti:Tän linkin takana olevalle tytölle joku kuulema sikarikas äijä on ostanut kaikki hianot vaatteet http://www.city.fi/kuvagalleria/images. ... oneybaby85
Oli ihan pakko kommentoida (heruttaa) yhtä kuvista...
hebuli

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja hebuli »

hermine kirjoitti:
hebuli kirjoitti: - Miksi ns. tärkeiden (tai arkisten) asioiden keskustelu pitää hoitaa juuri silloin kun minun lempi-TV-sarjani tai elokuvani alkaa, tai olen juuri aloittanut jonkun kiinnostavan asian tekemisen kuten pippelini nysväämisen?
Koska mies seuraa sataa paskasarjaa telkkarista ja lopun aikaa nysvää pippeliään tai tekee jotain mielestään tositärkeetä (kuten pelaa tietokoneella), ei ole ilmeisesti olemassakaan mitään hyvää aikaa ottaa tärkeät asiat puheeksi ilman että se herättäisi turhautumista.
On. Esim. ne sata paskasarjaa mitä kyseinen nainen puolestaan seuraa. Ihan vittuillaakseen oli pakko joskus koittaakin kysäistä Kaunareiden tai Salkkareiden alkutunnarin soidessa:

"Niin, sulla oli tossa eilen illalla joku asia mistä halusit keskustella...?"

- "HYYSST! Salkkarit alkoi justiinsa!"


Onhan niitä aikajaksoja päivässä jolloin kummallakaan ei ole mitään lehdenlukua tähdellisempää tehtävää, mutta jostain syystä juuri ne toisen kiinnostavat aktiviteetit ilmeisesti tuovat mieleen että juu jostain pitikin jutella.

Vielä selvennyksenä: kyse oli tilanteesta jossa asutaan yhdessä, ei treffailuista ja toisen luona vierailemisesta. Siksi tuo "laitetaan TV kiinni jos ollaan yhdessä" ei oikein sovellu.
hermine

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja hermine »

JoeB kirjoitti:Kyllapas olet oikein valioyksiloihin tormannyt. :wink:
Mitä, onko niitä muunkinlaisia ihmisiä...

Oikeestaan mua kyllä vituttaa tuo telkkariorjuus ihan sukupuoleen katsomatta. Törkeyden huippu on, jos ihmiset toisella kylässä ollessaan kesken juttelun vaan menevät avaamaan sen toisen ihmisen telkkarin ja alkavat töllöttää sitä. Menisivät samantien kotiinsa sitten!

Kai oon vaan nytkin turhautunut, kun tiedän että tänäkin iltana poikaystävä tulee meille väh. tunnin myöhemmin kuin mitä oli puhetta, koska unohtui pelaamaan tietokoneella/nettiin (no toi netti on ymmärrettävää, koska sen ystävistä/suvusta puolet asuu toisella puolella maapalloa ja netti on ainoa tapa pitää niihin yhteyttä). Kun ollaan ehditty viettää joku tunti yhdessä, alkaa conan o'brian. Ja sen jälkeen joku muu sarja. Ja kyllä sitä aina löytyy joku paska elokuvakin, jonka voi katsoa siihen perään...Kun se tulee telkkarihuoneesta, olen jo nukkumassa. Aamulla kun herään ja lähden töihin, se nukkuu vielä eikä ymmärrettävästi ilahdu, jos yritän herättää sitä. Olis kuitenkin kiva esim. harrastaa seksiä joskus. Tää alkaa muistuttaa mun vanhempien avioliittoa, jotka ovat olleet yli 20 vuotta yhdessä.

Vaikka kai vika on vaan minussa, voisinhan istua hiljaa sohvalla sen vieressä katsomassa jotain paskasarjaa jossa en näe mitään hauskaa ja josta en edes ymmärrä mitään samalla kun minulla olisi satamiljoonaa tekemätöntä työtä. En vaan oikein ymmärrä mitä yhdessäoloa tuo nyt on.

Niin ja itse en kyllä seuraa yhtäkään sarjaa.
segma

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja segma »

hermine kirjoitti:...
Pick me! Pick me! (Nimim. ei telkkaria viimeiseen kolmeen vuoteen)
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja JoeB »

hermine kirjoitti: Mitä, onko niitä muunkinlaisia ihmisiä...
Olen itse ymmartanyt tv:n idean sellaiseksi etta sita katsellaan jos ei mitaan muuta keksi illanvietoksi. Ja jos on vierailulla niin silloin ei katsota telkkaria, ellei vierailun tarkoitus ole katsoa telkkaria yhdessa.

Varsinaisista sarjoista en sinallaan ole tv:n kautta kiinnostunut koska en muista/jaksa/ehdi kuitenkaan katsoa niiita aina ja missaan osan sielta ja toisen taalta ja sitten putoaakin karrylta mikali on kyseessa juonellinen sarja. Katson niista yleensa pari jaksoa ja mikali ne ovat hyvia niin hankin sen sarjan DVD tai muussa muodossa.
Suurimmassa osassa sarjoja ei edes ole mitaan valia jaako osia valista joten niita katson mikali niita tulee silloin kun katson telkkaria.

Pidan tallaista tapaa varsin normaalina silla eihan suhde voi kestaa mikali toiselle on tv jatkuvasti tarkeampi kun oma puoliso / tyttoystava.

Ok, itse taas olen taas vaihteeksi sinkkuna joten voi ne suhteet hajota kylla muistakin syista.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Clay »

segma kirjoitti:
hermine kirjoitti:...
Pick me! Pick me! (Nimim. ei telkkaria viimeiseen kolmeen vuoteen)
Minäpäs en olekaan omistanut telkkaria viiteen vuoteen. Kyllä telkkari silti kiinnostavuudessaan peittoaa suurimman osan ihmiskunnasta (varsinkin, jos siihen lykkää vielä kiinni jonkun konsolin).
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin