Kysymyksiä parisuhteilusta

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
ninnithequeen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Think kirjoitti: Miksi juuri niistä pienistä ja aika merkityksettömistä asioista pitää nostaa niin suuri mekkala/kiroiluaalto/epätoivo tms.
Koska juuri ne pienet asiat harmittaa sillä hetkellä suunnattomasti :oops:
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti: Koska juuri ne pienet asiat harmittaa sillä hetkellä suunnattomasti :oops:
Juu...olen huomannut. :wink: Eikö olisi helpompaa vaikka hengittää pari kertaa syvään, miettiä vaikka maailman nälänhätää hetken ja jatkaa ihan normaalisti niitä omia puuhia. Ymmärtäisin sen suuttumisen ja kiroilun, jos siitä olisi edes ihan inasen verran apua sen ongelman ratkaisemisessa..
Ovela kuin orgasmi
Bliss

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Think kirjoitti:-Miksi juuri niistä pienistä ja aika merkityksettömistä asioista pitää nostaa niin suuri mekkala/kiroiluaalto/epätoivo tms.
Koska ne pienet, merkityksettömät asiat ovat olleet renpallansa jo pitemmän aikaa, eikä hienovaraisesta vihjailusta ja huomauttelusta asian suhteen ole ollut hyötyä... Pikku asioista on siis tullut ISOJA pahoja asioita. ----------> Kilarit.

Ei tää niin vaikeeta oo :wink:
ninnithequeen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onko tämä oikea ketju tulla ilmoittamaan, että suljin juuri miehen jäljiltä kaksi keittiön kaapinovea sekä astianpesukoneen oven? :lol:
Katto Kassinen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Bliss kirjoitti:Ei tää niin vaikeeta oo
Miksi niitä hiuksia on aina naisten jäljiltä siellä vessan lavuarissa niin paljon, että juuri ja juuri lavuaari vetää. Miksi niitä hiuksia ei voi laittaa suoraan roskiin?
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Think »

Bliss kirjoitti:
Think kirjoitti:-Miksi juuri niistä pienistä ja aika merkityksettömistä asioista pitää nostaa niin suuri mekkala/kiroiluaalto/epätoivo tms.
Koska ne pienet, merkityksettömät asiat ovat olleet renpallansa jo pitemmän aikaa, eikä hienovaraisesta vihjailusta ja huomauttelusta asian suhteen ole ollut hyötyä... Pikku asioista on siis tullut ISOJA pahoja asioita. ----------> Kilarit.

Ei tää niin vaikeeta oo :wink:
Tämähän on nyt ihan eri juttu. Minä tarkoitinkin juuri niitä pieniä asioita, joista ei ole tullut mitään suurta tai että niistä ei koskaan voi edes tullakaan mitään suurta. Tuskin tarvitsee kertoa esimerkkejä... :roll:
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti:Onko tämä oikea ketju tulla ilmoittamaan, että suljin juuri miehen jäljiltä kaksi keittiön kaapinovea sekä astianpesukoneen oven? :lol:
Miksi ne piti sulkea? Miksi ne häiritsivät?
Ovela kuin orgasmi
Pehmovanukas

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

ninnithequeen kirjoitti:Miksi miehet eivät huomaa, jos on sisustanut kotona jotain? Kun on istuttanut pihalle 20 uutta kasvia? Ei mitään tajua.
Miksi pitäisi huomata? Ihan sama koskee kampaajalla käymistä. Kauhea poru kun ei huomata että nyt onkin ihan uus look, kun itse hajamielisenä vaan miettii että onpas tuon tytön tukka taas ihan sotkussa. Jos haluaa että toinen huomaa tai kommentoi, kertoo vain notta tämmöistä olisi, mitäs tykkäät. Ja jos haluaa vain positiivisia kommenteja, kannattaa mennä juttelemaan parhaan tyttökaverinsa kanssa joka varmasti ymmärtää harakanpesän ihanuuden ja kukertavan maljakon glamöörin.
PerttiMakimaa

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Pehmovanukas kirjoitti:Jos tarvii olla 320 cm leveä sänky että voi harrastaa aikuisten leikkejä, on aikamoinen painonhallintaongelma.
Tai hivenen valtavirrasta poikkeava seksuaalinen suuntautuminen.

Vrt. pari aasialaista ja karvainen frendi vai miten se Pera Pervo aikoinaan eräässä myrkyllisessä laatulehdessä sitä kuvaili? :D
Bliss

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Think kirjoitti:Minä tarkoitinkin juuri niitä pieniä asioita, joista ei ole tullut mitään suurta
Kuten esim. että jättää toistuvasti kaukosäätimen lattialle, ei kuivaa kylppärin lattiaa suihkussa käytyään (edes vähän niitä vesiä pois), laittaa kerta toisensa jälkeen astiat tiskialtaaseen eikä koneeseen.... :D
Lista on oikeesti L-O-P-U-T-O-N

Miesten pikkuasiat tuppaa olemaan naisten isoja asioita :D
ninnithequeen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Kuten esim. että jättää toistuvasti kaukosäätimen lattialle, ei kuivaa kylppärin lattiaa suihkussa käytyään (edes vähän niitä vesiä pois), laittaa kerta toisensa jälkeen astiat tiskialtaaseen eikä koneeseen.... :D
Lista on oikeesti L-O-P-U-T-O-N
Amen sister, Amen!!!
PerttiMakimaa

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bliss kirjoitti:Koska ne pienet, merkityksettömät asiat ovat olleet renpallansa jo pitemmän aikaa, eikä hienovaraisesta vihjailusta ja huomauttelusta asian suhteen ole ollut hyötyä... Pikku asioista on siis tullut ISOJA pahoja asioita. ----------> Kilarit.

Ei tää niin vaikeeta oo :wink:
Asian ytimessä. :jee:

Jos tätä on hankala muitten hahmottaa pyytäkää jotakuta tökkäämään itseänne otsaan sormella kevyesti. Ei paha, eihän?

Nyt pyytäkää samaa henkilöä tekemään sitä pari vuotta putkeen minuutin välein? Selkiskö? :)

Tässä on se syy miksi joskus pysähdyn miettimään mikä on oma "current mode of operation". Vielä kun asiat ovat pieniä niitä on helppo muuttaa.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Think »

Bliss kirjoitti:
Think kirjoitti:Minä tarkoitinkin juuri niitä pieniä asioita, joista ei ole tullut mitään suurta
Kuten esim. että jättää toistuvasti kaukosäätimen lattialle, ei kuivaa kylppärin lattiaa suihkussa käytyään (edes vähän niitä vesiä pois), laittaa kerta toisensa jälkeen astiat tiskialtaaseen eikä koneeseen.... :D
Lista on oikeesti L-O-P-U-T-O-N

Miesten pikkuasiat tuppaa olemaan naisten isoja asioita :D
Minä ajattelin lähinnä jotain tällaisia:
-Joku mitätön asia hukassa, kuten saippua tai kynsiviila
-Jokin pieni, mitätön tahra paidassa sellaisessa kohdassa joka ei näy kuin 2 sentin etäisyydeltä.
-Niin ja se vessanpöntön kansi...(eivätkö naiset osaa laskea sitä rengasta alas?)
-Kerran olen jopa todistanut armottomat kilarit siitä, että eteisestä hajosi hehkulamppu.

-Tuon vesien kuivaamattomuuden ärsyttävyyden ymmärrän tavallaan, kuten myös nuo tiskit, mutta siitä kaukosäätimestä siellä lattialla ei pitäisi olla mitään haittaa...

Edit: Siis vähintään puolet näistä jutuista on asioita, joissa miehellä ei ole osaa eikä arpaa, mutta joutuu silti niiden kilareiden tulilinjalle kun nyt sattuu olemaan paikalla...
Viimeksi muokannut Think, 09.05.2006 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ovela kuin orgasmi
killkill

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:Pikku asioista on siis tullut ISOJA pahoja asioita. ----------> Kilarit.
Vänkään edelleen ja nokitan ajankohtaisella allegorialla:
Kumpi on helpompi sammutettava: pieni ruohikkopalon alku vai VR:n makasiinit ilmiliekeissä? Miksi siis nainen odottaa kytevän palonalun vieressä kädet puuskassa, kunnes se on levinnyt perhananmoiseksi metsäpaloksi? Ketä se hyödyttää, että päästetään pienet asiat kasvamaan isoiksi PAHOIKSI asioiksi? Eikö MOLEMPIEN etu ole se, että se ken ensimmäiseksi kokee että "nyt on pikku juttu, mikä pitäisi selvittää", ottaisi sen ITSE, oma-aloitteisesti esille?
Pehmovanukas

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

killkill kirjoitti:Vänkään edelleen ja nokitan ajankohtaisella allegorialla:
Kumpi on helpompi sammutettava: pieni ruohikkopalon alku vai VR:n makasiinit ilmiliekeissä? Miksi siis nainen odottaa kytevän palonalun vieressä kädet puuskassa, kunnes se on levinnyt perhananmoiseksi metsäpaloksi? Ketä se hyödyttää, että päästetään pienet asiat kasvamaan isoiksi PAHOIKSI asioiksi? Eikö MOLEMPIEN etu ole se, että se ken ensimmäiseksi kokee että "nyt on pikku juttu, mikä pitäisi selvittää", ottaisi sen ITSE, oma-aloitteisesti esille?
Kyky vetää herneet nenään sellaisista pikkuasioista, joita ei voi millään mittarilla selittää itse itsellekään tärkeäksi on yksi valitettavan tavallinen ominaisuus naisihmisille. Miehillä helmasyntinä on ehkä sitten taas kyvyttömyys kuunnella ja ottaa huomioon se mitä toinen toivoisi. Juuri sen takia moni avioero lähtee hammastahnatuubin pohjalta.
Viimeksi muokannut Pehmovanukas, 09.05.2006 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jotta ei totuus unohtuisi...
On tuo mun ukko kaikkine omituisine vikoineen just mulle täydellinen. Edellä olevista marinoista huolimatta :) :h:
ninnithequeen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minä myönnän muuten, että joskus suutun itselleni, kun olen jättänyt jonkun "mitättömän" asian tekemättä. Ja kukas muu sitä kiukkua saa niskaansa kuin viaton mies? Syyttäkää nyt sitten vaikka hormoneja, mutta ainakin mie myönnän :oops:

Opin vasta vähän aikaa sitten pyytämään anteeksi, "koska olin niin huonolla tuulella".
Kid

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Kid »

Think kirjoitti:
Minä ajattelin lähinnä jotain tällaisia:
-Joku mitätön asia hukassa, kuten saippua tai kynsiviila
-Jokin pieni, mitätön tahra paidassa sellaisessa kohdassa joka ei näy kuin 2 sentin etäisyydeltä.
-Niin ja se vessanpöntön kansi...(eivätkö naiset osaa laskea sitä rengasta alas?)
- ei pysty pesemään käsiä tai kynsi repee pahasti vereslihalle asti
-koska joku saattaa tulla siihen 2cm päähän ja tulee tunne (jos toinen tahran näkee) että on epäsiisti ja aina likainen
-siinä renkaan alaosassa mikä siis näkyy kun rengas on ylhäällä, saattaa olla pissaa. Ei kiva koskea
killkill

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pehmovanukas kirjoitti:ehkä sitten taas kyvyttömyys kuunnella ja ottaa huomioon se mitä toinen toivoisi
Osu ja uppos, toteaa hän hieman nolona!

Samassa muuten todennäköisesti nostit Vanukas eHaluttavuuskerrointasi palstan daamien silmissä tuolla linjauksella 3.5 pistettä. Kadehdittavaa :wink:
Pehmovanukas

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

killkill kirjoitti:Osu ja uppos, toteaa hän hieman nolona!

Samassa muuten todennäköisesti nostit Vanukas eHaluttavuuskerrointasi palstan daamien silmissä tuolla linjauksella 3.5 pistettä. Kadehdittavaa :wink:
Ehkä niin olisi, jos tuo miesten yleinen piirre ei olisi myös mun helmasynti nro 1 :D Vanhemmiten oppinut vain senkin, että jos pikkuisen skarppaa pienissä jutuissa toisen mieliksi, niin se palautuu yleensä moninkertaisena takaisin isoissakin jutuissa.
hebuli

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja hebuli »

killkill kirjoitti:...
Sori en osaa vastata, mutta tämä poiki mietintään pari lisäihmetystä exän kanssa:

- Miksi syyllistät minua siitä etten välttämättä halua sinun näkevän sähköpostejani tai mitä kirjoittelen joillekin nettisivustoille, mutta vastaavasti jos eksyn samaan huoneeseen kun sinä teet samaa, kiljut vihaisena "POIS POIS POIS!"?

- Miksi ns. tärkeiden (tai arkisten) asioiden keskustelu pitää hoitaa juuri silloin kun minun lempi-TV-sarjani tai elokuvani alkaa, tai olen juuri aloittanut jonkun kiinnostavan asian tekemisen kuten pippelini nysväämisen? Eikö nämä asiat voitaisi puhua yhtä hyvin silloin kun sinä haluat keskittyä Salkkareihin, Kaunareihin, Lostiin tai mitä noita typerryttäviä naisille suunnattuja saippuaoopperoita onkaan? On totta että asioista pitää keskustella, mutta miks just silloin hei?
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Think »

Kid kirjoitti:
Think kirjoitti:
Minä ajattelin lähinnä jotain tällaisia:
-Joku mitätön asia hukassa, kuten saippua tai kynsiviila
-Jokin pieni, mitätön tahra paidassa sellaisessa kohdassa joka ei näy kuin 2 sentin etäisyydeltä.
-Niin ja se vessanpöntön kansi...(eivätkö naiset osaa laskea sitä rengasta alas?)
- ei pysty pesemään käsiä tai kynsi repee pahasti vereslihalle asti
-koska joku saattaa tulla siihen 2cm päähän ja tulee tunne (jos toinen tahran näkee) että on epäsiisti ja aina likainen
-siinä renkaan alaosassa mikä siis näkyy kun rengas on ylhäällä, saattaa olla pissaa. Ei kiva koskea
-Mitä todennäköisemmin sitä saippuaa löytyy taloudesta muualtakin kuin juuri siitä vessan lavuaarin päältä. Kuten esimerkiksi keittiöstä. Myönnetään, että se ei ehkä ole jotain sellaista aromaterapialaventelialppiruusubasilika -saippuaa. Kynsileikkureilla saa varmasti pahimmat sotavammat kynsistä hoidettua, kunnes taas voi mennä kauppaan ja ostaa lisää kynsiviiloja.

-Sinun miehesi tulee varmasti mielellään siihen 2cm päähän. Kuinka monesti niin lähelle tulee muita ihmisiä? :)...vieläpä niin, että hän samalla etsii paidasta niitä likaisia kohtia.

-Onko sitä rengasta pakko laskea siitä kohtaa missä sitä pissaa on? Eikö käsiä voi pestä? Sinä et voi siihen pissaan koskea, mutta miehen pitää, mennen tullen kun nostaa ja laskee sitä...?
Viimeksi muokannut Think, 09.05.2006 14:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ovela kuin orgasmi
killkill

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja killkill »

hebuli kirjoitti:xxx
Ei ihme, että ex. Kuulostaa juuri sellaiselta daamilta, jota en kauaa olisi jaksanut kattella.

Paitsi tietenkin, jos hänellä olisi hyvät tissit :D
AarneAnkka

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:Paitsi tietenkin, jos hänellä olisi hyvät tissit :D
Niinpä. On ihan uskomatonta millaisen määrän paskaa mies suostuu kestämään hyvien tissien tähden.

En kasva aikuiseksi! En! LAALAALAA!
hebuli

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja hebuli »

eps kirjoitti:
Bliss kirjoitti:- Miksi vaatteet pitää jättää lattialle, kun ne on riisuttu päältä?? Miksei niitä voi laittaa a) kaappiin b) pyykkikoriin ?????
Niitä saattaa tarvita vielä, joten niitä ei voi laittaa pyykkikoriin. Toisaalta ne eivät ole puhtaita, joten niitä ei voi laittaa kaappiin. Kun niille ei ole muuta paikkaa, ne jätetään tuolin selkänojalle tai lattialle.
Joudun tässä komppaamaan epsiä ja jotain toista vastaajaa. Tajusin juuri itsekin että jos päätän käyttää jotain vaatekappaletta vielä seuraavana päivänä, se jää esim. tuolin selkänojalle. Ja jos tulen urheilemasta eikä pesukone ole vielä menossa täyteen, jätän hikiset treenikamppeen jonnekin roikkumaan/kuivumaan, ja vasta sen jälkeen sullon pyykkikoriin. Joskus on eteen tullut pyykkikorissa viikon hiestä kosteina olleita t-paitoja... :barf:
Viimeksi muokannut hebuli, 09.05.2006 14:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin