Kysymyksiä parisuhteilusta

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
hebuli

Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Olishan näitä voinut laittaa tuonne "Kityurpot kysyvät"-keskusteluun, mutta narsissinen minäni vaatii perustaa oman keskustelun parisuhteilussa mietityttäviin asioihin, joita on kertynyt mieleen matkan varrella eri naisten kanssa. Kerätkää omianne. Saa vastata.

- Miksi naisilla on kylpyhuoneessaan kymmentä erilaista hiustenhoitoainetta ja ihonkosteuttajaa, mutta ei ollenkaan esim. suihkusaippuaa? Eivätkö naiset pese itseään ollenkaan saippualla? Miksi hiustenhoitoaineita pitää olla kymmentä erilaista puolityhjää putelia? Miksei voi käyttää yhtä aina ensin loppuun ennen toisen aloittamista, ja rajoittaa putelien määrä vaikka pariin? Alkaa jo ärsyttää kun pitää aina kärrätä omat suihkusaippuat mukanaan vieraillessaan toisen luona. Kutsutteko te tätä muka täys"hoidoksi"?!?

- Kumpi on naisesta vähemmän inhottavaa sängyssä: 1. Miehellä bokserit jalassa nukkuessa (pallit muhivat omissa mehuissaan) 2. Mies täysin alasti (karvaperseestä tulvivat anaalibakteerit valtaavat sängyn)?

- Miksi hankkia "pari"vuoteita joihin mahtuu puolitoista ihmistä? Onhan se kiva että joutuu olemaan toisen ihossa kiinni koko ajan... paitsi jos yrittää nukkua. Onko kardinaalimunaus mennä sohvalle nukkumaan?
PerttiMakimaa

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

hebuli kirjoitti:- Miksi naisilla on kylpyhuoneessaan kymmentä erilaista hiustenhoitoainetta ja ihonkosteuttajaa, mutta ei ollenkaan esim. suihkusaippuaa? Eivätkö naiset pese itseään ollenkaan saippualla? Miksi hiustenhoitoaineita pitää olla kymmentä erilaista puolityhjää putelia? Miksei voi käyttää yhtä aina ensin loppuun ennen toisen aloittamista, ja rajoittaa putelien määrä vaikka pariin? Alkaa jo ärsyttää kun pitää aina kärrätä omat suihkusaippuat mukanaan vieraillessaan toisen luona. Kutsutteko te tätä muka täys"hoidoksi"?!?

- Kumpi on naisesta vähemmän inhottavaa sängyssä: 1. Miehellä bokserit jalassa nukkuessa (pallit muhivat omissa mehuissaan) 2. Mies täysin alasti (karvaperseestä tulvivat anaalibakteerit valtaavat sängyn)?

- Miksi hankkia "pari"vuoteita joihin mahtuu puolitoista ihmistä? Onhan se kiva että joutuu olemaan toisen ihossa kiinni koko ajan... paitsi jos yrittää nukkua. Onko kardinaalimunaus mennä sohvalle nukkumaan?
Annan feminiinisen minäni puhua. :)

Ekaan. Ymmärtääkseni siksi, että ihminen (sukupuolesta riippumatta) pitää tavaroitten ostamisesta. Hankkimistilanne antaa hänelle hyvänolontunteita. Saippuan tapaisia aineita saattaa joistakin naisten ylläpitämistä talouksista löytyä, mutta harvemmin suihkusaippuaa.

Toisen kysymyksen jätän arvatenkin väliin...

Viimeiseen. Suosittelen jättämään nukkumiset aina väliin ja olemaan mahdollisimman paljon "päällekäin". Mene sohvalle jos olet kyllästynyt parisuhteeseesi. Tai ainakin sen seesteiseen vaiheeseen.
Geetzu

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tytöt ei hikoile. Ja lääkäritäti on kieltänyt genitaalialueiden pesemisen muulla kuin vedellä. Nih!
(löytyy multa kyllä aina yks suihkusaippuakin, kestää kuukausia)
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Think »

hebuli kirjoitti:- Miksi naisilla on kylpyhuoneessaan kymmentä erilaista hiustenhoitoainetta ja ihonkosteuttajaa, mutta ei ollenkaan esim. suihkusaippuaa?
Ehkä olet vain törmännyt suihkusaippuottomiin naisiin. Itse en ole tällaista "puutetta" huomannut.
Ovela kuin orgasmi
Bliss

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

hebuli kirjoitti:- Miksi naisilla on kylpyhuoneessaan kymmentä erilaista hiustenhoitoainetta ja ihonkosteuttajaa, mutta ei ollenkaan esim. suihkusaippuaa? Eivätkö naiset pese itseään ollenkaan saippualla?
- Ei pidä paikkaansa kaikkien naisten kohdalla. Mulla on ainakin kuutta erilaista suihkusaippuaa tällä hetkellä. Muita mainitsemiasi tuotteita yksi laatuaan.
hebuli kirjoitti: Miksi hiustenhoitoaineita pitää olla kymmentä erilaista puolityhjää putelia? Miksei voi käyttää yhtä aina ensin loppuun ennen toisen aloittamista, ja rajoittaa putelien määrä vaikka pariin?
-No kun se on niinku niin IHANAA käyttää kaikkii ihq tuoksuvia tököttejä
Yök. Tätä minäkään en tajua.
hebuli kirjoitti:- Kumpi on naisesta vähemmän inhottavaa sängyssä: 1. Miehellä bokserit jalassa nukkuessa (pallit muhivat omissa mehuissaan) 2. Mies täysin alasti (karvaperseestä tulvivat anaalibakteerit valtaavat sängyn)?
-Ihan sama. Oikeesti.
hebuli kirjoitti:- Miksi hankkia "pari"vuoteita joihin mahtuu puolitoista ihmistä? Onhan se kiva että joutuu olemaan toisen ihossa kiinni koko ajan... paitsi jos yrittää nukkua. Onko kardinaalimunaus mennä sohvalle nukkumaan?
-1. Sellanen on halvempi ja vie vähemmän tilaa.
-2. On. Siinä tapauksessa kannattaa vaihtaa kämppääkin saman tien....
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

hebuli kirjoitti:- Miksi naisilla on kylpyhuoneessaan kymmentä erilaista hiustenhoitoainetta ja ihonkosteuttajaa, mutta ei ollenkaan esim. suihkusaippuaa? Eivätkö naiset pese itseään ollenkaan saippualla? Miksi hiustenhoitoaineita pitää olla kymmentä erilaista puolityhjää putelia? Miksei voi käyttää yhtä aina ensin loppuun ennen toisen aloittamista, ja rajoittaa putelien määrä vaikka pariin? Alkaa jo ärsyttää kun pitää aina kärrätä omat suihkusaippuat mukanaan vieraillessaan toisen luona. Kutsutteko te tätä muka täys"hoidoksi"?!?
En ymmärrä kysymystä. En omista hiustenhoitoainetta ja suihkusaippuaa ja shampoota löytyy kumpaakin kaksi putelia. Yleensä on vain yksi kumpaakin, mutta nyt on putelien vaihtumisaika edellisen loppuessa ja uuden alkaessa.
- Kumpi on naisesta vähemmän inhottavaa sängyssä: 1. Miehellä bokserit jalassa nukkuessa (pallit muhivat omissa mehuissaan) 2. Mies täysin alasti (karvaperseestä tulvivat anaalibakteerit valtaavat sängyn)?
Miehen nukkuminen ei ole inhottavaa. Itse tykkään nukkua alasti, mutta jos toinen välttämättä haluaa varjella siveyttään boksereilla, varjelkoon.
- Miksi hankkia "pari"vuoteita joihin mahtuu puolitoista ihmistä? Onhan se kiva että joutuu olemaan toisen ihossa kiinni koko ajan... paitsi jos yrittää nukkua. Onko kardinaalimunaus mennä sohvalle nukkumaan?
Harkitaan sitä sängyn kokoa sitten, kun asutaan yhdessä. Niin kauan kun sänkyni on vain minun ja kissan vakituinen sänky, päätän itse sen koosta. Sohvalla nukkuminen on no-no, nuku kotonasi, naisen luona valvot sen hellyyttävän kuorsaavan mussukkasi vieressä, jos käynnöskasvina nukkuminen ei onnistu.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hebuli

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Think kirjoitti:Ehkä olet vain törmännyt suihkusaippuottomiin naisiin. Itse en ole tällaista "puutetta" huomannut.
Aivan mahdollista. Mutta kun olen tämän jo parin kohdalla (muistelin tarkemmin: neljän naisen kohdalla :shock: ) huomannut, kyse ei voi olla pelkästä yhteensattumasta? Ihmeissäni etsin lukuisten pullojen seasta edes yhtä etäisesti ihon puhdistamiseen sopivaa ainetta... Erään päättyneen parisuhteen jälkeen sain kauan aikaisemmin paikalle unohtamani suihkusaippuapullon takaisin, koska hänellä ei kuulemma ollut sille käyttöä. Mielestäni tuoksukin oli unisex. Tiedä sitten mitä kommentoitavaa hänellä olisi ollut kylppäristäni. "Missä kaikki hiustenhoitoaineet?"

Mitä tulee sänkyasiaan, Lolitalla ihan ok pointti että katsotaan sitä sängynkokoa uudestaan jos aletaan tosissaan asua yhdessä, mutta kun olen nähnyt näitä "miniparisänkyjä" myös naisilla jotka ovat jo joskus aiemmin asuneet samassa asunnossa ja nukkuneet samassa sängyssä jonkun exänsä kanssa. Ja toisaalta, yksin nukkumiseen sellainen vaikuttaa kuitenkin melkoisen isolta? Mutta jokainen tavallaan. Tämä on mulle jokin aivan uusi sänkykoko, jotain yhden ja kahden hengen sänkyjen välimaastosta. Ilmeisesti suunnattu ylilihaville amerikkalaisille?
PerttiMakimaa

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

hebuli kirjoitti:yksin nukkumiseen sellainen vaikuttaa kuitenkin melkoisen isolta?
Tai liian pieneltä. Kyllä minun "yhden hengen" sänkyni oli yksin asuessa 160cm leveä. Siitä ei tingitty.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Think »

hebuli kirjoitti: Aivan mahdollista. Mutta kun olen tämän jo parin kohdalla huomannut, kyse ei voi olla pelkästä yhteensattumasta?
Ehkä ei. Ei omakaan otanta tässä asiassa kata prosentuaalisesti kovin suurta osaa naisväestöstä :wink:
hebuli kirjoitti: Mitä tulee sänkyasiaan, Lolitalla ihan ok pointti että katsotaan sitä sängynkokoa uudestaan jos aletaan tosissaan asua yhdessä, mutta kun olen nähnyt näitä "miniparisänkyjä" myös naisilla jotka ovat jo joskus aiemmin asuneet samassa asunnossa ja nukkuneet samassa sängyssä jonkun exänsä kanssa. Ja toisaalta, yksin nukkumiseen sellainen vaikuttaa kuitenkin melkoisen isolta? Mutta jokainen tavallaan. Tämä on mulle jokin aivan uusi sänkykoko, jotain yhden ja kahden hengen sänkyjen välimaastosta. Ilmeisesti suunnattu ylilihaville amerikkalaisille?
Tätä olen miettinyt joskus itsekin (enkä vähiten siksi, että ostin aikoinaan itsekin tuollaisen puolentoista hengen sängyn). Mielestäni tuo on oikein kätevä _silloin kun asuu yksin_. Vie makuuhuoneesta vähemmän tilaa kuin parisänky, mutta silti siihen mahtuu sopivasti nukkumaan kaksikin henkilöä. Jos samaan talouteen tulisi se nainen asustelemaan, niin kyllä se sänky lähtisi vaihtoon ja suurempaa tulisi tilalle. Tässä vaiheessa taas on oikeastaan vain mukava, että se sänky on juuri tuon kokoinen. Toisaalta itse nukun ihan yhtä hyvin yksin kuin tyttö kainalossa...
Ovela kuin orgasmi
Pehmovanukas

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Alle 160 cm leveät vuoteet on tarkoitettu lapsille.
AarneAnkka

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pehmovanukas kirjoitti:Alle 160 cm leveät vuoteet on tarkoitettu lapsille.
Tein virheen kun otin 140-senttisen vuoteen. Pidin 160-senttistä liian leveänä makkariini. 140 cm on vain niin epästandardi koko että sopivia lakanoita ja päiväpeitteitä on hankala löytää. 160-senttiset jersey-lakanat (muotoonommellut siis) onneksi sopivat kuitenkin hyvin.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 09.05.2006 10:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miksi miehet jättävät keittiön kaapin ovet aina auki? Jos ottaa kahvikupin, voi olla varma, että kaapinovi on auki. Jos ottaa lautasen ja lasin, on taatusti kaksi kaapinovea auki. Otettavien astioiden määrä on siis suoraan verrannollinen auki jätettyjen kaapinovien määrään.

Joo, yleistystä, mutta ainakin jokainen minun eksistäni plus nykyiseni toimivat näin.

Miksi?
Geetzu

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Miksi miehet jättävät keittiön kaapin ovet aina auki?
Äyh, jouduin pohtimaan tätä ja totean, ettei yksikään miehistäni ole käyttäytynyt noin ärsyttävällä tavalla. Ovat kyllä maininneet minulle miten inhottavaa on kulkea sulkemassa kaappeja neidin perässä...
AarneAnkka

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:140 cm on vain niin epästandardi koko että sopivia lakanoita ja päiväpeitteitä on hankala löytää.
Eiku, Ikeastahan niitä näköjään löytyykin ja vieläpä vallan hyvään hintaan. :google:
segma

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja segma »

Lapsia täällä suunnassa! o/ Mutta olenkin kuikelo. Ja köyhä. Vaikka maksoihan tuokin muistaakseni sen seitsemän hunttia. (90cm)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Clay »

hebuli kirjoitti:- Miksi hankkia "pari"vuoteita joihin mahtuu puolitoista ihmistä? Onhan se kiva että joutuu olemaan toisen ihossa kiinni koko ajan... paitsi jos yrittää nukkua. Onko kardinaalimunaus mennä sohvalle nukkumaan?
Vedä kunnon kännit ja saat nukkua sohvalla.. eikä sillä ole väliä vaikket saisikaan, koska nukut kuin tukki vaikka lattialla. Sen lisäksi humalatila auttaa muutenkin kestämään vastakkaista sukupuolta.
Nyt penikseni on fantastinen!
hermine

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mulla ainakin on kymmenittäin kaikenmaailman tuoksuvia kylpyvaahtoja ja hajusaippuoita, kun niitä saa aina lahjaksi ihmisiltä jotka eivät keksi mitään muutakaan. Tai ehkä tuo onkin sukulaisten hienovarainen tapa vihjata, että voisit peseytyä useammin, kuka tietää. Hoitoainetta en omista yhtään pulloa ja shampootakin vain yhden jota käyttää lähinnä poikaystävä (yritän pestä välillä omat hiukset noilla hajusaippuoilla, että niistä pääsisi joskus eroon). Kai tuohon pätee se, että joidenkin mielestä uusia tuotteita on kiva ostaa. Tai jos näkee tarjouksessa uuden supertehohoidon niin pakko ostaa ja kokeilla, vaikka vanhaakin olisi vielä jäljellä.

Mä tykkään, että parempi jos mies nukkuu bokserit jalassa. Jos siis on tarkoitus ihan oikeasti nukkua, jolloin pallihiet ei haittaa.

Mun kotiin ei mahdu edes puoliparisänkyä. Sellainen 75cm leveä jotenkuten. Nukutaankin aina lattialla kun poikaystävä on meillä. Mutta mun mielestä sohvalle meneminen on ihan hyväksyttävää, jos siihen on hyvä syy eikä se ole vaan tapa osoittaa mieltään riitatilanteessa. Ei oo kiva valvoa koko yötä vaan siksi että on liian ahdasta tai liian kuuma toisen vieressä. Voihan siihen viereen tulla köllimään taas sitten aamulla kun on ensin nukkunut muualla. Oon tosin itte tottunut nukkumaan 2-3 ihmistä semmosessa 120cm sängyssä, että jos kapoisen poikaystäväni kanssa sellaisen jaan niin tilaa on ihan ruhtinaallisesti mulle. Aikuisenkokoisilla ihmisillä voikin olla vähän eri juttu.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti:kaksi kaapinovea auki.
Miksi?
Itse olen huomannut, että on ihan sama mitä mies ottaa, niin kaikki kaapit jäävät auki. Kun ottaa hammasharjan kaapista, pitää avata molemmat ovet, vaikka toisenkin avaaminen riittäisi.

Ja sitten ne jäävät tietenkin auki, jolloin kolautan itseni toiseen oveen mennessäni yöllä vessaan. Ei ole mennyt (vielä) jakeluun, että sen oven saa sulkea.

Täytynee ryhtyä kohta voimakeinoihin.

Edit: Ja siihen varsinaiseen topickiin... Naisilla voi olla siksikin useita eri shampoita+hoitoja, jos hiukset on värjätty tai muuten käsitelty tmv. Tarvitaan täsmä- ja tehohoitoa jne. Ja suihkusaippoitakin löytyy useita - vaikkei niitä genitaaleihin tunge, niin muualle iholle kylläkin.
Viimeksi muokannut Kreitsu, 09.05.2006 11:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ne kaapin ovethan jätetään auki sitä varten että sieltä löytää tarvittaessa ulos jos prosentti pääsee lipsahtamaan 130:n alapuolelle.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kreitsu kirjoitti:
Ja sitten ne jäävät tietenkin auki, jolloin kolautan itseni toiseen oveen mennessäni yöllä vessaan. Ei ole mennyt (vielä) jakeluun, että sen oven saa sulkea.
Se on vaan hyvä oppia katsomaan eteensä, ja ympärilleen. Tuli tästä mieleen, kun joku kiltti poika nykäs just sen verran hihasta, että bussin sivupeili viuhahti korvan vierestä, eikä takaraivoon.
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miksi miehet kaupasta tullessaan kantavat kauppakassin keittiöön, ja jättävät sen lattialle odottaen että eukko purkaa sen, vaikka olisi juuri esim. imuroimassa?

Sarjassamme tapahtui 5 minuuttia sitten :evil:
bedlam

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:Miksi miehet kaupasta tullessaan kantavat kauppakassin keittiöön, ja jättävät sen lattialle odottaen että eukko purkaa sen, vaikka olisi juuri esim. imuroimassa?
Oudolta kuulostaa. Voisi tapahtua omalla kohdalla vain silloin, kun esim. Mertaranta huutaa töllössä että "NYT ON PAIKKA!". Paitsi silloinkin ne tuotteet omasta toimesta parin minuutin sisään kaappiin siirtyisivät.
Bliss

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

- Miksi vaatteet pitää jättää lattialle, kun ne on riisuttu päältä?? Miksei niitä voi laittaa a) kaappiin b) pyykkikoriin ?????
- Miksi pitää ottaa puhdas lasi toista mehulasillista varten, kun voisi ihan yhtä hyvin juoda siitä samasta lasista, josta 3 minuuttia sitten tuli juotua???
ninnithequeen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:- Miksi vaatteet pitää jättää lattialle, kun ne on riisuttu päältä?? Miksei niitä voi laittaa a) kaappiin b) pyykkikoriin ?????
AIVAN!
Aina saa kulkea perässä ja nostella sukkia ja paitoja ja farkkuja pitkin kämppää. MUR :evil:
Ja likaiset vaatteet tietysti heitetään kylpyhuoneen lattialle, pyykkikorin viereen. :doh:
Bliss

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:- Miksi vaatteet pitää jättää lattialle, kun ne on riisuttu päältä?? Miksei niitä voi laittaa a) kaappiin b) pyykkikoriin ?????
AIVAN!
Aina saa kulkea perässä ja nostella sukkia ja paitoja ja farkkuja pitkin kämppää. MUR :evil:
Ja likaiset vaatteet tietysti heitetään kylpyhuoneen lattialle, pyykkikorin viereen. :doh:
Onks meidän ukot oikeesti jotain sukua toisilleen :shock:
Vastaa Viestiin