Sinkkunaisen oikeus

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Sudenhenki

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Pehmovanukas kirjoitti:
Paljon helpompaa on todeta vaan notta "sulla on niin valtava laardiperse että tähän alle murskautuu, voisitko siirtää mammuttimaisen olemuksesi muualle tai kutsun nosturin siirtämään sen."
Selkeetä "Last Resort" kamaa :) .
HellBell

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

JoeB kirjoitti:..
Edit:Hmmm tuo sinappitahra homma voisi toimiakkin.
Kukapa nainen tykkäisi kammottavista sinappitahroista pöksyissään!
(kyllä tepsii) .. (ja tämä veikkaus pitäisi todentaa.. jos todennatte, niin kertokaa sitten miten siinä kävi..)
Pehmovanukas kirjoitti: Paljon helpompaa on todeta vaan notta "sulla on niin valtava laardiperse että tähän alle murskautuu, voisitko siirtää mammuttimaisen olemuksesi muualle tai kutsun nosturin siirtämään sen."
Voisi toimia aika painokkaasti. Mutta sitten syliinänkeytyjänainen voi saada känkkäränkkäkohtauksen.. Riesaa siitäkin sitten.
Pehmovanukas

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

HellBell kirjoitti:Voisi toimia aika painokkaasti. Mutta sitten syliinänkeytyjänainen voi saada känkkäränkkäkohtauksen.. Riesaa siitäkin sitten.
No eipä tule toiste, ei-toivotut vieraat saa yhden kerran nätisti ja toisen kerran jos pitää sanoa niin tulee rumasti :)
HellBell

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tai.. Pari pienempää sinappitahraa vielä menee, kyllä niistä voisi ihan tykätäkin.. mutta jos joku kiljahtaa vieressä "kammottavista sinappitahroista" äänellä joka viittaa niiden olevan kerrassaan ennenkuulumattoman kauheat.. niin pistäähän se kehen tahansa varmaan vipinää tarkastamaan ne, että tietää mistä kammottavuuksista oikein puhutaan. :mrgreen:

Ja sinappitahroilla tarkoitan vaan sinappitahroja, en mitään kakkiaismaista.
Pehmovanukas

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Mä en ole valehtelijatyyppiä, pitäis ensin järjestää ne sinappitahrat .. sekin kyllä varmaan toimisi.
hebuli

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Entä jos se laardiperse onkin oikeasti siro keijukainen? Eikö kuulostaisi hiukka koomiselta haukkua sellaista ylilihavaksi?

Minä heittäisin dry martinin naisen silmille, kuten elokuvissa. Eiköhän se sillä lähtisi pois.
Pehmovanukas

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

hebuli kirjoitti:Minä heittäisin dry martinin naisen silmille, kuten elokuvissa. Eiköhän se sillä lähtisi pois.
Joo, alkoholin heittäminen silmiin pelastaa kaikkien illan! Tulee niin huvittavat efektit. Not.
Noriyumi

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

JoeB kirjoitti: Sehan on tavallaan tyttoystavan duuni kun meille miehille on asetettu tiettyja rajoja miten voi reagoida.
a) Jos nouset ylos ja se putoaa maahan niin silloin sita sattuu ja satuttaa ei saa koska muuten on epakohtelias sika :P
b) Jos nouset tytto sylissa niin joudut kietomaan katesi hanen ymparilleen jolloiin sitten tyttoystavasi luo sinuun murhaavan katseen, jolloin pudotat ko naisen lattialle mutta peli on jo menetetty, tyttoystavasi on jo vihainen koska ole vikitellyt toista tyttoa. Tasta kuulet vahintaan viikon.
c) Jos et pudota maahan vaan paaset jopa seisomaan asti ilman etta tyttoystavasi reagoi pahasti niin silloin ko nainen joka siis on sylissasi yleensa antaa suudelman jonka tyttoystavasi nakee mutta ei sita etta sina et pyytanyt tai sudellut takaisin ja palataan scenario b:n loppuun paitsi etta kuulet asiasta 2vk - kuukauden.

Eli naiset, mika on oikea toimintatapa?, koska nahtavasti ei vaan voi voittaa.
No A tietenkin. Miksi pitäisi olla kohtelias naiselle joka yrittää miestä joka on varattu, ja jonka nainen on samoissa juhlissa?! Voi sitä varoittaa kahta sekuntia aiemmin että "nyt nousen ylös" ja sit kans noustaan vaikka kuinka akka vänkäisi vastaan :twisted: Tästä seuraa

a) tyttöystäväsi tykkää kun näytät että sua ei lutkat kiinnosta
b) maineesi nousee kaveripiirissä koska et jaa kohteliaisuuttasi tyrkyille vaan ajattelet tyttöystävääsi (varsinkin tytön kaverit arvostavat sitä. Ehkä sinunkin kamut)
c) tyrkky suuttuu. No hui. Sit suuttuu!

Tietty voi tehdä sen nousemisen siten että ottaa ronskin neutraalin muttei kovakouraisen otteen, ja pistää akan istumallanne sohvalle "viereisellesi" paikalle. Sit nouset ja menet muijasi luokse.
mustanikki

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Muutama vuos sit systerilläni oli synttärit, joita olin juhlimassa oman poikaystäväni seurassa. Baarissa ollessa systerini poikaystävä suuteli minua pöydän yli.. TÄH? Purskahdin vaan nauruun, koska se ei ole koskaan pitänyt musta noin muutenkaan. Oma poikaystäväni oli vieressä, ja vaan käkätin kaksinkerroin..
En todellakaan tehnyt mitään asian eteen, en flirttaillu todellakaan ja, muistaakseni olin vielä autolla liikenteessä. Uskoisin kyllä sen että se kokee vetoa mua kohtaan olleen se suurin syy miks emme ole koskaan tulleet toimeen. Mulla ei ole mitään vetoa sitä kohtaan, ei ole todellakaan makuuni vaikka fyysisesti onkin ihan komea mies.
Systerini suuttui minulle, kun en lyönyt sen poikaystävää.. Siitähän se vasta show olisi syntynyt koko joukossa, jos olisin näyttänyt että otin sen tosissani... nyt otin sen vitsinä, eikä kukaan ottanut sitä sen kummallisempana.

Systerini on edelleen kyseisen kanssa, ja tuli juteltua joskus pari vuotta sit sen poikaystävän kanssa tapahtuneesta ku oltiin baarissa yhtä aikaa taas samassa joukossa. Systeri ei ikinä ollu sanonu mitään siitä suuttumisestansa poikaystävällensä. Eli vain mä olin saanu kuulla kunniani.
Tuli muutenkin juteltua sen poikaystävän kanssa ja sanoin sille että ero miehen ja pojan välissä on se että mies näkee sen mitä poikakin, mutta tietää mitä ei kannata tehdä.. Sen jälkeen ei ole ollut enää mitään skismaa kyseisen kanssa, eikä se ikinä oo ees yrittäny mitään moista toiste.

Noin existä.. Mun puolestani eksiäni saa kyllä kokeilla puolen vuoden rauhoitusajan jälkeen. Ei ne ole mun omaisuuttani enää sen jälkeen kun suhde on ohi...
HellBell

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Pehmovanukas kirjoitti:Mä en ole valehtelijatyyppiä, pitäis ensin järjestää ne sinappitahrat .. sekin kyllä varmaan toimisi.
Pikku kepponen vaan.
Mutta joo.. Persoonista kiinni. Mun olisi vaikea sanoa jtk suoran loukkaavaa ja siksi kehittäisin jtk hokkuspokkusta tilalle tossa tilanteessa.
hebuli

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Pehmovanukas kirjoitti:Joo, alkoholin heittäminen silmiin pelastaa kaikkien illan! Tulee niin huvittavat efektit. Not.
Kuka nyt välittää jos ripsarit vähän valuu? Pääasia että läks pois.
Noriyumi

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

hebuli kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:Joo, alkoholin heittäminen silmiin pelastaa kaikkien illan! Tulee niin huvittavat efektit. Not.
Kuka nyt välittää jos ripsarit vähän valuu? Pääasia että läks pois.
Itse asiassa huomauttaminen siitä että meikki on levinnyt on hyvä keino saada nainen peilin eteen.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja mölli »

Buahahaha! kyrpämäiset feministit ihan mutterit kireellä kun joku kilpailija tuli niiden reviriille ehkäpä kannattaisi pitää huolta miehestä parempaa huolta, kattoa se viihtyy ja vähentää nalkuttamista niin ei tarvis olla mustis! :lol: 8)
Kingi I
nokkaelain

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

mölli kirjoitti:Buahahaha!
Potentiaalinen ms. psykopaatti versus mr. psykopaatti;) Mölleröä on tosin vielä epävarmempaa arvioida, kun ei tiedä tunne mitään IRL-havaintoa. Edit: no oli mitä vaan, niin vaikea on ymmärtää, jos jonkun mielestä mainitut jutut ovat ihan ok.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 12.05.2006 12:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti: Kukapa nainen tykkäisi kammottavista sinappitahroista pöksyissään!
Kalsareissaan?
Pari pienempää sinappitahraa vielä menee, kyllä niistä voisi ihan tykätäkin..
Ja ne kalsarit voi kääntää jos ne alkavat haittaamaan!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Bliss

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

par-sky kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: MIKSI se mies antoi sen akan olla sen sylissä?
jos se ei saanu sitä siitä oikein ilman väkivaltaa karistettua? jotkut miehet on vaan tosi kohteliaita eikä kehtaa paiskata sitä eukkoa helvettiin. tosin mä kävisin varmaan taluttamassa tuon naisen korvasta pois jos se oman armaan syliin yrittäs pesiytyä.
Niska-perseotteella kiinni ja otsalohkoa seinään, eiköpähän opi... :twisted:
Mä oon ihan kiltti ja ystävällinen :roll:
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Bliss kirjoitti:
par-sky kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: MIKSI se mies antoi sen akan olla sen sylissä?
jos se ei saanu sitä siitä oikein ilman väkivaltaa karistettua? jotkut miehet on vaan tosi kohteliaita eikä kehtaa paiskata sitä eukkoa helvettiin. tosin mä kävisin varmaan taluttamassa tuon naisen korvasta pois jos se oman armaan syliin yrittäs pesiytyä.
Niska-perseotteella kiinni ja otsalohkoa seinään, eiköpähän opi... :twisted:
Mä oon ihan kiltti ja ystävällinen :roll:
Niinpä

ja karskit äijät valittaa, ettei saa yhtä naista sylistään kiehnaamasta pois
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
killkill

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja killkill »

BrianW kirjoitti:ja karskit äijät valittaa, ettei saa yhtä naista sylistään kiehnaamasta pois
Se on sitä metroseksualismia, my friend.
Feiz

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja Feiz »

BrianW kirjoitti:ja karskit äijät valittaa, ettei saa yhtä naista sylistään kiehnaamasta pois
Fakta on se, että känninen nainen ja eritoten känninen epätoivoinen nainen on räjähdysherkin pommi mitä maailmassa on keksitty.
TÄmä on se sama syy miksi raflassa naiselle ei voi kylmänrauhallisesti antaa pakkeja vaan pitää "selitellä". Tai tottakai voi antaa pakit mutta samalla ottaa riski siitä josko saa drinkit kasvoille, läpsyä, huutoa, vittuilua, potkuja, kynsimistä, itkupotkuraivareita tai se perinteinen "VITUN HOMO!"

Ehkäpä tästä syystä on helpompi antaa sen riekon hetken istua siinä sylissä ja jaaritella. Vittuilee henkevästi takaisin ja poistuu hetken kuluttua vaikka "vessaan".

Jos tuollainen tilanne tulisi meidän kaveripiirissä niin ei se gimma siinä kauaa lepertelis, mutta yleisellä paikalla tai juhlissa missä on tuntemattomia niin itse ainakin yritän välttää sitä DRAAMAA mitä pakkien antaminen tuollaisille naisille aiheuttaa.
HellBell

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Pari pienempää sinappitahraa vielä menee, kyllä niistä voisi ihan tykätäkin..
Ja ne kalsarit voi kääntää jos ne alkavat haittaamaan!
Niin mä aina teenkin! :hep:
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

Sannnu kirjoitti:Pahinta on se, että kun asiasta on hänelle huomautettu vastaukset ovat olleet tälaisia: " Elämä on liian lyhyt siihen, että mä miettisin kenen miehiä pokaan". Tai "Te seurustelevat aina syytätte meitä sinkkuja"
Inhottava kiusankappale teillä kaveripiirissänne. En kyllä tajua, miten hän vielä on kaverinne... en ainakaan itse katselisi tommosta meininkiä. Saisi broileri muuttaa tapansa tai sitten "ystävyys" lentäisi hevonvitun kuuseen.
Eiköhän tässä keississä loppujen lopuksi käy niin, että kun kaikki olette pariutuneet (ellette ole jo), tai viimeistään kun perustatte omia mahdollisia perheitä, niin tämä broileri on edelleen yksin. Itkee iltaisin itsensä uneen kun kukaan ei ole oikeasti kiinnostunut tai ehkä se lähikapakan Ismo olisi voinut ollakin, mutta kun kukaan muu ei ole siitä kiinnostunut niin se ei ole tarpeeksi kuumaa kamaa... tjsp.
Tuommoisella "Te seukkaavat syytätte aina vain sinkkuja jne." asenteella kaivaa vaan kuoppaa itsellensä. Älä huoli, kyllä tämä kalkkuna sen vielä itse joku kaunis päivä tajuaa kun se kalahtaa omaan nilkkaan.
killkill kirjoitti:IMHO jos kukaan joutuu vahtimaan siippansa tekemisiä tai "taluttamaan häntä vokottelevia" korvasta pois, kertoo hän tuolla käytöksellään siitä ettei ole täysin varma a) omasta asemastaan b) siippansa uskollisuudesta. Meinaan, jos se toinen on mennäkseen, se menee - etkä sinä sille mitään voi.
Juurikin näin. Ja jos tämmösiin "vahtihommiin" joutuu niin eiköhän se suhde ole jo menneen talven lunta. Silloin on parempi ettei enää leiki kotista.
Ilman kovaa ei oo elämää!
Avatar
yannara
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 195
Liittynyt: 19.01.2006 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja yannara »

Sannnu kirjoitti:Pitäisikö sen vaan antaa oppia omista töppäilyistään ja jakaa sitä pesää jokaiselle vai jotenkin kauniisti ilmaista, että tollasen about kolmikymppisen naisen ei enää tarttis käyttäytyä kuin teini.
Juuri näin! Ei kannata ottaa stressiä muiden ongelmista. Jossain vaiheessa hänelle tulee valaistus, että mitä onkaan tullut tehtyä. Toivottavasti se tulee sopivasti, eikä liian myöhään, kun hän on saanut HIVin tai hänet joukkoraiskataan.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja Saz »

yannara kirjoitti: Toivottavasti se tulee sopivasti, eikä liian myöhään, kun hän on saanut HIVin tai hänet joukkoraiskataan.
Anteeksi nyt, mutta tämä osoittaa jo sellaista dramatiikantajua, että aloin miettiä, että onko sitä katsottu liikaa Melrose Placea? :D
hermine

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja hermine »

HellBell kirjoitti: ja tällä välin kun naikkonen on putsaamassa olematonta tahraa pöksyistään, napataan oikea tyttöystävä syliin ja ollaan raksun poksun.
No mutta onkos tuo nyt ihan reilua. Kyllähän minä nyt ehdin olla oman poikaystäväni sylissä kotonakin raksun poksun niin paljon kuin tahdon. Sillä toisella naisparalla ei välttämättä oo omaa syliä jossa olla niin kai sen verran voisin iloa suoda, että edes vähäksi aikaa ravintolassa lainaisin oman poikaystäväni syliä sille. Ei pitäisi olla niin omapitäväinen, kato joillain ei oo ketään.
segma

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja segma »

hermine kirjoitti:No mutta onkos tuo nyt ihan reilua. Kyllähän minä nyt ehdin olla oman poikaystäväni sylissä kotonakin raksun poksun niin paljon kuin tahdon. Sillä toisella naisparalla ei välttämättä oo omaa syliä jossa olla niin kai sen verran voisin iloa suoda, että edes vähäksi aikaa ravintolassa lainaisin oman poikaystäväni syliä sille. Ei pitäisi olla niin omapitäväinen, kato joillain ei oo ketään.
:shock: Kiitettävä asenne. Täydet pisteet!
Vastaa Viestiin