Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Jos miehellä on lemmikkieläin tai lemmikkieläimiä ne voivat toimia naisen korvikkeena ja vastaavasti sama homma toisinpäinkin.Ei mun mielestä
heti olla syöksymässä uuteen suhteeseen eron jälkeen vaikka toki poikkeuksiakin on ja poikkeushan vahvistaa säännön :P
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja shue »

Mä hieman sivusin tätä asiaa jo toisessa keskustelussa ja vastaväitteistä huolimatta en ole muuttanut mielipidettäni. Onhan meitä moneksi niin naisissa kuin miehissäkin, eipä sillä, mutta jotenkin on kyllä ikävästi tullut todettua tuo asia. Epätoivo ei ole koskaan kaunista katseltavaa :?
Kuormasta ei syödä.
tuubelo

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja tuubelo »

Voi olla että tämä on yleisempää miehille. Syynä on seksi. Naiset eivät pidä seksistä, siksi heillä ei ole mitään tarvetta löytää uutta edellisen jälkeen. Miehet pitävät, ja varmistavat saantinsa uudella parisuhteella.

Mikäli ihmiset harrastaisivat enemmän rietasta irtoseksiä ja yhden yön suhteita, ei eronneiden tarvitsisi turvautua parisuhteisiin. Ottakaa opiksenne.
segma

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja segma »

tuubelo kirjoitti:Naiset eivät pidä seksistä, siksi heillä ei ole mitään tarvetta löytää uutta edellisen jälkeen.
Nyt vain sekuntikello käymään, kuinka kauan menee ennen kuin joku naispuolinen takertuu tähän. ÖD
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja Saz »

segma kirjoitti:
tuubelo kirjoitti:Naiset eivät pidä seksistä, siksi heillä ei ole mitään tarvetta löytää uutta edellisen jälkeen.
Nyt vain sekuntikello käymään, kuinka kauan menee ennen kuin joku naispuolinen takertuu tähän. ÖD
Eihän tähän viitsi tarttua. Tuubelo teki niin suuren paljastuksen omista seksitaidoistaan ja tyydyttävyydestään naisten keskuudessa, että ei nyt millään viitsi kääntää veistä haavassa. :P
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja shue »

Saz :lol: Oivallisesti sanottu :mrgreen:
Kuormasta ei syödä.
pajazzo

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

En oikeastaan ole törmännyt tällaiseen suhderumbaan koskaan. Tai sitten se johtuu siitä, ettei minua oikeastaan kiinnosta. Mikäli suhde loppuu niin se loppuu ja kukin omalla tavallansa lentäkööt uuteen suhteeseen käyttäen siihen aikaa sen verran minkä vaatii. Pitäisikö oikeasti olla jokin suruaika, jotta uudeen suhteen "kehtaisi" aloittaa? Jos ero tulee niin on mielestäni samantekevää elääkö yksin viikon vai viisi vuotta. Kun se seuraava osuu kohdalle niin antaa palaa vaan. Elämä on elämistä ja iloa varten. Surua mahtuu ihan kylliksi ihmisen elämään. :gee:
Tiikeriankka

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

shue kirjoitti:Mä hieman sivusin tätä asiaa jo toisessa keskustelussa ja vastaväitteistä huolimatta en ole muuttanut mielipidettäni. Onhan meitä moneksi niin naisissa kuin miehissäkin, eipä sillä, mutta jotenkin on kyllä ikävästi tullut todettua tuo asia. Epätoivo ei ole koskaan kaunista katseltavaa :?
Jaa kummaa, kun minä olen huomannut sarjaseurustelua lähinnä vain naisissa.. Monet naiset eivät ole olleet yksin kuukautta-kahta pitempään sen jälkeen kun täyttivät 15. Mutta toisaalta tunnetaanpa niitäkin, jotka viettävät pitempiä aikojakin yksin. Miesten leirissä jotkut tosiaan toisinaan saattavat suoraan jatkaa uuden kanssa mutta se nyt saattaa sitten olla vain siksi, että miehet ovat sikoja ja pillua pitää saada. Tai sitten se edellinen oli vain sitä varten ja uusi on vakavammin otettava..

Ja muutenkin..mitä vitun väliä?? Tällaisilla aiheilla lietsotaan vain katkeruutta ja sukupuolten välistä vihaa yksineläjien keskuudessa.
Sannnu

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Tiikeriankka kirjoitti:
shue kirjoitti:Mä hieman sivusin tätä asiaa jo toisessa keskustelussa ja vastaväitteistä huolimatta en ole muuttanut mielipidettäni. Onhan meitä moneksi niin naisissa kuin miehissäkin, eipä sillä, mutta jotenkin on kyllä ikävästi tullut todettua tuo asia. Epätoivo ei ole koskaan kaunista katseltavaa :?
Jaa kummaa, kun minä olen huomannut sarjaseurustelua lähinnä vain naisissa.. Monet naiset eivät ole olleet yksin kuukautta-kahta pitempään sen jälkeen kun täyttivät 15. Mutta toisaalta tunnetaanpa niitäkin, jotka viettävät pitempiä aikojakin yksin. Miesten leirissä jotkut tosiaan toisinaan saattavat suoraan jatkaa uuden kanssa mutta se nyt saattaa sitten olla vain siksi, että miehet ovat sikoja ja pillua pitää saada. Tai sitten se edellinen oli vain sitä varten ja uusi on vakavammin otettava..

Ja muutenkin..mitä vitun väliä?? Tällaisilla aiheilla lietsotaan vain katkeruutta ja sukupuolten välistä vihaa yksineläjien keskuudessa.
Lässynlä'ssyn Tiikeriankka...
Herra Manala

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sannnu kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Ja muutenkin..mitä vitun väliä?? Tällaisilla aiheilla lietsotaan vain katkeruutta ja sukupuolten välistä vihaa yksineläjien keskuudessa.
Lässynlä'ssyn Tiikeriankka...
Olen aika pitkälti samaa mieltä Tiikeriankan kanssa. Alkaa näyttämään pikkuhiljaa siltä, että me saadaan Sannnusta ja Noriyumista oikea dynamic duo.
Avatar
KnightRider
Kitinäaddikti
Viestit: 87
Liittynyt: 23.10.2005 17:18

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja KnightRider »

Saz kirjoitti:Mutta eron jälkeisenä suruaikana ainakin omalla kohdalla huomaan, että pieni kevytkenkäisyys helpottaa sitä tuskaa. :D
Missäs paikoissa sulla oli/on tapana käydä erojen jälkeen? Mulla on tällä hetkellä just sellainen pyyteetön mielentila, että tykkäisin vähän lohduttaa jotain tummaa villikissaa tämän elämäntuskassa
-HEI! TÄÄLLÄ ON IHANAA SONTAA!! Oho, päivää… - Päivää, hyvä rouva. Olen Arthur, brittien kuningas. Kenen linna tuo on? -Keiden kuningas? -Brittien. -Keitä ovat britit?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja Ann »

KnightRider kirjoitti:
Saz kirjoitti:Mutta eron jälkeisenä suruaikana ainakin omalla kohdalla huomaan, että pieni kevytkenkäisyys helpottaa sitä tuskaa. :D
Missäs paikoissa sulla oli/on tapana käydä erojen jälkeen?
Semmonen wanha tuttu paikka kuin In Your Dreams..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja Saz »

Ann kirjoitti:
KnightRider kirjoitti:
Saz kirjoitti:Mutta eron jälkeisenä suruaikana ainakin omalla kohdalla huomaan, että pieni kevytkenkäisyys helpottaa sitä tuskaa. :D
Missäs paikoissa sulla oli/on tapana käydä erojen jälkeen?
Semmonen wanha tuttu paikka kuin In Your Dreams..
Näin juuri. :D

Erotuskat on ohi jo.
Avatar
KnightRider
Kitinäaddikti
Viestit: 87
Liittynyt: 23.10.2005 17:18

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja KnightRider »

Saz kirjoitti:
Ann kirjoitti: Semmonen wanha tuttu paikka kuin In Your Dreams..
Näin juuri. :D

Erotuskat on ohi jo.
No yritä tässä sitten tehdä hyviä tekoja, kun maailma kerran on noin täydellinen paikka.. Ettei uljaalla ritarilla ja valkealla ratsullaan ole enää muuta tekemistä kuin kalsarikännätä ja pelata PipPeliä???


:on:
Mutta itse aiheesta. Molemmissa sukupuolissahan tätä nopeaa uudelleenpariutumisilmiötä näyttäisi esiintyvän, ja toimijana tällöin olevan se määrätietoisempi osapuoli. Tällä "määrätietoisempi sarjaseukkaa"-aspektilla voidaankin sitten selittää miesten yliedustusta nopeiden peliliikkeiden tekijöiden joukossa. Nimittäin niin kauan kuin mies on, ja hänhän yhä on, suhteen alkuvaiheissa aloitteentekijä ja seremoniamestari, jonkinasteinen määrätietoisuus -siis se että on sinut itsensä ja maailman kanssa (tai jos ei ole, niin pystyy ainakin kusettamaan olevansa)- on miehelle jo ihan perusedellytys ilmaisen pi.. krhm, parisuhteen saamiselle. Naiselta kyseistä ominaisuutta ei välttämättä vaadita, nainenhan voi halutessaan parisuhteistua pelkästään sillä, että vain istua kököttää suolapatsaana tai kävelee perässä, vähän nyökkäilee ja hymyilee antaen miehen viedä (ei ”muodollisesti epäpäteviltäkään” tarjontaa puutu, se tarjonta vain on, sanoisiko, erilaista).

Erinäisistä biologisista ja sosiaalisista vääjäämättömyyksistä johtuen parisuhdemarkkinoilla kiertää selvästi enemmän nais- kuin miespuolisia (vakavasti otettavia) kumppaniehdokkaita. Niinpä sitoutumishaluisilla ja ”kelpoisilla” miehillä on tässä amisviiksien, puliukon uraa aloittelevien, postimerkkeilijöiden ym ym meressä varsinaiset kissanpäivät. Näin ollen purkautuvien suhteiden osapuolista todennäköisesti miehelle on naista useammin luonnollisempaa jatkaa omassa paikassaan, jonka hän on jo kerran, rankan mutta voitollisen eloonjäämistaistelun tuoksinassa, ottanut.

Tietenkin monet miehetkin käyvät tuota naisille ominaista tuskaisaa itsetutkiskelua murehtien maailman jäsentämisen ongelmallisuutta. Mutta nämä miehet eivät ole niitä, jotka seurustelevat.
-HEI! TÄÄLLÄ ON IHANAA SONTAA!! Oho, päivää… - Päivää, hyvä rouva. Olen Arthur, brittien kuningas. Kenen linna tuo on? -Keiden kuningas? -Brittien. -Keitä ovat britit?
Sannnu

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Herra Manala kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Ja muutenkin..mitä vitun väliä?? Tällaisilla aiheilla lietsotaan vain katkeruutta ja sukupuolten välistä vihaa yksineläjien keskuudessa.
Lässynlä'ssyn Tiikeriankka...
Olen aika pitkälti samaa mieltä Tiikeriankan kanssa. Alkaa näyttämään pikkuhiljaa siltä, että me saadaan Sannnusta ja Noriyumista oikea dynamic duo.
Daah? Mähän vain vastasin samoilla sanoilla kuin Tiikeriankka mulle...pari viestiä taaksepäin...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja Niba »

melkein kaksi vuotta.. väliä ennen kunnon suhdetta.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Miehillä kiire uuteen suhteeseen

Viesti Kirjoittaja cardic »

ma oon omasta kokemuksestani ja kaveripiiristani huomannu, et naisilla on hirvee kiire loytaa uus mies. melkein on voinu sanoo, et lahes kaikki on kelvannu, ihan ku naisil ois tarve nayttaa et kyl he muitaki loytaa.

itteeni ei oo heti eron jalkeen ees kiinnostanu seurustelu
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Vastaa Viestiin