Parisuhteet ja kalliit lahjat

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Suhteessani toimitaan seuraavasti:

Mies ostaa naiselle kalliita lahjoja ilomielin.
6
13%
Mies ostaa naiselle kalliita lahjoja, koska tietää, ettei muuten saa seksiä.
0
Ei ääniä
Nainen ostaa miehelle kalliita lahjoja ilomielin.
2
4%
Nainen ostaa miehelle kalliita lahjoja, koska tietää, ettei muuten saa seksiä.
0
Ei ääniä
Kukaan ei osta kalliita lahjoja tai molemmat ostavat yhtä paljon.
24
52%
Jotain muuta.
14
30%
 
Ääniä yhteensä: 46

Yönmustaritari

Re: Parisuhteet ja kalliit lahjat

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Herra Manala kirjoitti:Hitsi kun te naiset ootte turhamaisia. Minä osaan ostaa lahjaksi vain taulutelevisioita, DVD-soittimia ja automaattisulatuksella varustettuja pakastimia.
Nih. Äh. Ajattelisit joskus mutia kuin vain itseäsi ja siirtyisti sinäkin tähän raivaussaha, ruohonleikkuri ja oksasilppuri-osastolle. Akkuporakone piristää varmasti kyllä kenen tahansa elämää.
Bliss

Re: Parisuhteet ja kalliit lahjat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Yönmustaritari kirjoitti: Akkuporakone piristää varmasti kyllä kenen tahansa elämää.
Vttu, mä sain kerran lahjaksi akkuporakoneen. Itseasiassa on ollut paras parisuhdelahja, mitä olen ikuna saanut. Ainakin pitkäikäisin ja käytännöllisin :D
Geetzu

Re: Parisuhteet ja kalliit lahjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Bliss kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Akkuporakone piristää varmasti kyllä kenen tahansa elämää.
Vttu, mä sain kerran lahjaksi akkuporakoneen. Itseasiassa on ollut paras parisuhdelahja, mitä olen ikuna saanut. Ainakin pitkäikäisin ja käytännöllisin :D
Mulla selluliittivoide. Tosin sen tehoa en ole vielä huomannut. :]
Sain kuukaus sit ku ukko kyllästy kuuntelemaan "onko tässä nyt sitä, katoppa oikein läheltä, ruttaa vähän sitä ihoa ni tunnet hei, siinä on MÖYKKY!" -shittiäni.
Nighthawk

Re: Parisuhteet ja kalliit lahjat

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Bliss kirjoitti:Vttu, mä sain kerran lahjaksi akkuporakoneen. Itseasiassa on ollut paras parisuhdelahja, mitä olen ikuna saanut. Ainakin pitkäikäisin ja käytännöllisin :D
Perkeles!! Miksi kaikki naiset eivät voi ajatella tuolla tavalla(?)! :wink:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Parisuhteet ja kalliit lahjat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä haluisin kans akkuporakoneen. Omistusasunnon seinillä olisi hyvä harjoitella eikä tarvitsisi vaivata ihan pikkujuttujen takia isää tai kavereita.

Leathermania toivoin kerran joululahjaksi ja sellaisen sain. Kulkee aina käsilaukussa ja rakastan syvästi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Parisuhteet ja kalliit lahjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NomenNescio kirjoitti:Tuo sinulta? Häpeämisehdotuksia?
Huvittavaa.. =D Oletkohan kertaakaan itse moista edes ajatellut moista omalla kohdallasi?
Sarkasmi toimii mielessäsi ilmeisesti vain kun sinä sitä harrastat, mutta itse et sitä tunnista.
Woooo! Vanha kunnon "Vittuilin huonosti -> Osuikin omaan nilkkaan -> Se olikin vain sarkasmia!" -kortti! Toden totta, huvittavaa!
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Parisuhteet ja kalliit lahjat

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Herra Manala kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:Tuo sinulta? Häpeämisehdotuksia?
Huvittavaa.. =D Oletkohan kertaakaan itse moista edes ajatellut moista omalla kohdallasi?
Sarkasmi toimii mielessäsi ilmeisesti vain kun sinä sitä harrastat, mutta itse et sitä tunnista.
Woooo! Vanha kunnon "Vittuilin huonosti -> Osuikin omaan nilkkaan -> Se olikin vain sarkasmia!" -kortti! Toden totta, huvittavaa!
Ja kuka tuon sanoikaan - mies joka ei ikinä ole pyytänyt mitään anteeksi, eikä ikinä häpeä mitään, ja on aina oikeassa.
Näet toisissa mitä itse teet, kuten aina... =D

Mutta jotta tästä ei ole "juupas-eipäs"-leikkiä, teen kuten teen chatissa, eli jätän sanomasi pääasiassa kommentoimatta. Tappelin aikani, kunnes huomasin ettei siinä ole mitään järkeä, et vain pysty näkemään mitään virhettä itsessäsi - et vaikka sinulta pyytäisi anteeksi jotain, niin sinussa sekään ei herätä mitään itsetiedostusta omasta käytöksestäsi.

Over and out.
Herra Manala

Re: Parisuhteet ja kalliit lahjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NomenNescio kirjoitti:Ja kuka tuon sanoikaan - mies joka ei ikinä ole pyytänyt mitään anteeksi, eikä ikinä häpeä mitään, ja on aina oikeassa.
Näet toisissa mitä itse teet, kuten aina... =D

Mutta jotta tästä ei ole "juupas-eipäs"-leikkiä, teen kuten teen chatissa, eli jätän sanomasi pääasiassa kommentoimatta. Tappelin aikani, kunnes huomasin ettei siinä ole mitään järkeä, et vain pysty näkemään mitään virhettä itsessäsi - et vaikka sinulta pyytäisi anteeksi jotain, niin sinussa sekään ei herätä mitään itsetiedostusta omasta käytöksestäsi.
Ei hemmetti miten surkeeta. Ensin aletaan väkisin aukomaan päätä niistä omista asennevammoista joista on ainoastaan itse antanut esimerkkiä, tuputettuna perusteettomasti toisen asennevammoiksi. Sen jälkeen siirrytäänkin salamaa nopeammin keskustelemaan aiheen sijaan ihmisestä ja hänen invaliditeetistaan suhteessa keskusteluun. Säälittävää räpiköimistä.

Et ole tässä keskustelussa esittänyt vielä ainoatakaan perustetta itse asiallesi, siis sille Manala-laskee-kaiken-rahassa hevonpaskalle millä hyökkäsit kimppuuni, huudellen huvittavasti samaan hengenvetoon omia liksojasi ja kotitöiden tuntihintoja. Et tietenkään, koska en antanut siihen aihetta. Joten purkauksellesi on olemassa kaksi vaihtoehtoista syytä: Joko a) halusit jonkun minkä tahansa surkean startin mennäksesi henkilökohtaiseen luonnearvosteluun salamaa nopeammin tai b) et osaa etkä ymmärrä kirjoitettua suomea.

Eiköhän tämä ala olemaan selvää, että kyse on kohta a:sta, koska et onnistunut pysymään aiheessa edes ensimmäisen viestisi osalta. Se taas ei anna sinusta kovinkaan mieleltään tasapainoisen ihmisen kuvaa. Ja voit uskoa huviksesi, perfektionistina näen jatkuvasti virheitä itsessäni. En kuitenkaan aio ottaa myös sinun virheitäsi omalle tililleni. <3
Vastaa Viestiin