Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Ennätykseni parisuhteen pituudessa on:

yksi yö
1
1%
enintään kuukausi
2
3%
vähintään puoli vuotta
2
3%
noin vuosi
4
5%
noin kaksi vuotta
12
16%
noin kolme vuotta
8
11%
noin neljä vuotta
10
14%
noin viisi vuotta
9
12%
kuusi vuotta tahi enemmän
26
35%
 
Ääniä yhteensä: 74

Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Pisin suhde kesti yli 6 vuotta.Ikä 27v.
MarthaFocker

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Viitisen vuotta. 22.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ikä 25 Suhde 8.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
segma

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja segma »

Kheh, kiintoisan oloista olla (näemmä) porukan kuopuksia. Heti tulee mieleen vain ElanorRaven joka olis nuorempi. (-86?)
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ikää 23v kunnes vanhetun, suhde kestänyt 2v. and still counting
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja saira »

Pisin suhteeni kesti reilun 5 vuotta. Ikää on 29v.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Oma ikämittari näyttää 26 vuotta ja suhdemittari on päätynyt punaiselle viimeistään kolmen vuoden kohdalla. Tavoitteena jälkimmäisen mittarin korjaaminen ja ensimmäisen mittarin lukemien hyväksyminen.
Don't Panic!
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Ikää 34 ja reippaat neljä vuotta.
AarneAnkka

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Olen kolkytyks vee. Toistaiseksi pisin suhde ollut vajaa puoli vuotta. Se Oikea ei ole vielä tullut kohdalle; olen viheltänyt pelin ajoissa poikki suhteen ongelmia ja mahdollisuuksia puntaroituani.

Millaisia ongelmia sellaiset ovat, jotka huomaa ja jotka tulevat vastaan vasta useiden vuosien kuluttua (jos kertarysäyksiä tyyliin pettäminen ei lasketa)? Kyllästyminen? Erilleen kasvaminen?
Ebola

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

AarneAnkka kirjoitti:Olen kolkytyks vee. Toistaiseksi pisin suhde ollut vajaa puoli vuotta. Se Oikea ei ole vielä tullut kohdalle; olen viheltänyt pelin ajoissa poikki suhteen ongelmia ja mahdollisuuksia puntaroituani.

Millaisia ongelmia sellaiset ovat, jotka huomaa ja jotka tulevat vastaan vasta useiden vuosien kuluttua (jos kertarysäyksiä tyyliin pettäminen ei lasketa)? Kyllästyminen? Erilleen kasvaminen?
Kait se on sitä, ettei alkuhuuman jälkeen enää hoida suhdetta, ei muista ei jaksa, ottaa toisen itsestäänselvyytenä. Ei kai se rakkaus loputtomiin kuki jollei sitä välillä kastele.
Eiköhän tähän sorru kaikki.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16659
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Olen 30, ja pariin kertaan on suhde päässyt noin kahden vuoden ikään. Olette te vaan aika epeleitä kun olette - tai ainakin osa - onnistuneet pysyttelemään vuosikausia suhteessa, jonka puitteissa kasvetaan aikuiseksi. Tämä siis ikäänkuin huolimattomana assosiaationa tuohon A. Ankan uumoiluun erilleen kasvamisista. Itse koen nimittäin olevani aika lailla eri ihminen kuin vaikka sellaisena 20-ja-risat-opiskelijana, teinivuosista puhumattakaan. Ei se minusta mikään ihme ole, jos vähän kasvetaan erilleen kun kasvu on kuitenkin niin radikaalisti kesken. Aikuissuhteet on kova juttu. Ehkä joskus vielä ylitän tuon aiemmin kohtalokkaaksi käyneen kahden vuoden rajani.

Mistä aprikoos tuleekin mieleeni, että eikös saksaksi ole poliittisesti korrekteilla tapana käyttää nykyisin "elämänkausikumppani" (tms., en minä saksaa puhu) -termiä vanhan elämänkumppanin sijaan? Olisiko tämä sopivaa nyky-Suomeenkin?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

urpiainen kirjoitti:Olette te vaan aika epeleitä kun olette - tai ainakin osa - onnistuneet pysyttelemään vuosikausia suhteessa, jonka puitteissa kasvetaan aikuiseksi.
...Ja suhteesta lähdettyään huomaa kasvaneensa väärään suuntaan ja kasvun joutuu ottamaan vuoden tai parin pikakelauksena uudelleen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ebola

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Georgina kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Olette te vaan aika epeleitä kun olette - tai ainakin osa - onnistuneet pysyttelemään vuosikausia suhteessa, jonka puitteissa kasvetaan aikuiseksi.
...Ja suhteesta lähdettyään huomaa kasvaneensa väärään suuntaan ja kasvun joutuu ottamaan vuoden tai parin pikakelauksena uudelleen.
... Tai sitten huomaa, että on kasvanut pikakelauksella ikäistään pidemmälle positiivisella tavalla. Voi se näinkin.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja martza »

Ebola kirjoitti: Kait se on sitä, ettei alkuhuuman jälkeen enää hoida suhdetta, ei muista ei jaksa, ottaa toisen itsestäänselvyytenä. Ei kai se rakkaus loputtomiin kuki jollei sitä välillä kastele.
Eiköhän tähän sorru kaikki.
Juuri näin. Kun toista alkaa pitää itsestäänselvyytenä niin suhde on silloin kovilla. Suhdetta pitää nimenomaan hoitaa, ruokkia ja katsoa, että toinen ei ole istestäänselvyys. :wink:

Eikä kaikki sorru. Pitää vain muistaa ylläoleva asia itsestäänselvyydestä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Ebola

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

martza kirjoitti:
Eikä kaikki sorru. Pitää vain muistaa ylläoleva asia itsestäänselvyydestä.
Ei sorru ei, ja jos sortuu niin ottaa toivon mukaan opiksi ja jättää seuraavan kerran väliin.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja martza »

Ebola kirjoitti: Ei sorru ei, ja jos sortuu niin ottaa toivon mukaan opiksi ja jättää seuraavan kerran väliin.
Kokemusta on ja opiksi on otettu. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
nokkaelain

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Kyllä tästä puuttuu se EVVK/Tuulenpuiska/omavalintainen hassunhauska huumorvastaus myös. Minä valitsisin sen.
Valitsisin myös. Ei sitä yleensä kai sanota parisuhteeksi, että tapaa jonkun muutaman hassun kerran, vaikkapa 6 päivän aikana.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lokakuussa alkaa 32. elinvuoteni ja tuona aikana pisin suhde, poislukien vasen käteni, on kestänyt alle sydämmenlyönnin verran. Rakkauttani rasvaiseen ruokaan on tosin elämää suurempaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
isohaara

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Pari vuatta ja ikää 23.
slam

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Eipä ole kelpuutettu, kun olen sen 0.001% ollut yrittämässä joskus baarissa metsästelyä. 99,999% tullut oleskeltua omissa oloissaan. Täytyisi enemmän kierrellä ja olla mestoilla, että sosiaalistuisi edes johonkin kuntoon... x:lol:

Noo, onhan sitä joskus tullut muutaman kerran oltua naisen kanssa, mutta aina ovat poies paenneet. Minulle olisi kelvannut, mutta ehkäpä sitä joskus myös toisinpäin?

Tiedä sitten mikä tälle viimeksi näkemälleni tuli yllättäen? Jaksa käsittää, että pitäisikö yrittää vääntää kättä, vai antaa olla? Pussaa iloisena ja yllättäen täysin jumissa. Oikein tohdi häiritäkkään? Kun ei ymmärrä oikein, että mikä vaivaa?

-syntynyt 1980
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ikää 26 ja pisin suhde yli 6 vuotta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sinkkumatti

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Elän kaksoiselämää. Olen seurustellut viimeiset kymmenen vuotta Dharma Finkelsteinin ja Abby Lockhartin kanssa. He eivät tiedä toisistaan. Muuten ei mitään mainittavaa tällä rintamalla.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 15.05.2006 15:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tsaari

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Heinäkuussa tulee täysi tusina täyteen yhdessäolovuosia. Ikää on 37 vuotta ja risat päälle.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

7v napsahtaa muutaman viikon päästä. Hyvä minä, tuleeko rukkasia vai kukkasia?
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Herra Manala

Re: Kuinka kauan on kestänyt pisin parisuhteesi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ikää on 27 ja pisin suhde on kestänyt kaksi viikonloppua tai noin perhepakkauksen verran sultan sensitivejä.
Vastaa Viestiin