Seurusteletko?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Seurusteletko?

Kyllä
37
45%
En
37
45%
En tiedä/vittuako se sulle kuuluu?
9
11%
 
Ääniä yhteensä: 83

nokkaelain

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

En tietääkseni.

Mielenkiintoista sinänsä, että enemmistö ei seurustele, mutta toisen gallupin mukaan enemmistöllä on kokemusta vähintään n. 4 vuoden suhteesta. No ei siinä mitään mahdotonta ole.
tonttu

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Jooo.l
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja cardic »

joo
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Durasel

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Noup.
mustakikkeli

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

nokkaelain kirjoitti:En tietääkseni.

Mielenkiintoista sinänsä, että enemmistö ei seurustele, mutta toisen gallupin mukaan enemmistöllä on kokemusta vähintään n. 4 vuoden suhteesta. No ei siinä mitään mahdotonta ole.
Mitä mielenkiintoista tuossa nyt on? Kitinä toimii monille seurustelun korvikkeena.Jotkut puolestaan huomasivat sen 4 v suhteensa aikana ettei seurustelu sovi heille. Hieman tosin ihmetyttää ne tyypit jotka kovasti valittavat seurustelemattomuuttaan, vaikka muissa kirjoituksissaan vaikuttavat muutenkin kykenemättömiltä ja haluttomilta seurusteluun. Siinähän miettivät elämäänsä, muut ne vaan porskuttavat ja maistelevat elämää namsk.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ei sitä kun....
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
swirl

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Joop :h:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Rakastan vakinaisesti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
killkill

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja killkill »

mustakikkeli kirjoitti:Siinähän miettivät elämäänsä, muut ne vaan porskuttavat ja maistelevat elämää namsk.
Voi duudeliduu. Ei sitten pokka kestänyt tuotakaan "omalla naamalla sanoa?"
slam

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei ny ehdi... :lol:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Aye.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Seurustelen :h:
Ebola

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Elppis kirjoitti:Aye.
Sir!
segma

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja segma »

Knot before, knot now, knot ever. Ei, en seurustele. Ei saa heruttaa. Eikä vongata. Menkää pois.
Elukka

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Seurustelen. (kenelle tuli yllätyksenä? :D )
Joskus tulevaisuudessa olisi tarkoitus naimisiinkin päätyä, kunhan olis aikaa ja varaa häiden järjestämiseen... :?
mustakikkeli

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Äh ne häät oikeasti mitään maksa! Teette itse voileipäkakun johon voi laittaa kynttilöitäkin jos siltä tuntuu, valkoisesta sifongista morsmaikulle hääpuku, sulhanen vuokraa Pilailupuodista yhdeksi päiväksi Dracula-asun (ei sitä kaukaa erota oikeasta frakista), ja papiksi kelpaa naapurin Sulo. Think, man, think! Sovella!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mustakikkeli kirjoitti:Äh ne häät oikeasti mitään maksa! Teette itse voileipäkakun johon voi laittaa kynttilöitäkin jos siltä tuntuu, valkoisesta sifongista morsmaikulle hääpuku, sulhanen vuokraa Pilailupuodista yhdeksi päiväksi Dracula-asun (ei sitä kaukaa erota oikeasta frakista), ja papiksi kelpaa naapurin Sulo. Think, man, think! Sovella!
niin, ja sen lisäksi hankkii sponsoreita. ketä haittaa jos kirkossa kyltti "syö esan kuppilassa" ja bestmanilla t-paita, jossa lukee "purtzi, parasta peräpukamillesi"
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elukka

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

mustakikkeli kirjoitti:Sovella!
Noup. Ei se papin aMen niin itsetarkoitus ole, että pitäisi hetiäkkiäkiiruusti olla vihille ryntäämässä. Tyylillä se on naimisiinmenokin hoidettava. :leuhka:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elukka kirjoitti:Tyylillä se on naimisiinmenokin hoidettava. :leuhka:
Aivan! Ikimuistoisen ihana päivä. Tarjoudun jälleen esittelemään hääkuviani kaikille halukkaille :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:Tarjoudun jälleen esittelemään hääkuviani kaikille halukkaille :)
Tuo ne mukaan, kun seuraavan kerran nähdään!
Ebola

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Lolita kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Tyylillä se on naimisiinmenokin hoidettava. :leuhka:
Aivan! Ikimuistoisen ihana päivä. Tarjoudun jälleen esittelemään hääkuviani kaikille halukkaille :)
Meillä ei ole mitään kuvia paitsi nuo kolme virallista, nyyh.
Maistaraatin todistajien piti ensin näpsäytellä, mutta annoinkin äidilleni kameran, ei osannut käyttää sitä, kovasti napsi, mutta mitään ei digikameraan tallentanut :lol:
Sinkkumatti

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Juuen. Mä en ole koskaan ollut niin sinkku, kuin olen tällä hetkellä. Kännykästä ei taida löytyä kenenkään muun naisen puhelinnumeroa, kuin duunikavereiden ja ädin. Hyvä minä. :kontrolli:
mustakikkeli

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Elukka kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Sovella!
Noup. Ei se papin aMen niin itsetarkoitus ole, että pitäisi hetiäkkiäkiiruusti olla vihille ryntäämässä. Tyylillä se on naimisiinmenokin hoidettava. :leuhka:
Väitätkö ettei ehdotelmassani ollut tyyliä?!? Et taatusti ole aiemmin ollut vastaavanlaisissa häissä.

Mitä toi yks toinenkin antaa jatkuvasti itsestään ristiriitaisen kuvan: välillä kovaa panomiestä jolla joka vkl eri nainen, ja välillä ei muka ketään ja niin haluttaisiin jo löytää se oikea jonka kanssa mennä naimisiin? Jompi kumpi noista rooleista on provo tai feikki, mutta kumpi?
silsakenraali™

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sinkkumatti kirjoitti:Juuen. Mä en ole koskaan ollut niin sinkku, kuin olen tällä hetkellä. Kännykästä ei taida löytyä kenenkään muun naisen puhelinnumeroa, kuin duunikavereiden ja ädin. Hyvä minä. :kontrolli:
Kerropas nyt sitten miltä tuo tilanne tuntuu. Mulla on huono tapa jättää tytsien numeroita killumaan listoille, kun eihän sitä koskaan tiedä tjsp. Toisaalta hieman säälittävää pitää lähes varmasti turhia numeroita ikään kuin varalla.
Sinkkumatti

Re: Seurusteletko?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

silsakenraali™ kirjoitti:Kerropas nyt sitten miltä tuo tilanne tuntuu..
Se tuntuu siltä, että että. Jaa, miltäs se nyt sitten tuntuu.. Hmm..

Se tuntuu säälittävältä. Helvetti. Mä en ole käynyt edes treffeillä kuin viimeksi vuonna papu ... hmmm. :shock:

....nyt tarttee kyllä tehdä asiaan muutos.
Vastaa Viestiin