Lempinimet suhteissa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Voiko mies kutsua naistaan pupuksi?

Ei voi. Puputtelu kuuluu naisille.
4
11%
Voi, mutta vain kahden kesken.
8
22%
Voi, eikä haittaa jos muut kuulevat.
21
57%
EOS
4
11%
 
Ääniä yhteensä: 37

Noriyumi

Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Miksikä kutsutte toisianne? Rakkaaksi, kullaksi, armaaksi vai..? Useasti olen kuullut käytettävän hellyttelynimeä pupu. Onko PUPU liian lässy miehen käytettäväksi lempinimenä naisestaan? Voiko vain nainen sanoa rakastaan PUPUksi?

Kertokee kertokee, ootte te ennenkin kertoneet!! ;)

Edit: Tehdääs tästä kysely.
Viimeksi muokannut Noriyumi, 17.05.2006 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä puputtelen. Oon vastapainoks sit yleensä rusakko.
Muita nyt halua luetella, ne tylsät raksut sun muut parin ihan privan lisäks.
Noriyumi

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Gwyneira kirjoitti:Mä puputtelen
<3
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Töpö Pöllöpää,
tulee alunperin neulomastani pörröpiposta... (siis söpö pörröpää)
Tietenkin myös hon, hani, mun pieni (ja isin pieni (hänen mahaansa silitellessäni, joka näyttää kevyesti raskausmahalta))
Listalle mahtuu myös sairas sika.

Jaa, en kyllä menisi sanomaan, että minulla olisi hellittelynimiä. Taitaa olla vaan se mun pieni, josta vedän yleensä leikkiherneet nenään, ja alan kirkua: "Minä en ole pieni, minä olen LYHYT!!! *jalkaa polkien*
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
tonttu

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kullittelen eniten. Rakkaaksikin sanon toisinaan. Pupuksi nimittely ei istu sitten millään.
Se kuulostaa ihan homolle, sori nyt.

Suuttuneena "hellittelynimet" onkin sitten erilaisia, mutta niitähän ei kysytty. :D
Durasel

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja Durasel »

tonttu kirjoitti:Pupuksi nimittely ei istu sitten millään.
Se kuulostaa ihan homolle, sori nyt.
Jes, maaboltsilla on ainakin yksi nainen joka tajuu ettei puputtelu ole kaikille mieleen.
Kaikki siirappisen&imelät voi työntää sinne minne päivä ei paista. Olen mielelläni urpo, sika tai gorilla tjmsp...
Geetzu

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Durasel kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Pupuksi nimittely ei istu sitten millään.
Se kuulostaa ihan homolle, sori nyt.
Jes, maaboltsilla on ainakin yksi nainen joka tajuu ettei puputtelu ole kaikille mieleen.
Kaikki siirappisen&imelät voi työntää sinne minne päivä ei paista. Olen mielelläni urpo, sika tai gorilla tjmsp...
Tuskin kukaan nyt vittuillakseen rakasta kumppaniaan puputtelee... Eiköhän noista asioista sovita yhdessä. Ja etköhän löydä vielä toisen antipuputtelevan naisen tältä maapallolta. :]
ElanorRaven

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Rakkain lempinimeni tähän mennessä luupää. Kauhein "pimu".
Bliss

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Meillä ei puputella. Se on jotenkin niin...vaaleanpunaista. Yök. Mie oon jostain kumman syystä ton ukon sanomana Siiri, tai sit arkisesti akka vaan. :D
hermine

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja hermine »

Puputtelu ei sovi kellekään!

Öh, mä kutsun miesystävääni yleensä nimellä "toi" tai "se yks". Vältän käyttämästä sen etunimeä sen kuullen, koska en yrityksistä huolimatta ole oppinut sanomaan sitä oikein, mikä riipoo kyseistä herraa. Joskus harvoin äärimmäisen herkällä hetkellä saattaa lipsahtaa "kulta" tai "hellunen". Mua kutsutaan yleensä kohtalaisen mielikuvituksettomasti nimityksillä "my sweet" tai "my baby".

Joo, kyllä nyt pitää keksiä sille joku niin ällöpöllösöpistelynimi, että oksu tulee jo kun kuulee ekan tavun.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mulla on kotoisa olo, ku mua näkipäntsitellään tahi nakupullaillaan. Viimonen kuuluu myös kaapiön suusta :lol:
Puputtelut ei kuulu sanavarastoon, menee ennemmin linjalle pepe tahi jättis.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Noriyumi

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Mua puputellaan aika paljonkin ja mä puputtelen kans :h:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä oon näköjään ollu viime aikoina pikkunen ja oulun smaragdi ja helmi paisti 8) Se on vaan muruinen. Kyllähän noi tekstiviestitse puoliherjalla ehkä menee, mut ei kai sentään tosielämässä.. Huh, ällöpyllyä lässyttelyä vaikka ite sanonkin, mutta joskus ihan viihdyttävää näämmä :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23489
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuulosti niin huisin luonnoliselta tuossa männäviikolla Tapiolassa nestemäisiävirvokkeita myyvässä liikkeessä erään vanhemman mieshenkilön lausumana " Keskiolut ja tolle akalle mitä se haluaa, vaikka veden".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Herra Manala

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Minä kyllä puputtelen naisia, mutta naiset onkin aika homoja. Sen sijaan minun etunimeni on tuntunut muuttuvan muotoon "Armas", joka on kyllä melkoisen maksimaalinen hirveydeltään.
silsakenraali™

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mulla ei ole omaa kultaa, nussukkaa tai palleroista, niin en voi tietää. Oho!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Nimittelee jo.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
killkill

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mun mielestä vakiintuneessa suhteessa lempinimet "Tuo lisää kaljaa" ja "eikö se vitun ruoka ole jo valmista" riittävät mainiosti. Hellimpinä hetkinä hän kutsuu minua nimillä "mulkku" ja "ääliö".
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

'Turpakii' on kans yks aika hyvä.
Tsaari

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Toi on myös hyvin yleinen ja hyväksi havaittu.
AarneAnkka

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mua on puputeltu. :oops:
Ebola

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja Ebola »

No mutta, mehän ollaan Rouva ja Herra Pupu, semmossii ihanan hattaraissii vaaleanpunassii.

Kai noita hellyyttelynimiä on muutamia, yleensä pölötellään toisiamme. Huomio kiinnittyy selvästi jos toinen kutsuu etunimellä, se on niin harvinaista.
ninnithequeen

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ukko erehtyi vuosia sitten sanomaan mua pupuksi. Yök. Arvatkaa jatkuiko se nimittely ko sanoin et toi on karmee, lopeta!
Itse suosin sanoja: "kulta" ja "rakas".

Kavereita sanon muruiksi ja beibeiksi. Tai håmåiksi.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja shue »

Ihan vapaasti saa puputtaa :lol: Mulle tulee vain yksi entisessä suhteessa käytetty hellittelynimi mieleen: höpö.
Kuormasta ei syödä.
Kid

Re: Lempinimet suhteissa

Viesti Kirjoittaja Kid »

Meillä ihan oikeesti joskus käytetään hellittelysanoina idioottia tai hölmöä. Höpö ja pöpö on kans käytössä..Harvemmin kulta tai rakas.
Vastaa Viestiin