appi ja anoppi

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

par-sky kirjoitti:uusin käänne. miehen äiti ilmotti sille tänään, että häät olisi syytä perua (kutsut on lähetetty pari viikkoa sitten) ja minut jättää. eli lyhyesti, anopin mielestä miehen pitäisi nyt valita minun ja heidän välillään.
Anoppi taitaa olla kauhusta jäykkänä, kun menettää poikansa. Siinä ei voi kukaan nainen olla tarpeeksi hyvä. Karmaiseva anoppi sinulla, voimia jaksamiseen. Mitä sinun miehesi sanoo asiasta? Tilanne alkaa vaatia mieheltäsi nyrkin pöytään lyöntiä ja anopin ruotuun laittamista. Toivottavasti monsterianoppi ei onnistu pilaamaan häitä tai sinun ja miehesi välejä. Älä anna sen pilata!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

par-sky kirjoitti:uusin käänne. miehen äiti ilmotti sille tänään, että häät olisi syytä perua (kutsut on lähetetty pari viikkoa sitten) ja minut jättää. eli lyhyesti, anopin mielestä miehen pitäisi nyt valita minun ja heidän välillään.
Kuten moni on sanonut,käske miehes laittaa ittensä & anoppi ruotuun,ei tuommonen homma kyllä vetele alkuunkaan.Jos ei äitiään vastaan uskalla nousta,niin sitten ketään.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Pehmis

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Hyvä par-sky, tässä vaiheessa olisi varmaan hyvä ilmoittaa ukollesi, että anoppi ja appi eivät ole häihin tervetulleita jos eivät pyydä anteeksi. Sinun hääthän ne ovat. Tuollaista paskaa tarvitse kenenkään niellä, ja jos joku on niin mammanpoika että antaa kohdella tulevaa vaimoaa miten sattuu niin varmaankin parempi sitten antaa pojan mennä häihin mammansa kanssa ihan itsekseen.
slam

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja slam »

On monia asioita, joita ei tarvitse kokea, kun en sitä naista koskaa saa, vaikka olisin aikoinani ehkä naisenkin ottanut, mutta saapahan levätä.

Oli aika nautinnollista äskön levätä pitkästä aikaa kaikesta tuskasta, mutta nyt tuli taas luvattua, että pesen ikkunoita ja nyt en voi nauttia täysillä levosta enää :P
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja annepa »

par-sky kirjoitti: miehen äiti ilmotti sille tänään, että häät olisi syytä perua (kutsut on lähetetty pari viikkoa sitten) ja minut jättää. eli lyhyesti, anopin mielestä miehen pitäisi nyt valita minun ja heidän välillään.

pakko mun on kai tätä jotenkin sovitella, pumppaan itseni niin täyteen rauhottavia etten polta päreitäni niitten vittuiluun ja paskan jauhantaan.
Pehmiksen linjoilla olen.

Anteeksi jos kuulostan tylyltä ja loukkaavalta varsinkin kun sulla on muutenkin hankala tilanne. Nämä kaikki asiat on kai jo sanottu täällä mutta sanonpa silti.

Miehen äidillä ei ole mitään sanomista siihen että perutaanko teidän juhlat ja siviilisäädyn muutos vai ei. Jos kyse olisi hänen juhlistaan ja muutoksistaan niin tietysti sitten päätös olisi hänen. Mikäli mies on samaa mieltä niin öö jätä se sika (!) koska ei kenenkään tarvitse tollasta sietää.

Jos tilanne on pahempi eli se että mies on äitinsä tossun alla niin mieti tulevaisuutta semmosen nyhjääjän kanssa. Saat loppuikäsi olla ulkopuolinen, parjattu, huono ihminen jota lähin ihminen (tai jonka pitäisi olla lähin ihminen) ei puolusta. Haluatko sellaista? Vaikka kuinka rakastat sitä miestä niin et voi häntä muuttaa koska muutos täytyy lähteä kustakin itsestään. Jos mies ei nyt puolusta sinua - tulevaa vaimoaan - ja omaa parisuhdettaan niin voitko olettaa että hän joskus sen tekee?

Jos taas tilanne on jo kääntynyt parempaan eli siihen että mies on sanonut äidilleen suorat sanat, pitää häänsä sinun kanssasi ja elätte onnellisina elämänne loppuun saakka niin hyvä.

Parasta olisi tietysti se että pääsette kompromissiin. Ei sinun tarvitse anopin kanssa olla tekemisissä vaikka miehesi äitinsä kanssa viettäisikin aikaa. Ole kiltti äläkä kuitenkaan ala "sovittelemaan" koska käsittääkseni et ole tehnyt mitään väärää. Sinun ei tarvi pyydellä anteeksi, alistua eteismatoksi tai painua anopin tossun alle. Pidä pintasi ja ole oma itsesi, jos se ei kelpaa niin.. no, etpä sinä sen anopin kanssa olekaan naimisiin menossa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja par-sky »

en tosiaan ole anteeksi pyytämässä, kun vähän aikaa pohdin sen perhanan eukon tekoa tulin tosiaan siihen tulokseen, että se en ole minä jonka pitää yrittää saada välejä kuntoon. myös mies oli sitten puolellani, häitä ei missään vaiheessa oltu perumassa.

nyt siellä päässä on jotain liennittelyä menossa, kai se tajusi jäävänsä toiseksi tässä. ja pakko pitää miehen kommentista kun kuuli sen veljeltään: se on heidän asiansa, minä en sinne lähde yhteyttä ottamaan. he ovat omat päätöksensä tehneet ja minä en lähde aikuista ihmistä käännyttämään.

missään tekemisissä pakollista enempää en kumminkaan aio anopin kanssa olla. myöskään täydellistä pyrkimystä pilata häät (kyllähän se harmittaa sinne päästää ihmisiä jotka minua vihaavat) en tule ikinä antamaan anteeksi, enkä ole vielä keksinyt mitään syytä miksi edes pitäisi.

ja ainakaan kukaan teistä ei ole musta mitään sanonut, mistä mun pitäs loukkaantua. tottahan se on, jos mies on äitinsä tossun alla, niin silloin se ei ole vielä mies.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Noriyumi

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ikävää että anoppisi on tuollainen :(

Mutta koNppaan edellisiä: SUN ei tartte pyydellä anteeksi, SUN ei tartte sovitella, SUN ei tartte joustaa koska SÄ olet menossa naimisiin; ei anoppisi. Mutta se joka saisi mut paiskaamaan astiaston seinään on miehesi: eikö se nyt osaa sanoa mitään??????++ Mitä mieltä se on siitä että sen äiti kohtelee sua paskasti?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Noriyumi kirjoitti:Ikävää että anoppisi on tuollainen :(

Mutta koNppaan edellisiä: SUN ei tartte pyydellä anteeksi, SUN ei tartte sovitella, SUN ei tartte joustaa koska SÄ olet menossa naimisiin; ei anoppisi. Mutta se joka saisi mut paiskaamaan astiaston seinään on miehesi: eikö se nyt osaa sanoa mitään??????++ Mitä mieltä se on siitä että sen äiti kohtelee sua paskasti?
mielipide on semmoinen, että hänen äitinsä saa pysyä omissa oloissaan jollei tahdo lähteä tätä minun kanssani sopimaan. jos siis ei minua hyväksy, niin olkoon kokonaan ilman. siis ilman minua ja miestä.

ja välillä on kippojen rikkoontuminen normielämässä lähellä, on nimittäin todella vähäpuheinen mies, välillä saa kiskoa kuin hohtimilla.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Noriyumi

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

par-sky kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Ikävää että anoppisi on tuollainen :(

Mutta koNppaan edellisiä: SUN ei tartte pyydellä anteeksi, SUN ei tartte sovitella, SUN ei tartte joustaa koska SÄ olet menossa naimisiin; ei anoppisi. Mutta se joka saisi mut paiskaamaan astiaston seinään on miehesi: eikö se nyt osaa sanoa mitään??????++ Mitä mieltä se on siitä että sen äiti kohtelee sua paskasti?
mielipide on semmoinen, että hänen äitinsä saa pysyä omissa oloissaan jollei tahdo lähteä tätä minun kanssani sopimaan. jos siis ei minua hyväksy, niin olkoon kokonaan ilman. siis ilman minua ja miestä.
Huh, no sentään näin. Toi kuulostaa hyvältä. Nyt vain teidän molempien pitää olla joustamattomia jos/kunnes asia raukeaa.
par-sky kirjoitti:ja välillä on kippojen rikkoontuminen normielämässä lähellä, on nimittäin todella vähäpuheinen mies, välillä saa kiskoa kuin hohtimilla.
Aargh.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja annepa »

par-sky kirjoitti: mielipide on semmoinen, että hänen äitinsä saa pysyä omissa oloissaan jollei tahdo lähteä tätä minun kanssani sopimaan. jos siis ei minua hyväksy, niin olkoon kokonaan ilman. siis ilman minua ja miestä.
No ni! Aplodit äijälle! Hyvähyvä!

Onkohan anoppi tulossa häimisiin? Jos on niin kannattanee tilata pari jääkaappipakastinyhdistelmää läsnäolevaksi ihan vaan sen varalta että joku pitää heittää pihalle juhlapaikasta....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Noriyumi

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Niin, ja jos tulee, tilaa paikalle kans yksi Securitaksen vartija tai turvamies joka heittää anopin pihalle heti jos se alkaa valittamaan!!!!!

:twisted:

Sun ei kuulu pelätä häitäsi ja olla siellä paskat housuissa!!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja par-sky »

minä en pelkää. ja serkkupojat on isokokoisia aikuisia miehiä ja meidän par:ia ei loukata! perkele!

olen myös tehnyt suunnitelman kuinka appiukkon puheen pito yritykset torpedoidaan. aion tosin sanoa, että jos sinä puhut, niin sitten puhun minäkin, ja kerron kyllä kaikille kuinka yrititte estää häät.

jos anoppi yrittää vedota ikäänsä, ja että sen takia saisi sanoa mitä tykkää, niin paikalle tulee myös isän isä, joka on anoppia vanhempi ja aika lailla paha suustaan niin tahtoessaan.

eikös se tuonut hyvää onnea jos häissä tapeltiin?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja JoeB »

par-sky kirjoitti: eikös se tuonut hyvää onnea jos häissä tapeltiin?
Eikos normaali haihin kuulu se halkopino jossa metrisia halkoja, ensin niitten takana aijat juo kirkkaita ja sitten jos menee tappeluksi niin on halko lahella milla huitasta :wink:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja annepa »

par-sky kirjoitti:minä en pelkää. ja serkkupojat on isokokoisia aikuisia miehiä ja meidän par:ia ei loukata! perkele!
Haha, on se hyvä että on jääkaappipakastimet omasta takaa :D Mullakin löytyy pari.
par-sky kirjoitti:olen myös tehnyt suunnitelman kuinka appiukkon puheen pito yritykset torpedoidaan. aion tosin sanoa, että jos sinä puhut, niin sitten puhun minäkin, ja kerron kyllä kaikille kuinka yrititte estää häät.
Hmm siis tota jos kerta paikalle tulevat niin saavat luvan käyttäytyä ihmisiksi. Vai? Jos teette kirjallisen ohjelman joka pöydälle niin jättäkää siitä kylmästi semmonen "sana on vapaa" -osio pois (olen jossain häissä niitä nähnyt).
par-sky kirjoitti:jos anoppi yrittää vedota ikäänsä, ja että sen takia saisi sanoa mitä tykkää, niin paikalle tulee myös isän isä, joka on anoppia vanhempi ja aika lailla paha suustaan niin tahtoessaan.
Anteeksi nyt vaan mutta millä perusteella ikä on hyväksyttävä syy käyttäytyä huonosti? Jos anoppi alkaa horiseen omiaan niin ei kun serkkupojat töihin ;) (näen jo mielessäni kuvan kuinka korsto huitaisee vanhan kirkuvan ämmän olkapäälleen, marssii pihalle, tulee ilman ämmää takaisin ja sitten kaikki nostavat korstolle maljan). Toivottavasti ukkisi on viksumpi eikä päästele suustaan mitä sattuu vaikka onkin vanhempi... TOSIN vittuilunkin voi hoitaa hillityn hienovaraisesti kasvojaan ja kultaista käytöstä menettämättä.

Tokihan jos oikeen kunnolla tuuletttelette siellä niin riittääpähän suvulle muistelemista teidän häistä pitkäksi aikaa :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
hermine

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja hermine »

Tätä ketjua lukiessani tulen viesti viestiltä entistä vakuuttuneemmaksi siitä, että minun kannattaisi pariutua nykyisen poikaystäväni kanssa, ihan jo siksi että toisella puolella maapalloa sijaitsevista appivanhemmista ei voi olla kovin pahasti riesaa...
Noriyumi

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Helpointa olisi jos kutsutte häihin vain sun vanhemmat ja teidän yhteisiä kavereita ja sukulaisia. Appivanhemmille pääsy kielletty.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja par-sky »

no ne tulee jos tulee, niihin en aio mitään huomiota kiinnittää. torpedoinnin ensimmäinen kohta on, että puheet pidetään etiketin mukaan (jolloin sulhasen isä ei puhu).

vaari...se tod. näk. komentaa anopin nurkkaan häpeämään ja muutenkin puhuu ja kohtelee sitä kuin kiukuttelevaa pikkulasta. jos et tottele, niin itket ja tottelet.

jos mä lahjoisin suomenlinnan lauttamiehet niin että ne ei suostu ottamaan niitä kyytiin? :roll:
Me transmitte sursum, Caledoni!
chunkbite
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 06.09.2005 12:08
Paikkakunta: Oulu

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja chunkbite »

Toisaalta voisit tilata hääjuhlapaikalle tanssilavan sijasta nyrkkeilykehän, jossa laitat anopin kuriin ihan omatoimisesti. :wink:
Noriyumi

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

chunkbite kirjoitti:Toisaalta voisit tilata hääjuhlapaikalle tanssilavan sijasta nyrkkeilykehän, jossa laitat anopin kuriin ihan omatoimisesti. :wink:
Ei hääasua viitsi rikkoa moisen takia. Jääkaappipakastimet vie anopin sinne kehään ;)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

hermine kirjoitti:Tätä ketjua lukiessani tulen viesti viestiltä entistä vakuuttuneemmaksi siitä, että minun kannattaisi pariutua nykyisen poikaystäväni kanssa, ihan jo siksi että toisella puolella maapalloa sijaitsevista appivanhemmista ei voi olla kovin pahasti riesaa...
Ei, kun ne muuttaa teille asumaan sitten kun ootte naimisissa! =D

Miulla on onneksi :h: :t mahdollisesti tulevat happivanhemmat.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja par-sky »

chunkbite kirjoitti:Toisaalta voisit tilata hääjuhlapaikalle tanssilavan sijasta nyrkkeilykehän, jossa laitat anopin kuriin ihan omatoimisesti. :wink:
ei, mun vittumainen luonteeni vaatisi enemmänkin tekemään kaikki ruuat aitoon maitoon. muille maitovammasille voidaan antaa laktraset, mutta ei anopille. ja valehellaan, että kaikki on hylaa. siinähän ravaa ruikkupaskalla.
Me transmitte sursum, Caledoni!
mustakikkeli

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

hermine kirjoitti:Tätä ketjua lukiessani tulen viesti viestiltä entistä vakuuttuneemmaksi siitä, että minun kannattaisi pariutua nykyisen poikaystäväni kanssa, ihan jo siksi että toisella puolella maapalloa sijaitsevista appivanhemmista ei voi olla kovin pahasti riesaa...
Toisaalta jos aiotte joskus lisääntyäkin, ei heistä tule olemaan paljoa apuakaan esim. helppoina ja ilmaisina lapsenvahteina jos silloin tällöin haluatte viettää yhteisiä iltoja.

Pitäisikö kyseisen miehen olla vastaavasti huolestunut siitä jos sinun vanhempasi asuvat suhteellisen lähellä?
hermine

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja hermine »

mustakikkeli kirjoitti:
hermine kirjoitti:Tätä ketjua lukiessani tulen viesti viestiltä entistä vakuuttuneemmaksi siitä, että minun kannattaisi pariutua nykyisen poikaystäväni kanssa, ihan jo siksi että toisella puolella maapalloa sijaitsevista appivanhemmista ei voi olla kovin pahasti riesaa...
Toisaalta jos aiotte joskus lisääntyäkin, ei heistä tule olemaan paljoa apuakaan esim. helppoina ja ilmaisina lapsenvahteina jos silloin tällöin haluatte viettää yhteisiä iltoja.

Pitäisikö kyseisen miehen olla vastaavasti huolestunut siitä jos sinun vanhempasi asuvat suhteellisen lähellä?
Mä en jotenkin osaa mieltää vanhempia ilmaisena lastenhoitoapuna. Päinvastoin ellei lisäännytä pian, on meillä sitten taaperoiden lisäksi vielä raihnastuvat vanhemmatkin hoidettavanamme (miehen vanhemmat taitaa olla jo lähemmäs seitsemänkymppisiä, hän siis iltatähti ja aikalailla minua vanhempi). En itsekään kovinkaan montaa kertaa muista olleeni isovanhemmilla hoidossa. Sensijaan silloin kun vielä asuin lähempänä mummolaa, kävin siellä vähintään kuukausittain siivoamassa, kun se oli niin huonokuntoinen ettei itse jaksanut ja kotipalvelu sen mielestä liian kallis.

Mulla on luultavasti enemmän ennakkoluuloja miehen vanhempia kohtaan kuin sillä minun vanhempiini ihan sillä perusteella, minkälaisen kuvan tämä on itse heistä puheillaan antanut. Tai en usko, että he ovat oikeasti sadistisia kusipäitä, ehkä heillä vaan on vähän erilaiset elämänarvot kuin meillä. Ja muutenkin olen sosiaalisesti kyvyttömämpi kuin se, joten todennäköisesti kohtaamisista tulisi kamalaa jäykistelyä, vaikka sen vanhemmat olisivat tosi mukaviakin. En vaan osaa. (paitsi että harvoin vanhemmat ihmiset suhtautuisivat minuun suoranaisen vihamielisesti, järkyttävästä ulkonäöstäni huolimatta olen kuitenkin kiltti ja hiljainen)
Noriyumi

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

par-sky kirjoitti: valehellaan, että kaikki on hylaa. siinähän ravaa ruikkupaskalla.
:rofl:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: appi ja anoppi

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä tuun loistavasti molempien kanssa toimeen, ovat kuolleita... Mieheni isäpuoli ja hänen uusi avovaimonsa ovat mukavia hippejä. Tosin näemme vain muutaman kerran vuodessa, eli ei ainakaan vielä ole sen takia ehtinyt tulla yhteentörmäyksiä.
Vastaa Viestiin