Pakit

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Noriyumi kirjoitti:
Ainahan miehet haukkuvat toisia homoiksi kun tuntevat itsensä uhatuiksi.
Miehän haukun kaikkia homoiksi, täysin riippumatta muista muuttujista.
Homo!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
AarneAnkka

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:Tosi lapsellista.
Mistä sä nyt vedit herneen nenään?
Noriyumi

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Tosi lapsellista.
Mistä sä nyt vedit herneen nenään?
No siitä että jos jotkut vaan antaa rukkasia huvin vuoksi.
AarneAnkka

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:No siitä että jos jotkut vaan antaa rukkasia huvin vuoksi.
En minä sitä viestissäni implikoinut. Jotkut vaan yksinkertaisesti joutuvat antamaan koko ajan pakkeja koska tarjontaa vaan on niin paljon enemmän kuin kysyntää. Tuntevatko nämä ihmiset itsensä vaivautuneiksi, vaiko imarreilluiksi? Vaiko molemmiksi yhtäaikaa?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti:Jotkut vaan yksinkertaisesti joutuvat antamaan koko ajan pakkeja koska tarjontaa vaan on niin paljon enemmän kuin kysyntää.
Mitäs tyrkyttävät. Ei heru, ei ainakaan sympatiaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:Mitäs tyrkyttävät. Ei heru, ei ainakaan sympatiaa.
... siis itseään heruteltavaksi?
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 23.05.2006 21:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti: ... siis itseään heruteltavaksi?
Niin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:Niin.
Miltä susta tuntuu (sen lisäksi että sulta ei heru sympatiaa itsellesi)? Sullehan sataa herutusviestejä koko ajan galleriasi herutamua -kuvien takia. Vituttaako, vai tuleeko siitä kicksejä?
hermine

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja hermine »

Noriyumi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Onko se, että antaa jatkuvasti paljon rukkasia, imartelevaa? Silloinhan tietää olevansa haluttu. Tai jotain.
Tosi lapsellista.
No mutta eihän kovin monen kanssakaan voi yhtäaikaa olla, sekin menisi jo lapselliseksi. Reilumpaa mun mielestä antaa pakit kuin vaan liueta jonnekin. Ei tuo runsas yrittäjien määrä välttämättä vaadi mitään jumalallisia ominaisuuksia, ihan se, että liikkuu paljon ihmisten ilmoilla ja on kiva kaikille niillekin joille kukaan muu ei ole, riittää. Ihan jo asettautumalla puistokemistien kansoittamalle alueelle (vaikka sitten työolosuhteidensa pakosta) ja vastaamalla näiden keskustelunavauksiin ihan mitä tahansa voi saavuttaa useita kosintoja saman päivän aikana :P

Tosin ittekin tunnustan käyttäväni useammin "teen itsestäni vastenmielisen urpon" -taktiikkaa kuin suoraa kieltäytymistä. Tuo voi olla tosi hauskaakin.
Pehmis

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

AarneAnkka kirjoitti:En minä sitä viestissäni implikoinut. Jotkut vaan yksinkertaisesti joutuvat antamaan koko ajan pakkeja koska tarjontaa vaan on niin paljon enemmän kuin kysyntää. Tuntevatko nämä ihmiset itsensä vaivautuneiksi, vaiko imarreilluiksi? Vaiko molemmiksi yhtäaikaa?
Vaivautuneisuuden määrä tai imartelevuus riippuu ihan siitä keneltä lähestyminen tulee ja millä tavalla. Miellyttävältä ihmiseltä tuleva tyylikäs ei-päällekäyvä lähestyminen harvemmin vaivaannuttaa tai loukkaa millään tapaa, jos kyse ei ole sellaisesta tilanteessa jossa se on harmillista esim. ammatillisen yhteistyön tulevaisuuden kannalta tai sitten epäkunnioittavaa omaa parisuhdestatusta kohtaan.

Esimerkki kaikesta muusta kuin ei-imartelevasta ja suorastaan loukkaavasta tilanteesta on tavallisimmin sellainen kun joku umpikänninen baariruusu tai pikkupissis tekee itseään tykö päällekäyvästi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti: Miltä susta tuntuu (sen lisäksi että sulta ei heru sympatiaa itsellesi)? Sullehan sataa herutusviestejä koko ajan galleriasi herutamua -kuvien takia. Vituttaako, vai tuleeko siitä kicksejä?
Jos joku jouden sanoo, että se haluaa antaa mulle kurkkuorgasmeja, niin eipä se kuule tunnu missään muualla kuin nauruhermoissa. En ole tullut häirityksi kuin yhden netti-ihmisen taholta, ja silloinkaan kyseessä ei ollut herutus, vaan sairaan mielen pikku skitsoilu. Jos taasen joku on ilmaissut kiinnostustaan reaalirektaalimaailmassa, niin ahdistavat ja torjutut lähestymisyritykset silläkin saralla rajoittuvat vain kahteen epämiellyttävään kokemukseen(kerran kourittiin pyllyä ja kerran pillua). Mutta tommoset onkin jo ihan omaa sarjaansa..

Pointti: jos joku ahdistuu siitä, että toinen(..kolmas, neljäs, viides) ilmoittaa olevansa susta kiinnostunut, niin sitten voi mennä ja ampua aivonsa pihalle.

Edit: About sama asia kuin mitä Pehmis sanoi yllä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pehmis kirjoitti:Vaivautuneisuuden määrä tai imartelevuus riippuu ihan siitä keneltä lähestyminen tulee ja millä tavalla. Miellyttävältä ihmiseltä tuleva tyylikäs ei-päällekäyvä lähestyminen harvemmin vaivaannuttaa tai loukkaa millään tapaa
Muuttuuko lähestymisen kohteen suhtautuminen lähestyjää kohtaan mitenkään vaikka se johtaakin pakkeihin? Niinno, tämäkin riippuu kai siitä lähestyjästä.

Mietin lähinnä itseni kannalta. Tunnustan nyt ja tässä, että olen välillä uskaltautunut lähettämään semmoisen lähestymisyritys / treffipyynnön tapaisen muutamalle Kitisijälle / Cityläiselle. Pakit on tullut. Olen jälkeenpäin miettinyt, pitävätkö he minua tällaisen jälkeen edelleen ihan OK tyyppinä - vaiko säälittävänä hyypiönä jonka seuraa kannattaa välttää?

Hmm, nyt ei kyllä pitäisi keskustella tämmöisestä. Juuri tällä hetkellä on akuutti depis joka saa minut olettamaan kaikesta (varsinkin itsestäni) aina sitä pahinta.
AarneAnkka

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:Pointti: jos joku ahdistuu siitä, että toinen(..kolmas, neljäs, viides) ilmoittaa olevansa susta kiinnostunut, niin sitten voi mennä ja ampua aivonsa pihalle.
No sitten tuo minun äskeinen viestini oli hieman turha. Mitenkähän minä kuitenkin olen onnistunut saamaan sellaisen käsityksen että joitakin ahdistaa jatkuva (ei-ahdistava) heruttelu?
Pehmis

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

AarneAnkka kirjoitti:Mietin lähinnä itseni kannalta. Tunnustan nyt ja tässä, että olen välillä uskaltautunut lähettämään semmoisen lähestymisyritys / treffipyynnön tapaisen muutamalle Kitisijälle / Cityläiselle. Pakit on tullut. Olen jälkeenpäin miettinyt, pitävätkö he minua tällaisen jälkeen edelleen ihan OK tyyppinä - vaiko säälittävänä hyypiönä jonka seuraa kannattaa välttää?
No jos kohtelias ei riittää eikä pakit saanut itse muutu kitkeräksi marttyyriksi sen jälkeen, niin harvoin se pysyvästi mitään muuttaa - korkeintaan tuo jonkinlaisen varauksellisuuden esim. siihen, että ko. henkilön kanssa olisi kaksin jossain tms. Mahdollinen olemassaoleva kaveruussuhde katkeaa kyllä helposti.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti: Muuttuuko lähestymisen kohteen suhtautuminen lähestyjää kohtaan mitenkään vaikka se johtaakin pakkeihin?
Jos olet ollut asiallinen(et tarjonnut kurkkuorgasmeja), niin alles klar.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti:Mitenkähän minä kuitenkin olen onnistunut saamaan sellaisen käsityksen että joitakin ahdistaa jatkuva (ei-ahdistava) heruttelu?
Koska ne olis itserakkaita huomionhakuisia narttusia, jos virkkoisivat muuta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
huima

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja huima »

Ann kirjoitti: Jos olet ollut asiallinen(et tarjonnut kurkkuorgasmeja), niin alles klar.
Ihan pakko kysyä..

Onko kurkkuorgasmi viittaus Lovelaceen Syvässä kurkussa ( hahaa, klitoris olikin kurkussa! ) - vai kurkku Teh Vihannekseen?
AarneAnkka

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

huima kirjoitti:Onko kurkkuorgasmi viittaus Lovelaceen Syvässä kurkussa ( hahaa, klitoris olikin kurkussa! ) - vai kurkku Teh Vihannekseen?
Varmaan molempiin, eli survotaan teh vihannesta kurkkuun. Ja saadaan siitä orgasmeja. Vähän niiq Alien -leffassa, jossa Ash tunki aikakauslehteä Ripleyn kurkkuun ja kohta roiski valkoista nestettä joka suuntaan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Mistä täällä puhutaan? Pitääkö Annaa herutella?

Anna, Anna!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Vadim »

AarneAnkka kirjoitti:En uskalla enkä osaa antaa pakkeja joten toimin kuten Vadim, eli muutun tylsäksi / inhottavaksi jotta saan pakit itse.
Eijeijei, mä yritän hoitaa asian siten, ettei kukaan saa pakkeja. Olen kyllä kuullut joskus tyypeistä, jotka sinnittelevät kehnossa suhteessa ihan vain siksi, etteivät halua jättää, vaan tulevat mieluummin jätetyiksi. Se on ihan oma rotunsa.
Sinkkumatti

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Vadim kirjoitti: Olen kyllä kuullut joskus tyypeistä, jotka sinnittelevät kehnossa suhteessa ihan vain siksi, etteivät halua jättää, vaan tulevat mieluummin jätetyiksi. Se on ihan oma rotunsa.
Juu, näitä löytyy omastakin kaveripiiristänikin yksi kpl. Kundi sanoi jo kolme vuotta sitten, että nyt perkele hän pistää homman poikki, kun ei eukko yhtään kiinnosta enää. No ei saanut sanottua tuota asiaa, vaan kitui, kiusasi, petti ja jäi monesti kiinni. Nyt kolmen vuoden kuluttua gimuli jätti hänet. Kundi sanoi vain, ettei ollut hänessä miestä tota tekemään.

Melkoisen säälittävää touhua.
AarneAnkka

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vadim kirjoitti:Eijeijei, mä yritän hoitaa asian siten, ettei kukaan saa pakkeja.
Eli suoritat ns. taidokkaan väistöliikkeen? Juu, on tuotakin tullut harrastettua. Oikeastaan aika helppoa. Antaa vaan jonkun keskeyttää keskustelu ja siirtyy keskustelemaan hänen kanssaan. Ja sitten seuraavan, ja seuraavan, ja alkuperäisen kohteen luo ei palata kuin vasta juhlien lopuksi sanomaan että täällä oli ihan kivaa, moido.
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

Kameleontti kirjoitti:Oletteko antaneet pakkeja kauniille ihmiselle? (tai itseään pitävälle)
Entäs itseänne kauniina pitävänä saaneet pakit? Potkiiko munille?
(ei ehkä niin harvinaista) Miksi saitte/annoitte pakit?
Kyllä olen antanut pakit, sekä rumalle että kauniille ihmiselle. Useammin kauniille tai tässä tapauksessa komeille ihmisille.
Annoin pakit siksi, ettei yksinkertaisesti jaksanut kiinnostaa. Vaikka olisi kuinka hyvännäköinen tahansa niin ei sellaisen seurassa kauaa viivy, mikäli korvien välissä vain humisee tuuli.
Rumille voi antaa pakkeja vaikka vain siksi että ovat rumia.
Noriyumi kirjoitti:Tosi lapsellista.
Olet tainnut saada pakit liian monta kertaa? Ota ihmeessä se herne nenästäsi pois. Huomattavasti helpompi hengittää.
Ilman kovaa ei oo elämää!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Vadim »

KuumaKissa kirjoitti:
Rumille voi antaa pakkeja vaikka vain siksi että ovat rumia.
Pitkällä tähtäimellä olemme kaikki rumia. Ja kuolleita.
slam

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja slam »

sulonen mussu jos sattuu katiskaan tarttumaan, niin seuraavaksi pitää palvoa sitä kunnolla, että ei heti vedä jäihin :lol:

*humala* lol
Vastaa Viestiin