Kitinäläisten parisuhdeväkivalta

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kokemukseni parisuhdeväkivallasta

Olen mies ja minua on lyöty tms.
6
7%
Olen nainen ja minua on lyöty tms.
11
13%
Molemminpuolista väkivaltaa on koettu
13
15%
Olen mies ja olen ollut väkivaltainen
1
1%
Olen nainen ja ollut väkivaltainen
9
10%
Suhteissani on esiintynyt vain henkistä väkivaltaa
13
15%
En ole kokenut enkä tuottanut kokemuksia tällä saralla
33
38%
 
Ääniä yhteensä: 86

Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinäläisten parisuhdeväkivalta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

prosessi kirjoitti:Miten minun pitäisi toimia? Jättää noteeraamatta koko asia, ilmoittaa että uusista yhteydenotoista seuraa minun puoleltani yhteydenotto poliisiin vai jotain muuta?
Jätä noteeraamatta, mutta säilytä ehdottomasti meili tulevan varalle. Jos tätä ahdistelua jatkuu, voit ilmoittaa, että otat yhteyttä poliisiin ja jos ei sittenkään lopu tai vieläkin pahenee ja alkaa sadella oikeita uhkauksia, mene poliisin juttusille. Voihan sitä olla aiemminkin poliisiin yhteydessä ja kysellä heidän mielipidettään asiasta ja ehkä tehdä ilmoituksenkin, saattaa asia poliisin tietoon tulevan varalle, vaikka ei tuossa taida olla mitään rikollista, vain sairasta. [/mielipide]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pehmis

Re: Kitinäläisten parisuhdeväkivalta

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

prosessi kirjoitti:Miten minun pitäisi toimia? Jättää noteeraamatta koko asia, ilmoittaa että uusista yhteydenotoista seuraa minun puoleltani yhteydenotto poliisiin vai jotain muuta?
Ilmoita hänelle että minkäänlaiset yhteydenotot sinulle tai Elukalle eivät ole tervetulleita, ja jatkossa minkäänlainen yhteydenotto johtaa tutkintapyyntöön kotirauhan härinnästä. Voisit myös harkita lähestymiskieltoa, jos hän saa sijaintinne selville.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinäläisten parisuhdeväkivalta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pehmis kirjoitti:Ilmoita hänelle että minkäänlaiset yhteydenotot sinulle tai Elukalle eivät ole tervetulleita, ja jatkossa minkäänlainen yhteydenotto johtaa tutkintapyyntöön kotirauhan härinnästä. Voisit myös harkita lähestymiskieltoa, jos hän saa sijaintinne selville.
Asiasta kannattaa jutella virkavallankin kanssa. Asia tulee ilmi ja jos häirintä jatkuu, aikainen ilmoittaminen kertoo toiminnan pitkäkestoisuudesta, suunnitelmallisuudesta jne.
Paras päivä ikinä.
killkill

Re: Kitinäläisten parisuhdeväkivalta

Viesti Kirjoittaja killkill »

Turha tuosta laitokselle on soittaa. Onhan meillä Kitinän Kodinturvajoukot.

Silsa ja Feiz hoitaa tuon fyysisemmän puolen, Pehmo edustaa oikeudessa, Bliss osaa suunnitella mainoskampanjan uhrien tukemiseksi Beddiksen kanssa, ja Manala hoitaa soppatykkiä.
prosessi

Re: Kitinäläisten parisuhdeväkivalta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pehmis kirjoitti:Voisit myös harkita lähestymiskieltoa, jos hän saa sijaintinne selville.
Tuo maan ostamisen yrittäminen oli tuossa se kaikkein ahdistavin asia, pystyykö toista ihmistä estämään omaa tilaa ympäröivien maiden ostamista, jos tällä ostajalla on lähestymiskielto piiritettävän tilan omistajan suhteen? Ei sinänsä, että kukaan hänelle myisi nykyisen kotimme ympäriltä, mutta siellä edellisessä paikassa hän olisi hyvinkin voinut onnistua.
Vastaa Viestiin