Mustasukkaisuus

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mustasukkaisuus

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

En ole mustasukkainen kuin korkeintaan sen ohimenevän hetken, ennen kuin alan ajatella järjellä. Eilen mietin, ettei edes pettäminen satuttaisi minua, pahasti. Halveksunta toista kohtaan kohoaisi niin valtavaksi, etten usko kykeneväni tuntemaan sellaisessa tilanteessa enää mitään toista kohtaan. Ainoastaan ylemmyydentuntoa, mitä en ole koskaan kokenut suhteessa niihin ihmisiin, joiden kanssa olen halunnut syvempää kosketuksissaoloa.

Omat sellaiset mustasukkaisuuden tunteeni, joille on ollut kumppanin puolelta syytä, ovat aina muuntuneet lieväksi halveksunnaksi toista kohtaan, jolloin en ole kyennyt edes tuntemaan oloani suuttuneeksi tai loukatuksi.
Sinkkumatti

Re: Mustasukkaisuus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

En tiedä olenko mustasukkainen, kun en ole vielä koskaan ollut, mutta jos olisin mustasukkainen, saattaisi minulla silloin olla väärä nainen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mustasukkaisuus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

-Superior- kirjoitti:Halveksunta toista kohtaan kohoaisi niin valtavaksi, etten usko kykeneväni tuntemaan sellaisessa tilanteessa enää mitään toista kohtaan. Ainoastaan ylemmyydentuntoa, mitä en ole koskaan kokenut suhteessa niihin ihmisiin, joiden kanssa olen halunnut syvempää kosketuksissaoloa.
Komps komps. Näin se menee täällä. En osaa kunnolla suuttua, koska siinä vaiheessa halveksun jo niin paljon, että olen jääkylmä enkä viitsi raivota. Muutama terävä sivallus riittää, siis sanallinen sivallus. Toinen on minulle enää koirankakkaa kengänpohjassa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin