Naisten hemmottelu

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kuinka paljon tahdot hemmotella/tulla hemmotelluksi?

Olen mies ja tarjoaisin naiselle mielelläni drinkin silloin tällöin.
5
12%
Olen mies ja tarjoaisin naiselle mielelläni drinkkejä, ravintolaillallisia ja ostaisin lahjoja.
11
27%
Olen mies ja tarjoaisin naiselle MITÄ VAIN.
1
2%
Olen mies ja tarjoaisin naiselle korkeintaan lasillisen hanavettä. Muu ahdistaisi.
3
7%
Olen nainen ja ottaisin mielelläni drinkin vastaan mieheltä silloin tällöin
1
2%
Olen nainen ja ottaisin mielelläni drinkkejä, ravintoillallisia ja lahjoja vastaan mieheltä.
8
20%
Olen nainen ja ottaisin mieheltä vastaan MITÄ VAIN.
8
20%
Olen nainen ja ottaisin vastaan mieheltä vain hanavettä. Muu ahdistaisi.
2
5%
EOS
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 41

Noriyumi

Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Papparaisen ketjusta inspiroituneena ajattelin vääntää ketjun hieman asian sivusta, eli hyväksikäytöstä hemmotteluun. Oletetaan että olet suhteessa ja tapailet ihanaa naista/miestä. Kuinka paljon tahdot hemmotella naista/tulla hemmotelluksi? Onko hemmottelu väärin ja hyväksikäyttöä, vai kiintymyksen ilmaisua? Saatko miehenä hyvän mielen kun hemmottelet naista? Saatko naisena hyvän mielen kun sinua hemmotellaan? Ja nyt tarkoitan pääasiassa asioita joita saa rahalla, eli drinkkejä, lahjoja, ravintolaillallisia jne.

Me suomalaiset olemme kovasti kasvatetut tasa-arvoisuuteen. Olemmekin siinä moneen muuhun maahan verrattuna kovasti edellä, mutta onko tasa-arvomme vain lumetta? Osallistu äänestykseen ja kerro mielipiteesi! :)
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Tarkennus: kohtiin "MITÄ VAIN" voisi liittää esim. auton, asunnon, tietokoneen ym. "tosi" kallista.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

haluan vain korostaa, että vaikka minua ei ahdista ottaa vastaan pienempiä lahjoja/ravintolaillallisia/drinkkejä, niin se ei tarkoita, että olisin tyytymätön jos en niitä saa. kyllä, minä voin ottaa vastaan, mutta olen tyytyväinen jo siihen kraanaveteen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Valitsin drinkki- ja ravintolaillallisvaihtoehdon. Mutta tietty jos sattuisin seurustelemaan miehen kanssa joka on rikas kuin Tiger Woods (sillä on muuten ruotsalainen vaimo), en viitsisi ahdistua ainakaan pitkäksi aikaa jos se ostaisi mulle Mersun, koska se olisi sille kuitenkin vain hyttysen ininää sen lompakossa. Musta on kiva ottaa vastaan huomaavaisuuksia, mutta kyllä mä kraanavedenkin otan ilolla vastaan :)
mustakikkeli

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Pallotin kakkosen (ja se vaihtelee ykkösen ja kakkosen välillä), mutta kuitenkin karsastan jos huomaan toisen olettavan että minä olen maksumies. Kuten eräs ulkomaalaisperäinen nainen ostaessani ranneketta Lintsillä: "Aiotko ostaa rannekkeen myös itsellesi?". No, annoin sillä kertaa anteeksi johtuen toisen kulttuuritaustasta.

Tuosta muuten puuttuu vaihtoehto "Tarjoaisin seksiä".
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

mustakikkeli kirjoitti:Pallotin kakkosen (ja se vaihtelee ykkösen ja kakkosen välillä), mutta kuitenkin karsastan jos huomaan toisen olettavan että minä olen maksumies. Kuten eräs ulkomaalaisperäinen nainen ostaessani ranneketta Lintsillä: "Aiotko ostaa rannekkeen myös itsellesi?". No, annoin sillä kertaa anteeksi johtuen toisen kulttuuritaustasta.
Kerroitko sille että Suomessa naiset maksavat oman osuutensa, tai heidän ainakin oletetaan maksavan?
mustakikkeli kirjoitti:Tuosta muuten puuttuu vaihtoehto "Tarjoaisin seksiä".
:lol: Ei tipu!!! ;)
AarneAnkka

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kysyn ennen kuin tarjoan mitään varmistaakseni ettei tarjoamisesta tehdä hirveetä tasa-arvo- / kiitollisuudenvelka- / taka-ajatus-hässäämistä.
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:Kysyn ennen kuin tarjoan mitään varmistaakseni ettei tarjoamisesta tehdä hirveetä tasa-arvo- / kiitollisuudenvelka- / taka-ajatus-hässäämistä.
Kysyt mitä?

Kerran olin treffeillä yhden ulkkarimiehen kanssa joka pursui testosteronia ja käveli niin machomaisesti ja itsevarmasti baaritiskille tilaamaan meille juotavaa ja antoi ymmärtää kropankielellään että SE maksaa ja että mun ei kuulu edes tarjota rahaa sille omasta drinkistäni, aivan kuin tuota nainen-maksaa-omansa -jutskaa ei edes ole olemassa sen maailmassa ja kulttuurissa (ei varmaan olekaan). En uskaltanut sitten tarjota rahaa sille koska se viestitti kropankielellään niin tarkasti sen että mä vain otan drinkin vastaan ja sillä sipuli.
AarneAnkka

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Kysyn ennen kuin tarjoan mitään varmistaakseni ettei tarjoamisesta tehdä hirveetä tasa-arvo- / kiitollisuudenvelka- / taka-ajatus-hässäämistä.
Kysyt mitä?
... että saako tarjota naiselle ilman että siitä tehdään tasa-arvo / kiitollisuudenvelka / taka-ajatuskysymys. Eräs treffaamani nainen veti herneen nenään jo siitä että avasin hänelle oven. Oli kuulemma patriarkaalista alistamista. Hö? Minä luulin vain olevani peruskohtelias. No, ne treffit eivät kestäneet kauaa.
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Kysyn ennen kuin tarjoan mitään varmistaakseni ettei tarjoamisesta tehdä hirveetä tasa-arvo- / kiitollisuudenvelka- / taka-ajatus-hässäämistä.
Kysyt mitä?
... että saako tarjota naiselle ilman että siitä tehdään tasa-arvo / kiitollisuudenvelka / taka-ajatuskysymys. Eräs treffaamani nainen veti herneen nenään jo siitä että avasin hänelle oven. Oli kuulemma patriarkaalista alistamista. Hö? Minä luulin vain olevani peruskohtelias. No, ne treffit eivät kestäneet kauaa.
No tuo nainen on juuri sellainen "kraanavesinainen". Olin minäkin tuollainen kun olin 17-v, mutta sitten silloinen poikaystäväni teki kovan duunin jotta sai opetettua minut oppimaan vastaanottamaan jutskia mieheltä oven avauksesta lahjoihin ja illallisiin. Aijoo, maksoi se mun lentolipun Lontooseen kun mentiin yhdessä matkalle, koska mulla ei vain ollut rahaa, ja se tahtoi matkalle mun kanssa.
Viimeksi muokannut Noriyumi, 01.06.2006 10:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen saanut noottia siitä, etten tuo kukkia ja lahjoja. Tarjoudun kyllä tavallisesti automaattisesti maksamaan ravintolaillalliset, yhteiset ostokset ym, mutta merkkipäiviä lukuunottamatta kukkien ja yllätyslahjojen ostaminen ei jostain syystä ole minulle luontevaa. Ja jos asiasta erikseen minulle mainitaan ja jankutetaan, tekee oikeastaan vielä vähemmän mieli kukitella.

Itsekeskeinen ja ajattelematon tiedostan kyllä olevani.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

jos oven avaamisesta vetää hernun nenuun, niin on päässä muutakin vikaa kuin se herne. avaanhan minäkin oven jos olen sillä ensimmäisenä, mutta päästän siitä jonkun edelläni. onko se matriarkaalista alistamista? jos olen armeijan alueella en avaa ensimmäistäkään ovea, vaan joku muu avaa ne minulle. vaikka saranapuolelta, jos se ei muuten onnistu.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

par-sky kirjoitti:jos olen armeijan alueella en avaa ensimmäistäkään ovea, vaan joku muu avaa ne minulle. vaikka saranapuolelta, jos se ei muuten onnistu.
Öö, siis oikea armeijan alue vai onko tuo metafora mieslaumasta? Ja miksi avaa oven: koska ovat miehiä/kuuluu armeijan sääntöihin tms? *pihalla kuin talonmies*
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Noriyumi kirjoitti:
par-sky kirjoitti:jos olen armeijan alueella en avaa ensimmäistäkään ovea, vaan joku muu avaa ne minulle. vaikka saranapuolelta, jos se ei muuten onnistu.
Öö, siis oikea armeijan alue vai onko tuo metafora mieslaumasta? Ja miksi avaa oven: koska ovat miehiä/kuuluu armeijan sääntöihin tms? *pihalla kuin talonmies*
siis ihan oikea armeijan alue, ja koska kuuluu armeijan sääntöihin (näin olen antanut itseni ymmärtää). selventääkö että heinäkuun alusta mun osotteessa ei ole kadunnumeroa, vaan pelkkä rakennuksen numero? ja natolangat pihan ympärillä?
Viimeksi muokannut par-sky, 01.06.2006 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Sinkkumatti

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti: Eräs treffaamani nainen veti herneen nenään jo siitä että avasin hänelle oven. Oli kuulemma patriarkaalista alistamista
Ei jumalauta mikä sekopää. Kyllä siitä joku mies nappaa itselleen oikein unelmavaimon. Säälittää nyt jo tuon miehen puolesta..
swirl

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kyllä minä ottaisin vastaan "ihan mitä vain" mieheltäni. Tosin olen pienistäkin lahjoista niin liikuttunut, että alan vetistelemään :oops: Vastapainoksi ostan itse lahjoja ja hemmottelen hänet muutenkin ihan piloille.

Ravintolaillalliset, leffakäynnit sun muut maksamme pääasiassa vuorotellen/yhteiseltä tililtä jonne molemmat laittavat saman summan rahaa kuukausittain, paitsi jos toinen haluaa "viedä" toisen syömään tai leffaan.

Pärjään kyllä mainiosti ilman mitään lahjuksia, mutta on niitä aika ihana saada toiselta. Eikä niiden todellakaan tarvitse olla kalliita.
slam

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja slam »

Kait se tuo ensimmäinen vaihtoehto menettelee... Kait sitä jotain voisi heittää joskus, mutta muutoin ei oikein jaksaisi
mustakikkeli

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:Eräs treffaamani nainen veti herneen nenään jo siitä että avasin hänelle oven. Oli kuulemma patriarkaalista alistamista. Hö? Minä luulin vain olevani peruskohtelias. No, ne treffit eivät kestäneet kauaa.
Johtuuko sitten epätavallisuudesta, mutta yllättävän monet suomalaiset naiset eivät tunnu tietävän miten pitäisi suhtautua siihen jos avaa heille auton oven yms. (tuohon on sikäli hyvä syy ettei autossani ole edes keskuslukitusta). "Ei sun nyt tartte mulle ovia availla!" on aika yleinen kommentti, mutta jos jatkan tuota tapaa, saattaa se jossain vaiheessa muuttua muotoon "Ymh..." (äännetään: "Kiitos.").

En tiedä mikä tuohon on perimmäinen syy. Ehkä he pelkäävät olevansa minulle velkaa (seksiä) jos avaan heille oven, siksi se on niin kiusallista. Tai sitten he pitävät ovien availua jonkinlaisena vinkkailuna kumpi meistä on se vahvempi ja osaavampi sukupuoli.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 01.06.2006 11:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
mustakikkeli

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Noriyumi kirjoitti:Kerroitko sille että Suomessa naiset maksavat oman osuutensa, tai heidän ainakin oletetaan maksavan?
Ei liene yllätys etten halunnut vaikuttaa niponipolta treffitilanteessa, varsinkin kun hän oli noin muuten todella mukava ja viehättävä nainen. Kyseinen toteamuskin tuntui tulevan häneltä aivan vilpittömästi, ei rivien välistä luettavana vinkkinä että minun pitäisi maksaa molempien liput. Tai sitten se oli vaan niin hyvä näyttelijä.
millivanilli

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

swirl kirjoitti:Kyllä minä ottaisin vastaan "ihan mitä vain" mieheltäni. Tosin olen pienistäkin lahjoista niin liikuttunut, että alan vetistelemään :oops: Vastapainoksi ostan itse lahjoja ja hemmottelen hänet muutenkin ihan piloille.

Ravintolaillalliset, leffakäynnit sun muut maksamme pääasiassa vuorotellen/yhteiseltä tililtä jonne molemmat laittavat saman summan rahaa kuukausittain, paitsi jos toinen haluaa "viedä" toisen syömään tai leffaan.

Pärjään kyllä mainiosti ilman mitään lahjuksia, mutta on niitä aika ihana saada toiselta. Eikä niiden todellakaan tarvitse olla kalliita.
Yep, meillä myös toimii hommat juuri näin.

EDIT: toi yhteinen tili on äärimmäisen kätevä, ei tarvitse tapella siitä, että "kumpi maksoi viimeksi".. molemmat laittavat tietyn summan kuukaudessa tilille, ja sitten se mitä jää kuukauden aikana yli, niin se siirretä yhteiselle säästötilille
Mulli75

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Taas näköjään ajatukset, kommentit ja odotukset pyörivät sinkkuilussa materian ja rahan ympärillä.

Esitänpä toisenlaisen kysymyksen aiheeseen liittyen.

Oletetaan että on lapsi/lapsia ja se joka aamuinen lapsen herättely ja houkuttelu jotta saadaan vaatteet päälle ehkä aamupalakin syötyä jos ehtii. On kiire viedä lapsi päiväkotiin jotta ehtii töihin/kouluun ajoissa.

Huvittaa joskus töissä aamukahvilla kuunnella kavereiden avautumista aiheeseen liittyen.

Monellako on halua/mielenkiintoa ajatellen että vaimo/mies hoitaa koko homman pyörittää lähes koko kotitalouden siinä samalla kun toinen saa nauttia hemmottelusta ?
Viimeksi muokannut Mulli75, 01.06.2006 11:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
AarneAnkka

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti:Ehkä he pelkäävät olevansa minulle velkaa (seksiä) jos avaan heille oven, siksi se on niin kiusallista.
Paras vastaus tuollaiseen on sanoa "taidat luulla itsestäsi vähän liikoja jos kuvittelet olevasi noin kiinnostava". No ei kyllä tuollaisissa ovenavaustilanteissa, mutta alla kuvaamassani tapauksessa kyllä.

Harmittaa nimittäin etten älynnyt sanoa tätä mailissa eräälle (tietääkseni entiselle) taannoin treffaamalleni cityläiselle jonka kutsuin teatteriesitykseen koska minulla oli kaverien kautta minulle päätyneet ilmaiset liput jotka piti käyttää, enkä keksinyt / löytänyt muutakaan kiinnostunutta. Hän alkoi heti kuvitella että haluan päästä pukille, ja että tämä on vain niljainen tapa kiemurrella hänen pöksyihinsä. Ja ilmaisi asian minulle.

Loukkaavaa muutenkin, mutta sen lisäksi en edes henkkoht pitänyt häntä kovinkaan pantavana, ja hänen piti silti meni olettamaan että olen epätoivoisesti vonkhaamassa häntä. Mikä hän oikein kuvitteli olevansa, ja mikä hän oikein kuvitteli minun olevan? Kuva
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja martza »

quote="Mulli75"]
Oletetaan että on lapsi/lapsia ja se joka aamuinen lapsen herättely ja houkuttelu jotta saadaan vaatteet päälle ehkä aamupalakin syötyä jos ehtii. On kiire viedä lapsi päiväkotiin jotta ehtii töihin/kouluun ajoissa.

Huvittaa joskus aamujkahvilla kuunnella avautumista aiheeseen liittyen.
Monellako on halua/mielenkiintoa ajatellen että vaimo/mies hoitaa koko homman pyörittää lähes koko kotitalouden siinä samalla kun toinen saa nauttia hemmottelusta ?
[/quote]

Tämä on ollut tuttua.
Näinhän sen pitää mennä, että yhdessä sovitaan ja hoidetaan hommat. Lasten ja kodin hoito.

Se vaatii kummaltakin hyvää yhteisymmärrystä, että kumpikaan ei väsy henkisesti eikä fyysisesti ja siinä sivussa pitää muistaa myös hoitaa parisuhdetta. Hemmottelua molemmin puolin.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Noriyumi kirjoitti:Tarkennus: kohtiin "MITÄ VAIN" voisi liittää esim. auton, asunnon, tietokoneen ym. "tosi" kallista.
Loistavaa! Eli hemmottelen naistani huippuluokan äänentoistolla ja sikatehokkaalla pelikoneella!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Se riippuu niin paljon suhteen laadusta ja asteesta. Vakituisessa vakavassa suhteessa ottaisin mieheltä vastaan mitä tahansa, samoin hemmottelisin itse miestä vaikka kuulla taivaalta. Vastakohtana tavalliset treffit ja ei kunnon suhdetta, jolloin voin just ja just ottaa sen drinkin vastaan, ruuan haluan jo maksaa itse.

Peruskohteliaisuuteen kuuluvat oven avaukset ja takin päälle/pois auttamiset nyt eivät ole hemmottelua.

Se on kai se tasa-arvo, mutta en vaadi suhteessa välttämättä kukkia ja ravintolaillallisia ja ylenpalttista hemmottelua. Onhan se kaikki kivaa ja ihanaa, mutta jos edes joskus saa (siis hemmottelua), niin hyvä on. Ja osaan kyllä pyytää ja vihjailla asiasta, I ain´t too proud to beg, niinQ laulussa sanotaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin