Naisten hemmottelu

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kuinka paljon tahdot hemmotella/tulla hemmotelluksi?

Olen mies ja tarjoaisin naiselle mielelläni drinkin silloin tällöin.
5
12%
Olen mies ja tarjoaisin naiselle mielelläni drinkkejä, ravintolaillallisia ja ostaisin lahjoja.
11
27%
Olen mies ja tarjoaisin naiselle MITÄ VAIN.
1
2%
Olen mies ja tarjoaisin naiselle korkeintaan lasillisen hanavettä. Muu ahdistaisi.
3
7%
Olen nainen ja ottaisin mielelläni drinkin vastaan mieheltä silloin tällöin
1
2%
Olen nainen ja ottaisin mielelläni drinkkejä, ravintoillallisia ja lahjoja vastaan mieheltä.
8
20%
Olen nainen ja ottaisin mieheltä vastaan MITÄ VAIN.
8
20%
Olen nainen ja ottaisin vastaan mieheltä vain hanavettä. Muu ahdistaisi.
2
5%
EOS
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 41

Elukka

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:Tulipa mieleen; miespuolinen kamu kertoi tavanneensa "myöhäisteininä" noin 25-v naisen joka opetti sitä juurta jaksain ja antoi neuvoja hyvään seksiin kädestä (tai kalusta, hih) pitäen. Kaverini sanoi olleensa ikuisesti kiitollinen sille naiselle koska sen kanssa se oppi mitä seksi (tai rakastelu) voi parhaimmillaan olla.
Poikkeuksellisen onnekas oli tuo(kin) kaveri. :)
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elukka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Tulipa mieleen; miespuolinen kamu kertoi tavanneensa "myöhäisteininä" noin 25-v naisen joka opetti sitä juurta jaksain ja antoi neuvoja hyvään seksiin kädestä (tai kalusta, hih) pitäen. Kaverini sanoi olleensa ikuisesti kiitollinen sille naiselle koska sen kanssa se oppi mitä seksi (tai rakastelu) voi parhaimmillaan olla.
Poikkeuksellisen onnekas oli tuo(kin) kaveri. :)
Sitä hän itsekin sanoo.
huima

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja huima »

Noriyumi kirjoitti:Oli kysynyt naisilta millainen on hyvä sänkykuNppani, ja päätyi siihen tulokseen että tosi monet miehet eivät ole hyviä sängyssä. Mielenkiintoista että menivät kertomaan miehelle eli huimalle asioita joista tytöt puhuvat keskenään...
Fååksilta voi kyllä ottaa nimen pois, mutta Fååksmaista huumorintajua ei saa pois.

Pointtihan löytyy siitä että yleensä ajatus kulkee niin, että miesten ego on niin herkkä ettei kestä mitään kritiikkiä tai arviointia seksuaalisesta suoriutumisesta. Ja sen takia on mukamas sitten parempi keskustella vain tyttökavereiden tai sellaisten ihmisten jotka eivät ko. asiasta vedä hernettä nenäänsä.

Mitä tulee siihen että monet miehet voivat olla huonoja sänkykumppaneita on aivan vastaavalla tavalla vastuu nauttimisesta ja omasta onnestaan myös naisella. Hemmetti jos ei uskalla, osaa tai pysty sanomaan mistä pitää - on myös itsetutkiskelun paikka.

Totta mooses se on hauskaa nimenomaan tutustua uuteen ihmiseen ja oppia kokeilemisen kautta miten ja mihin toinen ihminen reagoi -- nauttia siitä tutkimusmatkailusta, mutta sekin vaatii oikeanlaisen ihmisen. Kaikkein pahin tapaus on itsestään ja omista haluistaan epävarma nainen, ja paras taas riittävän kokenut ja itsevarma - mutta samalla kokeilunhaluinen nainen -- joka tietää omat suosikkinsa, mutta on valmis kokeilemaan ja katsomaan minne kaikkialle asiat johtavat.

Tai siis enhän minä tiedä, mutta Sinkkumatti kertoi!

Jokainen nainen joka ei puhkaise miesten pullistelevaa seksuaalisankari-egoa ja auta miestä pääsemään omista kaavoihin kangistuneista stereotypiakäsityksistään seksissä yli - on aivan yhtä syyllinen maailman huonoon seksiin kuin mies joka ei uskalla sanoa 'huonosti' suihin ottavalle naiselle mistä oikeasti pitää ja kiihottuu.
ninnithequeen

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:Pointtihan löytyy siitä että yleensä ajatus kulkee niin, että miesten ego on niin herkkä ettei kestä mitään kritiikkiä tai arviointia seksuaalisesta suoriutumisesta.
Juurikin näin.
Ja miestä pitää kehua, kuinka hyvä hän on sängyssä. Ja paljon. Mikään ei nosta miehistä itsetuntoa niin kuin sanat: "Sä olet sitten loistava sängyssä". Kikkelikin kasvaa 30 senttiä samalla.
segma

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja segma »

ninnithequeen kirjoitti:Ja miestä pitää kehua, kuinka hyvä hän on sängyssä. Ja paljon. Mikään ei nosta miehistä itsetuntoa niin kuin sanat: "Sä olet sitten loistava sängyssä". Kikkelikin kasvaa 30 senttiä samalla.
Tuloksena myönteinen noidankehä. Ainakin niin kauan kuin se kikkeli pysyy siedettävissä mitoissa.
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

huima kirjoitti: Fååksilta voi kyllä ottaa nimen pois, mutta Fååksmaista huumorintajua ei saa pois.
Hmm?
ninnithequeen

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

segma kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja miestä pitää kehua, kuinka hyvä hän on sängyssä. Ja paljon. Mikään ei nosta miehistä itsetuntoa niin kuin sanat: "Sä olet sitten loistava sängyssä". Kikkelikin kasvaa 30 senttiä samalla.
Tuloksena myönteinen noidankehä. Ainakin niin kauan kuin se kikkeli pysyy siedettävissä mitoissa.
Heh.

Ei sitä miestä turhaan pidä kehua, tietenkään. Sittenhän se raukka luulee olevansa hyvä.
tonttu

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

ninnithequeen kirjoitti:Kikkelikin kasvaa 30 senttiä samalla.
Sehän ois sit yhteensä... 3+30=33cm! Voi kauhia, enhän mie tuommosta uskalla mennä sanomaan!! Tommonenhan tulee kurkusta ulos. :shock:
1108

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Tommonenhan tulee kurkusta ulos.
Ei, se menee sisään.
tonttu

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:Ei, se menee sisään.
Juu, mutta samalla tuntuu että se "tulee kurkusta ulos" kun menee sisään.
menhir

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja menhir »

Hemmottele ja tule hemmotelluksi, siinä mun mottoni.
1108

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:
1108 kirjoitti:Ei, se menee sisään.
Juu, mutta samalla tuntuu että se "tulee kurkusta ulos" kun menee sisään.
Äs ny, pikkunen se on ja söpö. Tykkäät kuitenkin.
tonttu

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:Äs ny, pikkunen se on ja söpö. Tykkäät kuitenkin.
Niin tykkäänkin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ai niin, YV:nä voi kysyä mun osoitetta ja tilinumeroa, jos haluaa hemmotella minua jollain isommilla ja arvokkaammilla lahjoilla :wink:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Noriyumi kirjoitti:Tarkennus: kohtiin "MITÄ VAIN" voisi liittää esim. auton, asunnon, tietokoneen ym. "tosi" kallista.
Tapailuvaiheessa en halua saada mitään väärinkäsitysten ja kiusallisten tilanteiden välttämiseksi. En myöhemminkään (seurustellessa) vaadi mitään, mutta voin ottaa vastaan mitä vain, jos mies antaa (vapaaehtoisesti omasta halustaan).

Itsekin annan joskus jotain. Just for fun. Jos on isompi asia kyseessä, niin molemmillehan se tavallaan kuuluu (näin ajattelen ja mainittakoon, etten ole mitään isoa saanut... Tai no joo, ehkä olenkin...).
ninnithequeen

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tonttu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kikkelikin kasvaa 30 senttiä samalla.
Sehän ois sit yhteensä... 3+30=33cm! Voi kauhia, enhän mie tuommosta uskalla mennä sanomaan!! Tommonenhan tulee kurkusta ulos. :shock:
Ei tuu.
Kysy vaikka Elpalta.
1108

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Miksi tontun pitäisi kysyä kun se voi kokeilla itse?

Senkin mätävittu, opi oleen.
ninnithequeen

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Miksi tontun pitäisi kysyä kun se voi kokeilla itse?

Senkin mätävittu, opi oleen.
Missasit taas inside-läpän, pässi.
1108

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Missasit taas inside-läpän, pässi.
Tulen kohta ja tempasen sut inside=outside kirurginveitsellä. Spill the fucking blood!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 0:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tällä hetkellä hanavesi kuuluu vuokraan, joten menköön. Noin muuten menköön akka töihin, saatana.
Vastaa Viestiin