Naisten hemmottelu

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kuinka paljon tahdot hemmotella/tulla hemmotelluksi?

Olen mies ja tarjoaisin naiselle mielelläni drinkin silloin tällöin.
5
12%
Olen mies ja tarjoaisin naiselle mielelläni drinkkejä, ravintolaillallisia ja ostaisin lahjoja.
11
27%
Olen mies ja tarjoaisin naiselle MITÄ VAIN.
1
2%
Olen mies ja tarjoaisin naiselle korkeintaan lasillisen hanavettä. Muu ahdistaisi.
3
7%
Olen nainen ja ottaisin mielelläni drinkin vastaan mieheltä silloin tällöin
1
2%
Olen nainen ja ottaisin mielelläni drinkkejä, ravintoillallisia ja lahjoja vastaan mieheltä.
8
20%
Olen nainen ja ottaisin mieheltä vastaan MITÄ VAIN.
8
20%
Olen nainen ja ottaisin vastaan mieheltä vain hanavettä. Muu ahdistaisi.
2
5%
EOS
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 41

Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olen nainen ja minua saa hemmotella miten parhaaksi näkee. Liian ylenpalttisista lahjoista tosin kieltäytyisin, jos sellaisen ostaminen romuttaisi toisen talouden useaksi kuukaudeksi. Tätäkin enemmän pidän pienten ns. huomiolahjojen antamisesta toiselle. Ne osoittavat että toinen(oli se sitten ystävä tai poikkis) on ollut mielessä, hitsi, lahjahan voi olla vaikka tikkari :)
Minusta on aina autuaampaa antaa kuin ottaa :paavi:


Toisaalta, en odota kenenkään maksavan puolestani, ellei ko. henkilö ole maininnut haluavansa viedä minua jonnekin. Tällöin käsittäisin hänen myös maksavan. Suomessa naiset tosiaan ottavat aika velvoitteena miehen tarjoukset, ts. odottavat miehen odottavan jotain. Minusta tarjoamisella voikin ostaa toisen henkilön aikaa, ja kaveripiirissäni onkin melko tavallista että joku vaan ilmoittaa vievänsä jonkun jonnekin (ja maksavansa) :P Kunhan homma toimii molempiin suuntiin, ettei maksumies ole aina sama.
Prepare for the worstest.
huima

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:ylenpalttisista antamista mielessä
..
ottavat molempiin suuntiin
Purin salakoodin! Mitä voitin?
1108

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

huima kirjoitti:Purin salakoodin! Mitä voitin?
nowaysis kirjoitti:hitsi, lahjahan voi olla vaikka tikkari.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima kirjoitti: ottavat molempiin suuntiin
Ööh. Kaksipäisen dildon? Mä en tiedä mikä sen nimi on. Enkä oo tietty koskaan semmosta nähny niinQ livenä.

väännellään nyt vielä. lahjahan voi olla vaikka suikkari
Prepare for the worstest.
hermine

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja hermine »

nowaysis kirjoitti:Minusta tarjoamisella voikin ostaa toisen henkilön aikaa
Toi on ihan hyvä huomio, ja tuollaisissa tilanteissa mulle ei olekaan mikään ongelma ottaa vastaan tarjottuja lahjoja. En esim. enää osaa tehdä siitä ongelmaa, jos joku kenen kyytiin olen liftannut haluaa välttämättä tarjota mulle voileivän, koska nykyään ymmärrän että tavallaan sopimukseen kuuluu että kyytiä vastaan juttelen mukavia kyseistä henkilöä kiinnostavasta asiasta (sen sijaan että vuorovaikutustilanne toimisi tasaveroisesti molempien ehdoilla) ja jos tämä tahtoo kahvipullalla "ostaa" lisäaikaa, niin siitä vaan. Missään tapauksessa tällaista vaihtokauppaa ei ikinä tunnustettaisi ääneen, mutta niin se taitaa silti vaan mennä. Sama jos pomo haluaa mulle tarjota jotain...oon sielläkin kuitenkin työsopimuksen alaisena jonka ehdot kummatkin ymmärtävät, en omana itsenäni, joten mulla ei myöskään jää henkilökohtaisen elämän alueella minkäänlaista kiitollisuudenvelkaa (esim. velvoitetta pitää tuosta ihmisestä enemmän kuin oikeasti pidän).

Oikeastaan jo siinä, että joku baarissa tahtoisi tarjota mulle juoman, sopimus menee aika paljon epämääräisemmäksi. Parisuhdelahjomisista puhumattakaan (ellei nyt kyse ole jostain päivittäistavaroista, merkkipäivälahjoista tai pikku yllätyksistä joita ostellaan normaalisti ihan itsestään aika vuorotellen). Kai sen takia näitä on vaikeampi ottaa vastaan, kun näissä tilanteissa pitäisi kohdata se toinen ihan tasa-arvoiselta pohjalta ilman mitään sanattoman sopimuksen määräämää roolia, koska kyse on puhtaasti henkilökohtaisesta elämästä.
tonttu

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Siis muahan saa hemmotella iiihan niin paljon kun sielu sietää. En pane ollenkaan pahakseni.
Tokavikan pallottelin.
segma

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja segma »

Hassu olettamus noissa vaihtoehdoissa, että mies hemmottelee ja naista hemmotellaan. Minä ainakin oletan että mulle ostellaan älzin mageita tyhjänpäiväisiä lahjoja ihan vain siksi, että haluttaisiin näyttää että oon ollu mielessä jossain vaiheessa. :h: :h:
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Katos kun mää olen niin maan konservatiivinen :P :wink:
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja mölli »

Noriyumi kirjoitti:Katos kun mää olen niin maan konservatiivinen :P :wink:
Toisin sanottuna avuton sähläri.
Kingi I
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Jälkeenjäänyt juntti. Mene takaisin suomi24:een tai Sihteeriopiston sivuille.
Sinkkumatti

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Vois kai sitä yhet kossupaukut tarjota joskus. Mutta vain vichyllä lantrattuna, ettei perse levee.
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Sinkkumatti kirjoitti:Vois kai sitä yhet kossupaukut tarjota joskus. Mutta vain vichyllä lantrattuna, ettei perse levee.
Höpsis, ensin tarjoat Baileysiä ja muuta nannaa naiselle, ja sitten "urheilette" läskit pois ;)
nokkaelain

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

En tiedä. Kyynisyyttä nostaa viimekertainenkin kokemus, kun jonkin ravintolan "tanssilavalla" ensin nainen lähti menemään ja itsekin lähdin; mutta tämä lähtikin perääni hetken perästä ja kysyi "Haluaisinko ostaa hänelle vettä" jne.. Enpä tajunnut kieltäytyä, mutta sen jälkeen ilmestyi jostain kihlatusta puhuvia tyyppejä, jotka kehottivat häipymäään, koska ko. mies on vaarallinen.

Okei, off-topicia. Voin kyllä tarjota... mutta jos toinen rupeaa kerjäämään, ollaan vähän liian pitkällä.

Edit: ja ei tuo ole mikään poikkeustapaus. Onhan noita ennenkin tullut pelkästään juotavan takia pyytämään, kun on ennenkin tavattu, ja onpa joku halunnut kaverilleen taksirahaakin kotimatkaan.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 02.06.2006 0:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Noriyumi kirjoitti:Höpsis, ensin tarjoat Baileysiä ja muuta nannaa naiselle, ja sitten "urheilette" läskit pois
Siinä ei kuule hiki kerkee tuleen, kun mä rojautan mällit torveen. Jokainenhan meistä vastaa itse omasta orgasmistaan. Tärkeintä on että molemmat saaa. Sekä mies että kyrpä.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

par-sky kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
par-sky kirjoitti:jos olen armeijan alueella en avaa ensimmäistäkään ovea, vaan joku muu avaa ne minulle. vaikka saranapuolelta, jos se ei muuten onnistu.
Öö, siis oikea armeijan alue vai onko tuo metafora mieslaumasta? Ja miksi avaa oven: koska ovat miehiä/kuuluu armeijan sääntöihin tms? *pihalla kuin talonmies*
siis ihan oikea armeijan alue, ja koska kuuluu armeijan sääntöihin (näin olen antanut itseni ymmärtää). selventääkö että heinäkuun alusta mun osotteessa ei ole kadunnumeroa, vaan pelkkä rakennuksen numero? ja natolangat pihan ympärillä?
Unohditko ehkä kertoa niistä olkapäälläsi olevista kullanvärisistä hassuista kuvioista? Vai ymmärsinkö jotain väärin? Eikös armeijassa ole nykyään myös naisia ihan palveluksessa. Vai avataanko myös naisalokkaalle ovi? Pitääkö oven avaajan olla miesalokas tai korpraali vai kelpaapo ohi sattumalta kävelevä majuri tai luutnantti?

Montako miestä armeijassa tarvitaan passaamaan yhtä naista? Avataanko ovet myös esim. sotilaskodin keittäjille?

Ah mutta oletan että olet pääsyt johonkin ylemmän tason alueelle jossa ei alokkaita edes näe ja joka ovella on vartija jo valmiiksi.

"Naton nauhat", Siis ulkomaille, Suomihan ei ole Natossa. Vai?

t. Toinenkin pihalle jääny talonmies
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Sinkkumatti kirjoitti: Siinä ei kuule hiki kerkee tuleen, kun mä rojautan mällit torveen.
Vau... Miehenä mä en koskaan myöntäisi tollaista julkisesti.
Sinkkumatti

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Noriyumi kirjoitti:Vau... Miehenä mä en koskaan myöntäisi tollaista julkisesti.
Mikset? Miehellehän siinä orkku on haussa. Ei naiset mitään tartte. Sormettakoot ite.
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Jyrki73 kirjoitti: Ah mutta oletan että olet pääsyt johonkin ylemmän tason alueelle jossa ei alokkaita edes näe ja joka ovella on vartija jo valmiiksi.
Veikkaan että par-skyn mies on übermacho ja arvostettu upseeri joka pursuaa testosteronia ja arvovaltaa. Sellaisten miesten naisia kohdellaan armeijan alueella kuin hauraita leidejä ja näytetään niille parasta.
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Sinkkumatti kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Vau... Miehenä mä en koskaan myöntäisi tollaista julkisesti.
Mikset? Miehellehän siinä orkku on haussa. Ei naiset mitään tartte. Sormettakoot ite.
Jos mies olisin, vielä vähemmän uskaltaisin kertoa tuota. Ai miksi? No, toinen nainen vastatkoon miltä nuo naisen korvissa kuulostavat 8) :twisted:
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Moi kaunottaret! Maistuiskos kellekään hanavesi? Voisin tarjota lasillisen, jos toisenkin.
"I want you to get excited about your life."
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Hallusinaatio kirjoitti:Moi kaunottaret! Maistuiskos kellekään hanavesi? Voisin tarjota lasillisen, jos toisenkin.
Mulle! :) Saisinko kans kaksi kotipakastimessa pakastettua jääpalaa sen veden kera? :P
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Noriyumi kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti:Moi kaunottaret! Maistuiskos kellekään hanavesi? Voisin tarjota lasillisen, jos toisenkin.
Mulle! :) Saisinko kans kaksi kotipakastimessa pakastettua jääpalaa sen veden kera? :P
No ollaanpas sitä vaateliaita! Ei mulla oo nyt pakastimessa jääpaloja. Tuotko omat jäät?
"I want you to get excited about your life."
Sinkkumatti

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Mistähän löytys semmonen OWNED-hymiö? No, tää kelpaa.

Kuva
slam

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja slam »

Noriyumi kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Vau... Miehenä mä en koskaan myöntäisi tollaista julkisesti.
Mikset? Miehellehän siinä orkku on haussa. Ei naiset mitään tartte. Sormettakoot ite.
Jos mies olisin, vielä vähemmän uskaltaisin kertoa tuota. Ai miksi? No, toinen nainen vastatkoon miltä nuo naisen korvissa kuulostavat 8) :twisted:
viiden tunnin jyystö rokkaa?
Noriyumi

Re: Naisten hemmottelu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Hallusinaatio kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti:Moi kaunottaret! Maistuiskos kellekään hanavesi? Voisin tarjota lasillisen, jos toisenkin.
Mulle! :) Saisinko kans kaksi kotipakastimessa pakastettua jääpalaa sen veden kera? :P
No ollaanpas sitä vaateliaita! Ei mulla oo nyt pakastimessa jääpaloja. Tuotko omat jäät?
Nojoo voin mä tuoda :)
Vastaa Viestiin