Mies ja puhuminen

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja shue »

Pelkästään seksillä ja huumorilla pitää suhteen kasassa vuosia. Tiedän mistä puhun; pisin suhde kesti yli 10 vuotta pelkästään noiden varassa.
Kuormasta ei syödä.
CandyMan

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Keikaus kirjoitti:Näinpä näin. Itse jaan omassa pikku päässäni suhteen osa-alueet karkeasti kolmeen osaan: älyllinen, seksuaalinen ja emotionaalinen alue. En tiedä, tuleeko yllätyksenä, mutta vähiten halukas olen tinkimään seksuaalisella ja emotionaalisella alueella.
Rajoitatko miehen puhumistaidon esim. tuolle älylliselle alueelle?
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

JoeB kirjoitti:Tassakin on tietysti kyse siita etta tunteista puhumista ei harrasteta yleensakkaan miesten kesken paitsi tolkuttomassa humalassa. On tietysti ihmisia jotka eivat osaa edes kasitella tunteitaan saatikka puhua niista.etc...
Joo-o, ihan hyvä vastaus vaikka ei vastannutkaan varsinaisesti kysymykseeni (kysymyksen asettelussakin saattaa olla vikaa-kaa-kaa-kaa). Eli haluaisin kovin mieluusti tietää, että mistä voin naisena tietää onko mies minusta oikeasti kiinnostunut kun näiden tuuliviirien kanssa hengailen, yhtenä päivänä toista ja seuraavana jotain ihan muuta. Yhtäkkiä pitkää hiljaisuutta ja sitten taas niin kuin ei taukoa olisi ollutkaan.. Oonko mä niinQ varalla tai jotain, sellanen johon otetaan yhteyttä sitten kun muut jutut ei mennykkään niinQ piti? Sellanen olo tulee vähän, välillä.. Emmä jaksa!

Edit: tuulimylly korjattu tuuliviiriksi, niinhän sen kuuluu olla :) Sitä joskus niin tohkeissaan päästelee meneen ettei mee kaikki aina ihan oikein.
Viimeksi muokannut KisSandra, 05.09.2006 14:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja Georgina »

KisSandra kirjoitti:Eli haluaisin kovin mieluusti tietää, että mistä voin naisena tietää onko mies minusta oikeasti kiinnostunut kun näiden tuulimyllyjen kanssa hengailen, yhtenä päivänä toista ja seuraavana jotain ihan muuta. Yhtäkkiä pitkää hiljaisuutta ja sitten taas niin kuin ei taukoa olisi ollutkaan.. Oonko mä niinQ varalla tai jotain, sellanen johon otetaan yhteyttä sitten kun muut jutut ei mennykkään niinQ piti? Sellanen olo tulee vähän, välillä.. Emmä jaksa!
Kysyt että oletko varalla, hengaatteko kaveripohjalta, nussitteko vain vai mikä on homman nimi. Ihan sillä olis hyvä tietää että mitä sä sanot kun sua kysytään treffeille, voitko suostua. ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja martza »

KisSandra kirjoitti: Eli haluaisin kovin mieluusti tietää, että mistä voin naisena tietää onko mies minusta oikeasti kiinnostunut kun näiden tuulimyllyjen kanssa hengailen, yhtenä päivänä toista ja seuraavana jotain ihan muuta. Yhtäkkiä pitkää hiljaisuutta ja sitten taas niin kuin ei taukoa olisi ollutkaan.. Oonko mä niinQ varalla tai jotain, sellanen johon otetaan yhteyttä sitten kun muut jutut ei mennykkään niinQ piti? Sellanen olo tulee vähän, välillä.. Emmä jaksa!
JÄTÄ SE SIKA!!!
Menikö se näin :roll:

Samaa voi sanoa kyllä naisistakin, joten puntit ovat aika lailla tasan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja shue »

martza kirjoitti:JÄTÄ SE SIKA!!!
Tämä neuvo toimii aina :lol:
Kuormasta ei syödä.
Tiikeriankka

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

KisSandra kirjoitti:Eli haluaisin kovin mieluusti tietää, että mistä voin naisena tietää onko mies minusta oikeasti kiinnostunut kun näiden tuulimyllyjen kanssa hengailen, yhtenä päivänä toista ja seuraavana jotain ihan muuta. Yhtäkkiä pitkää hiljaisuutta ja sitten taas niin kuin ei taukoa olisi ollutkaan.. Oonko mä niinQ varalla tai jotain, sellanen johon otetaan yhteyttä sitten kun muut jutut ei mennykkään niinQ piti? Sellanen olo tulee vähän, välillä.. Emmä jaksa!
Ei tuulimyllyjen kanssa, darling. Tuuliviirien.

Itse olin vastaavanlaisessa tapauksessa käsitykseni mukaan leikkikalu, joka kaivettiin kaapista, kun muutakaan ei ollut. Sitten ei mikään sanottu ja tehty enää ollutkaan minkään arvoista, kun tuli muita juttuja.

En maalaile piruja seinille mutta eipä kannata liian kauan ihmetellä ja itseään rikkoa.
segma

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja segma »

JoeB kirjoitti:Tassakin on tietysti kyse siita etta tunteista puhumista ei harrasteta yleensakkaan miesten kesken paitsi tolkuttomassa humalassa. On tietysti ihmisia jotka eivat osaa edes kasitella tunteitaan saatikka puhua niista.
Minua kiinnostaisi kovasti, mitä on yleisesti ottaen tämä "tunteiden käsittely". Osaa sanoa itselleen ääneen mitä tuntee vai osaa ohjailla omia tunteitaan vai mitä?
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja JoeB »

segma kirjoitti: Minua kiinnostaisi kovasti, mitä on yleisesti ottaen tämä "tunteiden käsittely". Osaa sanoa itselleen ääneen mitä tuntee vai osaa ohjailla omia tunteitaan vai mitä?
No pidan tunteiden yhteisena kasittelyna lahinna, vaikeustason nousevassa jarjestyksesa, omien tuntemusten
1.) havainnointia
2.) pukemista sanoiksi
3.) sanojen sanomista jollekkin muulle ymarrettavassa muodossa.

Miesten kesken ei tuota juurikaan harrasteta, koska se ei oikein kuulu asiaan.
Paitsi joillakin ihmisilla silloin kun on kohtuuttomasti nautittu alkoholia.


Jaa sitten "mistä voin naisena tietää onko mies minusta oikeasti kiinnostunut" kysymykseen, riippuu taysin tyypista.
"Ihan kiva mutta odottelen seuraavaa" typpi voi olla erittain vaikeata havainnoida koska sellainen on heloop sotkea muihin tapauksiin.

Toisilla sitten taas aika juoksee uskomatonta vauhtia koko ajan siten etta voi vierahtaa viikko ilman nakemista eika huomaakkaan. Omakohtaisesti pahin tallainen tapaus kesti 3kk (syytan olosuhteita), no kyseinen neiti ei oikein ymmartanyt asiaa kun sanoin totuudenmukaisesti etta "unohdin ihan kokonaan"

Yleisesti ottaen aina neuvoksi tamantyyppisissa asioissa: "Suoraan kysymalla onnistuu parhaiten."
segma

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja segma »

JoeB kirjoitti:Yleisesti ottaen aina neuvoksi tamantyyppisissa asioissa: "Suoraan kysymalla onnistuu parhaiten."
Komppaan. Henkilökohtaisesti olen kyllä valmis keskustelemaan pään sisäisistä asioistani ja saan jopa tunteitani puskettua pihalle auraalisessa muodossa, mutta se edellyttää sitä, että koen siihen jonkinlaisen tarpeen. Ja jos se tarve ei tule omasta päästä, niin ei sitä silloin osaa sanoakaan. Silloin pitää kysyä.

Olisikohan tällä koko aiheella noin yleisestikin tekemistä sen kanssa, että miesten oletetaan olevan suhteessa aktiivisempia, nostelevan kissoja pöydälle ja muuta? Oikeasti aika hatusta temmattu ajatus sikäli, mutta näin voisi perinteisestä sukupuoliasetelmasta katsoen kuvitella.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja shue »

segma kirjoitti:Olisikohan tällä koko aiheella noin yleisestikin tekemistä sen kanssa, että miesten oletetaan olevan suhteessa aktiivisempia, nostelevan kissoja pöydälle ja muuta?
Mulla ei ainakaan ole tuosta kyse vaan lähinnä siitä, että kun toinen selvästi näyttää ulospäin, että kaikki ei ole hyvin, auttaisi kummasti kun se saisi puhuttua asioista. Ehkä sitä voisi jotenkin jopa tukea ja auttaa siinä. Se vähemmän rakentava asenne kun on vetää pää täyteen... :roll: Voi toimia joskus, mutta ei joka päivä.
Kuormasta ei syödä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

CandyMan kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Näinpä näin. Itse jaan omassa pikku päässäni suhteen osa-alueet karkeasti kolmeen osaan: älyllinen, seksuaalinen ja emotionaalinen alue. En tiedä, tuleeko yllätyksenä, mutta vähiten halukas olen tinkimään seksuaalisella ja emotionaalisella alueella.
Rajoitatko miehen puhumistaidon esim. tuolle älylliselle alueelle?
Älylliset jutut älylliselle, emotionaaliset emotionaaliselle! :wink: Iltaisin miehen nukahdettua olen ajatellut piirrellä erinäköisiä kaavioita eri alueiden toteutumisesta.
Kikkelis kokkelis.
isohaara

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Keikaus kirjoitti:Iltaisin miehen nukahdettua olen ajatellut piirrellä erinäköisiä kaavioita eri alueiden toteutumisesta.
Eli permanenttitussilla kirkkovene miehen navasta, jonne sitten työntää sormi?
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja shue »

Keikaus kirjoitti:Iltaisin miehen nukahdettua olen ajatellut piirrellä erinäköisiä kaavioita eri alueiden toteutumisesta.
Vuokaavioita? Excel-taulukkoja? Powerpoint-esityksiä? Tai mites olis relaatiotietokanta Accessilla taiteillen? :D
Kuormasta ei syödä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

isohaara kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Iltaisin miehen nukahdettua olen ajatellut piirrellä erinäköisiä kaavioita eri alueiden toteutumisesta.
Eli permanenttitussilla kirkkovene miehen navasta, jonne sitten työntää sormi?
Ei kun jotain powerpoint-kamaa, jonka voin heijastaa heti aamulla sänkyä vastapäätä olevaan seinään ja kertoa miehelle, miten hän on parisuhteessa suoriutunut. Koska parisuhdehan on siitä kummallinen laitos, että vain nainen tietää, miten sitä kuuluu toteuttaa. :wink:
Kikkelis kokkelis.
isohaara

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Keikaus kirjoitti:Ei kun jotain powerpoint-kamaa, jonka voin heijastaa heti aamulla sänkyä vastapäätä olevaan seinään ja kertoa miehelle, miten hän on parisuhteessa suoriutunut. Koska parisuhdehan on siitä kummallinen laitos, että vain nainen tietää, miten sitä kuuluu toteuttaa. :wink:
Asialta kuulostaa. Kolmen minuutin pikapalaveri aamuisin, 2,5 state-of-the-union -koontiin ja puoli minuuttia sen juhlistamiseen - parempi kuin viiden tunnin mykkäkoulu iltaisin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:Iltaisin miehen nukahdettua olen ajatellut piirrellä erinäköisiä kaavioita eri alueiden toteutumisesta.
Voih, mä olen monta kertaa kertakäyttöhyödykkeen nukahdettua kommentoinut kynällä kylkeen! Kerran kirjoitin permanent tussilla miehen jalkaan "mulla on klamydia".
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Iltaisin miehen nukahdettua olen ajatellut piirrellä erinäköisiä kaavioita eri alueiden toteutumisesta.
Voih, mä olen monta kertaa kertakäyttöhyödykkeen nukahdettua kommentoinut kynällä kylkeen! Kerran kirjoitin permanent tussilla miehen jalkaan "mulla on klamydia".
Voi kamala! Mä taas kerran piirsin mun poikaystävän giggelin päähän silmät ja leikin, että giggeli oli käärme. Venytin ja vanutin hellästi niin että käärme availi suutaan. Ehkä esitin jonkun käärmelle sopivan monologinkin siinä.
Kikkelis kokkelis.
segma

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja segma »

Keikaus kirjoitti:Voi kamala! Mä taas kerran piirsin mun poikaystävän giggelin päähän silmät ja leikin, että giggeli oli käärme. Venytin ja vanutin hellästi niin että käärme availi suutaan. Ehkä esitin jonkun käärmelle sopivan monologinkin siinä.
Voi luoja. Voin vain kuvitella tilanteen.

Edit: Siis onneksi!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

segma kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Voi kamala! Mä taas kerran piirsin mun poikaystävän giggelin päähän silmät ja leikin, että giggeli oli käärme. Venytin ja vanutin hellästi niin että käärme availi suutaan. Ehkä esitin jonkun käärmelle sopivan monologinkin siinä.
Voi luoja. Voin vain kuvitella tilanteen.
Istuimme sohvalla ja poikaystäväni oli ehkä hieman hämmentynyt tuosta erityislaatuisesta huumorista. Vähän sitäkin kyllä taisi huvittaa. Mutta tämä kaikki tapahtui jo noin kymmenen vuotta sitten, joten mihinkään noin lapselliseen en missään nimessä enää ryhtyisi.
Kikkelis kokkelis.
CandyMan

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Lolita kirjoitti:Voih, mä olen monta kertaa kertakäyttöhyödykkeen nukahdettua kommentoinut kynällä kylkeen! Kerran kirjoitin permanent tussilla miehen jalkaan "mulla on klamydia".
Mistä tiesit että sillä on klamydia?
CandyMan

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

KisSandra kirjoitti:Eli haluaisin kovin mieluusti tietää, että mistä voin naisena tietää onko mies minusta oikeasti kiinnostunut kun näiden tuuliviirien kanssa hengailen, yhtenä päivänä toista ja seuraavana jotain ihan muuta.
Jos yhtään lohduttaa, olen usein törmännyt ihan samanlaisiin naisiin, yksi jopa kutsui ihan oma-aloitteisesti itseään tuuliviiriksi (ei tuulimyllyksi). Helpotin hänen päätöksentekoaan lopettamalla yhteydenpidon häneen. Syitä käyttäytymiseen voin arvailla sitten haudassa.
segma

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja segma »

Keikaus kirjoitti:Istuimme sohvalla ja poikaystäväni oli ehkä hieman hämmentynyt tuosta erityislaatuisesta huumorista. Vähän sitäkin kyllä taisi huvittaa. Mutta tämä kaikki tapahtui jo noin kymmenen vuotta sitten, joten mihinkään noin lapselliseen en missään nimessä enää ryhtyisi.
Höh. Minä suorastaan toivoisin saavani moista huomiota osakseni. Mutta jotenkin epäilen etten kykenisi kiinnostamaan noin omalaatuista huumorintajua harrastelevaa naista kovin pitkään.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

segma kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Istuimme sohvalla ja poikaystäväni oli ehkä hieman hämmentynyt tuosta erityislaatuisesta huumorista. Vähän sitäkin kyllä taisi huvittaa. Mutta tämä kaikki tapahtui jo noin kymmenen vuotta sitten, joten mihinkään noin lapselliseen en missään nimessä enää ryhtyisi.
Höh. Minä suorastaan toivoisin saavani moista huomiota osakseni. Mutta jotenkin epäilen etten kykenisi kiinnostamaan noin omalaatuista huumorintajua harrastelevaa naista kovin pitkään.
Älä sano. Omalaatuiset huumorinaiset saattavat hyvinkin pitää miehistä, jotka kuuliaisesti nauravat heidän tempuilleen. :wink:
Kikkelis kokkelis.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Mies ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja shue »

Keikaus kirjoitti:Mä taas kerran piirsin mun poikaystävän giggelin päähän silmät ja leikin, että giggeli oli käärme. Venytin ja vanutin hellästi niin että käärme availi suutaan. Ehkä esitin jonkun käärmelle sopivan monologinkin siinä.
Creepy :shock:
Kuormasta ei syödä.
Vastaa Viestiin