Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
nokkaelain

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Minulla mitään kumppania... Mutta huomasin mm. ettei kukaan ihastuksen tms. kohteistani ole omistanut TV:eetä :shock:. Kai niissä jotain yhteistä on ollut.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

WanhaPervo kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Jostain syystä mä viehätän (siis tämä oma näkemykseni) miehiä, jotka eivät pysy paikallaan.
Nostavat kytkintä pikaisesti?
Ei, vaan sosiaalisesti aktiivisia ihmisiä; puheliaita, paljon vapaa-ajan ohjelmaa jne.
The great club outshines the individual, always and forever.
segma

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja segma »

Elppis kirjoitti:Ei, vaan sosiaalisesti aktiivisia ihmisiä; puheliaita, paljon vapaa-ajan ohjelmaa jne.
*on ylpeä lanseeraamastaan termistä* ^_^
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Meinasin sanoa, että joo, mutta taidan sittenkin sanoa ei. Jos jotain yhteistä on ollut, niin ainakin se, että seurustelukumppanini eivät ole pelanneet mitään en-voi-osoittaa-että-olen kiinnostunut -pelejä eikä heitä ole haitannut se, että olen ollut suht täysillä ensihetkestä alkaen. Muutenkin ovat sietäneet minua aika hyvin. Ja kilttejäkin ovat seurustelukumppanini olleet ja aika hyviä keskustelemaan asioista, mikä tosin on aika helppoa mun kanssa, koska kaivan kaivamallakin kaikki asiat esiin ja pintaan. Hauskojakin ovat olleet, erityisesti se yksi, jonka seurassa olin useimmiten ihan veltto nauramisesta.
Kikkelis kokkelis.
DeliriumTremens

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

alko hymyilyttää ku alko tätä asiaa funtsimaan :)

erosin tossa kolmisen kuukautta sitten vaaleasta, pitkätukkaisesta, 4 vuotta nuoremmasta mustiin pukeutuvasta miehestä

viikko sen jälkeen aloin tapailemaan vaaleaa, pitkätukkaista, 4 vuotta nuorempaa, mustiin pukeutuvaa miestä :)

No okei, nää kaks on myös kavereita keskenään, mutta kuitenkin! tein ikään kuin upgraden parempaan ;D
Kid

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Kid »

DeliriumTremens kirjoitti:
No okei, nää kaks on myös kavereita keskenään, mutta kuitenkin! tein ikään kuin upgraden parempaan ;D
No onks nää kaks sitten vielä kavereita keskenään? Ettei tullu mitään mustasukkasuus ym. traumoja?
DeliriumTremens

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Kid kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:
No okei, nää kaks on myös kavereita keskenään, mutta kuitenkin! tein ikään kuin upgraden parempaan ;D
No onks nää kaks sitten vielä kavereita keskenään? Ettei tullu mitään mustasukkasuus ym. traumoja?

joo kavereita ovat... ex sano päivä sen jälkeen ku oltiin erottu tälle mun nyksälle, ett "ota siitä ittelles hyvä nainen" että anto siunauksensa ihan heti... outoa...
Kid

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Kid »

DeliriumTremens kirjoitti: joo kavereita ovat... ex sano päivä sen jälkeen ku oltiin erottu tälle mun nyksälle, ett "ota siitä ittelles hyvä nainen" että anto siunauksensa ihan heti... outoa...
No mutta toihan on hienoa! Onnea teille!!!
DeliriumTremens

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Kid kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti: joo kavereita ovat... ex sano päivä sen jälkeen ku oltiin erottu tälle mun nyksälle, ett "ota siitä ittelles hyvä nainen" että anto siunauksensa ihan heti... outoa...
No mutta toihan on hienoa! Onnea teille!!!
hienoa kyllä, ja kiitosiaa ^^
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

Mulla on kaikki tyttöystävät olleet hyvinkin erilaisia. Kun ei etsi mitään, löytää kaiken.. Ehkä ainoa asia, jota en jaksa, on umpimielisyys, mut harvemmin umpimielisetkään jaksaa mua, välillä ei muutkaan.
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Larla »

Palaan asiaan sitten kun on vertailukohteita. Paha sanoa kun seurustelukumppaneita on siunaantunut tähänmennessä vasta yksi :D
Vastaa Viestiin