Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
slam

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja slam »

Suurin osa heistä oli ulkomaalaisia vuosina 85-95.
Geetzu

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sannnu kirjoitti:Vai...oletko tietoisesti päättänyt pysyä erossa tietynlaisista ihmisistä?
Ilkeistä koppavista ihmisistä olen tietoisesti pysynyt erossa. En taida olla ihan poikkeus. :]

Kyllä miehiäni (ihastuksia on ihan kaksin sormin laskettava määrä) on yhdistänyt selkeästi yksi piirre: kiltteys. Mitään ulkoista samaa en ihan heti keksi, mitä nyt blondit huomaan yleensä vasta viidennellä vilkaisulla mutta on yhdellä riittänyt maltti sinnekin asti. Koulutuksissa ja työtilanteissa ei mitään yhtäläisyyksiä. MUTTA: vähintään 3 "parinkuukaudendeittiäni" on käyttänyt samaa partavettä kuin isäni. Ja vähintään 3 "parinkuukaudendeittiäni" on ollut kiinnostunut kemikaaleista ja myrkyistä niin kuin isäni. Aviomies vaihtoi kyllä partaveden ja yritti kehittää kiinnostusta muihinkin aloihin...
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Seurustelukumppanien nimet on jotenkin muistuttaneet toisiaan. Anna, Anne, Anne...

-Superior- kirjoitti:Yhteiset seksuaaliset perversiot?
Kerro toki lisää! :jouden:
Älä löi! En ole hurrit!
mustakikkeli

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

En. Kumppanini ovat yleensä valinneet minut. Olen niin helppo ja ohjailtavissa oleva vässykkä. Otan mitä elämällä on eteeni tarjota. Kas, tupakantumppi!
Feiz

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Tietynlainen kaava on nähtävissä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja martza »

Eiköhän tuohon kumppanin valitsemiseen vaikuta kumpaisenkin mieltymysaste toisiinsa. Helpompaa se on, kun kummatkin alkaa tuntea vetovoimaa toisiinsa heti alusta lukien , kuin että toinen, yrittää saada toisen läpiämään itseään kohtaa niin, että suhde alkaisi toimimaan.

Fyysisistä ominaisuuksista kumppania kohtaan on se, että häntä on kiva katsella, koskea. Henkisistä puolista taas se, että hän on ajatusmaailmaltaan ja arvoiltaan saman tyyppinen kuin minä, spontaaninen ja oman arvon tunteva.
Sillä ei ole väliä, onko tumma/blondi, pitkätukka/lyhyttukka jne. Sopusuhtainen kaikin puolin. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
eps

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja eps »

En löydä ulkonäöstä tai luonteesta mitään yhdistäviä tekijöitä. Sama juttu taitaa olla monella muullakin tavallisella miehellä. Ei niitä kelvollisia ehdokkaita niin paljon tule vastaan, että niitä voisi valita jonkun kriteerin perusteella. Useimmissa ihmisissä on kuitenkin tosi paljon ihastuttavia piirteitä, joten hyvin erilaisten ihmisten kanssa voi synkata ihan mielettömän hyvin.

Keskivertonaisella tilanne on varmaan eri, kun kaikenlaista hiihtäjää pyrkii lähempään tuttavuuteen. Niistä on sitten helpompi valita sellaisia, jotka täyttävät alitajuiset tai tunnistetut omat kriteerit.

e.
AarneAnkka

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kumppanini ovat kaikki tähän asti olleet isotissisiä, mutta luonteiltaan hyvinkin erilaisia. Huomannette mikä siis on tärkein kriteerini. Tai emmä tiiä, voishan sitä vaihteen vuoksi kokeilla taskuveenustakin. :idea: Tai miten olis isotissinen taskuveenus? Üüüüüüüü...

Onhan moni nojatuolipsykologi todennut että jotkut toistavat parisuhteissaan aina sitä vanhaa samaa virhettä jonkun lapsuuden trauman seurauksena, ja tilanne korjautuu vasta kun trauma on korjattu.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

eps kirjoitti:Keskivertonaisella tilanne on varmaan eri, kun kaikenlaista hiihtäjää pyrkii lähempään tuttavuuteen. Niistä on sitten helpompi valita sellaisia, jotka täyttävät alitajuiset tai tunnistetut omat kriteerit.

e.
Kun se ei ainakaan minun kohdallani johdu tästä. Minun on vaikea tavata ja tutustua sopiviin miehiin ja päästä sinne seurustelunaloittamisasteelle. Katson olleeni uskomattoman onnekas onnistuttuani saamaan kolme seurusteluani aikaiseksi noiden tahoillaan ihanien miesten kanssa. Jostain syystä näillä miehillä, jotka ovat halunneet minuun paremmin tutustua ja ovat jaksaneet sen myös tehdä arkuudestani huolimatta, on ollut tiettyjä yhteisiä piirteitä ulkonäössään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
huima

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja huima »

Joo.

Ovat hottiksia.
killkill

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:jotkut toistavat parisuhteissaan aina sitä vanhaa samaa virhettä jonkun lapsuuden trauman seurauksena, ja tilanne korjautuu vasta kun trauma on korjattu.
Mä en oikein purematta niele tätä teesiä. Kuulemma olen lapsena saanut tissiä ihan normaalin määrän. Tähän täytyy liittyä jotain muuta..
TOSIN itsellä kumppanien kuppikoossa ei ole mitään yhteistä nimittäjää.. A:sta DD:n löytyy.
mustakikkeli

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kaikenlaiset kuppikoot kelpaavat täälläkin, ihan sama onko ADHD. Ei se koko vaan miten ja mihin tarkoitukseen niitä käytetään. Vaihtelun vuoksi olisi kiinnostavaa tutustua eriparitissiseen naiseen, jotta saisi molemmat hyvät samassa paketissa.

Mutta tärkeintä toki on pään sisältö ja muoto.
bedlam

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

huima kirjoitti:Joo.
Ovat hottiksia.
mustakikkeli kirjoitti:En. Kumppanini ovat yleensä valinneet minut.
Näihin komps. Eli tästä voimme päätellä, että vain hottikset ovat tulleet valinneeksi minut. Suurin osa on ollut humalassa ja tajunnut erheensä vasta myöhemmin.

Jostain syystä kyllä ruskeasilmäiset ja tummat tytöt ovat aina helpommin saaneet katseen koukutettua, mutta en silti koskaan tällaisen kanssa ole seurustellut.
huima

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja huima »

bedlam kirjoitti:Jostain syystä kyllä ruskeasilmäiset ja tummat tytöt ovat aina helpommin saaneet katseen koukutettua, mutta en silti koskaan tällaisen kanssa ole seurustellut.
Hei mulla on sama fetissi.

Jostain syystä kuitenkin on lähestulkoon aina tullut pyörittyä enemmän vaaleiden tyttöjen kanssa. No okei, eka oli punapää. Ja sitten oli ne brunetit saksalaiset siskokset, mutta toisaalta siitä ei tullutkaan seurustelua.
hermine

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Oon aika tietoisesti vältellyt ihmisiä, jotka tuovat tietyiltä osin ensimmäisen poikaystäväni mieleen, kun sillä kuitenkin oli aika paljon sellaisia ikäviä luonteenpiirteitä, joita en tulevista kumppaneistani haluaisi löytää. Noi on onneksi sellaisia juttuja, jotka tulevat esille jo aika nopeasti kun johonkin tutustuu.
Keskivertonaisella tilanne on varmaan eri, kun kaikenlaista hiihtäjää pyrkii lähempään tuttavuuteen. Niistä on sitten helpompi valita sellaisia, jotka täyttävät alitajuiset tai tunnistetut omat kriteerit.
Kyllä musta ainakin kiinnostuvat aina aika samantyyliset miehet (jos nyt jätetään pois laskuista ne häntäheikit, jotka yrittävät vuorotellen joka ikistä edes etäisesti naiseksi tunnistettavissa olevaa olentoa). Mun arkinen elämänpiirini on aika suppea, joten siltä rajatulta yliopisto-tietyntyyliset keikat-järjestötoiminta -akselilta nuo kumppanitkin ovat löytyneet. Mun on tosi vaikea kuvitella, että missä voisin edes tutustua keneenkään arvomaailmaltaan tosi erilaiseen varsinkin kun mun ulkonäkökin vetää puoleensa ihan tietynlaisia ihmisiä. Luonteeltaankin nuo poikaystävät ovat kaikki olleet aika kilttejä ja rauhallisia kai koska olen sellainen itsekin ja jotenkin raivopäisiin kusipäänarttuihin kyllästyneet kokevat minut miellyttäväksi seuraksi ja vedän heitä puoleeni tavallaan ihan jo perusolemuksellani. Tosi räiskyvät, ylisosiaaliset ja temperamenttiset ihmiset vaan säikyttää mut pois luotaan ennenkuin on ehtinyt kehittyä aavistustakaan mistään suhdetoiminnasta, vaikka enpä oikeastaan muista että kukaan sellainen olisi koskaan kovin vakavissaan ollut minusta kiinnostunutkaan (tylsistytän moiset kai olemuksellani kuoliaaksi ennenkuin ehtivät tulla edes juttelemaan).

Toi on oikeastaan aika hassuakin, että tosi usein kun menee jonnekin, niin juuri se ihminen jota kaikkien joukosta itse piti kiinnostavimpana, kiinnostuu myös minusta. Tää ei siis liity mihinkään alempi-ylempi -tasoihin, koska vaikkapa kaikkien kavereideni mielestä tämä ihminen voi olla täysin epäkiinnostava.
isohaara

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Hieman kummallinen yhtäläisyys noilla entisillä on; ulkoisesti ovat aivan äijiä. Eivätkä ulkonäöltään, vaan ns. ensivaikutelmaltaan. Yksi veti viinaa ja tupakkaa kuin paraskin, kiroili kuin merimies ja eli kuin pellossa. Toinen pelasi naisten maajoukkueessa lätkää sekä harrasti muy thaita - antoi arvoisen vastuksen sylipainissa.
Ehkä sitten tämmöinen laiha poju kiinnostaa juuri tuollaisia tapauksia.
Erikoista myös se, että en mitenkään kategorisoi ihmisiä ulkonäön ja luonteen perusteella; nätti on nätti on nätti, luonteet joko sopii yhteen tai sitten ei, samantekevää millaisia ovat. Kuitenkin, kun tuossa joku peruskiva barbi-nukke tyrkytti itseään varmaan ihan suhteeseen asti, ei fiilis noussut "meh, ei ny oikein hotsittais"-tasoa korkeemmalle. :? Tietoisesti en kuitenkaan mitenkään jahtaa she-butcheja. Jättäkää mut rauhaan! Huspois! Hauskintahan noitten kanssa on selkeesti, mutta pidemmän päälle ei homma koskaan toimi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En tietenkään valitse. Huonoksi havaitusta valinnasta olisi vallan tyhmää tehdä "kaava".
Prepare for the worstest.
Turbohaltija

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Valitsen muodollisesti pätevimmän. Toisinaan tielleni eksyy kuitenkin myös pörriäisiä. :wink:
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 09.06.2006 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:jotkut toistavat parisuhteissaan aina sitä vanhaa samaa virhettä jonkun lapsuuden trauman seurauksena, ja tilanne korjautuu vasta kun trauma on korjattu.
Mä en oikein purematta niele tätä teesiä. TOSIN itsellä kumppanien kuppikoossa ei ole mitään yhteistä nimittäjää.. A:sta DD:n löytyy.
Enhän minä sanonutkaan viestissäni että isotissisten naisten valitseminen oli se virhe jota toistetaan. 8)
Ebola

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Ulkonäöllisesti jokaisessa on ollut samoja piirteitä, kuitenkaan olematta saman näköisiä. Kaikilla kuitenkin yksi yhteinen nimittäjä, jumalattoman upea kallon muoto, liittynee "kaljufetismiini".

Luonne; kaikki omia yksilöitään ja erilaisia keskenään.

Kuitenkin olen varma, että jokin "kaava" minullakin on.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alkaa näyttää siltä, ainoastaan siinä mielessä että tähän asti itseäni vähemmän kouluttautuneita..
Määrätietoisia, jämeriä, jne.. Koska taidan itse olla tällainen kukkaispoju, jolla ei ole koskaan kiire mihinkään..
Vaikka en olekaan harppua pimputtava runoilija..
Enhän ole edes "harpuista" kiinnostunut, sillä tyttöystävät senkun nuorenee..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä menee niin laidasta laitaan ettei tosikaan....
Tummia, vaaleita, koulutettuja, kouluttamattomia, absolutisteja, juoppoja....
Nykyinen on koulutettu, tumma, melkein absolutisti. Rakastan.
tonttu

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Aloin tässä asiaa miettimään... ulkonäöllisesti tai luonteen perusteella ei ole juuri yhtäläisyyksiä.
Yhden yhdistävän tekijän löysin: huumorintaju.
Ei sekään ole välttämättä samanlaista mutta sitä löytyy ja paljon niinkuin pitääkin.
RuNkkuTonttu

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Yleinsä ne ovat olleet hassun neuroottisella tavalla fiksuja. Yhdessä vaiheessa tykästyin sellaisiin peikkotyttöihin ja teatteri ihmisiin. Ilmeisesti sitä joutuu olemaan tavalla tai toisella hieman sekaisin tai hassu, että minusta voi pitää?!?

Jakkupukuiset, missityyliset misut eivät oikein ikinä viehättäneet minua. Enkä minä niitä
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Pitkiä, surusilmäsiä kiharatukkasia poikalapsia (tosin AINA minua kaksi vuotta vanhempia) jotka eivät osaa sanoa juuta eikä jaata varsinkaan jos kysyn jotain.

Onko mikään ihme etteivät suhteet toimi, jos valinta on aina skorpioni -kauris/neitsyt/kalat?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vastaa Viestiin