Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
segma

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja segma »

Korjaan edellistä postaustani: näyttää vähän siltä, että minulla on jonkinlaista taipumusta seurakuntanuoriin eli siis tuleviin seurakunta-aikuisiin. Ja itsehän siis en kuulu kirkkoon.
ElanorRaven

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

segma kirjoitti:Korjaan edellistä postaustani: näyttää vähän siltä, että minulla on jonkinlaista taipumusta seurakuntanuoriin eli siis tuleviin seurakunta-aikuisiin. Ja itsehän siis en kuulu kirkkoon.
Nyt nyt nyt! Varovaisuutta niiden hihhuleiden kanssa. Suosittelen pysymään kaukana!

:D
segma

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja segma »

ElanorRaven kirjoitti:
segma kirjoitti:Korjaan edellistä postaustani: näyttää vähän siltä, että minulla on jonkinlaista taipumusta seurakuntanuoriin eli siis tuleviin seurakunta-aikuisiin. Ja itsehän siis en kuulu kirkkoon.
Nyt nyt nyt! Varovaisuutta niiden hihhuleiden kanssa. Suosittelen pysymään kaukana!

:D
Älä ala mulle! Seurakuntanuorilla (no, niillä joihin olen törmännyt) on poikkeuksellisia ulkoisia avuja. Puhumattakaan siitä että ne on 24/7 kuin amfetamiini-ekstaasi -seoksen vaikutuksen alaisena.
ElanorRaven

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

segma kirjoitti:Älä ala mulle! Seurakuntanuorilla (no, niillä joihin olen törmännyt) on poikkeuksellisia ulkoisia avuja. Puhumattakaan siitä että ne on 24/7 kuin amfetamiini-ekstaasi -seoksen vaikutuksen alaisena.
Ehkä tuon kuin-sanan voi jättää kokonaan pois? :D
segma

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja segma »

ElanorRaven kirjoitti:Ehkä tuon kuin-sanan voi jättää kokonaan pois? :D
Mahdollisesti. Voihan ne toki muitakin ehostavia -kuten suonensisäisiä - aineita käyttää. ;(
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Ann »

En valitse. Yksilöinä ovat eteen tulleet ja raunioina taakse jääneet.
Rotan aivot valtasivat pääni.
RuNkkuTonttu

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Jos jotkut naiset aina ihastuvat hakeutuvat "vaimonhakkaajien" ja "renttujen" seuraan, niin miksi minä aina onnistun törmäämään jollain tavalla neuroottisiin ja moniongelmasiin naisiin. Ja vaikka tunnistan ne melko pian, niin miksi ihmeessä menen vielä ihastumaan niihin ja vielä tunnustamaan sen niille... Ja kaikkien muiden kanssa pystyn olemaan cool ja kätkemään mahdollisen ihastukseni, kunnes se menee ohitse.

Onkohan mulla joku femiininpuoli, joka vetää näitä vääriä naisia puoleensa? Tosin tavalliset ja kiltit ihmiset ovat tylsiä, mutta kauanko sitä jaksaa jatkaa päänsä hakkaamista seinään?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ei sun tarvinne tunnustaa, kunhan mitään puhumatta hierot jalkapohjan akupisteitä...

Siis ihan surraalistista, että tuollanen alkeellinen panoelukka kuin sinä tässä puhuu jostain ihmissuhteista..niinkuin syvällisestikin niiku.

Mikä tekee sinusta apinasta Jumalan maan päälle, jopa ennen MINUA :D niin että kähmit tuntemattomia naisia ja he levittää sulle pillunsa vaikka sitten niin missä tilanteessa??

Mistä tuollainen paskaläjä kuin sinä sa siihen RÖYHKEYDEN??
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Noriyumi

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Onkohan niillä mitään yhteistä...? Aika laidasta laitaan siis.
Bliss

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

En. Olen ottanut virheistä opiksi.
1 umpihullu, väkivaltainen kusipää, 1 neuroottinen, vainoharhainen valehtelija (sotilaspoliisi, yllättävää... :roll: ).
Muita exiä yhdistävä tekijä on älykkyys, muuten ovat varsin erilaisia. Kahta ensinmainittua lukuunottamatta olen oikein hyvissä väleissä Herra Xien kanssa.
nokkaelain

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Jossain määrin kyllä. Mitään varsinaista kumppania ei kyllä ole ollut, mutta esim. ihastuksen kohteet ovat olleet tummatukkaisia ja muutenkin usein samantapaisia ulkonäöltään.
AarneAnkka

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:En valitse. Yksilöinä ovat eteen tulleet ja raunioina taakse jääneet.
Ei eteen ole sattunut yhtään rauniota? Mitä niille on käynyt?
mustakikkeli

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Noriyumi kirjoitti:Onkohan niillä mitään yhteistä...?
Kaikki olivat sikoja?
mustakikkeli

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Gattaca kirjoitti:...
Elämä on kovaa. Ainakin kovempaa kuin Gattacan penis halukkaan naisen edessä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

AarneAnkka kirjoitti:
Ann kirjoitti:En valitse. Yksilöinä ovat eteen tulleet ja raunioina taakse jääneet.
Ei eteen ole sattunut yhtään rauniota? Mitä niille on käynyt?
On. Se ei ole vaan vielä jättänyt sitä taakseen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Sannnu kirjoitti:Leimaako pariutumistasi hakeutuminen aina samanlaisiin tyyppien seuraan?
Yhdistäviä tekijöitä lienevät lähinnä fiksuus (äly, jos joku kaipaa tarkempaa määrittelyä, vaikka en minä tuolla ainakaan yksinomaan sitä tarkoita), akateemisuus ja ikähaarukka [oma ikä]-[oma ikä + 4v]. Noistakin kaksi viimeistä putoaa pois, jos eräs melkein-seurustelu lasketaan (itse olisin halunnut seurustella, toinen ei olosuhteiden vuoksi voinut).

:shock: ...Tjaa, itse asiassa eräs fysiologinen yhdistävä tekijä löytyy myös. Hullua kyllä, useimpien (= 75%) kanssa halusin seurustella jo kauan ennen kuin sen laatu paljastui!
segma

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneit

Viesti Kirjoittaja segma »

EveryWoman kirjoitti: :shock: ...Tjaa, itse asiassa eräs fysiologinen yhdistävä tekijä löytyy myös. Hullua kyllä, useimpien (= 75%) kanssa halusin seurustella jo kauan ennen kuin sen laatu paljastui!
Iso... varpaanväli?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

segma kirjoitti:Iso... varpaanväli?
Sepä hyvinkin se.

Ai niin, ja itsetunto on kaikilla ollut perin terveellä pohjalla ja verraten hyvässä kunnossa. Oiskohan näil jutuil mitään tekemistä keskenään?
Herra Manala

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

EveryWoman kirjoitti: :shock: ...Tjaa, itse asiassa eräs fysiologinen yhdistävä tekijä löytyy myös. Hullua kyllä, useimpien (= 75%) kanssa halusin seurustella jo kauan ennen kuin sen laatu paljastui!
Kyttyräselkä?
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja shue »

Ei sitten sinnepäinkään. Olen ollut tasaiseen tahtiin varattu viimeiset 20 vuotta ja jokainen kumppani on poikennut toisistaan aika paljonkin, lähinnä luonteeltaan. Kolmea viimeistä tosin on tietyllä tavalla yhdistänyt yksi asia: jokaisella on päänupissaan joku vähän isompi solmu selvitettävänä. En ole suorastaan innoissani siitä, että tunnun nykyään aina löytävän näitä talutettavia tapauksia, mutta...elämä on :roll: Muuten ovatkin sitten ihan eri maata.
Kuormasta ei syödä.
mustakikkeli

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Joo, luulisi vaihtelun virkistävän.
MadameDeMeloni

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Toinen toistaan mulkumpia. Ura on ollut jokseenkin laskusuhdanteinen. Itsehän olen täydellinen.
AarneAnkka

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

MadameDeMeloni kirjoitti:Toinen toistaan machompia. Ura on ollut jokseenkin laskusuhdanteinen.
Ilmeisesti ovulaatio on pikkuhiljaa lähestymässä?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jaiks, vaikea kysymys. On ollut ahkeria ja kunnianhimoisia, sitten on ollut sohvalla löhöäjiä "äiti"-kompleksista kärsiviä, karuselleja ja osa-aikajuoppoja.

Ulkonäöilläkään ei ole mitään yhteistä: on ollut lyhyitä, tummia, vaaleita, pitkiä, kaljamahaisia, hoikkia.

Jostain syystä mä viehätän (siis tämä oma näkemykseni) miehiä, jotka eivät pysy paikallaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
WanhaPervo

Re: Valitsetko kerta toisensa jälkeen samanlaisia kumppaneita?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Elppis kirjoitti:
Jostain syystä mä viehätän (siis tämä oma näkemykseni) miehiä, jotka eivät pysy paikallaan.
Nostavat kytkintä pikaisesti?
Vastaa Viestiin