Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
MadameDeMeloni

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Näillä leveysasteilla asiakaskunnalla todellakin kuola valuu, polvet notkaa ja silmät seisoo. Tasan ja vain juoppohulluuden ansiosta. Tarjoilu pelää, äly jätättää. Itsekin olisin kiinnostunut henkeäsalpaavasta liikkujasta suunnilla suunnattomilla. Miellyttävyys kateissa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Oisko Lostarissa... Siellä oli lauantaina yksi kivannäköinen ja ihan sairaan hyväntuoksuinen sametti-ihoinen kundi, jolle menin esittäytymään. Hän kysyi minulta, onko mulla pippeli ja jatkoi "kun sä olet noin valtavan kokoinen". Mulla oli 10 sentin korokepohjat jalassa. Ja ei, hän ei ollut she-malesta unelmoiva homo, vaan kuopiolainen maalaispoika ekaa kertaa homobaarissa. No, vähän piti ojentaa sitä epäkohteliaasta kysymyksestä ja sitten se jo halusikin halailla ja pussata mua. Sen pituinen se.
Kikkelis kokkelis.
Yönmustaritari

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Herra Manala kirjoitti:Kaivolla on kyllä tsadin kiiltävimmät mimmit. Ikävä kyllä nenäkin on useimmiten asennossa, jossa sierainten tutkiskelu muuttuu helpommaksi vuorokeskustelun aikana kuin silmiin katsominen.
Amatööri. Tsiigaa niitten tissei dorka.
Sinkkumatti

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Herra Manala kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Helluntailaistytöt ovat mutkattomia...?
Ei niille kaikkea tarvitse kertoa. Luettele heille vaikka Raamatun profeettojen nimet niin he ovat sulaa vahaa käsissäsi.
Ei ne silti pillua anna ennen papin aamenta.
Antaa antaa. Ainakin vanhan pomoni tytär, joka hankkiutui raskaaksikin ennen aamenia, ja jopa ennen kihlausta.

OT

..Olikin muuten vähä saatanan hyvännäköinen tytär..
Vastaa Viestiin