Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
ninnithequeen

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täältä tietysti löytyy komeimmat miehet ja kauneimmat naiset.
Sieltä ainakin minä löysin rakkaan mieheni...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lolita kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Myöskin hellän tarjonta oli sellaista että pitää toistekin mennä.
Tätä komppaan rajusti. Silmät pyöreinä tuijotin neitoja, Hesasta ei löydy mistään mitään tamperetarille vertoja vetävää.
Siis anteeksi nyt. Pitäisikö minun helsinkiläisenä nurkkapatriootti-kosmopoliittina uskoa, että helsinkiläisneitoja eivät peittoa vain turkulaistsybyt, vaan myös tamperelaisböönat?

Jotain rotia nyt näihin horinoihin. Mietitään vähän ennen kuin aletaan naputella puuta heinää.
Bliss

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vadim kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Kaikkialla ne näyttävät olevan tasapuolisen ällösti humalassa :x
Joten vastaan jotta uimahallissa ja kuntosalilla....
Äh, senkin vastarinnankiiski. Luitko kysymystä ollenkaan?
Luin.
Kaikissa baareissa asiakaskunta on ällötysosastoa.
Toisin muotoiltuna, missään baarissa yksikään ihmisolento ei ole saanut aikaan muita kuin inhonväristyksiä :roll:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Bliss kirjoitti: Luin.
Kaikissa baareissa asiakaskunta on ällötysosastoa.
Toisin muotoiltuna, missään baarissa yksikään ihmisolento ei ole saanut aikaan muita kuin inhonväristyksiä :roll:
Siis anteeksi nyt. Jos esimerkiksi minä menen baariin horinoitsemaan jonkun kaverini kanssa vaikkapa politiikasta tai Maserateista, muutun tuota pikaa inhonväristyksiä aiheuttavaksi ällötysosastoksi? Irrationaalinen saa olla, muttei näin irrationaalinen.
Bliss

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vadim kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Luin.
Kaikissa baareissa asiakaskunta on ällötysosastoa.
Toisin muotoiltuna, missään baarissa yksikään ihmisolento ei ole saanut aikaan muita kuin inhonväristyksiä :roll:
Siis anteeksi nyt. Jos esimerkiksi minä menen baariin horinoitsemaan jonkun kaverini kanssa vaikkapa politiikasta tai Maserateista, muutun tuota pikaa inhonväristyksiä aiheuttavaksi ällötysosastoksi? Irrationaalinen saa olla, muttei näin irrationaalinen.
Sanoinko mä niin? :shock:
Omaan kokemukseen perustuen vastasin. Mä kun en viihdy baareissa, tai muutenkaan humalaisten keskellä, olo on baarissa kuin baarissa sellainen, että ympärillä on vain huonosti käyttäytyviä ördääjiä, siitä huolimatta, että paikka olisi puolillaan ihan fiksuja ja siistejä ihmisiä, jollainen mitä luultavimmin olet.
Anteeks jos käsitit mut väärin :wink:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Bliss kirjoitti: Anteeks jos käsitit mut väärin :wink:
Ei mitään, mähän käsitin sut ihan oikein! :think:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vadim kirjoitti:Siis anteeksi nyt. Pitäisikö minun helsinkiläisenä nurkkapatriootti-kosmopoliittina uskoa, että helsinkiläisneitoja eivät peittoa vain turkulaistsybyt, vaan myös tamperelaisböönat?
Kyllä jämpti on näin. Tosin voisin kuvitella, että sinun ja minun kaunis nainen eroaa reilusti ulkonäöltään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lolita kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Siis anteeksi nyt. Pitäisikö minun helsinkiläisenä nurkkapatriootti-kosmopoliittina uskoa, että helsinkiläisneitoja eivät peittoa vain turkulaistsybyt, vaan myös tamperelaisböönat?
Kyllä jämpti on näin. Tosin voisin kuvitella, että sinun ja minun kaunis nainen eroaa reilusti ulkonäöltään.
Aijahas. Ja millähän perusteella nti näin päättelee...?
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

DTM.

:jouden:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mä saisin pillua ZETORISTA joka TOINEN kerta, ellen aina mokaisi hommaa. Zetorissa siis kaukomatkailijana käyn vain noin kerran vuodessa tai kahdessa. Viimeksi ei onnee, läski 60 wee mummo vain pyysi mua tanssimaan Paula Koivuniemen "Aikuinen nainen". Sitä edellisellä kerralla mokasin, kun minua vonganneelle naiselle herrasmiestä esittääkseni erehdyin sanomaan, etten etsi yhdenillanjuttuja. Katosi ja löytyi tuntia myöhemmin vaalean bodarin kainalosta. Sitä ennen 1/2 Zetor- kerroista vaalea hoikka kolmekymppinen pystytisublondi kävi vonkaa ja sitä ennen alaikäisen näköinen pystytisumisu-teinix-pissis kävi käpälöimään. Säilytin siveyteni kun pysyin KOVANA!!

Toista se on täällä Savon pikkupaikkakunnalla.. baareissa ei yhtään vapaata naista.. :cry:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Razormaid kirjoitti:DTM.

:jouden:
Niinhän tää teoria kuuluu, vaan ei pidä paikkaansa. EDIT: Siis kauniiden naisten osalta. Kauniita poikiahan siellä on hurumykky.
Sudenhenki

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Eilen joutui yllättymään. Paikallisessa juottolassa nimeltä Zapata, oli meinaan todella vetävännäköisiä leidejä.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Vadim kirjoitti:
Razormaid kirjoitti:DTM.

:jouden:
Niinhän tää teoria kuuluu, vaan ei pidä paikkaansa. EDIT: Siis kauniiden naisten osalta. Kauniita poikiahan siellä on hurumykky.
Niin kun et yläkertaan pääse, poju :D
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
mustakikkeli

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Vadim kirjoitti:
Razormaid kirjoitti:DTM.
Niinhän tää teoria kuuluu, vaan ei pidä paikkaansa. EDIT: Siis kauniiden naisten osalta. Kauniita poikiahan siellä on hurumykky.
Mistä sinä sen... okei, liian ilmeinen vastaläppä.

Ongelma on se että monesti baarimirkut saattavat olla yllättävän vetävän näköisiä, ilmeisesti ainakin paremmissa paikoissa niihinkin hommiin valitaan ulkonäön mukaan (lähiöräkälät ovat asia erikseen). Valitettavasti hehän eivät ole oikeita ihmisiä, joten turha heitä olisi edes yrittää. Meille vai teille? => Heitteille.
mustakikkeli

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Gattaca kirjoitti:Mä saisin pillua ZETORISTA joka TOINEN kerta
Tarkoitit varmaankin sanoa: "...joku toinen kerta...". Aina joku toinen kerta.
Feiz

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Ei ainakaan Königissä.
sanctus

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Vielä muutama vuosi sitten klubbenit kuten Anvil ja Turkoosi olivat esteettisesti viehättäviä tapahtumia kummankin sukupuolen osalta.

Nykyään kotona on kivointa vaikkei tarjoilu pelaisikaan.
WanhaPervo

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

La olin parin peruskoulu+lukiokaverin kanssa joka vuotuisessa tapaamisessamme. Illan päätteeksi päädyimme Kaivohuoneelle. Tod. näk. tuhdista humalatilasta ja 38v:n iästä johtuen kaikki ko. ravintolan naiset näyttivät kauniilta.
swirl

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tavastialla pyörii kai eniten minun silmääni miellyttäviä henkilöitä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Lolita kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Myöskin hellän tarjonta oli sellaista että pitää toistekin mennä.
Tätä komppaan rajusti. Silmät pyöreinä tuijotin neitoja, Hesasta ei löydy mistään mitään tamperetarille vertoja vetävää.
Schaisse!! Mä en nähnyt siellä yhtään nättejä neitoja. Pitänee yrittää sinne toistekin. Kabareessakaan ei näkyny kummoisia neitoja, ei perjantaina eikä lauantainakaan. Onkohan mulla silmissä vikaa, koska nirso en ainakaan ole.
Nyt penikseni on fantastinen!
WanhaPervo

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Clay kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Myöskin hellän tarjonta oli sellaista että pitää toistekin mennä.
Tätä komppaan rajusti. Silmät pyöreinä tuijotin neitoja, Hesasta ei löydy mistään mitään tamperetarille vertoja vetävää.
Schaisse!! Mä en nähnyt siellä yhtään nättejä neitoja. Pitänee yrittää sinne toistekin. Kabareessakaan ei näkyny kummoisia neitoja, ei perjantaina eikä lauantainakaan. Onkohan mulla silmissä vikaa, koska nirso en ainakaan ole.
Liian vähän viinaa.
Herra Manala

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kaivolla on kyllä tsadin kiiltävimmät mimmit. Ikävä kyllä nenäkin on useimmiten asennossa, jossa sierainten tutkiskelu muuttuu helpommaksi vuorokeskustelun aikana kuin silmiin katsominen.
Sinkkumatti

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Herra Manala kirjoitti:Kaivolla on kyllä tsadin kiiltävimmät mimmit. Ikävä kyllä nenäkin on useimmiten asennossa, jossa sierainten tutkiskelu muuttuu helpommaksi vuorokeskustelun aikana kuin silmiin katsominen.
Komppi tälle. Kaivo on suomen tallinna kun naiskauneudesta puhutaan. Tosin ongelmana onkin sitten tuo pilvilinnoja hipoja klyyvari.
Paska paikka seuranhaulle, mutta ehdottomasti paras paikka silmänruokaa hakevalle.
safi

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja safi »

Ei täältä meiltä löydy ainuttakaan sellaista baaria, mistä voisin sanoa löytyvän jotenkin erityisen kauniita/komeita ihmisiä. Tavallisia epäkohteliaita tusinatylsimyksia, samalla tavoin pukeutuneina...eukkoja liian pienissä vaatteissa kilpailemassa siitä, että kuka pyörittää pyllyä eniten tanssilattialla..ukkoja räkä poskella samaisella tanssilattialla kädessään tupakka ja toisessa lasi heilumassa holtittomasti ympäriinsä ja sitten ne saatanan ählämit, jotka roikkuvat lahkeessa joka käänteessä eivätkä ymmärrä, että ei kiinnosta on todellakin sitä mitä sanotaan eikä vähän sinnepäin.

Olen tänä vuonna käynyt yhden ainokaisen kerran baarissa täällä Salossa ja ihan hetkeen en taida mennä uudestaan. Pääni kääntävät komistukset löytyvät jostain ihan muualta, kuin savuisista baareista.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Razormaid kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Razormaid kirjoitti:DTM.

:jouden:
Niinhän tää teoria kuuluu, vaan ei pidä paikkaansa. EDIT: Siis kauniiden naisten osalta. Kauniita poikiahan siellä on hurumykky.
Niin kun et yläkertaan pääse, poju :D
Hääh? Mä olen ollut yläkerrassa monta kertaa.

Alakerrassa on trendikästä musiikkia ja ystävällismielisiä tukka hyvin, kaikki hyvin -hinturoita. Yläkerrassa asiat ovat toisin, sitä luulee tulleensa heinolalaiseen räkälään. Olen vieläpä kuullut, että on sangen tavallista, että loppuillan tullen pullot lentelevät ja naisista tapellaan.

Että sellainen Sodoma ja Gomorra.

EDIT: Jätetään viittauksen tähän erääseen proffaan sikseen, jooko.
Vastaa Viestiin