Parisuhdekäyttäytymisen perusteet

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
hermine

Re: Parisuhdekäyttäytymisen perusteet

Viesti Kirjoittaja hermine »

Joskus jos jään työttömäksi ja opin käyttämään jonkinlaista animointiohjelmaa jonka saa verkosta ilmaiseksi, lupaan piirtää noi teidän molempien visiot. Siihen missä se nyrkki tulee mamman tohvelin alta, kuuluu vielä joku säälittävän vinkaiseva äänitehoste. Ja niitten tohveleiden täytyy ehdottomasti olla ainot. Yritin jo äsken piirtää, mutta mun hiiri on niin paska ettei tuosta kuvasta varmasti saa kukaan muu mitään selvää.

Ja tuon kallioporamiehen pitäis näyttää Kivisen Retulta (vai mikä sen paksumman miehen nimi siinä oli). Ja siihenkin tarvitaan äänitehoste. Ja semmonen tietynlainen ankea värimaailma.
Turbohaltija

Re: Parisuhdekäyttäytymisen perusteet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

hermine kirjoitti:

Ja tuon kallioporamiehen pitäis näyttää Kivisen Retulta (vai mikä sen paksumman miehen nimi siinä oli). Ja siihenkin tarvitaan äänitehoste. Ja semmonen tietynlainen ankea värimaailma.
Äänitehosteeksi riittävät ympäristön äänet. Pora jyrisee, tiskiallas nitisee. Henkilöt eivät sano mitään. Niillä ei ole mitään sanottavaa, tai jos olisikin ne ei joko osaa tai halua sanoa sitä. Värimaailma on mustavalkoinen, kuinkas muuten.

Kuvaatko lyhytfilmejä? Mä haluaisin tehdä semmosen filmin jossa heittelen paskaa talikolla pellolle ja Vivaldin neljä vuodenaikaa soi. Mä olisin tietysti ilman paitaa ja krapulassa, puolentoista viikon parransängellä. Se ois niinku Suomipokeleffa.
mustakikkeli

Re: Parisuhdekäyttäytymisen perusteet

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Te ette nyt selvästikään ota tosissanne tätä keskustelua.
Turbohaltija

Re: Parisuhdekäyttäytymisen perusteet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keskustelu, mikä ihmeen keskustelu?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Parisuhdekäyttäytymisen perusteet

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

mustakikkeli kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ääh, yhteinen pankkitili on pientä. Yhteinen asuntolaina alkaakin jo tuntua jossain...
Alkaa kuulostaa liioittelulta. Eihän tuo ole enää pelkkää sitoutumista, vaan yhteensulautumismutaatio.
Miulla ei ole edes omaa avainta. Oonko liian vähän sitoutunut?
Korvien välissä se sitoutuminen asuu. Avioliitto, pankkitilit, yhteiset asunnot ja muut ovat joko a) sitoutumisen symbolisia ilmentymiä b) käytännön sanelemia järjestelyitä tai c) edellisten yhdistelmiä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
WanhaPervo

Re: Parisuhdekäyttäytymisen perusteet

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Turbohaltija kirjoitti:Okei, mulla taas on visio, näkemys: Mies poraa kallioporalla kaiken päivää. Tiedättähän, semmonen saatanan iso pora. Tärisee ihan vitusti ja hirvee mekkala. Illalla se juo pullon Koskenkorvaa ja panee lihavaa eukkoaan takaa päin tiskipöytää vasten. Sitten taas aamulla poraamaan.
Kuva

Kuka on kuvassa?
Tsaari

Re: Parisuhdekäyttäytymisen perusteet

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

WanhaPervo kirjoitti:
Kuka on kuvassa?
Stahanov, työn sankari.
WanhaPervo

Re: Parisuhdekäyttäytymisen perusteet

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Tsaari kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Kuka on kuvassa?
Stahanov, työn sankari.
Teidän ylhäisyydellänne on hämmästyttävää kyllä Neuvostoliiton historia hallussa, vaikka kuolittekin jo 1894.
Tsaari

Re: Parisuhdekäyttäytymisen perusteet

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

WanhaPervo kirjoitti: ...kuolittekin jo 1894.
Näitä kuolemisjuttuja aina naureskelemmekin baarissa poikien (Elvis, Jim, Jimi...) kanssa.
WanhaPervo

Re: Parisuhdekäyttäytymisen perusteet

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Tsaari kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti: ...kuolittekin jo 1894.
Näitä kuolemisjuttuja aina naureskelemmekin baarissa poikien (Elvis, Jim, Jimi...) kanssa.
:D

Kiva, että baarissanne on nettiyhteys (että ilmeisesti sieltä juurikaan ulos poikkea?). Tietysti kun seura on ilmeisesti mitä mainioin, niin mitäs sitä turhaan taviksien joukkoon lähtisi.
isohaara

Re: Parisuhdekäyttäytymisen perusteet

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Turbohaltija kirjoitti:Äänitehosteeksi riittävät ympäristön äänet. Pora jyrisee, tiskiallas nitisee. Henkilöt eivät sano mitään. Niillä ei ole mitään sanottavaa, tai jos olisikin ne ei joko osaa tai halua sanoa sitä. Värimaailma on mustavalkoinen, kuinkas muuten.

Kuvaatko lyhytfilmejä? Mä haluaisin tehdä semmosen filmin jossa heittelen paskaa talikolla pellolle ja Vivaldin neljä vuodenaikaa soi. Mä olisin tietysti ilman paitaa ja krapulassa, puolentoista viikon parransängellä. Se ois niinku Suomipokeleffa.
Kolehti pystyy ja palkataan Aki Kaurismäki.
Elukka

Re: Parisuhdekäyttäytymisen perusteet

Viesti Kirjoittaja Elukka »

isohaara kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti: Kuvaatko lyhytfilmejä? Mä haluaisin tehdä semmosen filmin jossa heittelen paskaa talikolla pellolle ja Vivaldin neljä vuodenaikaa soi. Mä olisin tietysti ilman paitaa ja krapulassa, puolentoista viikon parransängellä. Se ois niinku Suomipokeleffa.
Kolehti pystyy ja palkataan Aki Kaurismäki.
No mutQ Akin leffoissa kuuluu ehdottomasti olla niitä semmosia lakonisia repliikkejä:

A(n)ttila vuokrien maksusta elokuvassa Mies vailla menneisyyttä:

MVM: Entä jos en maksa?
A: Lähetän tappajakoiran puremaan nenän irti kasvoistanne.
MVM: Se onkin vain tiellä; Varjostaa maisemiani, minne menenkin.
A: Ette voisi enää tupakoida suihkussa.

Toinen legenda pätkästä Calamari Union:

Frank: Älä tee sitä, Frank!
Vastaa Viestiin