Kaveri nemesiksenä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
silsakenraali™

Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

par-sky kirjoitti:
huima kirjoitti:
par-sky kirjoitti:sä vaan haluat tavata mun ûberhottiksen kaverin ja sit sä et enää pidäkään musta :cry:
Uberhottiksia tsiksejä on seitsemän tusinassa. Mukavia tsiksejä harvemmassa.
mutku se on kaiken lisäksi toudella mukava ja hauska ja miellyttävä. emmä nyt paskiaisten kanssa kaveerais.
Onko sinulle käynyt siten, että kuvatunlainen kaverisi välillisesti torpedoisi potentiaaliset kumppanisi vain olemalla oma itsensä, "parempi" kuin sinä?

Miten toimit? Mitä silloin ajattelet? Nuorena ruipelona en tietenkään kelvannut kellekään, onneksi koen jalostuneeni ajan saatossa. Karrikoiden, joskus jokainen kaverini oli nemesikseni.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulla on yks hyvä ystävä jonka kanssa meillä on aina ollut aika samanlainen miesmaku. Yleensä homma on mennyt niin, että olen tunnustanut ihastuneeni johonkin, ja kamu sitten kertoo punastellen että voi ei, hän on jo sitä käynyt nusaseen tai jotain vastavaa. Viime talvena sitten puonimme mitä tehdä kun hän ei sillain oikeesti tykännyt pojasta josta minä oikeesti tykkäsin, ja sitten hän sanoikin et no ota se kun oikeesti tunnut välittävän. Mutta ei se poju halunnu mua!1 Ja nyt ne seukkaa onnellisesti. :]

Mutta itse en koe että kaverini olisi minua missään suhteessa parempi,(okei paitsi kaikissa luonnontieteellisissä jutuissa kuten solubiologiassa!1) näissä kolmessa nyt mieleen tulevassa jutussa ne pojat ovat vaan preferoineet hänen jotain mitä lie, eikä semmosista asioista voi suuttua tai edes kateutua, sillä tasapainoisena aikuisena naisena tiedän ettei tuo nyt hetkauta ihmisarvoani suuntaan eikä toiseen, pienen kolhun itsetuntoon tietty saa mutta siihen on paikkailukeinot. Ai niin, ja tietty viimeistä tapausta lukuun ottamatta en ole pojuille kyllä ilmaissutkaan kiinnostustani. Mutta tuskinpa se olisi muuttanut asetelmaa. Varsinkaan kun en niistä aiemmista oikeesti-oikeesti tykkäysmielessä ollut edes kiinnostunut.

Kylläpäs avaudutti. Ja niin asiallisesti että jos asianomaiset eksyvät palstalle niin ei edes haittaa. pus!
Prepare for the worstest.
slam

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja slam »

silsakenraali™ kirjoitti: Onko sinulle käynyt siten, että kuvatunlainen kaverisi välillisesti torpedoisi potentiaaliset kumppanisi vain olemalla oma itsensä, "parempi" kuin sinä?
On kait nuita paljonkin, jotka vievät huomion mestoilla. Sellaisia kavereita, joiden perään haikailee isommat laumat. Varsinaisena ystävänä ei ole ollut kuitenkaan sellaista.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

silsakenraali™ kirjoitti: Onko sinulle käynyt siten, että kuvatunlainen kaverisi välillisesti torpedoisi potentiaaliset kumppanisi vain olemalla oma itsensä, "parempi" kuin sinä?
noh, täytyypä tässä kertoa, että eihän ne miehet mitkä sen perään vaan ulkonäön takia kuolaa ole mulle potentiaalisia kunppaneita. se on pieni ja siro, minä pitkä ja persevä. myöskin me jo siinä baarin ovella jaetaan miehet.
nythän olen pariutunut, joten ei se haittaa vaikka se kaikki miehet saisi. kunhan tuo yksi jää minulle. mutta myönnetään, kyllähän se vähän kolhaisee kun sen luo hakeudutaan ja mut norataan, tai sitten luokseni lähetetään se kuuluisa wingman.
harmillisesti joskus kiinnostumme samoista miehistä, mutta yleensä kyllä tulee myös luonteen puolesta jako. se on tyttö, jolle viedään kukkia ja ulos syömään jotain ripellyksiä, minä taas enemmänkin sitä linjaa nainen, jonka kanssa katotaan formulat kaljan ja pitsan kanssa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
killkill

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja killkill »

par-sky kirjoitti:minä taas enemmänkin sitä linjaa nainen, jonka kanssa katotaan formulat kaljan ja pitsan kanssa.
Tämä nyt ei ole mitään herutusta: moni nainen ei tiedä, että oikeasti tuohon kastiin on paljon vaikeampi päästä kuin kundin Interflora-jakelulistalle.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja Saz »

killkill kirjoitti:
par-sky kirjoitti:minä taas enemmänkin sitä linjaa nainen, jonka kanssa katotaan formulat kaljan ja pitsan kanssa.
Tämä nyt ei ole mitään herutusta: moni nainen ei tiedä, että oikeasti tuohon kastiin on paljon vaikeampi päästä kuin kundin Interflora-jakelulistalle.
Aika harva nainen haluaa olla ns. hyvä jätkä. Etenkin jos kiinnostusta mahdollisesti muuhunkin olisi, mutta muutenkin. Tuo on vähän sama asia kuin se, että sanoo miehelle hänen olevan hyvä ja ihana ihminen, ollaan vain ystäviä. Kyllä se oman kokemuksen mukaan jonkinlainen isku miehisyydelle on, aivan kuten tuo hyvä jätkä-leima naiseudelle.
Elukka

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Saz kirjoitti:
killkill kirjoitti:
par-sky kirjoitti:minä taas enemmänkin sitä linjaa nainen, jonka kanssa katotaan formulat kaljan ja pitsan kanssa.
Tämä nyt ei ole mitään herutusta: moni nainen ei tiedä, että oikeasti tuohon kastiin on paljon vaikeampi päästä kuin kundin Interflora-jakelulistalle.
Aika harva nainen haluaa olla ns. hyvä jätkä. Etenkin jos kiinnostusta mahdollisesti muuhunkin olisi, mutta muutenkin. Tuo on vähän sama asia kuin se, että sanoo miehelle hänen olevan hyvä ja ihana ihminen, ollaan vain ystäviä. Kyllä se oman kokemuksen mukaan jonkinlainen isku miehisyydelle on, aivan kuten tuo hyvä jätkä-leima naiseudelle.
Aivan. Traumatisoivien ihmissuhdeongelmien kärkipäätä on tuo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nice_guy_syndrome
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Saz kirjoitti:
Kyllä se oman kokemuksen mukaan jonkinlainen isku miehisyydelle on, aivan kuten tuo hyvä jätkä-leima naiseudelle.
Disagree. Seksiä useimmat miehet tahtovat vähän joka toisen kanssa, hyväksi jätkäksi on paljon vaikeampaa päästä. Mun mielestä se ainakin on kunnianosoitus, ei loukkaus. Ja niin, hyvä jätkäkin voi käsittääkseni olla ihan naisellinen sortumatta silti olemaan ylenmäärin neiti.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
Saz kirjoitti:
Kyllä se oman kokemuksen mukaan jonkinlainen isku miehisyydelle on, aivan kuten tuo hyvä jätkä-leima naiseudelle.
Disagree... Mun mielestä... Ja niin, hyvä jätkäkin voi käsittääkseni...
Pssst. Mä luulen, ettei me edusteta tässä(kään) asiassa hegemonista kantaa asiantilaan.
Don't Panic!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
Saz kirjoitti:
Kyllä se oman kokemuksen mukaan jonkinlainen isku miehisyydelle on, aivan kuten tuo hyvä jätkä-leima naiseudelle.
Disagree... Mun mielestä... Ja niin, hyvä jätkäkin voi käsittääkseni...
Pssst. Mä luulen, ettei me edusteta tässä(kään) asiassa hegemonista kantaa asiantilaan.
No, hitto. :oops:

(Muistaa äkkiä monta hassua keskustelua.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ovatkohan nämä naispuoliset "hyvät jätkät" pelkkää legendaa? Itse kun en tunne yhtäkään. Jos haluan äijäillä, voin harrastaa sitä miespuolisten ystävieni kanssa, enkä oikein ymmärrä, miksi tätä äijäilyä pitäisi harjoittaa naisseurassa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vadim kirjoitti:Ovatkohan nämä naispuoliset "hyvät jätkät" pelkkää legendaa? Itse kun en tunne yhtäkään. Jos haluan äijäillä, voin harrastaa sitä miespuolisten ystävieni kanssa, enkä oikein ymmärrä, miksi tätä äijäilyä pitäisi harjoittaa naisseurassa.
Äijäily ei ole käsittääkseni lainkaan sama asia kuin hyvä jätkäily.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
silsakenraali™

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lilo kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Ovatkohan nämä naispuoliset "hyvät jätkät" pelkkää legendaa? Itse kun en tunne yhtäkään. Jos haluan äijäillä, voin harrastaa sitä miespuolisten ystävieni kanssa, enkä oikein ymmärrä, miksi tätä äijäilyä pitäisi harjoittaa naisseurassa.
Äijäily ei ole käsittääkseni lainkaan sama asia kuin hyvä jätkäily.
Ei ole. Oikeastaan on hyvä olla hyviä jätkiä kavereina pitkälti samoista syistä kuin naisia yleensäkin. Ne syyt tietenkin ovat subjektiivisia.
huima

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Disagree. Seksiä useimmat miehet tahtovat vähän joka toisen kanssa
Kauheaa panettelua! Mihin perustat tuollaiset väitteesi?

Tuollaiset mielipiteet ilman mitään todisteita ovat myös isku miehisyydelle. Ihan kuin me muka juoksisimme jokaisen hameen perässä.
Pehmis

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

huima kirjoitti:Tuollaiset mielipiteet ilman mitään todisteita ovat myös isku miehisyydelle. Ihan kuin me muka juoksisimme jokaisen hameen perässä.
Niinpä. Osa naisista on kuitenkin rumia.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Disagree. Seksiä useimmat miehet tahtovat vähän joka toisen kanssa
Kauheaa panettelua! Mihin perustat tuollaiset väitteesi?

Tuollaiset mielipiteet ilman mitään todisteita ovat myös isku miehisyydelle. Ihan kuin me muka juoksisimme jokaisen hameen perässä.
Luet siis itsesi niihin useimpiin...?

Ja mites se menikään, ei ole olemassa rumia naisia, vain liian vähän viinaa...? :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Kaveri nemesiksenä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä oon kans tuntenu itteni Hyväks Jätkäks. Meil oli joskus jätkäporukas tapana kyl paneskella toisiamme, juotiin viiniä ja syötiin juustoja, taustalla lätkä ja rokki. Ihana oli tuntea ittensä yheks jätkistä.
Vastaa Viestiin