Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
huima

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja huima »

kvasaari kirjoitti:Miten parisuhderintamalla epäonnistuville ihmisille lopulta käy: luopuvatko he sen oikean etsimisestä ja pariutuvat yksinäisyyden pelossa sen "ihan kivan" kanssa? Vielä en ole yhtä katkera, mutta kaukana se piste ei enään ole.

Mikä tän kirjoituksen pointti oli? Lähinnä terapiaa itselleni. Tuntuu itse asiassa melkoisen hyvältä vuodattaa tällä tavalla. Joka tapauksessa olis kiva kuulla mikäli kitinäläisille on ollut tai on samanlaisia fiiliksiä. Vinkit olisivat totta kai tervetulleita. Omille ongelmille on niin helppoa tulla sokeaksi.
Kaipa se riippuu ihan ihmisestä.

Toisien kohdalla se riman laskeminen ja asioiden näkeminen itselleen sopivampana kuin aikaisemmin on yksi selviytymisstrategia. Tai sitten sitä kutsutaan kasvamiseksi, että oppii arvostamaan ja löytämään ihmisistä itsestään niitä mielenkiintoisia puolia.

Itse olin pitkään sitä mieltä, että 'Sitä oikeaa' ei ole edes olemassakaan - kunnes tutustuin epäonnisissa merkeissä yhteen naiseen, joka oli persoonana The Tyyppi. Vaikka siitä asiasta ei voinut tulla mitään, se oli kuitenkin kokemus joka avasi silmät ja sai aikaan fiiliksen että god damn - toisen ihmisen kanssa voi tuntua näin kivalta.

Sen jälkeen olen relannut huomattavasti ja yllättäen huomannut, että maailmassa on monia mielenkiintoisia ja ihania ihmisiä -- ja heidän seurastaan ja olemassaolostaan voi nauttia, vaikkei heidän kanssaan pariutuisikaan. Ja se että on sellaisia ihmisiä - ystäviä - joiden kanssa voi aina puhua, pitää hauskaa ja juoda punaviiniä -- on ehdottomasti parempaa kuin huono parisuhde.

Olin juhannuksena häissä Sveitsissä ja olin todella onnellinen ystäväni puolesta, sillä hän on todellakin löytänyt todellisen kumppanin ja onnellisuuden. Heidän näkeminen - melkein viisikymppisten vanhusten - toistensa seurassa kuin teini-ikäisinä rakastuneina, edustaa minulle sitä mitä minäkin haluan oikeasti kokea. En olla kenellekään vain ihan kiva tai tilanteeseen sopiva, vaan se ihminen joka saa heräämään yöllä hädissään ajatukseen että mitä tapahtuisikaan jos tuota ihmistä ei enää olisikaan ja nukahtamaan onnellisena kun se ihminen onkin siinä lähellä.

Mitään neuvoa?

Relaa ja tapaa ihmisiä ilman ajatuksia suhteilusta tai edes seksistä. Saatat huomata että on ihmisiä joiden kanssa asiat ovat kivempia kuin 'ihan kivaa' - ja saatat arvostaa sitä jopa niin paljon, ettet edes halua tai tarvitsekaan enää parisuhdetta. Ja sitten niitä tyttöjä alkaakin parveilemaan oven takana ....

Eikä siitä kannata huolestua että tapailut eivät päätykään onnelliseen parisuhteeseen tai avioliittoon, sillä sellaista se on - ihmiset haluavat erilaisia asioita ja numeropeli sanoo että löytääksesi sen oman prinsessan -- joudut käymään läpi monta linnantornia. Jos mielessä on ainoastaan se prinsessan löytäminen, voi se tuntua turhauttavalta. Mutta jos oppii näkemään elämässä muutakin kuin sen päämäärän, muuttuu se matkakin mielenkiintoiseksi ja nautittavaksi. ( Ja ei - tämä ei tarkottanut kaiken liikkuvan ja liikkumattoman panemista, jou pokz! Namz!)
AarneAnkka

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti: :shock:
Mä nyt oon vaan tämmönen yllytyshullu. :mrgreen:
Herra Manala

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Alan olemaan aika epätoivoinen. Saattaa sittenkin olla niin, ettei elämäni nainen ole täällä Kityssä. En kuitenkaan aio vielä luovuttaa, vaan suunnittelen tässä muuttavani lähestymisstrategiaani sillä tavalla, että siirryn julkiheruttamisesta yksityisviestiherutteluun. Aion tämän illan aikana katsoa läpi kaikki Kityn kuvagallerian naiset, ja heistä valitsen vain kaikkein kauneimmat, joiden kanssa ajelen kun saan oman auton. Tai ainakin laitan treffipyynnön.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Jatketaan nyt tätä vielä... yksi teoria minkä olen kuullut vanhemmilta/sukulaisilta miksi en ole vakavasti vieläkään
seurustellut että en päästä ketään helposti lähelleni,taustana
asialle saattaa olla niin monet pakit jo muutamien treffien jälkeen.

toinen teoria jonka olen kuullut muutamilta kavereilta ettei kannata
etsimällä etsiä,koska se joku silloin tupsahtaa helpommin elämään,
tuostakaan en olisi 100% varma toimiiko sekään.

kolmas teoria,tämän olen joskus aikoinaan kuullut isosysteriltäni,asunut
useamman vuoden Itävallassa,"siksi et ole seurustellut,kun sä et ikinä käy missään" tarkoittaen bailaamista/baareja,nekin koettu lahjakkaasti
tulee juotua,monet tanssilattiat valloitettu,olen yksinkertaisesti
liian ujo tekemään aloitetta tytölle/naiselle ellen saa selvää vinkkiä
tulla tutustumaan ko ihmiseen enkä viitsi tunkeutua seuraan väkisin.

Keikulla oli hyvä pointti erikoislaatuisilla ihmisten pariutuminen kestää tavanomaista kauemmin,mutta mieluummin niin että olisi yhetisiä mielenkiinnon kohteita ja puhuttavaa kuin jokin pikaromanssi.

Deitti-ilmoituksien jättämiseen en enää luota,rahastaa vain
sinkuilla,kuten esimerkiksi deluxesta pitäisi maksaa kuvan näkemisestä
tekstarin hinta tai jos on useampia kiinnostavampia tapauksia,se näkyy
hyvin äkkiä puhelinlaskussa ellei satu olemaan hyvin varakkaasta tai rikkaasta perheestä,missä kaikki tulee kuin Manulle illallinen.
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
slam

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja slam »

Herra Manala kirjoitti:Alan olemaan aika epätoivoinen. Saattaa sittenkin olla niin, ettei elämäni nainen ole täällä Kityssä. En kuitenkaan aio vielä luovuttaa, vaan suunnittelen tässä muuttavani lähestymisstrategiaani sillä tavalla, että siirryn julkiheruttamisesta yksityisviestiherutteluun. Aion tämän illan aikana katsoa läpi kaikki Kityn kuvagallerian naiset, ja heistä valitsen vain kaikkein kauneimmat, joiden kanssa ajelen kun saan oman auton. Tai ainakin laitan treffipyynnön.
Reps* Vihdoin päästään tasolle, joka palstan alkuperäinen tarkoituskin oli... Ainakin omalta kannaltani. :lol:

Yhteisössä vierailemisen kurssia ajattelin suorittaa tulevan kuun viikonloppuina... josko se poikisi jotakin...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Herttua kirjoitti: Deitti-ilmoituksien jättämiseen en enää luota,rahastaa vain
sinkuilla,kuten esimerkiksi deluxesta pitäisi maksaa...
Mene suomi24:seen, toimii ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
AarneAnkka

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Georgina kirjoitti:Mene suomi24:seen, toimii ;)
Eikä toimi.

Eiku ai niin joo, mä olenkin mies. Never mind.
Vastaa Viestiin