Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja JoeB »

mustakikkeli kirjoitti: Heti tulee mieleen että ovatkohan segma ja kvasaari (monien muiden muassa) pudonneet siihen kuuluisaan nice/special guy-kategoriaan? Juuri niitä joista kaikki naiset sanovat "On se ihme että olet vielä vapaalla jalalla kun olet niin mukava! ...mutta minut voit sitten jättää pois laskuista, kiitos..."?
Mielenkiintoinen kategoria johon ajoittain tunnen itsenikin kuuluvani kun muutaman tapaamisen jalkeen vastapuolelta tulee kommenttia "Sa olet niin mukava mut ei kuitenkaan sytyta just silla tavoin". Sitten jos tahan kysyy etta mika tokki niin ei sielta tule mitaan jarjellista vastausta, yleensa vastaus on "ei mikaan" yrita siina sitten pohtia asiaa.

Noh, tietystikkaan ei kaikki sovi kaikille.

Alan kylla kohta yhdistaa sanan "mukava" kasitteeseen epamiellytava. Ja pitamaan tuota sanontaa henkilokohtaisena vittuiluna.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Katsoin taas Kvasaarin kuvia. Olipa söpö. Huh. Ihan hikoiluttaa. Lienekö vaihdevuodet tulossa.
Niinpä! Ihan ihmetyttää, että Kvasaarin ja Segman kaltaiset söpöt nuorukaiset juoksevat vapaalla jalalla. Molemmat vielä vaikuttavat todella mukavilta tyypeiltä. Jos minä vaan olisin vähän nuorempi...
Aina löytyy tekosyitä...

Heti tulee mieleen että ovatkohan segma ja kvasaari (monien muiden muassa) pudonneet siihen kuuluisaan nice/special guy-kategoriaan? Juuri niitä joista kaikki naiset sanovat "On se ihme että olet vielä vapaalla jalalla kun olet niin mukava! ...mutta minut voit sitten jättää pois laskuista, kiitos..."?
Minulle ikä ei ole mikään syy eikä tekosyy, jos muuten menee hyvin ja halutaan samoja asioita jne. Kunhan on laillista enkä joudu kenenkään omaishoitajaksi ihan hetimiten niin hyvä.

En nyt tiedä tuosta mukava/erikoinen kaveri -kategoriasta, kun eiväthän ne ole joka tyypin päässä samat eikä kaikki edes kategorioi ihmisiä, öh, anteeksi miehiä, tuolla tavalla. Se, kenestä viehättyy, on niin monen hienosyisenkin asian summa, että ihan turha edes miettiä, miksi joku ei tykännyt. Tai no vähän tietty kannattaa miettiä, jos syynä on esim. epäystävällisyys tai muuten huonot käytöstavat, hirveänhajuinen hengitys tai jotain sellaista, mille voi tehdä jotain.
Kikkelis kokkelis.
hermine

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja hermine »

mustakikkeli kirjoitti:Heti tulee mieleen että ovatkohan segma ja kvasaari (monien muiden muassa) pudonneet siihen kuuluisaan nice/special guy-kategoriaan? Juuri niitä joista kaikki naiset sanovat "On se ihme että olet vielä vapaalla jalalla kun olet niin mukava! ...mutta minut voit sitten jättää pois laskuista, kiitos..."?
Joo mullekin silloin kun olin nuorempi enkä oikeasti kiinnostanut ketään, kaikki varatut tai itseään yli-ikäisenä pitävät tai väärää seksuaalista suuntausta edustavat tai muuten vaan poissa pelistä olevat hokivat tuota, että miten noin kaunis ja mukava tyttö voi olla vapaana.

Nyt oon rupsahtanut ja muuttunut vanhemmiten äkäiseksi akaksi, mutta enää ei ole seurasta pulaa. Päin vastoin läheiset saattavat ihmetellä, että miten se sun poikaystävä kestää sua tai mitä helvettiä nuokin tyypit sinussa näkevät. Että kyllä kai ikä korjaa tämän ongelman, ellei ihan peräkammariin linnoittaudu.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Katsoin taas Kvasaarin kuvia. Olipa söpö. Huh. Ihan hikoiluttaa. Lienekö vaihdevuodet tulossa.
Niinpä! Ihan ihmetyttää, että Kvasaarin ja Segman kaltaiset söpöt nuorukaiset juoksevat vapaalla jalalla. Molemmat vielä vaikuttavat todella mukavilta tyypeiltä. Jos minä vaan olisin vähän nuorempi...
Olipa se Segmakin söpö. Geneettisesti liian lähellä mua, mutta söpö joka tapauksessa.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Keikaus kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Katsoin taas Kvasaarin kuvia. Olipa söpö. Huh. Ihan hikoiluttaa. Lienekö vaihdevuodet tulossa.
Niinpä! Ihan ihmetyttää, että Kvasaarin ja Segman kaltaiset söpöt nuorukaiset juoksevat vapaalla jalalla. Molemmat vielä vaikuttavat todella mukavilta tyypeiltä. Jos minä vaan olisin vähän nuorempi...
Olipa se Segmakin söpö. Geneettisesti liian lähellä mua, mutta söpö joka tapauksessa.
Q.E.D.
AarneAnkka

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Q.E.D.
Ton jutun loppukaneettina oli että ainoa ero "mukavien miesten" ja pillua saavien tinttitukkien välillä on se, että ne tinttitukat ilmaisevat seksuaalista himoaan estottomasti, kun taas "mukavat miehet" tukahduttavat ilmaisut ja korvaavat ne kohteliaammilla, jolloin vaikutelma on lähinnä anrdogyyninen (eli ei pantava). Pääsyynä kai lähinnä sosiaalinen kömpelyys ja harjoituksen puute.

Ja estottomuushan ei ole sama asia kuin totaalinen "antakke pillua!!!11" -tyylinen hienovaraisuuden puute.
Pehmis

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Horjuuko se Usko vieläkin? Jäikö sillä juhannuksesta putki päälle?
MadameDeMeloni

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

AarneAnkka kirjoitti: "antakke pillua!!!11"
No tuollahan sitä kai irtoaa? :D
segma

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja segma »

Keikaus kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Katsoin taas Kvasaarin kuvia. Olipa söpö. Huh. Ihan hikoiluttaa. Lienekö vaihdevuodet tulossa.
Niinpä! Ihan ihmetyttää, että Kvasaarin ja Segman kaltaiset söpöt nuorukaiset juoksevat vapaalla jalalla. Molemmat vielä vaikuttavat todella mukavilta tyypeiltä. Jos minä vaan olisin vähän nuorempi...
Olipa se Segmakin söpö. Geneettisesti liian lähellä mua, mutta söpö joka tapauksessa.
Meinasin olla jo sekaantumatta ketjuun enempää, mutta jo KOLMANNEN maininnan jälkeen ei voi kuin todeta:

"Vau, moon melkein julkkis!"
AarneAnkka

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

MadameDeMeloni kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: "antakke pillua!!!11"
No tuollahan sitä kai irtoaa? :D
Emmää tiiä. Kysy Gattacalta. :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

segma kirjoitti: Meinasin olla jo sekaantumatta ketjuun enempää, mutta jo KOLMANNEN maininnan jälkeen ei voi kuin todeta:

"Vau, moon melkein julkkis!"
Olet nuorta, haluttua lihaa. On vain ajan kysymys, koska joku amatsooni käy päälle.
Kikkelis kokkelis.
Tiikeriankka

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Ai täällä saa pohdiskella ja vinkua kurjuuttaan, kun ei flaksi käy? Tästä lähtee:

Vittu ku minä oon niin tyhmä ja paska ja köyhä ja sosiaalisesti vammainen ja väärän värinen ja erilainen kuin muut vielä sillä väärällä tavalla ja väärässä työssä ja väärässä paikassa ja väärään aikaan enkä kenellekään kelpaa eikä kukaan minusta tykkää enkä minä tykkää kenestäkään ja sukat on eri paria.

Kiitos ja anteeksi. Ihan oikeasti.
segma

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja segma »

Tiikeriankka kirjoitti:Ai täällä saa pohdiskella ja vinkua kurjuuttaan, kun ei flaksi käy? Tästä lähtee:

Vittu ku minä oon niin tyhmä ja paska ja köyhä ja sosiaalisesti vammainen ja väärän värinen ja erilainen kuin muut vielä sillä väärällä tavalla ja väärässä työssä ja väärässä paikassa ja väärään aikaan enkä kenellekään kelpaa eikä kukaan minusta tykkää enkä minä tykkää kenestäkään ja sukat on eri paria.

Kiitos ja anteeksi. Ihan oikeasti.
Tiikeriankka se on se kaikkein kummallisin tapaus (imo). Ainakin jos tuo galleriasta löytyvä kuva on omakuva eikä joku muu. Meinaan luulis että tuollainen ulkonäkö vetoaa aika suureenkin osaan hameväestä. Toisaalta voihan olla etten tiedä mistään mitään.
segma

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja segma »

Keikaus kirjoitti:Olet nuorta, haluttua lihaa. On vain ajan kysymys, koska joku amatsooni käy päälle.
Olen nuori, haluttu(?), luuviulu viulisti (ihan oikeasti viulisti - näppärät sormet ja sillee).
AarneAnkka

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

segma kirjoitti:Tiikeriankka se on se kaikkein kummallisin tapaus (imo).
Juu, Tikrun hapanimelä sarkasmi menee multakin yli.

Ongelmaksihan voi tulla sekin että joutuu silmätikuksi pelkästään ulkonäkönsä vuoksi, joka johtaa ties mihin hyväksikäyttöyrityksiin sun muihin sotkuihin. Monien kauniiden naisten ongelma, miksei sitten kauniiden miestenkin.

Joo, en mäkään tiedä mistään mitään.
Tiikeriankka

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

segma kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Ai täällä saa pohdiskella ja vinkua kurjuuttaan, kun ei flaksi käy? Tästä lähtee:

Vittu ku minä oon niin tyhmä ja paska ja köyhä ja sosiaalisesti vammainen ja väärän värinen ja erilainen kuin muut vielä sillä väärällä tavalla ja väärässä työssä ja väärässä paikassa ja väärään aikaan enkä kenellekään kelpaa eikä kukaan minusta tykkää enkä minä tykkää kenestäkään ja sukat on eri paria.

Kiitos ja anteeksi. Ihan oikeasti.
Tiikeriankka se on se kaikkein kummallisin tapaus (imo). Ainakin jos tuo galleriasta löytyvä kuva on omakuva eikä joku muu. Meinaan luulis että tuollainen ulkonäkö vetoaa aika suureenkin osaan hameväestä. Toisaalta voihan olla etten tiedä mistään mitään.
Niin kai se ulkonäkö ainakin joihinkin vetoaa mutta kun on sosiaalisesti ihan oikeasti vaurioinen niin ei siinä mikään auta. Kuten tuonne toiseen ketjuun totesin jonon jatkoksi, en todellakaan ole mikään pelimies. On minulla tietysti joskus jotain toimintaa kyllä ollut mutta erinäisistä syistä aina kariutuneet. Viimeisinä vuosina ei juuri mitään, koska en ole helppo lähestyttävä varsinkaan niille, jotka minun ulkomuodostani kiinnostuvat.
Tiikeriankka

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

AarneAnkka kirjoitti:
segma kirjoitti:Tiikeriankka se on se kaikkein kummallisin tapaus (imo).
Juu, Tikrun hapanimelä sarkasmi menee multakin yli.
Sitähän siinä on + itseironiaa mutta on se totuuden siemenkin joukossa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

segma kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Olet nuorta, haluttua lihaa. On vain ajan kysymys, koska joku amatsooni käy päälle.
Olen nuori, haluttu(?), luuviulu viulisti (ihan oikeasti viulisti - näppärät sormet ja sillee).
Voi miten suloista! Siis todella viehättävää.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pehmis kirjoitti:Horjuuko se Usko vieläkin? Jäikö sillä juhannuksesta putki päälle?
Usko horjuu, Toivo hukkui jussina järveen ja Rakkautta ei kuulemma ole vieläkään laajoista etsinnöistä huolimatta löydetty, raportoivat kylän vanhatpojat toissapäivänä.
Elukka

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: "antakke pillua!!!11"
No tuollahan sitä kai irtoaa? :D
Emmää tiiä. Kysy Gattacalta. :D
Kokeile.
Jos et veikkaa, et voi voittaa. :piru:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Camilla »

kvasaari kirjoitti: Miten parisuhderintamalla epäonnistuville ihmisille lopulta käy: luopuvatko he sen oikean etsimisestä ja pariutuvat yksinäisyyden pelossa sen "ihan kivan" kanssa? Vielä en ole yhtä katkera, mutta kaukana se piste ei enään ole.
Voi älä vaan luovuta. Ei sulla vielä mikään kiire ole.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Camilla kirjoitti:
kvasaari kirjoitti: Miten parisuhderintamalla epäonnistuville ihmisille lopulta käy: luopuvatko he sen oikean etsimisestä ja pariutuvat yksinäisyyden pelossa sen "ihan kivan" kanssa? Vielä en ole yhtä katkera, mutta kaukana se piste ei enään ole.
Voi älä vaan luovuta. Ei sulla vielä mikään kiire ole.
Ei todellakaan ole! Tai mistäs minä tiedän... Mä olen 33 ja mulla voi jo vähän ollakin silloin tällöin. Mutta toisaalta se etsiminenkin on kivaa, tapaa erilaisia ihmisiä ja kaikki on mahdollista ja edessäpäin.
Kikkelis kokkelis.
Sudenhenki

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Onpas kovin mielenkiintoinen topik.

Minulla tuntuu ihan automaattisesti sisältä kumpuavan usko siihen, että tuolla jossain minulle olisi "Se oikea", vaikkei hänestä olekaan näkynyt vilaustakaan näinä vuosina. Järki itseasiassa sanoo että hän olisi kuollut ennen aikojaan tjsp.

Seuranhaku ei ole minulle mikään ongelma, paitsi juurikin baareissa, sillä itsetuntoni ei oikein tahdo riittää siihen hommaan vaikka poikkeuksiakin löytyy. Ongelmaksi muodostuu se, että yleensä suhteessa tunnun erkanevan kumppanista ajan kuluessa yhä kauemmas ja kauemmas, yhteys tuntuu ikäänkuin katkeavan enkä pysty muuta tekemään kuin katsomaan kuinka hän hitaasti lipuu ulottuviltani pois.
Kaikkien näiden "epäonnistumisieni" myötä minusta tuntuu että vaatimukseni olisivat kasvaneet aivan järjettömiin mittasuhteisiin, mutta onneksi nykyään tiedän kuitenkin ettei siitä mitään hyvää seuraa, ja loppujen lopuksi silloin vasta yksin jäisinkin. Nykyään olenkin oppinut olemaan rutkasti avoimempi mieleltäni. Vielä kun vain uskaltaisi tutustua niihin ihmisin noin vain ex tempore, ja olla kiinnostava. ;)

Haittapuolena on vain se, ettei kiinnosta. En yksinkertaisesti jaksa etsiä sitä toista, sillä häntä ei luultavasti ikinä löydy, ja on niin paljon kaikkea koettavaakin. Ehkä joskus törmään häneen jossain, ehkä en. Luultavasti en.
AarneAnkka

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Kokeile.
Jos et veikkaa, et voi voittaa. :piru:
No kokeillaan sitten.

Antakkee pillua!!!!!!1 *kuuntelee kun metsä kaikuu ja kaskaat sirittää*

Näin Nuuskamuikkusta mukaillen: Mmmm, sepä oli hauskaa. :D
ninnithequeen

Re: Sitä oikeaa etsimässä -- usko horjuu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:Antakkee pillua!!!!!!1
:shock:
Vastaa Viestiin