Haluatko lapsia?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Haluatko lapsia?

Olen lapseton nainen ja haluan lapsia joskus tulevaisuudessa
23
19%
Olen lapseton nainen ja haluan lapsia vaikka heti!!!!11
12
10%
Olen lapseton nainen enkä tahdo lapsia
15
12%
Olen lapseton mies ja haluan lapsia joskus tulevaisuudessa
21
17%
Olen lapseton mies ja haluan lapsia vaikka heti!!!!11
9
7%
Olen lapseton mies enkä tahdo lapsia
10
8%
Minulla on lapsia ja tahdon lisää lapsia
13
11%
Minulla on lapsia ja ne riittävät
7
6%
EVVK/EOS/Tuulenpuiska/jotain muuta
11
9%
 
Ääniä yhteensä: 121

Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Lisää vaan. Mutta ku tahtoo kevätvauvan, ni ehkä 2008 (sopii toivoa).
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mozart kirjoitti:Tuskainen tie, mutta monilla jossain vaiheessa se valokin ilmestyy tunnelin päähän.
Mä olen ainoa tuntemani ihminen, joka ei onnistunut lainkaan ja ihan ilman syytä :roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja mozart »

:( Toivon todella, ettei itsellä käy niin... ensimmäinen inssi käsille.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Suvinen kirjoitti:Olen Lisääntymisikäinen, Sukukypsä Nainen ja haluan lapsia HETI!!!!!!!!
Kiitos samoin!

Vielä kun tässä vuodet lisääntyy, lisääntyy se oma ajatus ja pelko siitä, että entäs jos se minun kohdallani ei olekaan enää ikinä mahdollista.... jos naisen hedelmällisyys alkaa laskea siitä päivästä lähtien, kun täyttää 22-vuotta, niin tässä on jo kohta viisi vuotta ollut pelkkää laskusuhdannetta... Enkä minä halua olla toinen jalka haudassa, kun muksut lähtee maailmalle. Jos sellaisia ikinä koskaan tuleekaan.

Miten vauvakuumeen saisi tarttumaan toiseen ihmiseen?

En edes ymmärrä. Mistä tämä haluni tulee. Jotain hullua mielenhäiriötä kenties, joka ollut käymistilassa 15-kesäisestä asti. Koen olevani täysin valmis vanhemmuuteen (sikäli, kun ihminen koskaan moiseen on valmis?!) enkä näe lisääntymisen kannalta näissä elämisen peruspuitteissa mitään rajoittavia tekijöitä. Jos aina vain jahkaa, että sitten kun on ,koulut käyty, sitten kun on parempi työpaikka, sitten kun taloudellinen tilanne on luxus-tasoa, sitten kun se lottovoitto... ja paskanmarjat, sanon minä.

Sanokaa edes yhsi hyvä syy, mikä menisi minun kallooni, että se halu laantuisi. Tän aamun vitutuksen aihe mielessäni tänään alkaneet menkat. Eikä tuo aihe yleensä mitään vitutuksen asteita päässä nostata. On muuten vittumaista olla itekseen, mielessään, kärttyinen asian tiimoilta, kun tietoisesti pyrkii välttämään asiasta jauhamista, ettei toiselle tulis mitenkään painostavaa fiilistä.... kun onhan tässä aikaa ja kaikkea kuitenkin.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
sanctus

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Olen toistaiseksi vielä lapsivapaa, nautinnollisessa parisuhteessa elävä valkoihoinen heteromies, mutta haluan lapsen tahi kaksi tulevina vuosina.
bedlam

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
Vaola kirjoitti: You have met a single mom? :jee: :nuts: :mrgreen:
You have forgot to use a condom?
Enpä tällassii ollut huomannutkaan! En seukkaa SinkkuMamaa, eikä kortsutkaan ole varsinaisesti unohtuneet. Mut kunhanpahan muutenpahan tuli tuossa mietiskeltyä. Toisaalta sinkkumami tai kortsun unohdus olisi varmaan itselle se paras vaihtoehto vauvaannukseen, tämä kun on niitä aiheita joita mietiskelemällä saattavat päät räjähdellä.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Ebola kirjoitti:
segma kirjoitti:
Ja niistä penskoistahan ei koskaan ole mitään iloa, harmia vain. Rahaa menee, vaivaa joutuu näkemään ja mitään ei saa koskaan takaisin. Kaikki lapsien vanhemmat muutenkin uhrautuvat, että tämä ihmissuku säilyisi.
Jotenkin kutenkin voisin ajatella, että ihmiset jotka eivät halua lapsia aika loogisesti juuri ajattelisi näin. Mene ja tiedä.
Joo Afrikkalainen varmasti ajattelee juuri näin. Kun teen kymmenen kakaraa niin ihmissuku säilyy. Puolet niistä lapsista kuolee kumminkin ennen kuin itse lisääntyvät. :-/

Meniköhän tuo nyt oikein?? Jos maailmassa olisi ihmisiä luokkaa 2 ihmistä neliökilometrille, niin saattaisin harkita. Mä annan muille mahdollisuuden lisääntyä ja kasvaa aikuisiksi. Osallistun vieläpä rahoitukseenkin. Joutaisitte olla edes kiitollisia. (Enkä ole edes valittanut liian isoista lapsilisistä, ilmaisesta kuolutuksesta yms.)

Sitten näen äidin tai isän huumehöyryissä hakkaamassa lastaan. Joo, se uhrautuu, jotta mä voin viettää mukavaa poikamieselämää.

Olen yllättynyt siitä, että lapsia haluamattomia lapsettomia naisia on enemmän kuin miehiä. No tuo 2 ihmistä ei vielä paljoa kerro, kun lapsia heti haluavia miehiäkin näyttää olevan vähemmän. Tällä otannalla taitaa olla muutenkin melkoinen virhemarginaali.

Ehkä mulla on silti vielä mahdollisuuksia löytää kumppani, joka ei myöskään halua lisääntyä.

Hyvää joulua silti kaikille lapsiperheillekkin.

toivottaa Jyrki
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Joo, kyllä se upeaa olisi saada oma lapsi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti:Joo, kyllä se upeaa olisi saada oma lapsi.
Aloita adoptoimalla Slam.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Joo, kyllä se upeaa olisi saada oma lapsi.
Aloita adoptoimalla Slam.
Hitsi, sydämeni löi niin hyvin ja rauhallisesti ja olin valmistautunut nukkumaan. Tällainen ehdotus lisäsi pumpun työtahtia. Aivan kuin olisi vetäissyt laskeutuvan lentokoneen ylös.

Tulisitko sinä Ann, saman tien tyttärekseni? Jos ei onnistu, mietin minkälainen meidän kahden lapsesta tulisi? Olisiko se riivattu vai manaaja? Ja kuinka sen saisimme aikaan?
slam

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja slam »

Edelleenkään ei vittuakaan väliä, vaikka olenkin itse välliinputoaja, niin kohtalaisen sopivaa kromosomia olisi tiedossa "suvussa". :lol:

Njoo, se kun innoittu panoelimet kuumiksi ja nosti perseen pýstyyn ranskalaisttain kauniilla kumarruksella. :lol: :lol: :lol:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja cardic »

vaihetaan vastausta
minulla on lapsia ja ne riittaa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
CandyMan

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

slam kirjoitti:Edelleenkään ei vittuakaan väliä, vaikka olenkin itse välliinputoaja, niin kohtalaisen sopivaa kromosomia olisi tiedossa "suvussa".
"Son of Slam"?
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Impi »

En olisi ehkä tuossa pari vuotta sitten vielä sanonut, että haluan lisää, mutta tässä sitä taas ollaan... Ja ihan harkitusti vielä. Synnytän tässä keväällä gattacan iloksi maailmaan yhden tinttitukan lisää. Se ainakin on varustettu aivan loistavilla geeneillä, äidin puolelta äly ja isältä ulkonäkö. =)
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
ninnithequeen

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Impi kirjoitti:En olisi ehkä tuossa pari vuotta sitten vielä sanonut, että haluan lisää, mutta tässä sitä taas ollaan... Ja ihan harkitusti vielä. Synnytän tässä keväällä gattacan iloksi maailmaan yhden tinttitukan lisää. Se ainakin on varustettu aivan loistavilla geeneillä, äidin puolelta äly ja isältä ulkonäkö. =)
ONNEA!!!!! :cheer:
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Impi »

ninnithequeen kirjoitti: ONNEA!!!!! :cheer:
:lol:
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Geetzu

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Onnea! :]
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja saira »

Valtavasti onnea! :h:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Impi kirjoitti:En olisi ehkä tuossa pari vuotta sitten vielä sanonut, että haluan lisää, mutta tässä sitä taas ollaan... Ja ihan harkitusti vielä. Synnytän tässä keväällä gattacan iloksi maailmaan yhden tinttitukan lisää. Se ainakin on varustettu aivan loistavilla geeneillä, äidin puolelta äly ja isältä ulkonäkö. =)
Mahtavaa! Onnea!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Impi kirjoitti:En olisi ehkä tuossa pari vuotta sitten vielä sanonut, että haluan lisää, mutta tässä sitä taas ollaan... Ja ihan harkitusti vielä. Synnytän tässä keväällä gattacan iloksi maailmaan yhden tinttitukan lisää. Se ainakin on varustettu aivan loistavilla geeneillä, äidin puolelta äly ja isältä ulkonäkö. =)
Onnea vaan. Nyt minun TAAS täytyy sanoa, ettei meitä olekaan esitelty ja näsäviisas Candyman vois laitta pilkkamailin (nauraisin, en ole tosikko) tästä tyylistä, mut sanon sen kuitenkin!
Mut sitten SAATAN tehdä itseni tyhmäksi, mutta onko siis tämä Gattaca, joka on käsittääkseni, niin kerrottiin, entinen Poikuus, siis isä vai oliko tää vain muuten Gattaca mainittu.
Poikuudesta muistan tiettyjä asioita ja hänelle myös onnea jos hän siis isä.
Vai onko hän isä?
Toivoo Stadinarska...ja on epävarma aika laillakin!
Rouva Pupu

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

hÖhÖ.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:hÖhÖ.
Hei jo suosikkien kirjaani jäseneksi tullut rouvashenkilö Pupunen!
Muistatko kun joskus aikoinaan emme ymmärtäneet toisiamme, mutta sittemmin asiat ovat menneet oikeampaan suuntaan!
Oliko tuo hÖnÖ tarkoitettu minulle?
Saatoin olla äskeisessä kommentissani hakoteillä mutta en tunne Gattacaa enkä vieläkään ole jaksanna katsoa hänen historiaansa.
Olin koko illan auttamassa naista mäessä tietokoneen kanssa.
Oletko sinä SINUT tietsikkasi kanssa? Vielä yksi kusimus jos ystävällisesti tietenkin siivouksesi lomassa vastaisit. Onko tuo avatar sun kuvasi vai kenen kuva se on?
Arska on hieman taas utelias, mut ...no ei mitään muttia. Arska on Arska.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Impi »

Stadinarska kirjoitti: Mut sitten SAATAN tehdä itseni tyhmäksi, mutta onko siis tämä Gattaca, joka on käsittääkseni, niin kerrottiin, entinen Poikuus, siis isä vai oliko tää vain muuten Gattaca mainittu.
Poikuudesta muistan tiettyjä asioita ja hänelle myös onnea jos hän siis isä.
Vai onko hän isä?
Toivoo Stadinarska...ja on epävarma aika laillakin!
Jeesus sentään. Poikuuden/Gattacan lisääntyminenhän se vasta onkin todennäköinen vaihtoehto, varsinkin jos siitä muistaa "tiettyjä asioita"...

Kiitoksia vaan kaikille onnitteluista! Täytyy kyllä sanoa, että jos kersan saisi ovelle haikaratoimituksena, niin valitsisin sen vaihtoehdon kyllä sata kertaa mielummin kuin kantaisin sitä perinteiseen malliin. Ne naiset, joiden mielestä raskaus on elämän parasta aikaa, pitäisi saatella lataamoon ja pikaisesti.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Impi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Mut sitten SAATAN tehdä itseni tyhmäksi, mutta onko siis tämä Gattaca, joka on käsittääkseni, niin kerrottiin, entinen Poikuus, siis isä vai oliko tää vain muuten Gattaca mainittu.
Poikuudesta muistan tiettyjä asioita ja hänelle myös onnea jos hän siis isä.
Vai onko hän isä?
Toivoo Stadinarska...ja on epävarma aika laillakin!
Jeesus sentään. Poikuuden/Gattacan lisääntyminenhän se vasta onkin todennäköinen vaihtoehto, varsinkin jos siitä muistaa "tiettyjä asioita"...

Kiitoksia vaan kaikille onnitteluista! Täytyy kyllä sanoa, että jos kersan saisi ovelle haikaratoimituksena, niin valitsisin sen vaihtoehdon kyllä sata kertaa mielummin kuin kantaisin sitä perinteiseen malliin. Ne naiset, joiden mielestä raskaus on elämän parasta aikaa, pitäisi saatella lataamoon ja pikaisesti.
Aha, mutta en mä tiennyt tarpeeksi. JOS hän on Poikuus niin hän oli kyllä "eri linjoilla".
Onnea. Mikä tai kuka se alkuunsattaja sitten on? Ja miten sä voit olla Impi?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Impi kirjoitti:Synnytän tässä keväällä gattacan
No jopas. :pliis:
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin