Haluatko lapsia?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Haluatko lapsia?

Olen lapseton nainen ja haluan lapsia joskus tulevaisuudessa
23
19%
Olen lapseton nainen ja haluan lapsia vaikka heti!!!!11
12
10%
Olen lapseton nainen enkä tahdo lapsia
15
12%
Olen lapseton mies ja haluan lapsia joskus tulevaisuudessa
21
17%
Olen lapseton mies ja haluan lapsia vaikka heti!!!!11
9
7%
Olen lapseton mies enkä tahdo lapsia
10
8%
Minulla on lapsia ja tahdon lisää lapsia
13
11%
Minulla on lapsia ja ne riittävät
7
6%
EVVK/EOS/Tuulenpuiska/jotain muuta
11
9%
 
Ääniä yhteensä: 121

silsakenraali™

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Leila kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:En halua lapsia. Elämä on paskaa enkä tunne tarvetta kostaa omaa olemassaoloani ihmisille, jotka eivät vielä ole olemassa luomalla heitä.
Annapa kun Leila-täti virtuaalihalaa sinua nyt oikein kovasti!
Olenko minä jotenkin outo, kun rollon marttyyritekstejä lukiessani en tule juuri muuta kuin vihaiseksi? Miksi joku halaa ja toinen jotain aivan muuta?

Hitto, on täällä muillakin vaikeeta, ja multa ei ainakaan heru sympatiaa ainaisille valittajille.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

silsakenraali™ kirjoitti: Hitto, on täällä muillakin vaikeeta, ja multa ei ainakaan heru sympatiaa ainaisille valittajille.
Kenelles sitä syNpatiaa sitten heruu...? :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
bedlam

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

silsakenraali™ kirjoitti:Hitto, on täällä muillakin vaikeeta, ja multa ei ainakaan heru sympatiaa ainaisille valittajille.
Mutta sähän useasti valitat siitä kun joku toinen valittaa. Onko se sitten pienempi paha?

Siis sinä kutsut sitä tietenkin ystävällismieliseksi kehoitukseksi ottaa itseään niskasta kiinni, mutta koska jatkuvasti tuot esille tympääntymistäsi valituksiin, kääntyy se valitukseksi sekin.
Viimeksi muokannut bedlam, 26.06.2006 15:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RolloTomasi

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

silsakenraali™ kirjoitti: Olenko minä jotenkin outo, kun rollon marttyyritekstejä lukiessani en tule juuri muuta kuin vihaiseksi? Miksi joku halaa ja toinen jotain aivan muuta?

Hitto, on täällä muillakin vaikeeta, ja multa ei ainakaan heru sympatiaa ainaisille valittajille.
Rehellinen mielipiteeni elämästä, ei sen kummempaa. En voi käsittää sitä, miksi joku haluaa lapsia. Ainoa löytämäni syy on se, että ihmiset ovat sadisteja. Elämä on paskaa - ei sitä ole syytä jatkaa.
silsakenraali™

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lilo kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti: Hitto, on täällä muillakin vaikeeta, ja multa ei ainakaan heru sympatiaa ainaisille valittajille.
Kenelles sitä syNpatiaa sitten heruu...? :roll:
Sanotaanko, että joka asiassa tulee inflaatio vastaan. Yhtä lailla huiman maaniset bjuurströmmihehkutukset ampuvat yli kuin rollon kaikki-on-paskaa-asenne.

En mä nyt tod ala luokittelemaan asioita tai ihmisiä sympatian ansaitsemisen mukaan. Ja taas, mä nyt sanon täällä ääneen, jos mua joku asia korpee. Ei mua kannata näitten tekstien peruteella yrittää tulkita...tai saahan sitä yrittää :D

Joo, kyl mä näen itseni isänä, jos vaan saan ensiksi toimivan parisuhteen. Toisaalta, mulla on itsestäni kuva ehkä liiankin täydellisenä isänä. Vaatimukseni itseäni kohtaan ovat niin kovat, että se voi kyllä tuottaa ahdistusta ja torpedoida koko homman. Ehkä mua pelottaa isän vastuu tarpeettoman paljon.
Sudenhenki

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Minä haluan ehkä joskus tulevaisuudessa lapsia, jos löytyy sopiva vastakappale, muuten jätän sitten hankkimatta.

Aarnen kanssa samis. YH:t ovat ehdoton nou-nou, joko muksut ovat omia tai niitä ei ole.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

silsakenraali™ kirjoitti:

En mä nyt tod ala luokittelemaan asioita tai ihmisiä sympatian ansaitsemisen mukaan. Ja taas, mä nyt sanon täällä ääneen, jos mua joku asia korpee. Ei mua kannata näitten tekstien peruteella yrittää tulkita...tai saahan sitä yrittää :D
Hmm. Aika ristiriitaista; ensin tuomitset Rollon turhasta kitisijäksi hänen tekstiensä perusteella, sitten sanot ettei sinua voi tulkita sen kautta mitä kirjoitat. Minkäs muunkaan kautta sitä täällä ihmisiä tulkitsisi? Mahtavien avatarien tai signaturen? :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ebola

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

En mä ainakaan vielä jaksa uskoa, että haluan lapsia. Ei oikein tuo vauvakuume iske, vaikka vauveleiden kanssa tekemisissä. Mä tykkään ihan liikaa olla miehen kanssa kaksin tai vastavuoroisesti nauttia vain omasta seurasta, en oikein tiedä tuleeko tilaa kolmannelle.
Onneksi on vakka kantensa valinnut.
hermine

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Bliss kirjoitti:Elämä äitinä kaikkine tunnetiloineen on ollut entiseen verrattuna niin erilaista. Tiedän, että tätä ei juurikaan ymmärrä muut kuin "lapselliset" ihmiset...
Tämän(kin) takia, haluaisin lapsia. Sitäpaitsi mua alkaa jo kyllästyttää olla nuori. Kukaan ei kuitenkaan suostu tekemään mun kanssa niitä harvoja juttuja, joissa lapset olisivat este, joten olen aina vaan kotona joka tapauksessa, niin olis se nyt kiva jos täällä joskus edes tapahtuisi jotain. Kokemusteni mukaan lapsiperheissä Elämää riittää ja sattuu ja tapahtuu. Sitten 20 vuoden kuluttua kun jälkikasvu olisi siirtynyt omiin koteihinsa, voisi katsoa taas uudestaan, josko joku tahtoisi silloin lähteä mun kanssa liftaamaan ympäri eurooppaa tms.
millivanilli

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olen lapseton nainen ja haluan lapsia vaikka heti!!!!11

On sitten eri asia, että onko se lapsien hankkiminen järkevää juuri nyt. Kovaa kuumeilua on ollut jo pitkään. Tunnen olevani valmis.
Sinkkumatti

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

RolloTomasi kirjoitti: Elämä on paskaa


Eikös se olekaan juuri sitä, miksi itse sen tekee?
ei sitä ole syytä jatkaa.
No ei muuta kuin auto ja puutarhaletkua muutama metri. Sillä siitä pääsee.
silsakenraali™

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lilo kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:

En mä nyt tod ala luokittelemaan asioita tai ihmisiä sympatian ansaitsemisen mukaan. Ja taas, mä nyt sanon täällä ääneen, jos mua joku asia korpee. Ei mua kannata näitten tekstien peruteella yrittää tulkita...tai saahan sitä yrittää :D
Hmm. Aika ristiriitaista; ensin tuomitset Rollon turhasta kitisijäksi hänen tekstiensä perusteella, sitten sanot ettei sinua voi tulkita sen kautta mitä kirjoitat. Minkäs muunkaan kautta sitä täällä ihmisiä tulkitsisi? Mahtavien avatarien tai signaturen? :roll:
Sinä kyllä sanoit noin(yllä), en minä. Tarkennan vielä. Rollo on vain yksi nikki, joka välillä korpeaa. Suoranainen tarkoitukseni ei ollut vähätellä hänen sanomisiaan, vaan kritiikin säestämänä potkaista perseelle, jotta rollo ei unohtaisi, että elämä voi olla välillä myös kivaa.

Ja tuo toinen lihovoitu sana. Viimeisen virkkeeni tarkoitus oli välttää(/yllyttää?) näitä asian vierestä kirjoittamisia, koska huomaan haalineeni antifanitusjoukon, joka ei malttaisi nytkään olla hiljaa. Samat itseeni kohdistuvat whine-jutut kun löytyvät moneen kertaan aiemmista ketjuista.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

silsakenraali™ kirjoitti:
Ja tuo toinen lihovoitu sana. Viimeisen virkkeeni tarkoitus oli välttää(/yllyttää?) näitä asian vierestä kirjoittamisia, koska huomaan haalineeni antifanitusjoukon, joka ei malttaisi nytkään olla hiljaa. Samat itseeni kohdistuvat whine-jutut kun löytyvät moneen kertaan aiemmista ketjuista.
Daa. Palataanpas sitten asiaan. Olen lapseton nainen, ja joudun mahdollisesti joskus hankkimaan lapsia sillä sisareni ei takuulla aio ryhtyä äidiksi. Suurempaa kuumetta en todellakaan pode.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minulla ei lapsia vielä ole, ja olin oikeastaan aina ollut varma, että haluan lapsia. Niitä piti olla 2 ennen kuin täytän 25. No, se juna jätti jo...
luultavasti
Sitten aloin kokemaan kovaa epävarmuutta (tuon ikärajapyykin paikkeilla kai), että tahdonko lapsia ylipäätään ollenkaan. Että olenko oikeasti hyvä ja kykenevä, että onko se oikein, vai vain omaa itsekästä halua tietää millaista on olla vanhempi...
Tämä sekavuustila kesti jokin aikaa, ja sitten viimein vajaa vuosi sitten ymmärsin, ettei lapsia tehdä, ja niiden haluaminenkaan ei oikeastaan liity tähän mitenkään. Lapsia saadaan.

Toivon todella, että saan, ja että kaikki menisi hyvin, että synnyttäisin tähän maailmaan muutaman rakastetun, toivotun, onnellisen ja fiksun ihmisen. Haluan olla hyvä vanhempi, jolla olisi oikeasti jotain eväitä tarjota jälkeläisilleen, siis muutakin kuin taloudelliset puitteet.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja slam »

En halua ainakaan ulkomaalaisia lapsia. Vittu en ole pahempaan törmännyt Suomessa. Ne oli tulossa heitteleen paskaa suoraan päälle ja äidit vain lepäsi kauempana aivan kun ei mitään.

Helvetti. Teki mieli jo nousta jututtaan niitä äitejä, että ei se rasismi ihan pelkästään ihon väristä johdu... :lol:

lapset on lapsia, mutta rohkeita olivat. Sinänsä olisin arvostanut enemmän, jos olisi yksi uskaltautunut tulla vittuilemaan. :lol:

Kaikki vitun 15 vuotiaat paskiaisetkin huutelee porukalla ja yksin paskovat kinttuihinsa. Minä vetelen niitä paskiaisia yksin. Nappaan yhdestä kiinni ja pyöritän prkel. :lol:

(läppää) mut kuitenkin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Olen kauan ollut sitä mieltä että lapsia ei tarvi tupsahdella tähän talouteen. Muita huolehdittavia kuten nöffejä ja salukeja ottaisin kyllä mielelläni vaikka heti jos asunto olisi erilainen/eri paikassa.

En tiedä miksi en halua lapsia. Varaan oikeuden mielenmuutoksiin enkä sen takia ole esim mennyt poikkaisemaan tuubejani. Tosin luulenpa että jos mieleni muuttuu ja yhtäkkiä alkaisinkin haluta lapsia, adoptoisin (jos kaikenmaaliman virkamiehet katsoisivat minun olevan sopiva adoptioäidiksi).

Koitan nyt kuitenkin ensin pyrkiä siihen tilanteeseen että asuinolosuhteet ovat sopivat koirille ja hankin niitä pari kappaletta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Haluatko lapsia? Pitääkö fuckbuddy yllä elintoimintojasi? Onko parisuhteesi parisuhde? Jos joku ylittäisi lattialle asettamasi riman, luopuisitko horoista? Oletko varma? Missä asuu eskimo? Tarvitseeko sitoutua jos haluaa vain naimisiin?

Tarkalleen ottaen: en osaa vastata.
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.07.2006 3:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
swirl

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja swirl »

En edelleenkään halua, enkä usko mieleni muuttuvan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja saira »

On jo yksi lapsi, tyttö. Toisesta ollaan puhuttu, sitten joskus tulevaisuudessa, ehkä. Mutta siihen varmaan sitten jää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kyllä ja tulevaisuudessa, periaatteessa oman ikäiseni naiset ilman harjoitusta eivät niitä saa, mutta onneksi tilanne ainakin alustavasti osaltani positiivinen. Turha ajatella että syystä tai toisesta ei sovi, sopii sopii mahtuu mahtuu! Pois opportunismi ja kyynisyys, ne ovat liian helppoja valintoja.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Olen lapseton mies ja haluan lapsia.
on niitä jo koitettu tehdäkkin, tosin huonolla tuloksella. maby sit joskus meilläkin käy tuuri ja saadaan sellainen meidän perheeseen. :?
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
ninnithequeen

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:On jo yksi lapsi, tyttö. Toisesta ollaan puhuttu, sitten joskus tulevaisuudessa, ehkä. Mutta siihen varmaan sitten jää.
Tätä on kyllä pakko kompata.
:komp:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12362
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Olen lapseton mies enkä halua lapsia. Systerillä on niitä pari kappaletta ja olen huomannut kuinka rasittavia ne on. Ja tietysti hitonmoinen rahareikä. Yhteiskunnan myöntämät lapsilisät riittäisivät ehkä vaippamenoihin. Ja teini-iässä jälkeläiset ovat (usein) entistäkin hankalampia... :evil:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Pehmis

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Tähän mennessä en ole huomannut haluavani lasta. Jos joskus tunnen haluja lapsia kohtaan, menen hoitoon, vaikka pedofilia ei liene helposti hoidettavissa olekaan.
segma

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja segma »

Homeboy65 kirjoitti:Olen lapseton mies enkä halua lapsia. Systerillä on niitä pari kappaletta ja olen huomannut kuinka rasittavia ne on. Ja tietysti hitonmoinen rahareikä. Yhteiskunnan myöntämät lapsilisät riittäisivät ehkä vaippamenoihin. Ja teini-iässä jälkeläiset ovat (usein) entistäkin hankalampia... :evil:
Ja niistä penskoistahan ei koskaan ole mitään iloa, harmia vain. Rahaa menee, vaivaa joutuu näkemään ja mitään ei saa koskaan takaisin. Kaikki lapsien vanhemmat muutenkin uhrautuvat, että tämä ihmissuku säilyisi.

Omasta kannastani sen verran, että en ole mielestäni siinä iässä enkä elämänvaiheessa, että kykenisin lapsia hankkimaan saati hoitamaan. Onhan tuo lapsen siittoyrityksen kokeminenkin vielä edessä päin. Mutta tulevaisuutta ajatellen kallistun kyllä huomattavasti enemmän kannalle "ehkä" kuin "ehdottomasti ei".
Vastaa Viestiin