Luuletko pääseväsi naimisiin?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Oletatko pääseväsi naimisiin?

Kyllä. Olen nainen ja minulla on henkisesti ihan hirveästi tarjottavaa.
5
12%
Kyllä. Olen haluttava nainen ja miehet haluavat aivan liikaa seksikkäitä naisia.
2
5%
Kyllä. Olen nainen ja varmasti joku jossain jaksaa pitää minua kiinnostavana ainakin jonkin aikaa.
11
27%
En. Olen nainen ja kiitän PMS-oireita sielustani.
1
2%
En. Olen nainen eikä itse asiassa uskoisi.
1
2%
En. Olen nainen ja vain hieman kiinnostavampi kuin nenäontelon koon mukaan laajeneva kostea nenätamponi.
1
2%
Kyllä. Olen kovin henkevä mies ja naiset itse asiassa pitävät fiktiosta.
2
5%
Kyllä. Olen komea mies ja jumalainen vartaloni kykenee totta puhuakseni hedelmöittämään munasolun.
3
7%
Kyllä. Olen mies ja varmasti joku joskus jossain saattaa hyvinkin rakastaa minua niin paljon että melkein sanoo sen.
7
17%
En. Olen mies ja henkinen kasettimankka.
3
7%
En. Olen mies eikä ulkomuotoni vain ole kovinkaan uskottava markkinointistrategia.
4
10%
En. Olen mies ja vain hieman kiinnostavampi kuin kotimainen proosavuosi 1965.
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 41

RuNkkuTonttu

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Välillä tuntuu siltä, että en. En ikinä ihastu sellaisiin naisiin, jotka sopisivat minulle... Tulen jatkamaan pään lyömistä seinään väärien naisten kanssa ja loukkaamaan niitä "oikeita", kunnes tyydyn siihen kakkos vaihtoehtoon... ja olen onneton, mutten kuitenkaan yksin...
tonttu

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

En nyt enää muista mitä noista pallotin, mutta vastaus on kyllä.
mustakikkeli

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Jos joskus vielä keksin jonkun tosi hyvän syyn mennä naimisiin, menen ensimmäisen vastaantulevan naisen kanssa. Muuten en. Tällä hetkellä kaikki tosiasiat, elämäntilanne ja mielihalut viittaavat siihen että ei niin mitään syytä edes pyrkiä tuohon suuntaan.

Jos kysymyksellä oli tarkoitus kartoittaa uskonko että kelpaisin edelleen kenenkään aviomieheksi, niin eiköhän tuolta Venäjältä tai Thaikuista joku halukas siihen hätään löytyisi? En tiedä kun en ole kysynyt, mutta niin voisi kuvitella. Jos vaikka lähettäisin kymmenelle summittaisesti valitulle Elena's Models-ehdokkaalle kysymyksen haluavatko he kanssani naimisiin, ja laskisin prosentuaalisen osuuden kuinka moni heistä vastaa "Tahdon"? Se kai antaisi jonkinlaista osviittaa yleisestä haluttavuuskertoimestani pariutumisnälkäisten venäläisnaisten keskuudessa.
hermine

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Joo mäkin ajattelin, että jos muuten epätoivo iskee ja jossain vaiheessa tulee pakottava tarve päästä naimisiin, niin sitten voin alkaa hengata enemmän oleskelulupaa odottelevien porukoissa. Luulisi kosintoja satelevan...

Jätin kokonaan huomiotta tuon, että avioliitolla ilmeisesti tässä ketjussa tarkoitettiin semmoista ikuista rakkautta. Siihen en kyllä usko omalta kohdaltani, mut ei se tarkoita sitä, ettenkö naimisiin voisi silti mennä jostain syystä. Oon alkanut ajatella näitä asioita nyt kun on yhteenmuutto edessä ja olen huomannut että avoliitto on käytännössä vain avioliiton huonot puolet: kela katsoo avopuolisot elatusvelvolliseksi toisiinsa nähden mikä saattaa viedä toiselta tulot kokonaan, mutta toisaalta mitään juridista hyötyä en keksi avoliitosta olevan avioehdolliseen avioliittoon verrattuna.
Tiikeriankka

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

En minä mitään luule.
killkill

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lolita kirjoitti:...mutta olen kuin salama enkä lyö kahta kertaa samaan paikkaan, joten tuskin onnistun toista kertaa...
Rohkaiseva artikkeli NASAn sivuilta

Eikä tuo kahdesti naiminen itse asiassa kovinkaan harvinainen ilmiö ole.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja ak »

Eikös tuossa puhuta siitä että salama iskee kerralla keskimäärin 1,45 paikkaan, mutta ei mitään siitä etä se iskisi useamman kerran samaan paikkaan.
ninnithequeen

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jos minä en pääse naimisiin, niin koen epäonnistuneeni täysin elämässäni.
killkill

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja killkill »

ak kirjoitti:Eikös tuossa puhuta siitä että salama iskee kerralla keskimäärin 1,45 paikkaan, mutta ei mitään siitä etä se iskisi useamman kerran samaan paikkaan.
No, onhan 1.45 kertaa naimisissa parempi kuin 0 < 1.00 kertaa naimisissa, eikö? :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elukka kirjoitti:Kyllä. Se on vain ajan kysymys. :P
Ihanaa, te olette niin ihania! :h: Mä voisin varmaan tulla lomittamaan teille häiden ajaksi.

Kyllä kai naimisiin pääsee kuka vaan, etenkin jos ei ole niin tarkka puolisosta.
Kikkelis kokkelis.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

hermine kirjoitti:Jätin kokonaan huomiotta tuon, että avioliitolla ilmeisesti tässä ketjussa tarkoitettiin semmoista ikuista rakkautta.
If bedlam says so. Rakenne harvemmin kai kuitenkaan on itse sisältö?
Viimeksi muokannut -Superior-, 02.07.2006 0:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Luulen :jouden:
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti:Jos minä en pääse naimisiin, niin koen epäonnistuneeni täysin elämässäni.
:shock: Tuoko on sulla mittarina? Entäs kaikki muu? Kuten aina sanot "ihana lapsi, ihana avomies, ihana koti". Nekö ei merkkaa mitään ellet naimisiin pääse?
ninnithequeen

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jos minä en pääse naimisiin, niin koen epäonnistuneeni täysin elämässäni.
:shock: Tuoko on sulla mittarina? Entäs kaikki muu? Kuten aina sanot "ihana lapsi, ihana avomies, ihana koti". Nekö ei merkkaa mitään ellet naimisiin pääse?
Ironia ikkunasta ulos? :D
Kid

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti:
Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jos minä en pääse naimisiin, niin koen epäonnistuneeni täysin elämässäni.
:shock: Tuoko on sulla mittarina? Entäs kaikki muu? Kuten aina sanot "ihana lapsi, ihana avomies, ihana koti". Nekö ei merkkaa mitään ellet naimisiin pääse?
Ironia ikkunasta ulos? :D
Jup. Muistaakseni oot ennenkin toivonut pääseväs naimisiin. Siksipä kommenttini.
Sinkkumatti

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Tuskinpa, mutta ei sen väliä, koska en naimisiinmenosta haaveilekaan.
saika

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja saika »

Jos olisitte ennen juhannusta kysyneet niin olisin vastannut ihan eri tavalla kuin nyt.

Juup. Luulisin että kyllä. Joku uskoo minuun enemmän kuin itse omiin lupauksiini tällä hetkellä.
segma

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja segma »

En usko, että pääsen. Uskon että päädyn.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja shue »

Olen jo päässyt enkä näe mitään syytä, miksen pääsisi toistekin :P Nuo vastausvaihtoehdot tosin eivät oikein toimi.
Kuormasta ei syödä.
Vastaa Viestiin